15. forduló, 17. forduló, Androméda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 17. 9h:21'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2652
SZÁMLA : XXXX

ANDROMÉDA KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [1,-1] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Liallannal. Sheran követője. Egy ezüst gyűrűt, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy ritualista amulettet, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy virág szimbólumot, egy réz papi karkötőt és egy ezüst papi karkötőt visel. Fegyverzetét egy süvítő rája trófea, egy orgyilkos trófea és egy uzbány trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Perbittel. Egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy uzbány trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz Jelenával. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Leah követője. Egy koponya szimbólumot, egy ryuku karvédőt, egy ryuku sisakot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy ryuku mellvértet, egy zafír erőövet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot és egy ryuku köpenyt visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított garokk. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon összeakadsz Lex, fia Fülöppel. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy törpemammut trófea és egy Mallon trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Zaislo. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bordacsontot (15 arany).
Átveszed a sikeresen eladott 5 sallank karom (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 12 amnioszt, 30 nyílvesszőt.
A 7. napon újból összeakadsz Liallannal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon összefutsz Nirrtivel. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy vérszomjas csüldő trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy trikornis trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 gyógykenőcsöt (552 arany).
A 9. napon Jelena leszívott rólad pszivel 1 életpontot.
A 9. napon ismét találkozol Jelenával. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+3 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy uzbány fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 151.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 151.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[2,0] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Penelopé Morphilia előtt. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy garokk. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a garokk testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a garokk jobb hátsó lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a garokk testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [1,1] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kolompár Elvira formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [0,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy rájanyék. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy manaelementál. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 115.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +79 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[-1,3] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a piromenyét testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-2,4] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod az uzbány fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-2,5] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Álomvirág. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 79.]

m 6 mozogsz nyugatra
[-3,5] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 67.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +80 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 6 mozogsz nyugatra
[-4,5] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Aranymag formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Jennifer Lopezzel. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy purifikátor trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Jelenával. Auráját mágikus vihar övezi. Leah követője. Egy koponya szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasállata egy garokk! Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[12 pontot használtál fel, van még 55.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 45.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 25.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 15.]

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 4.]

k 9 1 követed a 9. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a lélek védelme hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Androméda, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 16. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 10 Merészség: 7/5 Magasság: 149 cm
IQ: 18 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 15 Életpont: 116/102 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 9
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 0/0 Pénz: 338 arany Kép. pont: 8
Pszi pont: 8/5
Eddig összesen 66 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1856 TP-t kaptál. Jelenleg 13645 TP-d van. A következő szinthez még 3355 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, mutáns pók, sóhajtó dorony. A 6. fordulódban 239 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 274 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 11
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 12 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -4.); nyílvessző (#108) (5 -8.); bronzhegyű nyíl (#94) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. versengés: 1 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 2
13. pszi: 1 14. vadászat: 1 15. bányászat: 1
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
elf (#2), ragyás burástya (#111), karmos tankány (#137), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

Összsúly: 64.96 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 gyógykenőcs (#313) 24 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2) 15 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 pirkit (#153) 3 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-4,5) alpesi tehenek (#91), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba, manaelementál (#290), Jennifer Lopez (1620. kalandozó), Jelena (5721. kalandozó)
(-3,5) manaelementál (#290), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), 43. jellempróba, alpesi tehén (#91)
(-2,4) uzbányok (#102), Leah oltár, 34. jellempróba, manaelementál (#290)
(-2,5) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, 42. jellempróba, sörényes ubukok (#89), manaelementál (#290), Álomvirág (4540. kalandozó)
(-1,3) piromenyétek (#99), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(0,2) márványtorony (#175), oltár, 49. jellempróba, rájanyékek (#58), manaelementál (#290)
(1,-1) uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(1,1) Sheran rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(2,0) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), garokkok (#73), manaelementál (#290)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.02.14. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek