Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 23. 9h:11' EZ A 1063. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 1064. játékheted kezdete: jún. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
dd 85 107 56 | eldobod a 85. tárgyat a 107. tárgyat az 56. tárgyat |
v 7 65 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
tv 97 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot |
im | imádkozol |
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
135 | 136 | 137 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 574 5 | bemész az 574. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a sötét gnóm bal karját. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegyi góliát jobb lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a hegyi góliát bokáját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 29 életpontot sebeztél. A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem sav ellen védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védelmez.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc és egy aranytű. 1 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 132 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (70 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar iszákos fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 327, gyógyulás: 0, összesen: -327 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 132 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
m 6 2 | mozogsz nyugatra, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,64] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kardszárnyú pocok fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kardszárnyú pocok jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
kt 133 | elkészíted a 133. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a tetemember bal lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető bal karját. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany és egy aranygyűrű. 1 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [137,66] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a karmos tankány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,66] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebzett manaelementál közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg harcos torát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
m 5 6 8 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a bundás csirmáz szőrös testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,67] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a légirozmár testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.
ef 4 502 | energia fejlesztése 4 |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 2 502 0 | energia fejlesztése 2 |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.) |
Erő: | 33 (41) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 25 (31) | Támadás: | 38 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 22 (30) | Védekezés: | 37 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 31 (37) | Életpont: | 551/551 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (31) | Varázspont: | 548/272 | Pénz: | 4665 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 153/39 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13/56 | szúrófegyverek: | 27/56 (+5%) | vágófegyverek: | 18/94 (+33%) |
ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 22/19 (+18%) | dobófegyverek: | 24/72 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
134,66 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/97 | 2. nyomkövetés: | 59/37 (+30%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 9/39 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 24/20 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 2/14 |
7. gyógyítás: | 51/1 | 8. titkosírás: | 6/81 | 9. felderítés: | 13/7 (+31%) |
10. szörnyidomítás: | 5/64 | 11. teológia: | 17/92 (+24%) | 12. taumaturgia: | 25/86 (+34%) |
13. versengés: | 11/44 | 14. harcművészetek: | 5/95 | 15. zene: | 10/64 |
16. szörnyismeret: | 13/53 | 17. pszi: | 16/67 (+22%) | 18. vadászat: | 22/89 |
19. bányászat: | 29/94 (+18%) | 20. főzés: | 5/1 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 18 nap szükséges, hogy használhassátok. |
Összsúly: 106.32 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
71 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 9 | kerek kő (#19) | |||
27 | mákrózsa virág (#56) | 6 | óndarab (#85) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | szöges páncél (#65) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ilkin érc (#232) | 4 | kaja (#2) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | |||
5 | víz (#27) |
133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|