96. forduló, Lenszakállú Órga összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 1. 6h:23'
EZ A 236. JÁTÉKHETED, 129. FORDULÓD
237. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2871
SZÁMLA : XXXX

LENSZAKÁLLÚ ÓRGA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,45] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drasmólyom fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a drasmólyom testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 263.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. KP: v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 250.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 5. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Meghatódva az ünnepélyes pillanattól, belépsz a templom ajtaján. Veled tart még Kis Bagoly. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Áldozatként gyümölcsöt és húst helyezel az oltárra, majd szent szimbólumodat magasra emelve, megkezded a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1 050 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 235.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
V 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

f 967 kísérletezel a 967. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

ek 99 t. energia kisütése: 99
Ebben a körben más KT tagjainak is tudsz átadni tárgyat, TU-t, infót. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 215.]

a 967 2196 7 átadod a 967. tárgyat a 2196. kalandozónak (7 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 7 dramoan követ Lukas Houttenkuipp részére. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

in 2196 156 2511 leírod a 2196. kalandozónak a 156. szörnyet a 2511. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tüskés harci gromak. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

h 633 használod a 633. tárgyat
Lerakod a földre a törpe őskövet, és őseid már majdnem elfelejtett, mítikus nyelvén kezdesz mormolni. Az őskő izzani kezd, és egyszercsak robbanásszerűen megnő, föléd magasodik! Egy gigantikus bazaltelementál áll előtted. Parancsodra dolgozni kezd. Hihetetlen sebességgel ás! Hamarosan formálódni kezdenek egy törpe bánya járatai. Belépve, irányítod a lényt, hogy merre, hogyan építse a törpe bányát. Végül elkészül a teremtmény. Elégedetten szemléled a csodás ősi mágia eredményét. Intésedre, a bazaltelementál visszahúzódik a föld mélyére. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 150.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 145.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[93,46] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trappoló dinymák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,47] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,48] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Találsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes támadás:) Egy púpos burástya! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megütöd a púpos burástya fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 122.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[93,49] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen sünmedve nyomokra bukkansz! Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a sünmedve. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a kérődző etra farkát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ököllel megcsapod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 ormánygőte csontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Black Pitt-tal. Tharr elsőáldozója. Egy boszorkánykendőt, egy bronzsisakot, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy tüskés harci gromak trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik.
Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [93,51] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[37 pontot használtál fel, van még 85.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[93,52] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz Cras Lorggal. Ő Shelina férje! Elenios szentelő papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: hadúr. Ruházatát egy yeti matróna trófea, egy ősöreg yeti trófea és egy Naso-thin szelleme trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Egy haragvó pegazus a hátasa. Teherhordója is van: egy lélekgólem! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudása észrevehetően gyarapodott. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy fény szentélyét. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 3 csontpálcát 45 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 3 ork csodaszert 54 aranyért, 8 ugh mérget 16 aranyért, 2 vadász tatu bőrt 2 aranyért.
Összeakadsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
Összefutsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Mesél neked kalandjairól, és közben szájad, szemed, alakodat dicséri. Látod, ahogy a remény fokozatosan lelohad benne, hűvös viselkedésed láttán.
[10 pontot használtál fel, van még 75.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 10 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 3 poszogó möszéd távozik az élők sorából. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

* 1. BP: h 235 23 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Magad is meglepődsz, amikor látod, milyen jól tudsz a zeneszerszámmal bánni. Lassan egész jó bárd lesz belőled! [23 pontot használtál fel, van még 47.]

* 2. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 3. BP: szk 60 0 0 keresed a 60. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 44.]

* 5. BP: bb 70 85 152 beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 15, 30.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sünmedve. 2 kaját bezabál az emberevő. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 270 pontot. A következő körben tehát 300 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

KARAKTERLAP

Lenszakállú Órga, egy copfos aranyhajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. Raia tanítványa vagy. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 129. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 20 Merészség: 3/4 Magasság: 109 cm
IQ: 22 (23) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 44 Menekülés: 33 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 24 (25) Életpont: 320/320 Jellem: jó (170) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 (27) Varázspont: 243/4 Pénz: 123 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 24/15 Pszi pont: 78/23
Eddig összesen 1218 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 362 TP-t kaptál. Jelenleg 570 789 TP-d van. A következő szinthez még 29 211 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, Öregsámán Krough, vadász quwarg. A 128. fordulódban 15684 arany került a bankszámládra. 15684 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/0 (+66%) szúrófegyverek: 2/0 vágófegyverek: *22/101
ütőfegyverek: *22/100 lőfegyverek: 23/64 (+1%) dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << törpe szekerce (#1105) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -6.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 2 db (7 -13.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 3 db (14 -20.); ezüsttollú nyíl (#363) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 632 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/76 2. nyomkövetés: 25/59 (+30%) 3. mászás: 7/77 (+2%)
4. csapdakészítés: 12/45 (+18%) 5. csapdaészlelés: 7/55 6. gyógyítás: 16/10
7. titkosírás: 4/10 8. felderítés: 4/58 9. szörnyidomítás: 7/14
10. teológia: 20/96 (+4%) 11. taumaturgia: 17/25 (+7%) 12. versengés: 1/55
13. zene: 8/29 (+29%) 14. szörnyismeret: 8/55 (+27%) 15. pszi: 12/80 (+10%)
16. zárnyitás: 5/18 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 30/24 (+5%)
19. testépítés: 1/37 20. főzés: 4/89 (+22%) 21. csapatmunka: 2/31

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
9. gyors fejlődés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 25 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 11 TVP-ért
kutatsz max. 25 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 7 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 19 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), csatabárdot (#555) (max. 1 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 9 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), karmazsin huhogót (#185) szuper hálócsapdával (#274), gyilkos tetűt (#116) szuper hálócsapdával (#274), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
homokvarány (#16), démontetű (#15), ormánygőte (#18), bakkura (#52), tazunkaróka (#81), surranó kígyó (#30), vadász tatu (#10), bo-skorpió (#54), mérges pók (#20), púpos burástya (#92)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
purifikátor (#157), érző szívű dromedár (#753), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) láth. észlelése (#78) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tisztítótűz (#44), vakító fény (#43), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 35, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> semlegesek (#989)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985) vakító fény (#43) >> társak oldalán harcolva (#986)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> sötét főgnóm (#136)
lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132) vakító fény (#43) >> bandita (#758)
tűzeső (#61) >> troll ritualista (#365) lángcsóva (#31) >> vortexmágus (#418)
vakító fény (#43) >> rőtmanó berzerker (#369) vakító fény (#43) >> nektoraf (#355)
lángcsóva (#31) >> földsárkány (#359) vakító fény (#43) >> Mallon (#960)
vakító fény (#43) >> Öregsámán Krough (#7008)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 35, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Öregsámán Krough (#7008) varázsvédelem (#34) >> Mallon (#960)
varázsvédelem (#34) >> földsárkány (#359) varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757)
hhaar burka (#32) >> nektoraf (#355) hhaar burka (#32) >> rőtmanó berzerker (#369)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
hhaar burka (#32) >> kék rothasztó (#421) hhaar burka (#32) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> bandita (#758)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csillagapród (#7215) (málhás: +51 kg teher) státusz: OK
emberevő (#119) (építő: +20% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] (teljesítve)
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 26, 27, 29, 30, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 619, az összesen kapott pontszám: 86185. (összesen ölhető: 1068 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 960 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 * pengepajzs (#425) 1 * törpe szekerce (#1105) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kétfejű csatabárd (#1754) 1 kőkalapács (#13) 4 szögletes kő (#17)
1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
12 ezüsttollú nyíl (#363) 19 kerek kő (#19) 22 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 7 jégpasztilla (#1566) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
6 nyu-shuriken (#157) 8 tolmokov-koktél (#351) 23 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456)
Sisakok
2 királyi korona (#338) 1 * kvazár sisak (#266)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
$1 * zafír erőöv ($397)
Nadrágok
1 * topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * igazgy. fülbevaló (#197) 1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * aranylánc (#191) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany masszariasztó (#437) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
27 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * klasszik rézmedál (#2511) 1 * klasszikus kitűző (#2514) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 29]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
1 vizestömlő (#3) [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11]
7 zöld üveg (#82) [bennük 33 csepp ragasztó (#83), fér még: 107]
Eszközök, használati tárgyak
3 acéltű (#334) 1 aenouth ködkürt (#1554) 4 áldott kő (#642)
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74)
8 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235)
1 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36) 9 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 18 gernim balzsam (#1894) 1 + hebrencs csapda (#147)
12 kaja (#2) 4 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449) 5 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 2 leviatán hólyag (#2182) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 14 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
7 rum (#1419) 1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675)
9 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42) 3 vaskulcs (#183)
7 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * tirik rúna (#2521)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 18 álompor (#396) 8 amniosz (#203)
3 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299) 12 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 5 dorony tüdő (#212) 10 dramoan kő (#967)
1 eknozol (#540) 3 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106)
10 fekete gyöngy (#99) 2 grákóbőr (#41) 3 gyíkfű (#201)
24 gyöngymangó (#135) 24 hattyútoll (#1222) 3 hibátlan tűzopál (#1642)
4 holdbőr (#1236) 1 ilkin érc (#232) 10 kaktuszbogyó (#429)
7 kaktusztüske (#114) 16 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
2 kék orchidea (#68) 3 királygyík bőr (#44) 3 kvazár (#244)
1 lótuszvirág (#447) 274 madártoll (#112) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 móri gyümölcs (#116) 2 ormánygőte csont (#21) 3 ovimon-bogyó (#207)
19 pirkit (#153) 6 púderkő (#119) 2 purifikátor háj (#269)
20 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226)
8 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124) 4 smirglilevél (#29)
6 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677) 9 szvó-ektoplazma (#151)
9 trikornis szarv (#198) 3 tükör (#43) 3 vámpírfog (#1221)
28 varányszem (#30) 12 vízionár szem (#102)

Összsúly: 135.10 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 csatabárd (#555) 1 energiapajzs (#290) 9 ezüstdarab (#326)
80 kaja (#2) 15 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500)
16 óndarab (#85) 1 pszi kő (#248) 27 rézdarab (#70)
6 titanitdukát (#1480) 1 tudás gyöngye (#522) 42 vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 csontpálca (#329) 7 dramoan kő (#967) 23 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 3 ork csodaszer (#1228) 1 törpe őskő (#633)
8 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
123 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 ilkin érc (#232)
4 madártoll (#112) 1 ormánygőte csont (#21) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(93,45) drasmólyomok (#60)
(93,46) 35. jellempróba, vaskohó (#155), Fairlight oltár, Chara-din rúnaköve, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), trappoló dinymák (#118)
(93,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10)
(93,48) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Elenios oltár, púpos burástya (#92)
(93,49) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(93,50) kérődző etra (#368), mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), százfogú (#53), Black Pitt (4430. kalandozó)
(93,51) orgyilkos (#131)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, Cras Lorg (3165. kalandozó)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek