334. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 25. 10h:06'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,106] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Tylla Akiyrellel. Fairlight hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét egy vezérfarkas trófea, egy ősdentor trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
Az aranytermő erszény 74 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 38 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A plusz TU-kat 50 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a vezérfarkas. (+4 kaja.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 735.]

* 2. KP: v 1 25 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 730.]

* 3. KP: p 71 72 64 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 725.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 720.]

m 3 mozogsz délkeletre
[187,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 103 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 2 csuklyavirág. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 31, gyógyulás: 66, összesen: +35 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Fairlight hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 712.]

kb 480 315 522 kiveszel a bankból a 480. tárgyat (315 darabot)
Ezt a szolgáltatást csakis akkor tudod igénybe venni, ha alapbetéted legalább 1000 arany. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

hh 522 1137 248 használod az 522. tárgyat az 1137. tárgyat a 248. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 712.]
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) Oopsz, elfogytak a varkaudar pálinkásüvegek a hátizsákodból. [2 pontot használtál fel, van még 710.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-57 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 704.]

bb 627 541 606 beraksz a bankba a 627. tárgyat (541 darabot)
Ezt a szolgáltatást csakis akkor tudod igénybe venni, ha alapbetéted legalább 1000 arany. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[186,106] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 48 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb karját. Kritikus ütés! (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 63, gyógyulás: 59, összesen: -4 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).

(Továbbmész...) [185,105] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (11 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb karját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal oldalát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél.
Az 1 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1001, sebződés: 245, gyógyulás: 203, összesen: -42 ÉP}


(Továbbmész...) [184,104] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Kitaszított. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 98 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Kitaszított testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával súrolod a Kitaszított bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Kitaszított nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Kitaszított még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 arany, ezenkívül 1 trikornis nyereg. 4 608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 175, gyógyulás: 99, összesen: -76 ÉP}

Észreveszel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 24, gyógyulás: 43, összesen: +19 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mutáns csont. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval kegyetlenül megütöd a csontváz bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord jobb lábát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 549 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 14, gyógyulás: 39, összesen: +25 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüsttollú nyíl [ezüsttollú nyíl ládikóba-> (186,106)-> 60 arany, -2 ÉP]. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [53 pontot használtál fel, van még 651.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[184,103] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 30, gyógyulás: 78, összesen: +48 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 20, gyógyulás: 80, összesen: +60 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával eltalálod a zombi mester bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}

Találsz nála 1 sámán gyógykenőcsöt. [sámán gyógykenőcs ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1712 (limit: 1715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 158347.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [184,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy bolyongó lidérc áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc bal vállát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 36, gyógyulás: 84, összesen: +48 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy quwarg szellem.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 395 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 141, gyógyulás: 104, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 eknozolt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1714 (limit: 1715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 158547.
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [183,101] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ilkin érc) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy troll bányász. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troll bányász jobb lábát. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a troll bányász fejét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával csak érinted a troll bányász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kaja. 4 478 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 254, gyógyulás: 222, összesen: -32 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír ködös testét. Kritikus ütés! (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 23, gyógyulás: 62, összesen: +39 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 87, gyógyulás: 130, összesen: +43 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 csillagbotot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 pézsmatökmagot.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 csillaglövedéket. [72 pontot használtál fel, van még 579.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[183,100] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Utad során felfedezel egy halálbokort. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy asztrális vortex van. Északra egy Chara-din templom van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [183,99] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Chara-din híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy asztrális vortex van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [183,98] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy asztrális vortex van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[48 pontot használtál fel, van még 531.]

m 1 mozogsz északkeletre
[184,97] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 282 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 26, összesen: +24 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Őstroll agyalóval iszonyatosan megcsapod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {GYD:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 14 aranyat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy púderszikla van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő orbitális mackósajt nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 csillaglövedék. Többször meglövöd az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megütöd az orbitális mackósajt idétlen testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 30 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 55, gyógyulás: 17, összesen: -38 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 495.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 495.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 495.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

szk 977 keresed a 977. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy Ek'Hort. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

hu 1557 hulladék: 1557
Hulladékgyűjtés törölve: ekharion dárda. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 490.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 447.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 407.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 154 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 367.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 327.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 287.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a goldugar. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 476 pontot. A következő körben tehát 676 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 335. fordulód.

Erő: 42 (67) Szint: 38 Merészség: 5/5 Magasság: 150 cm
IQ: 31 (43) Támadás: 58 (61) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 31 (42) Védekezés: 54 (61) Menekülés: 31 % Életkor: 37/359 év
Egészség: 42 (59) Életpont: 791/1137 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (56) Varázspont: 1040/167 Pénz: 10757 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 60/60 Pszi pont: 180/590 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 4386 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49 460 TP-t kaptál. Jelenleg 7 173 832 TP-d van. A következő szinthez még 326 168 TP szükséges. Trófeáid: ködmedúza, szellemdarázs, élőholt ősmágus.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/55 ökölvívás: 27/44 (+2%) szúrófegyverek: 26/93
vágófegyverek: 28/28 ütőfegyverek: 33/65 (+17%) lőfegyverek: 29/15
dobófegyverek: 16/11

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) << Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,97 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57, 92

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 1129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 157/49 (+17%) 2. nyomkövetés: 64/35 3. mászás: 18/6 (+3%)
4. csapdakészítés: 36/69 (+7%) 5. csapdaészlelés: 30/61 6. gyógyítás: 69/40
7. titkosírás: 13/9 8. felderítés: 24/53 (+3%) 9. szörnyidomítás: 17/73
10. teológia: 49/53 (-998%) 11. taumaturgia: 45/35 (-997%) 12. szerencsejáték: 10/49
13. versengés: 17/56 14. harcművészetek: 31/31 15. zene: 10/45
16. szörnyismeret: 18/83 17. pszi: 20/80 (+21%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 10/18 20. vitalitás: 11/7 (+6%) 21. bányászat: 36/44 (+18%)
22. testépítés: 25/5 23. úszás: 17/55 24. főzés: 23/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280), roguenát (#779) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (5,0) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 81, 92, 99, 121, 165, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1715 (limit: 1715), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 158647.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 104.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 pszi kő (#248) 2 spiritusz (#170)
1 varkaudar pálinka (#1137) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
470 arany (#50) 4 csillaglövedék (#931) 2 csuklyavirág (#133)
1 eknozol (#540) 1 fűszertartó (#210) 4 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 mutáns csont (#331) 5 rézdarab (#70) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 trikornis nyereg (#1536) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184 185 186 187 188
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
(183,98) Tharr oltár, érclelőhely
(183,99) oltár, oltár, érclelőhely
(183,100) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely
(183,101) 41. jellempróba, vaskohó (#155), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), tündöklő szobor (#1587), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Leah oltár, érclelőhely, troll bányászok (#679), szubreális vámpír (#223), ongóliant (#159)
(184,97) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), ragyás burástya (#111), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(184,102) 41. jellempróba, Tharr oltár, Raia szent lovagja (#239), bolyongó lidérc (#388), quwarg szellem (#676)
(184,103) kputtyintó csalán (#247), zombi mester (#251), Sheran oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), bűbájlidérc (#761)
(184,104) Kitaszított (#962), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), Tharr oltár
(185,105) őrjáratozó katona (#274)
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), őrült varázsló (#255)
(187,107) őrült varázsló (#255), bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek