Basszuskulcs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 4. 9h:08'
EZ A 747. JÁTÉKHETED, 275. FORDULÓD
748. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3253
SZÁMLA : XXXX

BASSZUSKULCS KALANDJAI


127 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,79] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 40 tintát (194 arany kikiáltási áron), 40 tintát (184 arany kikiáltási áron), 40 tintát (204 arany kikiáltási áron), 8 vízionár szemet (34 arany kikiáltási áron), 44 bronzhegyű nyilat (364 arany kikiáltási áron), 12 szögletes követ (24 arany kikiáltási áron), 6 szögletes követ (24 arany kikiáltási áron), 8 álomport (64 arany kikiáltási áron), 8 álomport (54 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 30 bronzhegyű nyilat (324 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 7. napon Onar megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 7. napon összefutsz ShinLon. Raia hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy karmos tankány trófea és egy dombi yeti trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy vadász tatu cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 40 tinta (eladási ár: 194 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany), 40 tinta (eladási ár: 244 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 40 tinta (eladási ár: 204 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 8 vízionár szem (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany), 12 szögletes kő (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 6 szögletes kő (eladási ár: 55 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 8 álompor (eladási ár: 64 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 8 álompor (eladási ár: 64 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 44 bronzhegyű nyíl (eladási ár: 624 arany, ebből a kezelési költség: 62 arany), 30 bronzhegyű nyíl (eladási ár: 324 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany) ellenértékét.
A 17. napon összeakadsz Falgeron nal . Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy saválló fülbevalót, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy karmos tankány trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 18. napon összeakadsz Onarral . Leah tanítványa. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy ragyás burástya trófea és egy dombi yeti trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 22. napon összeakadsz Gordon Marloval. Auráját mágikus vihar övezi. Az idézők rendjének varázsló-jelölt rangú tagja. Egy lánghordozó gyűrűt, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy uchako trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy Sötétség Hercege trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 28. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, félszemű, körszakállas kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ryuku gárdista trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Paja. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 45. napon ismét összeakadsz Onarral . Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 49. napon összefutsz egy , göndör hajú, kék szemű, bajuszos gnóm férfival. Fekete a bőre. Chara-din követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy vérfürdető magszim trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Összeismerkedtek. Az ő neve Albört Einkő. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 52. napon megintcsak találkozol Albört Einkővel. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 57. napon összeakadsz Chuang Lee-vel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy réz papi karkötőt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy velociraptor trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy miksziszi húsgólem trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy csontszablyát tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborhelyed hirtelen mozogni kezd, sőt minden körülötted. Mi lehet ez? Földrengés! Menekülnél, de nem tudod hova, és mire összeszeded magad, már el is csitul a talaj háborgása.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2008. november 25., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 29-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Azt is megállapítod, hogy nőé. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy hosszú vörös hajszálat.
Magad előtt látod a képet, amint éppen egy szűk tárna legvégén vésed a falat. Felismered, ezek Kara-Duor legendás tárnái, minden törpe álma! Gyorsan munkához látsz, hátha találsz valamit. És igen! Ezt a szerencsét, te vagy az első törpe, aki kiásott egy darab andrakitot! Ezt a többieknek is látniuk kell! Gyorsan felfelé, mielőbb szólni nekik! Már látod magad felett a világosságot, az már a barlang nyílása kell, hogy legyen! De nem, csak a nap első sugarai sütnek be a lyuk száján, ahol aludtál.
A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+40 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tintacsiga nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tintacsiga vékony szarvát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a tintacsiga testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 536.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 506.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 506.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[100,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [99,79] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Találkozol egy rövid ezüsthajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Raia hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy ork bérgyilász trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Whai Ling. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [20 pontot használtál fel, van még 486.]

be 573 3 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 30 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 436.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Folytatod sétádat a házak közt.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-1 nyomkövetés szakértelem.] Ajaj! Megsemmisültek a birtokodban levő aranypikkelyek. Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 10 púderkő. Magadhoz veszed őket. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 426.]

ve 43 32 megveszed a 43. tárgyat 32
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ve 102 60 megveszed a 102. tárgyat 60
Mindössze 10 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 10 vízionár szemet. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ve 101 140 megveszed a 101. tárgyat 140
A tartó(k)ban csak 115 hely van, ezért csak ennyi darabot veszel. Vásároltál 115 tintát. 230 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ve 312 94 megveszed a 312. tárgyat 94
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ve 1253 34 megveszed az 1253. tárgyat 34
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ve 331 64 megveszed a 331. tárgyat 64
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 mutáns csontot. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ve 30 44 megveszed a 30. tárgyat 44
Vásároltál 44 varányszemet. 88 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ve 360 164 megveszed a 360. tárgyat 164
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 quwarg tojást. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db,
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db,
mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db,
amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db,
lant (#238) 30 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
kőszem (#304) 10 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db,
yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db,
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db,
csontkulcs (#74) 4 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, quwarg tojás (#360) 2 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
mutáns csont (#331) 4 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje áron.
[5 pontot használtál fel, van még 421.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Aranykezű Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db,
harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db,
rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db,
bányászcsákány (#434) 20 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, tünde íj (#553) 60 ap /db,
csatabárd (#555) 44 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, harci kalapács (#174) 20 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
méregfog (#1553) 240 ap /db, Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 35 ap /db, vassisak (#160) 18 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 416.]

bb 30 17 360 beraksz a bankba a 30. tárgyat (17 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 44 varányszemet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 4 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[101,81] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Moloch lábát masszírozza. A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Jéghideg aura vonja körül egész testét. Fagyos tekintetéből máris tudod, hogy ő Little Green Snake a Jégmágusok legfőbb sarki rókavadász mestere. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Little Green Snake. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [102,82] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) Mai vadászzsákmány: egy sánta, de kövér törpeantilop. (+5 kaja.)

(Továbbmész...) [103,81] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Cassandra előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. [30 pontot használtál fel, van még 386.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[103,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ragyás burástya fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 646 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,79] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Moloch vigyorog kajánul. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 361.]

szk 74 keresed a 74. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tintacsigát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. BP: fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért
Projekcióval egyenesen a kasztroplanáris térbe küldöd az elmédet. A sokkoló hatásba kis híján beleőrülsz, de a nyert tudás óriási: mint egy óriási vödröt, úgy meríted a megismerés szinapszisát tudattársaid elméjébe. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az MXTU-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. BP: fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért
Tudatod végigfut a Közös Tudat lazán csillámló kerenetikus szálain, és máris a tudat központjában pezsegsz! Egyszerre szikráztat több milliárdnyi agyi impulzus. Felemelő érzés! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az MXTU-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 281.]

* 4. BP: fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért
Tudati gyakorlásba kezdesz. De hogy pontosan mit is csinálsz, azt bizony senki sem tudná megmagyarázni, még te magad sem. Mert ugye lehetne mindenféle tudományos sóderrel elfedni a valóságot, no de úgyis mindenki tudja, hogy itt egy a lényeg: a TÁP. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az MXTU-d komolyan megnőjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 241.]

* 5. BP: fejleszted a 6. tulajdonságodat 40 pontért
Leülsz, és fennakadt szemmel barangolni kezdesz a Közös Tudatban. A mentális projekció során gigantikus távlatok nyílnak meg előtted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az MXTU-d érezhetően megnövekedjen. [Még 208 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 201.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 1 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 14, 30.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 416 pontot. A következő körben tehát 616 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Basszuskulcs, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Sheran ministránsa vagy. Az Igazság Keresői (#9115) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 275. fordulód.

Erő: 22 Szint: 14 Merészség: 6/4 Magasság: 122 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 72/72 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 242/213 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 14 Varázspont: 102/39 Pénz: 16450 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 19/2 EFejl: 16
Eddig összesen 250 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1811 TP-t kaptál. Jelenleg 61322 TP-d van. A következő szinthez még 13678 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, karmos tankány, kardszárnyú pocok. A 256. fordulódban 5119 arany került a bankszámládra. 5605 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 vágófegyverek: 4 (+1) ütőfegyverek: * 19
lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 15 (+1)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 141 2. nyomkövetés: 66 (-1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 50
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 6 11. taumaturgia: 9 12. versengés: 2
13. szörnyismeret: 18 (+1) 14. vadászat: 162 15. bányászat: 33

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 70% életerő alatt 24 TVP-ért (max. 4 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 54 darabot )
elfogod félelem-járót (#56) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), goldugar (#65), piromenyét (#99) (csak egyszer), sullár (#101) (csak egyszer), garokk (#73) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
vízionár (#66), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), szürke rinocérosz (#346), vortexmágus (#418), pszi elementál (#221), vérfürdető magszim (#148), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
432 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 aranypikkely (#415)
3 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 15 kaja (#2) 2 mákrózsa virág (#56)
2 mutáns csont (#331) 10 púderkő (#119) 120 tinta (#101)
4 ugh méreg (#166) 10 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), orgyilkos (#131), Whai Ling (1152. kalandozó)
(100,78) Sheran oltár, ryuku gárdista (#360)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), szopógödör (#177)
(101,79) tintacsiga (#74)
(101,81) kardfogú fülemüle (#146), művészi porolit (#720), Little Green Snake (2891. kalandozó)
(102,79) művészi porolit (#720), Raia oltár, 28. jellempróba
(102,82) tetemember (#123), patak, oltár
(103,80) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, ragyás burástya (#111)
(103,81) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
2008. nov. 29-én szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban Beholder találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élő bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2008. nov. 25. kedd.
A találkozón ezenkívül a Újjászületés nevű vadonatúj Hatalom Kártyái kiegészítő jelenik meg.
Várunk nov. 29-én!
A Beholder Kft. munkatársai.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.
* A templomszenteléshez mostantól már nyugaton is elegendő a korábbi öt helyett csupán három hívő jelenléte.

Üzenet küldése a karakternek