160. forduló, 162. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 12. 9h:03'
EZ A 186. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
187. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,19] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy púpos burástya fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy púpos burástya jelenlétét jelzi. Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Buta lény ez a púpos burástya - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[31 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

v 15 133 3 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csuklyavirág. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 275.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

fog 34 219 elfogod a 34. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

sze 92 elengeded a 92. szörnyet
Útjára bocsádot a púpos burástyát, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 275.]

sze 85 elengeded a 85. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a gyilkos sallankot. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 275.]

sze 115 elengeded a 115. szörnyet
Elengeded a törpemammutot: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 275.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[96,20] Még mindig bozótos. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy nektoraf nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a nektoraf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 70 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 91, gyógyulás: 5, összesen: -86 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [96,21] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kétfejű troll bal fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-22 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 96, gyógyulás: 16, összesen: -80 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Megalakult a Fekete Druidák KT. mely rád is vár, druida testvérem! H.J. " Találsz egy vaskohót. Látsz egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [95,22] Még mindig dombos terepen vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy mélységi grittang jelenlétét jelzi. Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. A háló a mélységi grittang köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [64 pontot használtál fel, van még 211.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[95,23] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy földsárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Kitátod a szádat, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a földsárkány testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a földsárkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a földsárkány kőfejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a földsárkány jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [94,24] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin jobb oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyengülsz. (-1 erő.) A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Észreveszel egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy fekete griff!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fekete griff bal lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a fekete griff bal vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a fekete griff fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a fekete griff testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A fekete griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy fekete griff!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete griff farkát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a fekete griff bal szárnyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a fekete griff testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány kőszáli disznó nyomokat fedezel fel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kőszáli disznó. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a kőszáli disznó jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kőszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy kolostor (558. épület.). Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [93,24] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Xantroxi hívők összefogásával épült fel Raia Északi Fény nevű temploma. " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Felfedeztél egy templomot. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [61 pontot használtál fel, van még 150.]

sze 103 elengeded a 103. szörnyet
Útjára bocsádot a mélységi grittangot, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 150.]

sze 34 elengeded a 34. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[93,23] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.


(Továbbmész...) [92,23] Amerre csak a szem ellát, dombok. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [91,23] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bakkura lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a bakkura apró lábait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! [37 pontot használtál fel, van még 113.]

fog 52 219 elfogod az 52. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

sze 103 elengeded a 103. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

sze 102 elengeded a 102. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[90,24] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [9 pontot használtál fel, van még 104.]

sze 52 elengeded az 52. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [80 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 19.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 16 (19) Szint: 19 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 18 (19) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 25 (28) Menekülés: 40 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 17 (21) Életpont: 289/289 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 231/27 Pénz: 1066 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 31/6 EFejl: 23
Eddig összesen 1087 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 878 TP-t kaptál. Jelenleg 433 149 TP-d van. A következő szinthez még 16 851 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 24/28 (+2%) vágófegyverek: 10/3
ütőfegyverek: 18/48 (+16%) lőfegyverek: 12/14 dobófegyverek: 7/82

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzkard (#2083) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
90,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/31 2. nyomkövetés: 21/93 (+25%) 3. mászás: 12/12 (+5%)
4. csapdakészítés: 15/38 (+27%) 5. csapdaészlelés: 3/9 6. gyógyítás: 32/37
7. titkosírás: 6/97 8. felderítés: 8/32 9. szörnyidomítás: 6/12
10. teológia: 14/24 (+11%) 11. taumaturgia: 8/100 (+18%) 12. versengés: 5/45 (+9%)
13. zene: 5/48 14. szörnyismeret: 19/51 (+24%) 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 6/4 17. bányászat: 21/56 (+94%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), bakkurát (#52) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42), tetemember (#123) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (teljesítve)
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 49, 65.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 76 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 22 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$1 orgyilkos tőr ($225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * bronzkard (#2083) 1 rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 * bronzhegyű nyíl (#94) 3 kerek kő (#19) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
$1 * vassisak ($160)
Kesztyűk
$1 * kígyóbőr kesztyű ($49) 1 mászókarom (#78)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
3 aranylánc (#191) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 ezüst karkötő (#158) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [benne 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 2]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 18 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 158]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 124]
3 vizestömlő (#3) [bennük 54 korty víz (#27), fér még: 6]
4 zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 66]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184) 2 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 83 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165) 1 megsemmisítő (#1540)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 + nyílcsapda (#243) 4 ork csodaszer (#1228)
4 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 20 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
1 bakkura bőr (#95) 2 berzerker tüske (#713) 18 csuklyavirág (#133)
44 drótszőr (#37) 8 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
6 főnixtoll (#563) 1 galachmit (#310) 4 gyíkfű (#201)
36 gyöngymangó (#135) 1 jégszív (#282) 3 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205) 8 kőszem (#304)
1 liumbe bimbó (#656) 2 liumbe hajtás (#655) 77 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380) 1 moa üveggömb (#383)
2 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 2 móri gyümölcs (#116)
3 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85) 5 ovimon-bogyó (#207)
21 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239) 2 sámán erszény (#650)
13 smirglilevél (#29) 6 szárnyas hernyó (#69) 6 vasérc (#152)

Összsúly: 87.26 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 madártoll (#112) 1 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura bőr (#95) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 csuklyavirág (#133)
1 gyöngymangó (#135) 33 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
3 kerek kő (#19) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
5 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94 95 96 97
18
19
20
21
22
23
24
25
(90,24) vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, alpesi tehenek (#91), manaelementál (#290)
(91,23) bakkurák (#52), vaskohó (#155), 32. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely
(92,23) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 33. jellempróba, érclelőhely
(93,23) Fairlight oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), 21. jellempróba, érclelőhely
(93,24) Raia rúnaköve, Raia oltár, világítótorony (#156), Dornodon oltár, érclelőhely, quwarg királynő (#153), mélységi grittang (#103)
(94,24) nyuhaj karbin (#110), kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), fekete griff (#107), kőszáli disznók (#34)
(95,22) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), 48. jellempróba, Raia oltár, érclelőhely
(95,23) Sheran oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, földsárkány (#359)
(96,19) púpos burástyák (#92), gyilkos sallank (#85), törpemammut (#115)
(96,20) Leah rúnaköve, oltár, nektoraf (#355)
(96,21) kétfejű troll (#163), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Dornodon oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek