12. forduló, 14. forduló, Altair összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 12. 9h:06'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2940
SZÁMLA : XXXX

ALTAIR KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)

gyk 28 1 gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ökölvívás: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 176.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[26,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. [10 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 36 4 elkészíted a 36. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 fáklyát. [12 pontot használtál fel, van még 154.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[27,14] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy démontetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a démontetű fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,14] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő csodabogár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a csodabogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel felnyitod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csodabogár bal első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis szárnyas gömböc trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes csodabogár trófeát. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,13] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ez az észak-dél irányú vonulat a Horog hegység néven közismert. Warn pusztáinak délnyugati határát jelenti. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő spagulár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a spagulár bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a spagulár testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kőkéssel párszor kilyukasztod a spagulár testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 124.]

m 2 mozogsz keletre
[30,13] A dombság átmegy hegységbe.

Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 114.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+12 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 74.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[31,13] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 105 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drótszőrű pincsi. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drótszőrű pincsi bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy homokvarány. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a homokvarány bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. (ld. enc.) 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [31,14] Amerre csak a szem ellát, dombok. Észreveszel egy rúnakövet. (ld. enc.) Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Leah nevét! (ld. enc.) Nem nehéz elképzelni, hogy hogyan is zajlik az áldozat bemutatása. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. (ld. enc.) Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy spagulár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a spagulár testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


Összefutsz egy kontyos ősz hajú, barna szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Fekete a bőre. Ruházatát egy démontetű trófea színesíti. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Torrof Oggi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[20 pontot használtál fel, van még 54.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 50.]

f 11 kísérletezel a 11. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz csontszuronyt. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 40.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 20.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 154 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODABOGÁR (755. SZÖRNY)
A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson!

VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY)
A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal.

HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY)
Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni.

KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY)
A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak.

DRÓTSZŐR (37. TÁRGY)
A drótszőrű pincsik szőre magas fémtartalmú, különösen szívós anyag. Ha egy ilyen szörnyet megölsz, levághatod néhány ép (a jövőben esetleg okosan felhasználható) szőrszálát.

VARÁNYSZEM (30. TÁRGY)
Kiszedheted a homokvarány különösen kemény, merev szemeit, ha sikerül agyoncsapnod.

RÚNAKŐ (136. TEREPTÁRGY)
A földön egy kisebb, szabályos alakú fehér követ veszel észre. Majdnem elbotlottál benne! Közelebbről megvizsgálod. Finom, művészi faragású márványtömbnek tűnik, bár a szélét már lekoptatta az időjárás. Ahogy lekaparod róla a földet, észreveszed, hogy valamilyen írás van rajta. Az egész oldala tele van róva apró, művészi rúnákkal! A követ megtapintva érzed, hogy furcsán, megmagyarázhatatlanul meleg a felülete. Megdobban a szíved: talán valamilyen ősi mágia buzog benne! Kaparni kezdesz, hátha találsz valami olvashatót, de sajnos semmi.

LEAH MEGIDÉZÉSE
Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkű lény szól hozzád egy másik dimenzióból:
"Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kőbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor előtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élők és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idő elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívők száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetőt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellő áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követőjévé, sőt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követői csak gonosz jelleműek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!"
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

ÁLDOZAT BEMUTATÁSA
Ahhoz, hogy egy isten egyáltalán szóba álljon veled, nem elegendő, ha imádkozol hozzá: három áldozati tárgyat is el kell égetned az isten egyik rúnakövénél. Az, hogy milyen tárgyakra van szükség, attól függ, hogy kit akarsz követni. Az áldozat bemutatásához az ÁL (1. tárgy) (2. tárgy) (3. tárgy) parancsot kell kiadnod azon a mezőn, ahol a rúnakő van. Pl. ha az áldozati tárgyak egy kaja, egy vizestömlő és egy bot volnának, akkor az ÁL 2 3 4 parancsot kellene kiadnod. Az áldozás 20 TVP-be kerül. Előfordulhat, hogy a szertartás kudarcot vall - ennek az lehet az oka, hogy nem megfelelő tárgyakat használtál, nem volt a jellemed az előírt, vagy egy másik isten már elfogadta az áldozatodat. Ha a szertartás sikeres volt, a választott isten kapcsolatba lép veled, és a követőjévé válhatsz. Vigyázz, ez egy komoly döntés - ha egyszer egy isten szolgálójává válsz, nehéz és fájdalmas dolog ezt a szolgálatot otthagyni! Kegyvesztett lehetsz például akkor, ha megváltozik a jellemed - ilyenkor választhatsz egy újabb istent, de nem biztos, hogy az olyan könnyen fog fogadni... Ha az áldozatod el lett fogadva, nem kapsz azonnal félelmetes varázslatokat - először próbatételre kerül a hűséged, többnyire valamilyen nehéz feladat formájában. Vizsgálj meg minél többféle rúnakövet, mielőtt döntesz, kit fogsz követni! És ne feledkezz meg a jellemkövetelményről: ha például egy jó istent akarsz követni, akkor először jellempróbákkal és más módon el kell érned, hogy a jellemed jóra változzon.

PÚDERSZIKLA (118. TEREPTÁRGY)
A dombvidékeken, ha a szürke sziklák közül egy-egy fehér meredezik elő, akkor majdnem biztos lehetsz, hogy egy púdersziklát találtál. Kőkalapáccsal leütögethetsz belőle egy darabot (KT 119 parancs, 6 pontért). Mire jó egy darab púderkő? Ez a fehér kavics könnyen morzsolható, bőrre kenve akár festékanyagként is használható. Különösen nagy előny, hogy a hatás úgy-ahogy tartósnak nevezhető. Fekete bőrből sötétet, sötétből normált, normálból világost csinálhatsz, ha a H 119 parancsot kiadod, 8 pontért. A bőrszín változtatása különösen előnyös, ha valamilyen tőled független (értsd tintacsiga) módon sötétre változott, illetve ha álcázni akarod magad (értsd túl sokan felismernének azok közül, akiket megloptál).

CSONTSZURONY (12. TÁRGY)
Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

KARAKTERLAP

Altair, egy fekete, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Ez a 13. fordulód.

Erő: 15 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 13 Támadás: 2 Agresszió: 5 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 Életpont: 72/26 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 17 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60 TP-t kaptál. Jelenleg 210 TP-d van. A következő szinthez még 40 TP szükséges. Trófeád: csodabogár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 (+1) szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 4
ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 5
4. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 12922. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

Összsúly: 10.32 kg Megterheltség: 25%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 136 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 dárda (#10) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontkés (#11) 5 drótszőr (#37) 4 fáklya (#36)
1 kaja (#2) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(26,14) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(27,14) démontetű (#15), 21. jellempróba
(28,14) csodabogár (#755), 18. jellempróba
(29,13) spagulár (#82), olvasztókemence (#86), 14. jellempróba, oltár
(30,13) oltár, világítótorony (#156)
(31,13) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Leah oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), drótszőrű pincsik (#22), homokvarány (#16)
(31,14) a 11. labirintus bejárata, Leah rúnaköve, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 8. jellempróba, Leah oltár, spagulár (#82), Torrof Oggi (1208. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek