450. forduló, Touchrawag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 23. 9h:14'
EZ A 712. JÁTÉKHETED, 538. FORDULÓD
713. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3425
SZÁMLA : XXXX

TOUCHRAWAG KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [366,64] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet... Az aranytermő erszény 63 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+302 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+132 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 807. hetének nyerőszámai: 24, 5, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 884.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 864.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 862.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 862.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 71. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 860.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 860.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 858.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 6. varázslatot a 4. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 858.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]

* 6. KP: használod a 201. tárgyat az 1098. tárgyat az 1253. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [5 pontot használtál fel, van még 849.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 848.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +56 max. életerő, +56 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 842.]

ef 10 505 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 772.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+122 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+131 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 762.]

m 2 8 6 mozogsz keletre, északra, nyugatra
[367,64] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Thargodan mágus. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 267 életpontot vesztettél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 113 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 628, gyógyulás: 54, összesen: -574 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+128 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+135 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+128 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+135 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Anram Salle lábát masszírozza. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! Borzalmasan éhes vagy. (-51 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [367,63] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy pordémon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Sheran hívői építették. Észreveszel egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy méregféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (147 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a méregféreg fejét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Fényhozóval néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 életpont.) Din cséphadarójával súrolod a méregféreg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 331, gyógyulás: 86, összesen: -245 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+137 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.
Találkozol egy hollófekete, tüsi hajú, teljesen vak, rövid bajszú ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Chara-din földi és égi helytartója. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy káosz szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tolvaj klánjelvényt, egy tűzhaj diadémet, egy Urgod kesztyűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy árnytündér messiás trófea, egy quwarg ölész trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. (Auralátás: Pirquet Tuberklin - 4162. kalandozó) Folytatod utadat.
Borzalmasan éhes vagy. (-54 életerő.)

(Továbbmész...) [366,63] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-100 TP.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy mópat gigász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fényhozóval néhányszor megcsapod a mópat gigász testét. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 életpont.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mópat gigász gigászi lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Patájával a mópat gigász kissé megtaszít. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Fényhozóval párszor keményen megütöd a mópat gigász testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 életpont.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mópat gigász testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Egy hibás mozdulat, és máris a mópat gigász belerúg a kezedbe! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A mópat gigász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Magad mögé lököd a pitiáner lélekelementál trófeát, és kinyersz egy alkalmas mópat gigász trófeát. 10600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 127, gyógyulás: 100, összesen: -27 ÉP}

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-57 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [92 pontot használtál fel, van még 670.]

m 6 6 3 mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre
[365,63] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Elendil előtt. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy porkupac mögé bújsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sötét ölész. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
Találkozol egy copfos ősz hajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Mentális auráját felismered, ő is jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Wizax Quicklyhand. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a úszás szakértelemre oktattad. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hihi! A tenyereidet dörzsölöd, mert egy szopóköved gazdát cserélt. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-55 életerő.)

(Továbbmész...) [364,63] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ében hadúr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr bal vállát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 életpont.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával többször eltalálod az ében hadúr testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
6834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 121, gyógyulás: 56, összesen: -65 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+127 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Találkozol Jucika Hacukával. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólemgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy gránit szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. topázát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy mennydörgő titán trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy bazaltelementál. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Borzalmasan éhes vagy. (-57 életerő.)

(Továbbmész...) [365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő tollaskígyó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval párszor keményen megütöd a tollaskígyó testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a tollaskígyó testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Nagyot húz a tollaskígyó farka a lábadra! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. Fényhozóval többször eltalálod a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a tollaskígyó testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A tollaskígyó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 362, gyógyulás: 4, összesen: -358 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+136 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lovagi tábort. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Felfedeztél egy oltárt. Chara-din híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-54 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Utad során felfedezed egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas gnóm férfi táborát. Fekete a bőre. Chara-din személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy lánghordozó gyűrűt, egy moa csiptetőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy sodét, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Virotac gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy árnygólem trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! (Auralátás: Shadowmage - 5257. kalandozó) Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[55 pontot használtál fel, van még 600.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[365,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Tűzhajú egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár jobb lábát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 életpont.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 19, gyógyulás: 54, összesen: +35 ÉP}

Borzalmasan éhes vagy. (-58 életerő.)

(Továbbmész...) [365,66] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy mópat gigász. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat gigász bal első lábát. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 életpont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a mópat gigász testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 68 életpontot sebeztél. Egy hibás mozdulat, és máris a mópat gigász belerúg a kezedbe! (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Fényhozóval néhányszor megcsapod a mópat gigász jobb oldalát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 életpont.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mópat gigász testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 99, gyógyulás: 102, összesen: +3 ÉP}

Szörnyen éhezel. (-51 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+298 életerő.)

(Továbbmész...) [364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lidérckirály került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 életpont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lidérckirály bal karját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály bal oldalát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 életpont.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
7462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 114, gyógyulás: 82, összesen: -32 ÉP}


Találkozol egy kopasz, ferde szemű alakváltó férfival. Pikkelyes a bőre. Fairlight kisebb avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany sárkányvállapot, egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy derit láncvértt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Hatalom Karkötőjét, egy kisebb napkorongot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy natharion talizmánt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy vámpírkesztyűt, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg gigász trófea és egy quwarg ölész trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ashym. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te zene szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-57 életerő.) [69 pontot használtál fel, van még 531.]

ef 30 505 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 321.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. BP: keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Felhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 8. BP: használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 71 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 73 aranyat. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 281.]

* 9. BP: elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 25. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 281.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 281.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 281.]

* 10. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 281.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) Szörnyen éhezel. (-55 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-50 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-56 max. életerő). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 24, 19.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 679 pontot. A következő körben tehát 879 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Touchrawag, egy kopasz, félszemű troll férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 538. fordulód.

Erő: 52 (57) Szint: 38 Merészség: 8/5 Magasság: 262 cm
IQ: 47 (67) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 466 kg
Ügyesség: 44 (47) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 29/47 év
Egészség: 40 (43) Életpont: 561/317 Jellem: jó (777) Tul. pont: 27
Szerencse: 40 (51) Varázspont: 1709/34 Pénz: 8441 arany Kép. pont: 60
Tudatpont: 70/5 Pszi pont: 417/121 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4233 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42700 TP-t kaptál. Jelenleg 7066195 TP-d van. A következő szinthez még 433805 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, mópat gigász, entitás manifesztum. A 530. fordulódban 6398 arany került a bankszámládra. 6653 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/54 ökölvívás: 3/89 szúrófegyverek: 4/0
vágófegyverek: 23/64 ütőfegyverek: 39/61 (+9%) lőfegyverek: 10/25
dobófegyverek: 33/44 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/49 (+11%) 2. nyomkövetés: 139/34 (+19%) 3. lopás: 3/46
4. mászás: 17/85 5. csapdakészítés: 17/48 6. csapdaészlelés: 12/79
7. gyógyítás: 72/42 (+23%) 8. titkosírás: 20/23 9. felderítés: 29/20
10. szörnyidomítás: 16/58 11. teológia: 124/14 (+32%) 12. taumaturgia: 72/85 (+3%)
13. versengés: 12/18 14. zene: 18/49 15. szörnyismeret: 48/69
16. pszi: 40/53 (+2%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 17/24
19. vitalitás: 1/62 20. bányászat: 34/87 (+11%) 21. úszás: 31/32
22. csapatmunka: 4/81

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 85% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 37% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 3 darabot ), pézsmatököt (#933) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
óriásféreg (#171) (csak egyszer), ongóliant (#159), noth szellem (#250) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), mélység fattya (#199), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 4 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
villámcsapás (#50), tisztítótűz (#44), jégcsóva (#41), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 5 királynő, 11 élőholt, 4 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 114.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 357 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 agyartőr (#420) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mágusölő (#422) 1 Tilnetor kardja (#474)
Ütőfegyverek
1 * Din cséphadarója (#840) 1 * Fényhozó (#637) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 kampós acélszigony (#455) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 parittya (#18)
Lövedékek
1 tüske (#22)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 2 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 szellempajzs (#461)
Páncélok
1 arany pikkelyvért (#456) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
Sisakok
3 Mágikus Koponya (#279) 1 optiri agysisak (#315) 1 pszi katalizátor (#610)
1 * rémbőr tarkóvédő (#737) 1 Thargodan korona (#543)
Köpenyek
2 ryuku vadászing (#1158) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
4 * monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * nehéz harci kesztyű (#464)
Övek és övcsatok
2 bíbor erőöv (#291) 1 fattylord deréköv (#1564) 1 * rinóbőr öv (#685)
Nadrágok
1 * Raia csataszoknyája (#1537)
Csizmák
1 * törpe bakancs (#475) 1 tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 Eldereth kristály (#511) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * ryuku függő (#1322)
Nyakláncok
2 * csontamulett (#711) 1 dramoan talizmán (#968) 36 ezüst nyaklánc (#117)
1 gólem talizmán (#811) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * nap szimbólum (#141) 2 * rothasztó talizmán (#815) 1 vortex amulettje (#607)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
3 arany papi karkötő (#309) 2 Eldaran karkötője (#373) 17 ezüst karkötő (#158)
3 gyémánt karperec (#728) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 mászó-karperec (#392) 10 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk
2 angyalok gyűrűje (#529) 3 balkezes gyűrű (#1549) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
Nyergek
1 hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
16 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 130]
79 fűszertartó (#210) [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 386]
1 molluszk ház (#353) [benne 5 korty degradátor váladék (#354), fér még: 1]
15 sólyomcsőr (#1223) [bennük 24 pondróvér (#1232), fér még: 156]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 215]
4 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 40]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 62 korty víz (#27), fér még: 18]
21 zöld üveg (#82) [bennük 196 csepp ragasztó (#83), fér még: 224]
Eszközök, használati tárgyak
1 alkímiázó üst (#341) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
54 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 Baghar fétise (#1098)
3 bájital (#261) 25 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275)
15 fiatalság itala (#473) 2 íjászkence (#1225) 2 kholden kulcs (#470)
1 kötél (#92) 21 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 mágikus hátizsák (#735) 1 mágusok itala (#1610)
7 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 Morgan szilánkja (#508) 2 nagy aranykulcs (#246) 3 norgat kulcs (#471)
2 pszi kő (#248) 1 pszi kristály (#618) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 roxati zárfaló (#314) 11 shinai gömb (#348) 4 sötét tekercs (#535)
6 szaké (#1295) 1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150)
1 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818) 3 térhajlító kavics (#1539)
2 varkaudar látógömb (#1107)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 20 arkog kő (#632)
11 borkonyó bibe (#312) 3 csalánvirág (#582) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 6 darázsszárny (#652) 1 dentor bőr (#551)
1 din formázó minta (#301) 1 dözmöng szív (#122) 112 elkarog szőr (#665)
5 entitás esszencia (#1833) 2 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
6 főnixtoll (#563) 2 fpi formázó minta (#419) 6 galachmit (#310)
75 gyíkfű (#201) 3 holdbőr (#1236) 16 ilkin érc (#232)
4 jégkristály (#593) 5 jégszív (#282) 11 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 3 kék orchidea (#68) 13 kőszem (#304)
7 küklopsz szem (#643) 9 lótuszvirág (#447) 271 madártoll (#112)
82 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352)
2 moa gyémánt (#385) 2 moa gyöngy (#378) 2 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 1 moa zafír (#381) 3 mocsári penke (#148)
6 nektoraf faggyú (#667) 1 ormánygőte csont (#21) 7 praglonc hártya (#215)
25 pular kristály (#239) 11 purifikátor háj (#269) 399 quwarg tojás (#360)
15 rakolits por (#669) 1 rákpáncél (#97) 26 ramit kő (#226)
5 remák szív (#264) 1 sámán erszény (#650) 4 sárkányfog (#617)
2 sáska amulett (#668) 118 sünmedve tüske (#14) 13 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) 1 teknősesszencia (#702) 25 Thargodan esszencia (#328)
1 tükör (#43) 1 vérvörös rózsa (#1622)

