240. forduló, Kyan a Haláljáró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. nov. 10. 15h:03'
EZ A 957. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
958. játékheted kezdete: nov. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3275
SZÁMLA : XXXX

KYAN A HALÁLJÁRÓ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,26] koordinátán.
Ahogy a hervadt rózsa vérvörös szirmait nézed, furcsamód gyönyörűnek kezded látni. Talán valami jó jön a halál után...
Aggódva veszed észre, hogy a múltkori csípés nyoma mennyire duzzadt. Kezelni kéne valamivel. Milyen kár, hogy nem figyeltél jobban annak idején édesanyádra, aki a különféle kenőcsöket készítette. Most tudnál mihez kezdeni, s nem kéne itt ülnöd kétségek közepette. Legalább segítene valaki... S ekkor érzed, hogy egy fényes burok vesz körül, emberek, elfek, kobuderák hajolnak feléd, mindegyik ugyanolyan jelvényt visel. Mormolnak valamit, s a duzzanat apadni kezd, egyre kisebb és kisebb lesz. S mikor végleg eltűnik, Te is felébredsz.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1154. hetének nyerőszámai: 24, 20, 10. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 404.]

* 2. KP: ek 103 1 0 t. energia kisütése: 103 1
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 399.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 394.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 394.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
EK 103 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
EK 103 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

h 341 65 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 48 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

h 341 84 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

h 341 249 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

v 22 322 2 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 2 ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 ezüstdarab. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 384.]

vv 63 201 95 elmormolod a 63. varázslatot a 201. varázslatot a 95. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Beizzik a turbómágia. Sikeresen létrehoztál egy rúnakövet! Érzed istened áldását. [-15 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 344.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (10 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 344.]

v 159 245 elmormolod a 159. varázslatot
45 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 120 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ff 422 felt. fegyverváltás: 422
Felt. fegyverváltás: << mágusölő. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ffk 130 felt.fv.kozkázata: 130
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 130 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ftv 200 999 felt. tám/véd. varázslat a 200. varázslatot a nőket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ftv 200 998 felt. tám/véd. varázslat a 200. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

v 203 elmormolod a 203. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a mágiafaló varázslatot!
Megérzed a mágiafaló jelenlétét. Az ocsmány teremtmény máris munkához lát! Elszívod a környéken tartózkodók mágikus energiáját. (+1 varázspont.) [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

fog 184 elfogod a 184. szörnyet
Nem adtad meg a második paramétert (egy csapdát). [0 pontot használtál fel, van még 339.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[198,25] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 359 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 22, gyógyulás: 59, összesen: +37 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kőagy orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem jobb lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a Halálpörölyt a másikra rontasz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem bal oldalát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A smaragdgólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Halálpöröllyel eltalálod a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megpöccinted a smaragdgólem bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy tockost nyomat Neked a smaragdgólem! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 165 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 2 629 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+76 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ezoterikus mardel. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mágusölővel megcsapod az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával meghorzsolod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1 298 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [197,25] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy quwarg parafenomén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Észreveszel egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [196,25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 160 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja bal lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Mágusölővel megcsapod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával meghorzsolod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+107 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [123 pontot használtál fel, van még 211.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[195,26] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ekharion lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. Kritikus ütés! (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az ekharion jobb lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion jobb lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 36 aranyat. 1 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [194,27] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megpillantasz egy napra kikötözött Raia-hívőt, akinek ki van peckelve a szeme. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (53. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tyrannoszaurusz rex. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Halálpöröllyel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Halálpöröllyel párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával csak érinted a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [193,27] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Oopssz, ez mellément! Baghar korbácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 33 aranyat. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Egészséged TF-elődött. [63 pontot használtál fel, van még 148.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[193,28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával csak érinted a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál jön feléd.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod a Mnebolath egyik karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc és 5 arany. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a taalru egyik lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Halálpörölyt ellenfeledre ugrasz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a taalru egyik lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Halálpöröllyel meghorzsolod a taalru testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyengén megütöd a taalru egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc, egy nagy vaskulcs, 3 vasérc, 2 ezüst gyűrű és egy vas dobónyíl. 3 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ezüsthegyű nyíl és 3 arany. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+113 életerő.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [192,29] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,30] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kígyóbőr kesztyű. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a zombi rotható húsát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával eltalálod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az élőholt mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyengén megütögeted a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Hiába próbálsz hátrálni, a 3 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 3 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Halálpöröllyel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Halálpöröllyel párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}

[138 pontot használtál fel, van még 10.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[191,31] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 3, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába az aurapollátor. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 400 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY)
Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak.

KARAKTERLAP

Kyan a Haláljáró, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din felszentelt papja vagy. A Serény Múmiák (#9103) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 36 (39) Szint: 25 Merészség: 9/5 Magasság: 161 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 64 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 349/182 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 5
Szerencse: 37 (46) Varázspont: 585/16 Pénz: 1713 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 70/0 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 18
Eddig összesen 1900 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 625 TP-t kaptál. Jelenleg 1 421 208 TP-d van. A következő szinthez még 278 792 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 262. fordulódban 1981 arany került a bankszámládra. 2020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: *21/101 (+6%)
ütőfegyverek: *28/101 lőfegyverek: 16/86 (+32%) dobófegyverek: 27/99 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
191,31 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 63, 59, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1476 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/1 2. nyomkövetés: 75/53 (+18%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 9/43 (+8%) 5. csapdakészítés: 17/75 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/2
7. gyógyítás: 55/89 (+69%) 8. titkosírás: 5/80 9. felderítés: 22/48 (+5%)
10. szörnyidomítás: 11/43 11. teológia: 37/3 (+10%) 12. taumaturgia: 40/98 (+4%)
13. szerencsejáték: 6/51 14. versengés: 9/1 (+9%) 15. zene: 9/96
16. szörnyismeret: 13/55 17. pszi: 10/81 (+9%) 18. zárnyitás: 7/39
19. vadászat: 22/23 20. bányászat: 15/61 21. úszás: 10/43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 160 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot )
elfogod tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), purifikátor (#157) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
9303. szövetség (#9303), Zan Rendje (#9110), csápos otagi (#395), ősdentor (#282), őrjáratozó katona (#274), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> nők (#999) káoszcsapás (#200) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) káoszcsapás (#200) >> Zinthurg (#180)
káoszcsapás (#200) >> Mnebolath (#237) villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258)
káoszcsapás (#200) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
káosz szava (#207) >> woorgard (#231) káosz szava (#207) >> purifikátor császár (#393)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot!
3.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kasztrp.fejlesztés (113)
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
csere (492)
csere (493)
csere (494)
csere (495)
csere (496)
csere (497)
csere (498)
csere (499)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 250 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1607.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bumeráng (#249) 2 díszes rézpajzs (#84) 1 ezüsttőr (#322)
6 kaja (#2) 2 szöges páncél (#65) 5 szögletes kő (#17)
1 szvó-ektoplazma (#151) 7 tüske (#22) 1 vassisak (#160)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
202 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 7 drótszőr (#37)
2 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst nyaklánc (#117) 4 ezüstdarab (#326)
3 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 gólem talizmán (#811) 2 gyöngymangó (#135)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőszem (#304) 1 madártoll (#112)
1 nagy vaskulcs (#186) 8 pirkit (#153) 8 ragasztó (#83)
1 sötét tekercs (#535) 1 tyrex csont (#280) 1 vas dobónyíl (#189)
8 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200
24
25
26
27
28
29
30
31
32
(191,31) Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), Tharr oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 29. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), quwarg királynők (#153)
(192,29) Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(192,30) tetemember (#123), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Raia oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), qwarg rohamosztagosok (#242), tyrannoszaurusz rex (#160)
(193,27) quwarg királynők (#153), márványtorony (#175), Sheran oltár, művészi porolit (#720), kőkorszaki szaki (#109)
(193,28) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár
(194,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 53. jellempróba, csodabazár (#1404), egy ismeretlen isten rúnaköve, tyrannoszaurusz rex (#160)
(195,26) oltár, 38. jellempróba, ekharionok (#232)
(196,25) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szopógödör (#177), Dornodon oltár, Raia szent lovagja (#239)
(197,25) quwarg parafenomén (#248), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár
(198,25) kputtyintó csalán (#247), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 28. jellempróba, smaragdgólem (#417), ezoterikus mardelek (#184)

Üzenet küldése a karakternek