134. forduló, Chi Borg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 5. 9h:28'
EZ A 472. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
473. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2628
SZÁMLA : XXXX

CHI BORG KALANDJAI


77 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,-3] koordinátán.
Az 1. napon egy fekete hajú, barna szemű, kecskeszakállas ember férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 14. napon összefutsz egy fekete hajú, barna szemű, kecskeszakállas ember férfival. Fairlight kisebb papja. Egy bakkura csizmát, egy bundás kabátot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy kétfejű troll trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kid Cloudkicker. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 16. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfival. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. A bőre kreolszínű. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 2 arasznyi, azaz fél rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Erőskezű Dulfgard. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 16. napon összefutsz egy göndör aranyhajú, félszemű törpe nővel. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. A bőre kreolszínű. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 1 arasznyi, azaz fél rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyűrűt, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg harcos trófea és egy varkaudar bajnok trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Roxann-Emmy Moon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 35. napon összeakadsz egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre babarózsaszín. Sheran esszenciájának örököse. Egy arany masszariasztót, egy cetbőr válltömést, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy aranyfecske trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Qulli Brann. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Harcművészekhez méltóan meghajoltok egymással szemben, majd barátságos párviadal veszi kezdetét. Mindketten teljes erőbedobással küzdötök, de az ütéseket csak imitáljátok. Jó lenne minden nap valami hasonló.
A 37. napon összefutsz Qulli Brannal. Sheran esszenciájának örököse. Egy arany masszariasztót, egy cetbőr válltömést, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy aranyfecske trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Mélyen meghajolsz előtte, hiszen már messziről lerí róla, hogy nagy harcművész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Ő is meghajol előtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Társad öles léptekkel közeledik feléd. Véred téged is arra késztet, hogy levesd páncélzatodat, és elfogadd a kihívást. A küzdelem végére jól leizzadtatok - nem ártana egy vízesés után nézni. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Ababo. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve földmágia. (ld. enc.) A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a káoszteknőc (ld. enc.), a jégzabáló (ld. enc.), a halálelementál (ld. enc.), a földsárkány (ld. enc.) és a ryuku gólem (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Sheran főzetét (ld. enc.), mágikus hátizsákot (ld. enc.) és kisebb zant (ld. enc.).
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy ezüst gyűrű van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 3. KP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 265.]

* 4. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 2998 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 245.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

jlk 1511 jelszó kimondása 1511
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a massza jobb első lábát. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A massza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 óndarabot. 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc (ld. enc.), egy ubuk tüske, 3 arany és egy bumeráng. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 230.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Mikor születik, berakod nedvesen, s kiveszed szárazon.
Mikor megölöd, hiába vágod késsel, vér nem fakad.
[5 pontot használtál fel, van még 225.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[96,-3] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.


(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.

(Továbbmész...) [95,-3] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve.


(Továbbmész...) [94,-4] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.


Találkozol egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Fairlight követője. Egy aranygyűrűt, egy elit csatavértet, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy szürke rinocérosz trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vörös Gondró. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 185.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[93,-5] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány fejét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Mandibulakaszával végigvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy csodák kútja van. Elrakod a távcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
Összefutsz egy kopasz, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Leah kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézpáncélt, egy ryuku karvédőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy Ayagira Tanaka trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy lábascet trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész.

(Továbbmész...) [93,-6] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg harcos trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt quwarg trófeát. 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját. (ld. enc.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 165.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Aranyérmét keresgélsz, hogy a csodák kútjának ásítozó torkába hajíthasd. Mivel azonban nincs nálad, erről most le kell mondanod. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[93,-7] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. "

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [94,-8] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sötét gnóm testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 dözmöng szivet 3 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy furulya van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Gilgames. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[20 pontot használtál fel, van még 145.]

be 590 bemész az 590. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Sziklahegyi Bruenor vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db,
rövid kard (#171) 32 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db,
csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vas fejpánt (#408) 24 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
bakkura csizma (#96) 11 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db, csontszurony (#12) 2 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db,
mandibulakasza (#127) 25 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, nyu-shuriken (#157) 12 ap /db,
rövid íj (#107) 8 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 140.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db,
antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db,
moa burát (#384) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
hro formázó minta (#601) 50 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, alligátorbőr (#661) 10 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aranytű (#272) 4 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db,
csontkulcs (#74) 4 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db,
dorony tüdő (#212) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db,
fabontó (#106) 5 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, féregbél (#1071) 4 ap /db, fülemüle agyar (#267) 5 ap /db,
furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, gromak bőr (#268) 8 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
lajhár csont (#236) 3 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, moa üveggömb (#383) 5 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db,
óndarab (#85) 2 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szent jogar (#150) 50 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db, szuper dobóháló (#273) 8 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 135.]

ve 270 1 megveszed a 270. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

kf 270 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 8 aranyat. (+1 jóság.)
Összeakadsz egy szőke hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia bíborosa. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Tisztán érzed auráját: ő is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Thpreg Yw'Hite. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol DEF az IGAZzal. Tharr kisebb papja. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[5 pontot használtál fel, van még 130.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 127.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 127.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 87.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 119 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 47.]

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÖLDMÁGIA (357. TUDATI KÉPESSÉG)
Büszke, hatalmas sziklabérc dacol az elemekkel a város hegyének ormán, s bölcsen, türelmesen tekint le az alant nyüzsgő emberforgatagra, és a hozzá vezet kanyargó hegyi ösvényre. Egy harcospap magányos alakja lépdel rajta könnyedén felfelé. Amikor a hegycsúcs közelébe ér, hősies csaták elevenednek meg a szeme előtt a sziklába vésve, s tekintetét és lépteit a rejtett barlangnyílás felé vezetik. A barlangba lépve hosszan lépcsők és folyosók útvesztőjében halad tovább a hegy mélye felé. Egy helyen megtorpan - szellemének szokatlan koncentrációjára figyelmeztető különleges érzékei mutatják meg neki a falat, amely csak a hozzá hasonló kiválasztottakat engedi áthatolni magán. A túloldalon a folyosó egy hatalmas csarnokba vezeti, ahol alakja eltörpül az óriási méretek mellett, de ahogy körülnéz, erővel tölti el a fenséges látvány. Rendíthetetlen gigászi tartóoszlopok sorai mindenfelé amerre csak a szem ellát, s körben rajtuk kétembernyi magasságban fáklya alakú kristályképződmények árasztják magukból rejtelmes fényüket. Harcospapok csoportjai gyakorolnak itt is, ott is. Útja azonban a rövid megtorpanást követően megállíthatatlanul tovább vezet a csarnok központi szentélye felé. Egy-egy oszlop mellett elhaladva, fel-felnéz rájuk, s tekintete úgy tűnik a végtelen magasságokba vész. Hamarosan a csarnokban tett vagy fertályórányi vándorlása a végéhez ér. A központi szentély oltára - a kaput formázó szikla - előtt áll meg egy pillanatra több tucatnyi paptársával egyetemben, s egyszerre féltérdre ereszkednek mindannyian, öklüket szívükre helyezve fejüket meghajtva várják ki a pillanatot, amikor az őselemi síkra nyíló kapuból majd előlép a hatalmas földelementál képében megszemélyesített elemi istenség. Míg várnak, hirtelen érzések, emlékek rohanják meg őket, az egykor még személytelen őserők emlékezetét élik újra át: "Láng gyúl a semmiből, és terjed tova, elválasztva a világosságot a sötétségtől, a hideget a melegtől, de magányában nem tudja élvezni dicsőségét. Kiterjedése semmibe enyészik visszahúzódás nélkül, míg fel nem ismeri örök kísérőjét, ki születésétől való. Egymásra találásukat heves nász koronázza meg, együttlétükből pedig valami új születik. Valami új, ami egyszerre mindkettőjük, de egyikük sem, aki maga a könnyed változás, s immár hárman vívják örök harcukat, míg mindhármójuk fel nem áldoz valamit önmagából. Így alkotják meg áldozatukból szövetségük őrzőjét, az állandóságot, a rend és a maradandó formák urát, hogy mindörökké védelmezze nyugalmukat." A látomások amilyen hirtelen jöttek, el is múltak, de a kapu előtt már ott tornyosult robosztus valójában az őselemi istenség. Hangja végigdübörög a hatalmas csarnokon: "Ismeritek immáron a földelem minden misztériumát és törvényét, s ezek szerint éltek. Valahányszor őselemünk energiáit hívjátok varázslataitokhoz, harcaitokhoz, az átjár titeket, és átlényegíti lényetek, még jobban megerősítve azt. Míg méltón szolgáljátok birodalmatokat annak törvényei szerint, addig A Földelem valódi Uraiként nézhettek tükörbe, de amint magatokon sem tudtok uralkodni, akkor a földelem uralkodik el tirajtatok és elementálokká formál át. Most pedig mindezek tudatában folytassátok tovább utatokat, tegyetek birodalmatok javára, s készüljetek fel a hadjáratra is!" [Mostantól teológia képzettségetek másfélszer gyorsabban fejlődik, a nem fejlesztő varázslataitok pedig 25% eséllyel mégis fejlesztenek 1%-ot. Megjegyzés: 10-es teológiáig a maximális fejlődés egy varázslat elmondásakor 8%(10%), 20-asig 6% (7%), e fölött pedig 4% (5%), a zárójelben a gnómokra alkalmazott érték van feltüntetve. E fejlődési határok utáni végeredményt szorozza fel másfélszeresére a képesség. Ha egy varázslat 1%-ot fejlesztene, akkor 50% eséllyel 2%-ra növekedik a fejlődés.]

KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY)
AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára.

JÉGZABÁLÓ (649. SZÖRNY)
Ezen a hátrafelé elkeskenyedő férgen nem véletlenül a száj a legnagyobb testrész. Testének ugyanis folyamatosan szüksége van a hűtésre, ezt pedig a száján keresztül a bendőjébe jutatott jégmennyiség biztosítja. Nem is igazán láttak még jégzabálót mást cselekedni, mint havat lapátolni óriásira tátott pofájába. Ártalmatlannak is gondolhatnánk, csakhogy mielőtt ezt a felelőtlenséget elkövetnénk, jó ha tudjuk: a jégzabáló hályogos szemein keresztül semmit nem lát, a hótól eldugult fülén keresztül semmit nem hal, orra pedig nincs, így csak megy és megy, mindig fejjel előre. Az mindegy neki, mi kerül az útjába... csak a zabálás a fontos.

HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY)
Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is!

SHERAN FŐZETE (286. TÁRGY)
Sheran Főzetét egy Szent Kulacsban készítheted el, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. Egy korty elkészítéséhez egy purifikátor háj, egy karbin plazma és egy isteni könnycsepp szükségeltetik. Mindehhez a KT 286 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Sheran Főzetének hatása ismeretlen, de annyi bizonyos, hogy jó és gonosz jelleműek képtelenek elfogyasztani.

MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY)
Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán.

KISEBB ZAN (544. TÁRGY)
Most, hogy T. Vlagyimir tökéletesen uralja a zant és kiismerte az alapvető működési mechanizmusát, lehetővé vált a kisebb zan nevű klóntárgy, pszeudo-entitás előállítása. A kisebb zan egyetlen feladata: fenntartani a ZAN életfunkcióit. Ennek érdekében rengeteg varázsenergiát merít a közvetlen környezetéből. Vlagyimir szavai szerint ha valaki sok idejét és energiáját fordítja a kisebb zanra, közelebbi kapcsolatba kerülhet a ZANnal, és ezen keresztül a múlt titkaival. (H 544 <VP>). A kisebb zan átkozott tárgynak számít, ezért normál módon nem tudsz megszabadulni tőle. A megsemmisítésének egyik módja, ha Vlagyimir szoborba építesz (40 TVP-nként egy kisebb zant semmisíthetsz így meg).

TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY)
Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért.

CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

KARAKTERLAP

Chi Borg, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Raia eljövendő papja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 20 (21) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 25 (26) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (18) Életpont: 322/236 Jellem: jó (134) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 198/0 Pénz: 10 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 16/0 EFejl: 2
Eddig összesen 489 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3360 TP-t kaptál. Jelenleg 134814 TP-d van. A következő szinthez még 45186 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, quwarg királynő, élőholt quwarg. A 128. fordulódban 168 arany került a bankszámládra. 185 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/84 (+6%) szúrófegyverek: 3/19 vágófegyverek: 9/57 (+10%)
ütőfegyverek: 1/26 lőfegyverek: 17/49 (+15%) dobófegyverek: 6/35

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/63 2. nyomkövetés: 27/42 (+4%) 3. mászás: 6/23
4. csapdakészítés: 9/58 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/56 6. gyógyítás: 35/38
7. titkosírás: 2/80 (+10%) 8. felderítés: 3/51 (+6%) 9. szörnyidomítás: 1/4
10. teológia: 12/18 (+15%) 11. taumaturgia: 6/95 (+12%) 12. szerencsejáték: 3/64
13. versengés: 1/23 (+8%) 14. harcművészetek: 22/0 15. zene: 13/97 (+30%)
16. szörnyismeret: 4/26 17. zárnyitás: 1/10 18. vadászat: 3/25
19. bányászat: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
nők (#999), manifesztátor (#124), kobudera (#8), Sziklaöklök (#9144), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
izomernyesztés (#33), vakító fény (#43), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 1 szabotőr, 5 harcos, 3 királynő.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 bunkósbot (#9) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
2 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
2 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 kerek kő (#19) 14 ubuk tüske (#131)
7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bumeráng (#249) 1 nyu-shuriken (#157)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) $1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók
1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok
2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők
1 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk
1 ezüst gyűrű (#180)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval. zafírja (#1116)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 36]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 60]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 80]
4 vizestömlő (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 36]
2 zöld üveg (#82) [bennük 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 29]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 karócsapda (#163)
1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
5 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42)
1 tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 7 álompor (#396)
3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 4 darázsszárny (#652)
3 dorony tüdő (#212) 3 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 6 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
1 féregbél (#1071) 6 főnixtoll (#563) 6 fülemüle agyar (#267)
1 grákóbőr (#41) 1 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135)
6 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44)
1 lajhár csont (#236) 39 madártoll (#112) 2 moa üveggömb (#383)
2 mutáns csont (#331) 8 óndarab (#85) 6 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 11 sallank karom (#128) 24 sünmedve tüske (#14)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 3 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar csont (#1113) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 62.43 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 tankány karom (#237) 10 tüske (#22) 1 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 ubuk tüske (#131) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,-7) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(93,-6) élőholt quwarg (#202), csodák kútja (#1096)
(93,-5) uzbányok (#102), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), nukleáris cickány (#155), egy törpe férfi
(94,-8) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Gilgames (1987. kalandozó), Thpreg Yw'Hite (5102. kalandozó), DEF az IGAZ (5509. kalandozó)
(94,-4) márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Vörös Gondró (3906. kalandozó)
(95,-3) Leah rúnaköve
(97,-3) massza (#217)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.
* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.

Üzenet küldése a karakternek