455. forduló, 457. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 25. 15h:02'
EZ A 558. JÁTÉKHETED, 456. FORDULÓD
559. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,31] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 706.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 701.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy gondolatolvasás varázslat! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [0 pontot használtál fel, van még 701.]

ek 7 1 11 t. energia kisütése: 7 1 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 rejtőzködés.) [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 701.]

tk 30 1050 többszemélyes kaland 30 1050
Egy Testvéred a segítségedet kéri, te pedig mész, mert szükség van rád. Megidézve a Jelet, utat nyitsz a kasztroplanáris téren keresztül. A Láng ragyogása vezet a sötétségen át - a megbeszélt találkahely közelében térsz vissza a valóságba. Nézzük, hányan érkeztek már meg: A Tűzhajú. Közösen megválasztott vezetőtök, Pterois volitans érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 701.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[185,30] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Dornodon híveié.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (641. épület.).

(Továbbmész...) [186,29] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy éjkornis. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az éjkornis fekete testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis fejét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv és egy pular kristály. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kaqxar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,28] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Látsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy morgud hagymatövet. Látsz egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna!
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony rendkívül elfoglaltnak tűnik, így rögtön lelkiismeretfurdalásod támad, amiért zargatni merészeled. Fel is háborodik, amikor elárulod, hogy nincs nálad egyetlen tárgy sem abból, amit megígértél. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 7 fekete gyöngy, 2 moa üveggömb, 9 kőkés, 8 fülemüle agyar, 2 rakolits por. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [55 pontot használtál fel, van még 646.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+145 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 616.]

m 2 mozogsz keletre
[188,28] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 596.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Nem sokat teketóriázol, egy magadfajta ügyeskezű kalandozó számára ez gyerekjáték. Perceken belül nyitva a lakat. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Pergor nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve vadász quwarg. A kalandmester int - itt az idő!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakdormukkbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy törpe bakancs. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy árnyéksár. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladatod igen nehéz: a teremben megépítették Zotlak Hoard, az egykori triklem drakolder császár síremlékének modelljét, annak csapdáival. Ezeken átjutva kell elhoznod Zotlak koronájának másolatát a belső kamrából! Huh. Megindulsz. Az első néhány csapda nem jelent nehézséget, de nyilvánvaló, hogy csak etetésnek szánták. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy lezuhanó kőtömb elől. Pfű! Hirtelen egy mágikus energiáktól izzó ajtó előtt találod magad. Eltöprengesz, hogyan juthatnál át, amikor dübörgés tudatja, hogy még egy csapda elkerülte figyelmedet (talán az is mágikus jellegű volt?) Végül visszafordulsz, hiszen nem akarsz porrá zúzódni.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 556.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+53 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 526.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 486.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[189,29] Még mindig bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Látsz egy tűzbokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi őselementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 187 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 248, gyógyulás: 0, összesen: -248 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+195 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [190,29] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [191,29] Füves síkságra érkeztél. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Egyelőre még semmi. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus támad rád.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [120 pontot használtál fel, van még 366.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+81 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 336.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy furulyát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek. Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. A fenébe, csak egy vacak formázó minta! Mérgesen elhajítod.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 326.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[190,30] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 306.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 266.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája!

Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rájabőrt. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 4 kaktusztüskét. **) (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 246.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 226.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 14 mákrózsa virágot. **) 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 206.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 186.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [20 pontot használtál fel, van még 166.]

gyk 1557 50 gyakorolsz az 1557. tárggyal 50 pontért
Dobófegyvereidet kézbe ragadva, nekiállsz gyakorolni. Már nem sok kell a következő szinthez. [50 pontot használtál fel, van még 116.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 7, 19.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 20 kaja.)
Ebben a körben 116 pontod maradt, ebből a következő körre 116 pontot vihetsz át. Kapsz még 597 pontot. A következő körben tehát 713 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 456. fordulód.

Erő: 55 (65) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (26) Támadás: 38 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 54 (62) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 39/47 év
Egészség: 32 (40) Életpont: 622/476 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (37) Varázspont: 295/134 Pénz: 4459 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 2376 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11389 TP-t kaptál. Jelenleg 1340799 TP-d van. A következő szinthez még 59201 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, ősdentor, csontgólem. A 440. fordulódban 5177 arany került a bankszámládra. 5591 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/92 (+24%) ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 23/87 (+6%)
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 29/96 (+1%) lőfegyverek: 21/0
dobófegyverek: 9/99 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/97 (+1114%) 2. nyomkövetés: 74/69 (+12%) 3. mászás: 10/14
4. csapdakészítés: 8/30 5. csapdaészlelés: 13/49 (+7%) 6. gyógyítás: 154/24 (+65%)
7. titkosírás: 7/55 8. felderítés: 33/58 (+2%) 9. szörnyidomítás: 7/56
10. teológia: 25/97 (+3%) 11. taumaturgia: 18/91 12. szerencsejáték: 1/52
13. versengés: 12/6 (+7%) 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 10/25
16. szörnyismeret: 9/83 17. zárnyitás: 5/70 (+6%) 18. vadászat: 35/49
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 31/49 21. úszás: 17/73 (+25%)
22. csapatmunka: 6/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), csatornaféreg (#668) (csak egyszer), csontgólem (#392) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
testvéri segítség (411)

Összsúly: 279.87 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
60 arany (#50) 2 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 1 mocsári penke (#148) 3 polip szívóka (#391)
1 pular kristály (#239) 2 rájabőr (#404) 1 sárga erőöv (#276)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,31) királyi palota (#650)
(185,30) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár
(186,29) éjkornis (#228), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720)
(187,28) Thargodan csatamező (#432), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), trikornis herceg (#261), bávatag golombár (#165)
(188,28) kihívás tornya (#502), szent liget (#439), Elenios oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), bűbájlidérc (#761), vadász quwarg (#241)
(189,29) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), pszi őselementál (#258)
(190,29) oltár, 42. jellempróba, művészi porolit (#720)
(190,30) kultúrmasztodon (#227), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), 35. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), moszatrája (#198), opati polip (#195), elektromos angolna (#196)
(191,29) tetemember (#123), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek