257. forduló, 259. forduló, Tollasfülű összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 12. 9h:02'
EZ A 1092. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
1093. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2560
SZÁMLA : XXXX

TOLLASFÜLŰ KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 10. szinten/térképen, a 27. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol Tegzőmanóval. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy háború gyűrűjét, egy holdezüst fejpántot, egy Khór maszkját, egy mind. kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy ulkor kötényt és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy Thargodan zsoldos trófea és egy ében hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+93 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+216 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 1263. hetének nyerőszámai: 28, 6, 27. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 482.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 477.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 472.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 457.]

* 6. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 7. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 449.]

h 1228 4 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +4 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [6 pontot használtál fel, van még 443.]

kf 1214 817 kézbeveszed/felveszed az 1214. tárgyat a 817. tárggyal
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a dal.kristálykesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 443.]
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

flh 10 176 felt. lőfegyver haszn. 10 a 176. tárggyal
Ok, FLH 10 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

kb 313 60 kiveszel a bankból a 313. tárgyat (60 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 60 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 37 37 37 mozogsz 37 37 37
Egy széles, magas terembe érsz. [28. PONT.] Megbotlasz valamiben: 2 életvíz [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy lomha morf az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a lomha morf testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a lomha morf testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a lomha morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a lomha morf bal oldalát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a lomha morf bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 4 mihlanil nyíl. 3 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [29. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [32. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-149 varázspont).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy harcias morf van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf nyakát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a harcias morf jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A harcias morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A harcias morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 12 spiritusz. 3 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy lomha morf lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf jobb lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a lomha morf testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a lomha morf testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a lomha morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lomha morf a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 4 varázskő. 3 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +99 életerő.) Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [34. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mágiamorfáló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a mágiamorfáló testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a mágiamorfáló végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló jobb oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a mágiamorfáló jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a mágiamorfáló végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 aranyló ugarhéj. 3 063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}

Hamarosan egy védelmező morfot pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a védelmező morf jobb vállát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A védelmező morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +84 életerő.) Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [34. PONT.] Hirtelen egy védelmező morfot veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a védelmező morf bal vállát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a védelmező morf bal hátsó lábát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A védelmező morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a védelmező morf bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A védelmező morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 1 füst öv (ld. enc.). 3 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 207, gyógyulás: 0, összesen: -207 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +99 életerő.) Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [35. PONT.] Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő erőpajzs I varázslatot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [36. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 89 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +113 életerő.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[55 pontot használtál fel, van még 388.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 37 37 38 mozogsz 37 37 38
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [2. SZINT 38. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 arany, 8 spiritusz, 8 tinta, 5 ork csodaszer és 1 füst öv. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 2 10 11 19 20
5 6 14 15 23 24
7 16 25
4 3 13 12 22 21
8 9 17 18 26 27
28 29 37 38
73
32 33 41 42
34 43
31 30 40 39
35 36 44 45
46 47 55 56 64 65
50 51 59 60 68 69
52 61 70
49 48 58 57 67 66
53 54 62 63 71 72

Ez a Végzet Vermének 11. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [5 pontot használtál fel, van még 373.]

ve 176 22 megveszed a 176. tárgyat 22
Vásároltál 22 vashegyű nyilat. 264 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

ve 234 1 megveszed a 234. tárgyat 1
Vásároltál 1 tatu dobot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

ve 165 1 megveszed a 165. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

f 280 234 kísérletezel a 280. tárggyal a 234. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz kdolét. (ld. enc.) 246 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 363.]

ee 430 599 230 eladod a 430. tárgyat az 599. tárgyat a 230. tárgyat
Eladtál 10 bogyógránátot. 40 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 363.]
Eladtál 1 lánckesztyűt. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 363.]

bb 214 2 135 beraksz a bankba a 214. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 manifeszt.nyúlványt. Beraksz a bank széfjébe 17 kaját. Beraksz a bank széfjébe 2 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb vállát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó bal oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a részeg kalandozó bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 348.]

be 497 6 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a varkaudar mágus testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy kronotapír.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a kronotapír fejét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Biami kvazárlándzsával megbököd a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 3 sáfrányport.) 3 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 14 arany. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy kronotapír.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a kronotapír jobb hátsó lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kronotapír bal oldalát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a kronotapír jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 3 sáfrányport.) 3 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 600 aranyat. [65 pontot használtál fel, van még 237.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 237.]

fog 256 501 elfogod a 256. szörnyet az 501. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 8 4 7 mozogsz északra, délre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[178,65] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Mohón iszol belőle. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy égig érő pálmát. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy morgud hagymatövet. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre egy xantusz-kaktusz van. Délre egy gránátkaktusz van. Délnyugatra egy morgud hagymatő van. Nyugatra egy morgud hagymatő van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hmm, csak egy kronokukac. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac farkát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kronokukac testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [178,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dehidrátor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dehidrátor testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a dehidrátor egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a bal karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy xantusz-kaktuszt. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre egy morgud hagymatő van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy morgud hagymatő van. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [177,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Észreveszel egy morgud hagymatövet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy oázist. Délre egy morgud hagymatő van. Délnyugatra egy nekrofun van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Északra egy gránátkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sivatagi doareg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sivatagi doareg jobb hátsó lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 10 kaját. 2 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 200.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
[178,64] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Felismered a közeledőt. Csak egy bunthar. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar farkát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bunthar testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bunthar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy amniosz-fát. Keletre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Délkeletre egy xantusz-kaktusz van. Délre egy oázis van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rát-fa van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [179,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Amint felhangzik a csodálatos szopránhang, felismered: a szirén énekét hallod. Tudatod próbál derekasan ellenállni a kísértésnek, hogy megnyíljon a külső hatásoknak, de nem bírja sokáig. A robbanásszerű boldogságérzet szinte leteper a lábadról: közben a legszívesebben szárnyalnál a felhők felett, mint egy griffőnix, és úgy érzed, képes is lennél rá. Amikor magadhoz térsz, hirtelen nem is tudod hol vagy, majd amikor eszedbe jutnak a közelmúlt eseményei, remegő térddel visszasétálsz a startvonalhoz. 840 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délkeletre egy morgud hagymatő van. Délre egy xantusz-kaktusz van. Délnyugatra egy gránátkaktusz van. Nyugatra egy oázis van. Északra egy morgud hagymatő van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hmm, csak egy kronokukac. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 1 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [180,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy morgud hagymatövet. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy nekrofun van. Délnyugatra egy morgud hagymatő van. Nyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy gránátkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 156.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 151.]

* 2. BP: ef 3 507 0 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 130.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 4, 8.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 130 pontod maradt, ebből a következő körre 130 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 529 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÜST ÖV (1751. TÁRGY)
Mikor kézbeveszed, látod hogy ez a tárgy nem is derékszíj, csak egy palack. De ahogy kinyitod a palackot, füst gomolyog elő belőle, akár a mesebeli lámpásból. A füst a derekad köré fonódik, de nem érzed a súlyát, vagy szorítását, alatta akár másik öv is lehet. Amellett hogy jól néz ki, amint körülötted örvénylik, még minden tulajdonságodra ad +1 módosítót is.

KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA)
A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz.
Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Tollasfülű, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű drow férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 27 (35) Támadás: 43 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (45) Védekezés: 50 (55) Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 32 (42) Életpont: 612/391 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (47) Varázspont: 725/0 Pénz: 7566 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 42/27 Pszi pont: 191/8 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2158 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 611 TP-t kaptál. Jelenleg 2 450 083 TP-d van. A következő szinthez még 149 917 TP szükséges. Trófeáid: bűbájlidérc, ében halálhajcsár, ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 79 az új rendszer szerint. A 248. fordulódban 35534 arany került a bankszámládra. 37133 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 22/14 (+4%) szúrófegyverek: 30/43 (+17%)
vágófegyverek: 23/44 (+13%) ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 27/62 (+11%)
dobófegyverek: 24/76

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); mihlanil nyíl (#597) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
180,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 180
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1361 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/57 2. nyomkövetés: 69/54 (+18%) 3. lopás: 2/7
4. mászás: 12/70 5. csapdakészítés: 28/59 (+12%) 6. csapdaészlelés: 8/84 (-970%)
7. gyógyítás: 51/86 8. titkosírás: 7/41 9. felderítés: 20/47
10. szörnyidomítás: 5/64 11. teológia: 25/29 (+8%) 12. taumaturgia: 47/65 (+1%)
13. szerencsejáték: 2/79 14. versengés: 18/73 (+9%) 15. harcművészetek: 10/33 (+50%)
16. zene: 11/48 (+12%) 17. szörnyismeret: 20/96 18. pszi: 21/14 (+11%)
19. vadászat: 26/80 (+12%) 20. bányászat: 30/97 21. úszás: 1/83
22. főzés: 8/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 48% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot )
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
lángcsóva (#31) >> brutális morf (#7620) lángcsóva (#31) >> élőholt tigris (#766)
agykorbács (#97) >> éltető morf (#7625)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 44, 49.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 908 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 bogyógránát (#430) 2 gyöngymangó (#135) 3 kerek kő (#19)
21 khatiszon kristály (#2322) 1 lánckesztyű (#230) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
310 arany (#50) 3 aranyló ugarhéj (#100) 1 bunthar bőr (#733)
2 füst öv (#1751) 52 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2)
4 mihlanil nyíl (#597) 1 nyílvessző (#108) 2 obszidián függő (#195)
2 ork csodaszer (#1228) 20 spiritusz (#170) 1 szöges bunkó (#8)
1 tatu dob (#234) 8 tinta (#101) 4 varázskő (#305)
19 vashegyű nyíl (#176) 35 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181
63
64
65
66
67
(177,65) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720), sivatagi doaregek (#240)
(178,64) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(178,65) oázis, égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), kronokukac (#285)
(178,66) dehidrátorok (#151), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720)
(179,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), kronokukac (#285)
(180,66) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)

Üzenet küldése a karakternek