Johnnyu Lee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 13. 9h:20'
EZ A 703. JÁTÉKHETED, 404. FORDULÓD
704. játékheted kezdete: nov. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2840
SZÁMLA : XXXX

JOHNNYU LEE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Aranyszemmel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fairlight övét, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan amulettet, egy törpe védőgyűrűt, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet és egy vámpírkesztyűt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy árnygólem trófea és egy Morghatal A'ton trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. - Oktasson úszásra egy vércápa sámán! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Báró Münchhausen elszívott tőled 80 varázspontot a táborozásod 1. napján.
Az 1. napon összefutsz egy göndör ősz hajú, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight követője. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy Bufa páncélját, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyémántsisakot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasállata egy élőholt sullár! Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Izsák . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összeakadsz Bronzszakállú Holggal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy varkaudar iszákos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy sárkánytőrt, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elismerően fejet hajt előtted. Folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, szürke szemű troll férfival. Bőre gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Natharion amulettet, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy aranyfecske trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gronkh. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon újból összeakadsz Izsák kal . Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy mithril láncinget, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Crysania. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Az 1. napon ismét összefutsz Aranyszemmel. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Ezüstkarom. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tradicionális övet, egy tünde tegezt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy eszement trappoló trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz egy barna hajú, barna szemű troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek Talizmánját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősplazmát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok vállvédőt, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy bazaltelementál. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Joe Crusher . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Báró Münchhausen elszívott tőled 70 varázspontot a táborozásod 3. napján.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Nem bírod tovább, remegő kézzel nyúlsz a vérvörös rózsa után. Ahogy megszorítod, tövisei tenyeredbe marnak, s elmerülsz a Csók élvezetében.
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+73 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+251 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 766.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 761.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 761.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 756.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 756.]

* 6. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 756.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat az 531. tárggyal az 560. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 756.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 756.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 756.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 756.]

fa 1154 4707 34 feladod az 1154. tárgyat a 4707. kalandozónak (34 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Morcos Mugrul részére szánod. Átadsz 34 ryuku védőkenőcsöt. Ennek elküldése 62 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 753.]

fa 1074 4348 46 feladod az 1074. tárgyat a 4348. kalandozónak (46 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Birka részére szánod. Átadsz 46 lidércesszenciát. Ennek elküldése 74 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 750.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 745.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 745.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 745.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 745.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 705.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 665.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 625.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 315 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 585.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 275 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 545.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 235 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 505.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 195 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 465.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 155 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 425.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Beugrasz egy kapualjba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy Barnega volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[40 pontot használtál fel, van még 385.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 75 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[25 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-53 életerő.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 545 pontot. A következő körben tehát 745 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Johnnyu Lee, egy copfos ősz hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Ez a 404. fordulód.

Erő: 66 (68) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 155 cm
IQ: 47 Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 40 (42) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 36/43 év
Egészség: 31 (32) Életpont: 408/41 Jellem: jó (777) Tul. pont: 12
Szerencse: 40 (38) Varázspont: 955/904 Pénz: 59 arany Kép. pont: 18
Pszi pont: 168/484 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 2745 szörnyet és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 2314762 TP-d van. A következő szinthez még 285238 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, Blounther apó, ősdentor. Jelenleg 10 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5 ökölvívás: 27 szúrófegyverek: 30
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 30
dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34 2. nyomkövetés: 104 3. mászás: 18
4. csapdakészítés: 27 5. csapdaészlelés: 12 6. gyógyítás: 48
7. titkosírás: 29 8. felderítés: 27 9. szörnyidomítás: 11
10. teológia: 57 11. taumaturgia: 57 12. szerencsejáték: 5
13. versengés: 11 14. harcművészetek: 27 15. zene: 13
16. szörnyismeret: 41 17. pszi: 23 18. zárnyitás: 4
19. vadászat: 15 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 30
22. úszás: 8 23. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 300 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), kisebb quwarg isten (#213), varkaudar katona (#691), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) puha ütés (#60) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> vérfürdető magszim (#148)
tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzvihar (#175) >> tüskés gigaféreg (#256) villámcsapás (#50) >> 23. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem sav ellen (#36) >> nómenklatúra (#158)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132) varázsvédelem (#34) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját!
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 5

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
136 arany (#50) 1 álompor (#396) 46 lidércesszencia (#1074)
34 ryuku védőkenőcs (#1154) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), Barnega (#971)

Üzenet küldése a karakternek