Összsúly: 187.46 kg Megterheltség: 151%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 199 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
15 fülemüle agyar (#267) 67 gyógykenőcs (#313) 40 gyöngymangó (#135)
15 mutáns csont (#331) 4 párducbőr (#1066) 63 pirkit (#153)
48 polip szívóka (#391) 16 rinóbőr (#651) 29 rozmárfog (#1069)
32 sallank karom (#128) 1 troll dorong (#550) 72 ubuk tüske (#131)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 gyíkfű (#201) 12 gyöngymangó (#135)
1 manakristály (#500) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
136 arany (#50) 1 aranytű (#272) 5 arkog kő (#632)
2 borkonyó bibe (#312) 1 elkarog szőr (#665) 23 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 2 ramit kő (#226) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,63) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), ében hadúr (#294), Jucika Hacuka (1932. kalandozó)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), lidérckirály (#316), Ashym (5291. kalandozó), quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)
(365,63) művészi porolit (#720), sötét ölész (#314), Wizax Quicklyhand (2479. kalandozó)
(365,64) tollaskígyó (#635), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Shadowmage (5257. kalandozó)
(365,65) vaskohó (#155), Elenios oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(365,66) Chara-din monolitja (#534), mópat gigász (#309)
(366,63) mópat boly (#583), Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), szopógödör (#177), mópat gigász (#309)
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, méregféreg (#784), Pirquet Tuberklin (4162. kalandozó)
(367,64) Thargodan mágus (#318), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szopógödör (#177), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* *** 2009.03.13. ***
- 92. szint fölött nem volt tárolva a szerezhető tapasztalati pont, illetve néhány szinttel később átcsordult volna negatívba... javítottam ezeket.
- a kedvenc táborhely és a vasalt bunkók quwarg számláló képessége összeakadt, mivel ezek ugyanazt a változót használták valamiért. különvettem a 2 képességet. Ha egy VB-nek elromlott a quwarg számlálója az EK 503 kiadásakor, kérem, írjon a TF játékvezetőnek.
- Ha valaki már a képességfát fejleszti, akkor az EF-es fejlesztésnél a KT-nál tárolt EF érték most már nem csökken (mert korábban előfordult, hogy lement 0-ra, és így nem tudtak tovább EF-elni)
- Árnéztem a programot, sajnos elég sok kritikus warning ki volt kapcsolva, emiatt az elmúlt években jónéhány kisebb hiba felgyűlt benne, ami felelőssé tehető több "gyanús" hibáért is. Ezek nagy részét sikerült helyrepofoznom.
* - Az új kőbőr (507-es) képesség hatása nem íródott ki a csatában, javitva. - Az 1-es labirintusban többen jelezték, hogy halálos csapdák várták őket. A hiba okát sikerült megtalálnom és javítanom.
- A 126-os labirintusban volt egy nyithatatlan ajtó (szerencsére nem volt semmi értékes mögötte), javítottam.
- Bekerült a játékba egy új varázslói varázslat, a helyreállítás. Egy adott mezőn helyreállítja a tereptárgyakat (másznivalók, csatamezők stb), de azokat nem, amelyeket építettek (oltár, templom). A varázslatot 100-as taumaturgiától lehet megvenni a varázslótornyokban.
- A támadás és védekezés auraerősítéssel módosított értékét a karakterlapon külön, az alap támadás ill. védekezés után tüntetem fel, mert eddig többen nem hitték el hogy kiíródik a karakterlapon :)

Üzenet küldése a karakternek