372. forduló, 374. forduló, Dante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 11. 9h:07'
EZ A 478. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD
479. játékheted kezdete: júl. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2626
SZÁMLA : XXXX

DANTE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,45] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 19. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. Minden varázserőd visszatért. (+37 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 531.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 531.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 526.]

im 2 0 0 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 496.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 491.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 491.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Lassan gyökereket eresztesz a földbe, és pótolod a szervezetedből hiányzó nedvességet. De jó! (+3 életerő.) Aztán a gyökerek újra lábakká alakulnak. [10 pontot használtál fel, van még 481.]

* 2. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 391.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 5. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 346.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 7. KP: gyk 389 20 0 gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért
A szárazon gyakorolni a vízifegyver szakértelmet nehéz, de nem lehetetlen: te most éppen ezzel foglalkozol. Már nem sok kell a következő szinthez. [20 pontot használtál fel, van még 326.]

* 8. KP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esőidézés varázslatot! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

ef 20 505 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 22 mozogsz 22
Ebben az óriási teremben egy hatalmas medence van! Kicsit félve ugyan, de beugrasz a vízbe. Nem is látod a medence alját! [18. PONT.]
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.]
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.]
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elektromos angolna van előtted! {max. életpontja: 27-32.} Végigméritek egymást - kölcsönösen békések vagytok.
Az itteni oktató, egy kobudera, nagyon lelkes. Azt mondja, ő tanítja az alapvető támadási technikákat, azt, hogy melyik fajta halat hol kell támadni. [22. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
[50 pontot használtál fel, van még 131.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). [50 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 24 26 28 mozogsz 24 26 28
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.] Hamarosan egy elektromos angolnát pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 3d10+4.} Végigméritek egymást - kölcsönösen békések vagytok.
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.]
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.]
Belépsz egy poros, rég használt raktárhelyiségbe. [24. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 halcsont. Felpakolsz.
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.]
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.]
Ez a raktárszoba is tele van szeméttel, mint a szomszédja. [26. PONT.]
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [80 pontot használtál fel, van még 1.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 32 mozogsz 32
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.]
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.]
Ez a terem elég sötét, a medence vize vészjóslóan, titokzatosan fodrozódik. A mélyből sejtelmes, tompán dörgő hangot hallasz. No, fejes! [31. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy diuretikus kráken. {max. életpontja: 71-78.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 37]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. Jutalmad nem marad el (+8 varázspont). 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Az itteni oktató, egy ember nő kedvesen fogad. Elmondja, hogy ő a fegyverrel való védekezést, a támadások kivédését tanítja. [32. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[40 pontot használtál fel, van még 61.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 36 39 41 mozogsz 36 39 41
Ez a terem elég sötét, a medence vize vészjóslóan, titokzatosan fodrozódik. A mélyből sejtelmes, tompán dörgő hangot hallasz. No, fejes! [31. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 18 551 energia fejlesztése 18
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 2. BP: ek 503 116 63 t. energia kisütése: 503 116 63
A képességet nem használhatod, mert másik teleport hatása alatt állsz ill. már használtad ebben a körben. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 3. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 98 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 1 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 11.]

* 4. BP: ef 10 551 0 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: h 147 2 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 9, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 4 kaját fal föl a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 514 pontot. A következő körben tehát 515 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dante, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran sekrestyése vagy. Papi hited: 516. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 373. fordulód.

Erő: 47 (60) Szint: 36 Merészség: 7/6 Magasság: 180 cm
IQ: 34 (45) Támadás: 53 Agresszió: 1 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 37 (46) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 41 (52) Életpont: 793/793 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 49 (64) Varázspont: 1216/1210 Pénz: 5715 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 83/62 Pszi pont: 221/443 EFejl: 30
Eddig összesen 3809 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 325 TP-t kaptál. Jelenleg 6 046 480 TP-d van. A következő szinthez még 453 520 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, varkaudar iszákos, ongóliant. A 353. fordulódban 15529 arany került a bankszámládra. 17081 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/56 (+65%) ökölvívás: 34/57 szúrófegyverek: 27/65
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 2/96 lőfegyverek: 34/72
dobófegyverek: 1/43

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
129,45 mezőn táborozol, a 81. labirintusban, 1. szinten, 31. ponton
Kedvenc táborhely: 116,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/79 2. nyomkövetés: 75/7 3. mászás: 12/51
4. csapdakészítés: 23/83 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/57 6. gyógyítás: 50/28
7. titkosírás: 2/18 8. felderítés: 19/38 9. szörnyidomítás: 7/71
10. teológia: 36/58 (+3%) 11. taumaturgia: 56/24 12. szerencsejáték: 13/56
13. versengés: 12/34 14. harcművészetek: 15/88 15. zene: 111/57 (+46%)
16. szörnyismeret: 7/66 17. pszi: 21/38 (+1%) 18. vadászat: 23/10
19. bányászat: 34/62 20. úszás: 15/36 21. főzés: 12/61
22. csapatmunka: 2/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1614, pontszámod: 23 427.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 400 TU szükséges.)
a hit ereje (516) OK
hitbéli mentor (523) OK
isteni védelem (530) OK
a hit ereje II (537) OK
gyógyítómester (544) OK
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 173 TU. szükséges még: 17 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
5 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
2 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 14 ezüsttollú nyíl (#363) 20 vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1 bronzpáncél (#90) 1 Métely páncélja (#1562)
1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 ryuku kesztyű (#690) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 aranylánc (#191) 4 gólem talizmán (#811) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. pusztító medál (#2300) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1≥1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1≥1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Nyergek
1≥1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 fűszertartó (#210) [bennük 25 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
13 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 130]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 138 csepp spiritusz (#170), fér még: 62]
6 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 168]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 25 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 19 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108)
3 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
22 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182) 2 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 10 ork csodaszer (#1228) 2≥2 ¤ quwarg teleportgömb (#1534)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 7 roxati zárfaló (#314)
1 ryuku tájoló (#1224) 12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 + térhajlító kavics (#1539) 30 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
128 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298) 9 bordacsont (#16)
1 bunthar bőr (#733) 15 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654)
1 dözmöng szív (#122) 1 evaporőr háj (#105) 207 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 9 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) 10 grifftojás (#179) 201 gyíkfű (#201)
185 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 19 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 117 kaktusztüske (#114) 14 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 16 kék orchidea (#68) 14 kőszem (#304)
1 kvazár (#244) 1 liumbe hajtás (#655) 111 madártoll (#112)
20≥19 mákrózsa virág (#56) 1 medúzacsáp (#703) 5 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 27 móri gyümölcs (#116) 3 pirkit (#153)
34 polip szívóka (#391) 37 púderkő (#119) 16 pular kristály (#239)
50 quwarg kristály (#2238) 18 quwarg tojás (#360) 24 ramit kő (#226)
10 remák szív (#264) 39 smirglilevél (#29) 4 szuperkötél (#209)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar tekercs (#653) 40 vasérc (#152)

Összsúly: 191.77 kg Megterheltség: 62%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
20 grifftojás (#179) 165 quwarg tojás (#360) $72 ugh méreg ($166)
50 vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 arany (#50) 6 kaja (#2) 1 sáfránykő (#979)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 1 csontpálca (#329) 2 halcsont (#390)
1 pirkit (#153) 6 polip szívóka (#391)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130
44
45
46
(129,45) a 81. labirintus bejárata, diuretikus kráken (#207), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek