NaUgyanKii összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 25. 9h:33'
EZ A 283. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
284. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3310
SZÁMLA : XXXX

NAUGYANKII KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,2] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 kvazár sisak (eladási ár: 550 arany, ebből a kezelési költség: 55 arany), 1 ryuku csizma (eladási ár: 6000 arany, ebből a kezelési költség: 600 arany), 11 tolmokov-koktél (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 13 pirkit (eladási ár: 390 arany, ebből a kezelési költség: 39 arany), 15 xirnox szív (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 150 arany), 40 isteni könnycsepp (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 légiós hátizsák (eladási ár: 70000 arany, ebből a kezelési költség: 7000 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+14 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktuszbogyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. [gyenge méreg ->eldobod] Varázserőd regenerálódik. (+252 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot az 5. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 541.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 537.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 535.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 533.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat a 820. tárggyal az 1746. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

ek 215 3 t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

bb 1578 1725 1602 beraksz a bankba az 1578. tárgyat (1725 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 grifftoll kesztyűt. Beraksz a bank széfjébe 14 krónikát. Beraksz a bank széfjébe 1 ezüstszelencét. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

ek 395 116 13 t. energia kisütése: 395 116 13
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[116,13] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Alex Mad Masterboy formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku csapásvezető. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 231 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. Jutalmad nem marad el (+25 varázspont). 1524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 231, gyógyulás: 0, összesen: -231 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +98 életerő.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 19 kaja[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 521.]

d 1546 1 eldobod az 1546. tárgyat (1 darabot)
Istened ennek örülni fog. Elhajítasz 1 varázskorsót. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve alku. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! 2.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával! 3.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! [30 pontot használtál fel, van még 491.]

kb 1746 1138 1570 kiveszel a bankból az 1746. tárgyat (1138 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Khór kesztyűjét. Kiveszel a bank széfjéből 1 Khór maszkját. Kiveszel a bank széfjéből 1 Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

kb 1534 1065 1725 kiveszel a bankból az 1534. tárgyat (1065 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 quwarg teleportgömböt. Kiveszel a bank széfjéből 1 örökkéval.gyémántját. Kiveszel a bank széfjéből 14 krónikát. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
Minden kezdeti parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 1562 1570 820 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat az 1570. tárggyal a 820. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 491.]
A fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 491.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 491.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 1746 317 kézbeveszed/felveszed az 1746. tárgyat a 317. tárggyal
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Khór kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 491.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 491.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 24 19 26 elmormolod a 24. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 491.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 491.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 491.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 127 224 5 elmormolod a 127. varázslatot a 224. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 487.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag omlós szerencsemasszát támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Igazi kincsvadászhoz illő érzéseid támadnak. 580 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 478.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +104 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 478.]

kf 1138 1065 kézbeveszed/felveszed az 1138. tárgyat az 1065. tárggyal
A fejedre teszed a Khór maszkját. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
A ruhádra illeszted az örökkéval.gyémántját. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

m 1 5 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy gyilkos mókus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. Kiváló munka volt (+25 varázspont). 1112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (7 támadással 274 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Ráismersz a lényre. Egy hattyúkirály. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,4] A homokos partot messze magad mögött hagyod, de növényzet nem tűnik fel. Egy sivatag széléhez értél!

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ababo formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 451.]

tim 35 titkosírás megfejtése 35 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza pöttyös oldalát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza bal első lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A massza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a massza. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. Kiváló munka volt (+25 varázspont). 3931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy fantasztikus moa rubin! Elhagyod a phua-kúpot. [35 pontot használtál fel, van még 416.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +103 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 416.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(131,4) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), massza (#217)
(132,3) Chara-din monolitja (#534), hattyúkirály (#776)
(133,2) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), purifikátorok (#157), manaelementál (#290), Langard Futu (2042. kalandozó)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 406.]

hh 1534 313 305 használod az 1534. tárgyat a 313. tárgyat a 305. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Varázserőd töltődik (+25 varázspont). 2146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Varázserőd töltődik (+25 varázspont). 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 78 aranyat. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 365.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 364.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 363.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+4 varázspont). 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal vállát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel tüskepajzs van rajtad.) A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb oldalát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy aranytű. 2012 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 278.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +111 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 278.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,4] A vidék sivatagosra vált. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy érző szívű dromedár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Van egy szolga -
Míg munkáját elvégzi,
Magamagát megeszi.
Észreveszel egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ababo vigyorog kajánul. Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[14 pontot használtál fel, van még 264.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. A kúp sajnos üres - túl hamar tértél vissza. [30 pontot használtál fel, van még 234.]

tim 35 titkosírás megfejtése 35 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Legyen látásod éles, reflexed fényes,
Mégse láthatod őt sose, hacsak nem tükörben.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. A kúp sajnos üres - túl hamar tértél vissza. [35 pontot használtál fel, van még 199.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[130,3] Bozótos terepre értél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy gyilkos mókus lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,3] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög E.H.Boldog Bulldog előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 172.]

hu 164 117 158 hulladék: 164 117 158
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasvértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

hu 180 95 1131 hulladék: 180 95 1131
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csigakagylót. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

hu 391 114 hulladék: 391 114
Hulladék, ezért nem gyűjtesz polip szívókát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktusztüskét. El is dobod a birtokodban levő 33 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(128,3) ryuku légiósok (#361), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(129,2) Chara-din monolitja (#534)
(130,3) Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361)
(131,4) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), massza (#217), érző szívű dromedár (#753)

[72,59] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 aranygyűrűt 24 aranyért, 1 bakkura bőrt 2 aranyért, 6 ezüst karkötőt 84 aranyért, 19 ezüst nyakláncot 190 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 15 polip szívókát 30 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 1 varkaudar pálinkát 22 aranyért, 1 vasvértet 60 aranyért, 1 aranytűt 4 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 acélpengőkét 3 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy Tguarkhan trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve NonSens. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

pbe 32000 beraksz a bankba 32000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 37462 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

pbe 32000 beraksz a bankba 32000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 69462 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

pbe 16000 beraksz a bankba 16000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 85462 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[128,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-18 életpont.) A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy E.H.Boldog Bulldog orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Eassy-Lien Dib hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ->eldobod] [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [126,3] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Myotis Canis vigyorog kajánul. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista jobb vállát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat jobb vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 138.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
V 22 190 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 163 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 692 688 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 688. tárggyal
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] A befejezéshez még 109 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 38.]

* 1. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 36.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 693. tárggyal a 690. tárgyat
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
Leveszed a Khór kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 3, 30.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 36 pontod maradt, ebből a következő körre 36 pontot vihetsz át. Kapsz még 420 pontot. A következő körben tehát 456 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALKU (139. VARÁZSLAT)
Tökéletes, csábító mosolyra húzódik szád, mézesmázos hangon ecseteled, hogy a kereskedő portékája mennyire gyenge minőségű, és mennyire nincs rá szükséged. Az alku varázslatnak köszönhetően, ha egy boltban a VE paranccsal vásárolsz, az árut az eredeti ár 75 százalékáért vásárolhatod meg, így jelentős összegeket takaríthatsz meg. Az alku 1 teljes körig tart, elmondása 20 VP-t és 5 TVP-t igényel, anyagi komponense egy arany. Az alku kizárólag a VE parancsnál fejti ki hatását, eladásnál, vagy szolgáltatások vásárlásnál (pl. varázslatok) nem működik.

HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY)
Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak.

KARAKTERLAP

NaUgyanKii, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight püspöke vagy. Papi hited: 202. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

Erő: 39 (42) Szint: 26 Merészség: 7/6 Magasság: 151 cm
IQ: 31 (34) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 44 (48) Védekezés: 69 Menekülés: 35 % Életkor: 34/38 év
Egészség: 29 (32) Életpont: 389/367 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (47) Varázspont: 964/190 Pénz: 8296 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 183/83 EFejl: 75
Eddig összesen 2520 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24820 TP-t kaptál. Jelenleg 1887683 TP-d van. A következő szinthez még 112317 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, varkaudar hadúr, ongóliant. A 279. fordulódban 85462 arany került a bankszámládra. 85462 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 29 szúrófegyverek: 8
vágófegyverek: 21 lőfegyverek: * 28 dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 2. nyomkövetés: 58 3. lopás: 1
4. mászás: 18 5. csapdakészítés: 17 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 19 8. titkosírás: 26 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 4 11. teológia: 46 12. taumaturgia: 47
13. versengés: 8 14. harcművészetek: 29 15. szörnyismeret: 19
16. pszi: * 25 17. zárnyitás: 13 18. vadászat: 6
19. bányászat: 21 20. úszás: 3 21. főzés: 13
22. csapatmunka: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 15 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
quwarg ősmágus (#302), ongóliant (#159), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69)
erőpajzs III (#127) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> szintszívó lények (#9097) villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) hhaar burka II (#162) >> ryuku csapásvezető (#778)
hhaar burka II (#162) >> 20. szintű lényekre fehér glóbusz (#47) >> varkaudar bajnok (#190)
hhaar burka II (#162) >> varkaudar behemót (#189) hhaar burka II (#162) >> borzalmas varkaudar (#166)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128)
hhaar burka II (#162) >> szutykos remák (#191) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
2.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával!
3.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
78391 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 bakkura bőr (#95)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dözmöng szív (#122) 1 drótszőr (#37)
5 ezüst karkötő (#158) 19 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 grifftoll kesztyű (#1578) 5 gyógykenőcs (#313)
3 kaja (#2) 33 kaktusztüske (#114) 1 kék orchidea (#68)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kristálygömb (#265) 1 pirkit (#153)
15 polip szívóka (#391) 1 remák szív (#264) 1 réz papi karkötő (#307)
1 tükör (#43) 5 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 vasvért (#164)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268)
1 gyíkfű (#201) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 Khór kesztyűje (#1746)
1 Khór maszkja (#1138) 1 Krough fejdísze (#1570) 1 madártoll (#112)
1 moa rubin (#379) 1 nyílvessző (#108) 1 örökkéval.gyémántja (#1065)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 rakolits por (#669)
3 spiritusz (#170) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(126,3) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, művészi porolit (#720), Tharr rúnaköve, szent tölgyfa (#393), ryuku gárdisták (#360), arató csattanat (#144)
(127,4) nekrofun (#173), 42. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), tündöklő szobor (#1587), régészeti lelőhely (#1208), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361)
(128,3) ryuku légiósok (#361), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek