376. forduló, 378. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 18. 9h:09'
EZ A 1168. JÁTÉKHETED, 377. FORDULÓD
1169. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [171,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mágusköpenyt (100 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+68 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy orbitális mackósajt nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 717.]

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 716.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+14 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 714.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 694.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 694.]

* 4. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+74 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy hordóagyú mameluk.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 295 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 30 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 664.]

* 5. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 660.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 658.]

* 6. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 653.]

* 7. KP: ef 2 502 0 energia fejlesztése 2
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 639.]

* 8. KP: vv 182 19 0 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 637.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 635.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

kt 2125 elkészíted a 2125. tárgyat
Legyártottál 1 uszonyt. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 615.]

hu 125 296 117 hulladék: 125 296 117
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár pajzsot. Hulladékgyűjtés törölve: ezüst nyaklánc. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

v 15 56 4 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új mákrózsa virág. [-28 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 595.]

v 15 205 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kazmár gyökér. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 585.]

hu 249 351 373 hulladék: 249 351 373
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bumerángot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tolmokov-koktélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

flh 16 138 felt. lőfegyver haszn. 16 a 138. tárggyal
Ok, FLH 16 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

flh 18 189 felt. lőfegyver haszn. 18 a 189. tárggyal
Ok, FLH 18 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

flh 20 554 felt. lőfegyver haszn. 20 az 554. tárggyal
Ok, FLH 20 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

flh 997 327 felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal
Ok, FLH 997 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

flh 998 363 felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal
Ok, FLH 998 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[170,58] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Affine Fall Merong vigyorog kajánul. Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ongóliant nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel párszor kilyukasztod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az ongóliant testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,58] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel felnyársalod a drasmólyom bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy bundás csirmáz!

Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 8 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vadász quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a vadász quwarg fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [168,58] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 128 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ősdentor jobb karját. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Agyartőrrel jól megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 113 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ősdentor bal oldalát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 62 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 379, gyógyulás: 0, összesen: -379 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [46 pontot használtál fel, van még 539.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[167,58] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy grok-képződményt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy drasmólyom!

Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy bundás csirmáz!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 10 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tyrannoszaurusz rex. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [166,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: 3 bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy ezüst nyaklánc. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg jön feléd.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (45 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai jobb lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc, egy nagy vaskulcs, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kvazár sisak [kvazár sisak ládikóba-> (185,60)-> 70 arany, -2 ÉP], 18 arany, egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ugh méreg (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) és egy rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [165,59] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ryuku csapásvezető. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [101 pontot használtál fel, van még 438.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[164,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Találsz egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Warrax orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 426.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Sziklahegyi Biran". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy arató csattanat életének!

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 406.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Kakkkulgárlopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba könnyűnek tűnik: egy vark. nekromanta megölése a feladatod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Még csak nem is ismered annak a tárgynak az elkészítési módját.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 386.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladatod egy halálosztó kain legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a halálosztó kain testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a halálosztó kain bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy árnyéksár. Csak makogni tudsz. Dunsztod nincs róla, hiszen még sosem láttad!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 366.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[163,59] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [162,58] Ritka erdőbe érkeztél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő torát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [161,57] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ipari Áram előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 311.]

jlk 2292 jelszó kimondása 2292
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Semmi sem történt. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

v 181 185 59 elmormolod a 181. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172
56
57
58
59
60
(161,57) mínosz-kúp (#178), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(162,58) quwarg királynők (#153), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, oltár
(163,59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, oltár
(164,58) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 26. jellempróba, arató csattanat (#144), vark. nekromanta (#173), halálosztó kain (#168)
(165,59) ryuku csapásvezető (#778), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba
(166,59) ryuku ostromteknős (#362), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), oltár, 44. jellempróba
(167,58) grok-képződmény (#149), 32. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93), tyrannoszaurusz rex (#160)
(168,58) ősdentor (#282), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szopógödör (#177), 23. jellempróba
(169,58) grok-képződmény (#149), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93), vadász quwargok (#241), élőholt tigris (#766)
(170,58) a 70. labirintus bejárata, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), 34. jellempróba, ongóliant (#159)
(171,59) hordóagyú mameluk (#254)

[185,59] Épületek tűnnek fel. Látsz egy templomot. Sheran hívői építették. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Épületeket látsz: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 296.]

be 648 bemész a 648. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Gralhyll, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
ragyás burástya (#111) 106 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db, ryuku ostromteknős (#362) 213 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
ezoterikus mardel 51 ap /db, roguena 57 ap /db, hordóagyú mameluk 63 ap /db, sivatagi doareg 63 ap /db, szellő szilmill 15 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templomajtón, és a külső szentély tágas terme felé veszed az utadat. Rövid ima után leheveredsz egy kényelmes sarokban. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 256.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 196.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 3. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 20 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 4. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+74 varázspont.) Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 161.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 12 arany adóhátralékod van. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengő aranytallért. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a szellő szilmill. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Egy kaját habzsol be a roguena. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Könnyen jön az álom szemedre ezen a szent helyen. Hamarosan már durmolsz is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 161 pontod maradt, ebből a következő körre 161 pontot vihetsz át. Kapsz még 518 pontot. A következő körben tehát 679 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY)
Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun).

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran apostola vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 377. fordulód.

Erő: 38 (49) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 37 (47) Támadás: 55 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 46 (57) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 39 (51) Életpont: 573/396 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (48) Varázspont: 967/114 Pénz: 2659 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 222/222 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2389 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 509 TP-t kaptál. Jelenleg 2 214 387 TP-d van. A következő szinthez még 85 613 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, ősdentor.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/78 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 30/76 (+13%)
vágófegyverek: 22/71 (+8%) ütőfegyverek: 20/36 lőfegyverek: 27/96 (+3%)
dobófegyverek: 24/60 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 161,57
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/74 (+22%) 2. nyomkövetés: 106/83 (+51%) 3. mászás: 12/5 (+4%)
4. csapdakészítés: 27/27 (+7%) 5. csapdaészlelés: 9/18 6. gyógyítás: 55/31
7. titkosírás: 19/3 8. felderítés: 24/42 (+25%) 9. szörnyidomítás: 20/62
10. teológia: 41/62 (+211%) 11. taumaturgia: 45/2 (+19%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 15/21 14. zene: 147/8 (+66%) 15. szörnyismeret: 35/3 (+20%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/30 18. vadászat: 46/2
19. bányászat: 32/75 20. úszás: 13/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 130 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 81, 84, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 * bronz taider (#641)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kvazár kard (#297) 1 óriásölő (#528)
Ütőfegyverek
3 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 2 ryuku evező (#1152)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 * tünde íj (#553)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 6 * ezüsttollú nyíl (#363) 6 kerek kő (#19)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 8 tünde nyíl (#554) 44 ubuk tüske (#131)
3 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$7 bumeráng ($249) 5 bűvös shuriken (#562) 9 ezüstshuriken (#327)
$3 tolmokov-koktél ($351) 15 ubuk dobónyíl (#138) 12 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
$1 kvazár pajzs ($296)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456)
Sisakok
1 Khór maszkja (#1138) 1 * mithril sisak (#465)
Köpenyek
1 kyorg köpeny (#741) 1 mágusköpeny (#453) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * tünde tegez (#1263)
Kesztyűk
1 Huddens kesztyűje (#649) 1 * nehéz harci kesztyű (#464)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * dalb.kristálycsizma (#674) 1 uszony (#2125) 3 zangrozi csizma (#451)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 gólem talizmán (#811) 4 * halálhozó talizmán (#813)
2 * korinthai talizmán (#814) 5 trófea nyaklánc (#196) 1 * virág szimbólum (#143)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) $1 Eldaran karkötője ($373) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
$1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * balkezes gyűrű (#1549) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 * kir.érd.műv. kitűző (#1220) 1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 80]
9 fűszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 39]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 45]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
5 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 100]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 72 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
6 zöld üveg (#82) [bennük 49 csepp ragasztó (#83), fér még: 71]
Eszközök, használati tárgyak
8 acéltű (#334) 10 áldott kő (#642) 1 alkímiázó üst (#341)
$4 aranypikkely ($415) 1 aranytermő ládikó (#504) 19 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 6 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235)
4 ezüst kulcs (#184) 4 Fairlight szütyője (#2108) 13 gyógykenőcs (#313)
57 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92)
2 kristályfolyadék (#449) 5 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
2 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185) 3 nagy vaskulcs (#186)
1 + nyílcsapda (#243) 1 olló (#335) 1 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75) 1 roxati zárfaló (#314)
2 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
19 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 5 amniosz (#203) 1 aranytoll (#572)
2 arx formázó minta (#298) 1 bev formázó minta (#299) 1 borkonyó bibe (#312)
1 darázsfarok (#654) 3 dentor bőr (#551) 4 dözmöng szív (#122)
16 Eldereth szilánk (#512) 1 era formázó minta (#418) 1 ezüstdarab (#326)
14 fabontó (#106) 5 fokhagyma (#403) $6 főnixtoll ($563)
2 galachmit (#310) 22 gyöngymangó (#135) 4 halcsont (#390)
1 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 8 kaktusztüske (#114)
5 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24) 3 kazmár gyökér (#205)
11 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44) 9 kőszem (#304)
7 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656) 7 liumbe hajtás (#655)
185 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56) $2 mandibulapenge ($125)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380) 16 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 7 nektoraf faggyú (#667) 47 polip szívóka (#391)
9 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404) 2 raptor karom (#281)
3 remák szív (#264) 6 rókafarok (#124) 1 sámán erszény (#650)
22 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47) 10 szárnyas hernyó (#69)
9 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702) 2 Thargodan esszencia (#328)
5 tükör (#43) 2 vapár ág (#110) 2 varányszem (#30)
13 vasérc (#152) 5 xirnox szív (#213)

Összsúly: 158.41 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstshuriken (#327) 1 gyöngymangó (#135) 1 quwarg tojás (#360)
2 ragasztó (#83) 2 rájabőr (#404) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
209 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 3 ezüst nyaklánc (#117)
10 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 2 kazmár gyökér (#205)
1 kőszem (#304) 10 madártoll (#112) 4 mákrózsa virág (#56)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 uszony (#2125) 1 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186
58
59
60
(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657), Sheran oltár, 12. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek