Akhasaa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 8. 15h:10'
EZ A 339. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
340. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2380
SZÁMLA : XXXX

AKHASAA KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [13,1] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt pénzed a megnyert 1 mászó-karperecet (3950 arany) kifizetni. Büntetésként tételenként 150 aranyat kell fizetned. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt pénzed a megnyert 1 moa varázsdobozt (14600 arany) kifizetni. Büntetésként tételenként 150 aranyat kell fizetned. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 7. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A gyógyítók rendjének a mágia művésze rangú tagja. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy ősplazmát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg ölész trófea és egy quwarg gigász trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt pénzed a megnyert 1 Radelf csizmáját (15100 arany) kifizetni. Büntetésként tételenként 150 aranyat kell fizetned. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod alatt fantasztikus esemény történt: Lopez de Francon, az Ars Magica K. T. vezetője befogadott a K. T. tagjai közé! Érzed, ahogy pezsegni, forrni kezd a testedben az energia, bajtársaid érzelmei, érzései átjárnak. Igen, ez a Közös Tudat! Óriási lehetőségek tárulnak fel előtted - most már van egy közösség, amelyhez tartozol. "Megbeszélitek" a mindenki által betartandó szabályokat. Tudati energiával kezdetben csak a vezető rendelkezik, de a szorgalmas és hűséges tagok is szert tehetnek rá idővel. 3 MXTU-d van kezdetben. Ennek ésszerű felhasználására a szövetség tagjai a tudati energia kisütését használhatják. A KT által eddig kifejlesztett Tudati képességek: gyógyító totem (ld. enc.), kaszt.kiteljesedés (ld. enc.), a mágia rúnája (ld. enc.), kp. varázsenergia (ld. enc.), kasztrop.kitágulás (ld. enc.), a hatalom rúnája (ld. enc.), önismeret (ld. enc.), a jelvény kiterj. (ld. enc.), a butaság ára (ld. enc.), harci mágia (ld. enc.), a mágia szeretete (ld. enc.), időfolyamok (ld. enc.), Kragoru tanításai (ld. enc.). (ld. enc.)
Hm... meglepő dolgot érzel. Tudattársaid sorra beköszönnek hozzád a kasztroplanáris térben. Mindegyikük izgatott és sürget téged, hogy mihamarabb lépj a kasztrotérbe. Nem tudod mire vélni ezt a hirtelen eseményt, de természetesen győz a kíváncsiságod, így dolgaidat félbehagyva meditálni kezdesz. A megszokott mozdulatok és kiejtett igék már nyitják is a kaput. A tér görbülni kezd, megjelenik a portál. Átlépsz a túloldalra. Lassan materializálódni látszik a szokásos helyszín. Mindenki itt van. Keletiek, nyugatiak egyaránt. Sőt egy ismeretlen alakot is látsz. Egy alacsony fickó az, kezében egy bot, vállán egyszerű utazóköpeny. Ki lehet ez? Hiszen ez egy sötét gnóm! Arcvonásai mintha ismerősek lennének. Atyaég! De hiszen ez... Dornodon nevére, ez maga Sutor Kragoru! A következo pillanatban megérkezik Chan'de Francon, a KT vezetője is. Sutor és az öreg árnymanó testvérként köszöntik egymást. Érzed, hogy jelenléteddel magad is egy történelmi pillanat részese lettél. KT vezetőd valamennyi társaddal és persze veled is kezet ráz, majd elmondja, hogy az Ars Magica a mai napon egy újabb taggal fog bővülni. Amikor kiderül, hogy Kragoru szeretne a társatok lenni szinte el sem akarod hinni. A következő órákban megtörténik a beajánlási és beavatási ceremónia. Rengeteg kérdésetek van Kragoruhoz.
- Igaz, hogy hamarosan a csatorna keleti oldalán is találkozhatunk?
- Valóban sikerült a rég elfeledett rúnák jelentését megfejteni?
Ilyen és ehhez hasonló kérdések tucatjai záporoznak felé.
- Minden kérdésetekre válaszolok, testvérek! - válaszolja a mester.
Még sokáig együtt beszélgettek társaiddal. Végül mint mindenki, te is visszatérsz a táborhelyedre. Az biztos, hogy a mai napot soha nem fogod elfelejteni. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+13 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 2. KP: használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat a 305. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

tno 6 12 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

tno 6 12 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

amt 3612 5 MXTU-t adsz át a 3612. kalandozónak 5
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 5 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

amt 3612 4 MXTU-t adsz át a 3612. kalandozónak 4
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 4 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

amt 3612 1 MXTU-t adsz át a 3612. kalandozónak 1
Az MXTU szinted nem teszi lehetővé, hogy annak a kalandozónak átadj belőle. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

kt 209 30 elkészíted a 209. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 szuperkötelet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [360 pontot használtál fel, van még 4.]

le 6 leveszed/lerakod a 6. tárgyat
Elrakod a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

a 209 2868 100 átadod a 209. tárgyat a 2868. kalandozónak (100 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 62 szuperkötelet Chaotic Sunstroke részére. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

a 6 2868 1 átadod a 6. tárgyat a 2868. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkést Chaotic Sunstroke részére. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 2868 7777 1100 leírod a 2868. kalandozónak a 7777. kalandozót az 1100. tárgyat
Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Éjmágus tükrét. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 2868 6666 711 leírod a 2868. kalandozónak a 6666. kalandozót a 711. tárgyat
Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 2868 639 900 leírod a 2868. kalandozónak a 639. szörnyet a 900. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy veszett rozmár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 2868 645 1405 leírod a 2868. kalandozónak a 645. szörnyet az 1405. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy dermesztő lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) erőserkentőt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 2868 2983 1407 leírod a 2868. kalandozónak a 2983. kalandozót az 1407. tárgyat
Elmondod, hogyan néz ki Roham Bee Lee. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) reflexélesítőt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 2868 11 1258 leírod a 2868. kalandozónak a 11. szörnyet az 1258. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy lila brekk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Leah tekercsét. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 2868 12 1276 leírod a 2868. kalandozónak a 12. szörnyet az 1276. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy szárnyas gömböc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teriád férget. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 2868 13 1520 leírod a 2868. kalandozónak a 13. szörnyet az 1520. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy gonyolék. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Shengoroth karmát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-7 életerő.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYÍTÓ TOTEM (116. TUDATI KÉPESSÉG)
Mostantól lehetőségetek nyílik a tudati feltételes gyógyításra. Ehhez az EK 116 <életerő%> <gyógyító varázslat> parancsot kell kiadnod. Ha az életerőd a második paraméterként megadott % alá esik, automatikusan használod a harmadik paraméterben megadott gyógyító varázslatot. Az életerő% 30 és 90 között kell, hogy legyen. A <gyógyító varázslat> lehet 1 is, ebben az esetben tudati vitalizációt hajtasz végre. A képesség használata nem igényel plusz TU-t vagy TVP-t, kivéve a Tudati Vitalizációt. A képesség nem működik lakott területen, labirintusban vagy épületben. A parancs kikapcsolásához egy üres EK 116 parancsot adj ki.

KASZTROPLANÁRIS KITELJESEDÉS (166. TUDATI KÉPESSÉG)
A 6. tudati képesség kifejlesztésekor döbbenetes dolog történik: ahogy egyre burjánzó, bugyogó tudatotok koncentrálódik, hirtelen láthatatlan falba ütköztök a kasztroplanáris létsíkon. Hosszú időt és rengeteg tudati energiát felemésztő kutatásba kerültök ezen a bizarr, a tudomány mai állása szerint alig ismert létsíkon, és ráébredtek, hogy az egész tudati összefonódás, a fejlesztés, a tudati tevékenységetek a kasztroplanáris létsík irinyó-pirinyó, külső határvidékén zajlott. A további kasztroplanáris fejlődéshez szükséges, hogy ezen az ismeretlen tér-idő matériából szőtt falon áttörjetek, és a teljes kasztroplanáris síkot bebarangolva valósíthassátok meg végre álmaitokat. [Ezt a képességet tehát teljes egészében arra fordítottátok, hogy megismerjétek, felkutassátok a kasztroplanáris határvidéket, megismerjétek a falat, ami a további fejlődéstől elválaszt, és áttörjétek azt - mindezt egyetlen képességben!] Végre sikerült! Először a KT vezető, majd sorban a többi KT tag "kasztro-teste" is átfurakodik a megfoghatatlan és leírhatatlan falon, és feltárul előttetek a kasztroplanáris létsík végtelenje! Döbbenetes érzés, egyszerre felkavaró, sokkoló és hihetetlen. Mintha egy teljesen más anyagból, más fizikai törvények szerint felépült univerzumban lennétek. Ahhoz, hogy a kutatásokat itt folytathassátok, először is meg kell ismernetek a lehetőségeket.
A kasztroplanáris kiteljesedésnek egyébként van néhány "mellékhatása" is: mostantól a tudatkinézist 120 mezőre tudjátok használni, 2 kg-ig ingyen, és afölött minden 2 kg-ért 1 TU árán, a tudati vitalizáció max. nem 50, hanem 75 ép-t gyógyít mostantól.
[A 7. KT képesség kifejlesztése a kasztroplanáris tér teljes felfedezésével fog telni, amelynek eredményeképpen a KT kitágul, újabb lehetőségek tárulnak fel előtte.]

A MÁGIA RÚNÁJA (179. TUDATI KÉPESSÉG)
Mágikus kutatásunk nagy fordulatot vett azáltal, hogy rájöttünk, ellentétben a régi tanításokkal, most a Világégés után annyira megváltozott Ghalla mágikus esszenciájának szerkezete (iszonyúan felerősödött!), hogy képesek vagyunk jobban összegyűjteni a körülöttünk lévő manát. Megértettük, ha nem is teljesen a nekrofunok titkát. Persze ezzel nem ért véget kutatásunk, hisz annyi még az új felfedeznivaló!
Ahogy egyre jobban megismerjük a világ mágikus auráit, úgy tudunk egyre jobban elmélyedni a mágiában. Most megnőtt a varázserőnk, de én mondom, ez csak a kezdet! Legközelebb eljuthatunk talán arra szintre, hogy a varázslás szerkezetét közelebbről megismerjük, és energiánkat eredményesebben tudjuk koncentrálni, jobban odafigyelhetünk, mit csinálunk és hogyan. Ezzel akár azt is elérhetjük, hogy varázshatalmunk gyorsabban fejlődjön (mind a papi teológia, mind a halandói taumaturgia) mint egy átlagos kis varázslónak. Persze, ha egy mágus nem csak hatalomvágya kiélésére használja a mágiát, hanem gondosan odafigyel minden apró szóra, mozdulatra, akkor sokkal többet tanulhat egy varázslatból, mint az, aki laza csuklómozdulatokkal szórja villámait.
Rafi, az Ezüst Kígyó Szövetségének főpapja
E szöveg megfogalmazására a libertani fogadóban került sor az Ezüst Kígyó Szövetségének titkos tanácskozásán, s akkor még csupán elképzelés volt. Az egész Közös Tudat segítségével azonban az álom valósággá változhatott, amihez a formát Boróka, a Főmágus adta meg, felidézve a már régtől fogva ismert Mágia Rúnáját. Mindenki, aki járatos a Rúnamágia rejtelmeiben, ismerheti ezt a Rúnát, de még a legvadabb elképzelésekben sem szerepelt ez a felhasználási mód. A kísérlet azonban sikerrel járt, és bebizonyosodott, hogy a Mágia Rúnája ezüstszínű jelekkel a homlokra írva képes viselőjét soha nem látott hatalommal felruházni. A meditálás képesség szerencsés módon fogékonnyá tett minket a Rúna mélyebb hatásainak érzékelésére, s a kifejlesztés során alkalmazott mágikus és tudati praktikák a Szövetség számára hozzáférhetővé tették a Rúna valódi hatalmát.
És most lássuk, milyen hatással van a Mágia Ezüst Rúnája azok számára, akik homlokukon viselik. A Rúna, mintegy mágikus harmadik szemként, lehetővé teszi, hogy viselője lássa a materiális valóságon felül a világot behálózó mágikus hálót is, nyomon kövesse annak minden rezdülését és mozgását a varázslás során. Már egy laikus is beláthatja, milyen előnyök származhatnak ebből. A két síkról szerzett tapasztalatok összegződnek, és másfélszeresére fokozódó mágikus fejlődést eredményeznek minden varázslattal kapcsolatos képzettség esetén. Nem szabad azt sem elfelejteni, hogy az állandóan megfigyelt mágikus síkon a varázslatok működése egy sokkal bonyolultabb folyamat, mint a látható végeredmény. Sok, gyakran gyökeresen ellentétes folyamat ugyanazt a hatást okozhatja, ezzel végtelen lehetőséget nyújtva a mágia tanulmányozóinak. Így még a legkisebb varázslat is szolgálhat tapasztalatokkal, mert a varázslatra jellemző mintázat, ha teljesen nem is, de részleteiben módosulhat. Az ezüstszínű rúna használata komoly figyelmet és tudást igényel, így látványos ismertetőjele a mágia útján elkötelezett varázslóknak...
[Megjegyzés: 10-es taumaturgiáig/teológiáig a maximális lehetséges fejlődés egyetlen varázslat elmondásakor 8% (10%), 20-asig 6% (7%), efölött 4% (5%). (Zárójelben a gnómoknál alkalmazott maximális érték.) Ezt a határt még a KT képességgel sem lehet átlépni. Igaz, hogy ilyen eset amúgy is nagyon ritkán fordulna elő, hiszen a fejlődés mértéke általában ennél jóval kevesebb, kivéve esetleg némely magas költségű varázslatot, pl. városi teleport.]

KLAUSZTROPOLÁRIS VARÁZSENERGIA (191. TUDATI KÉPESSÉG)
Az Arany Magisztrátus tagjai Fairlight leghűségesebb hívei. Istenük igéinek terjesztéséhez az egyik fontos elem a mágia. Ezért, a Hit és a Tudat erősítése érdekében a tagok ezentúl - a tudati fejlesztés arányában - bónusz varázspont-regenerációt kapnak.
A tagok minden forduló elején annyiszor +5% VP-t regenerálnak amennyi TU-t már belefejlesztettek az aktuálisan fejlődő KT-képességbe. A bónusz felső határa +100%. A képesség a nekrofun-effektussal és más VP-manipuláló hatással egyaránt összeadódik, de ezek a hatások már nem duplázzák tovább ezt a regenerálódást. A klausztropoláris varázsenergiának csak egyetlen hátránya van: kör elején csak feleannyi életpontot regenerálsz, mint a képesség ismerete előtt.

KASZTROPLANÁRIS KITÁGULÁS (197. TUDATI KÉPESSÉG)
A kasztroplanáris tér kitágulása során újabb érdekes felfedezéssel lettél gazdagabb: bár a közös tudatnak vannak korlátai (igaz, ezek kitartó gyakorlással és fejlesztéssel kitolhatók), léteznek még magasabb szintű összefonódások is! Az ilyen "tudati szövetségek" olyan, elképzeléseikben hasonló közös tudatokból állnak, melyek készek megosztani belső energiájukat más tudatokkal. Egy ilyen összefonódás legfőbb előnye, hogy felhasználhatod a kasztroplanáris teret olyan dolgokra, melyekre eddig csak tudattársaid esetén voltál képes (az A és IN parancsokat ugyanúgy használhatod a szövetséges KT-k tagjaira, mint tudattársaid esetén, és TU-t is tudsz nekik átadni, emellett kiadhatsz rájuk EK parancsot is).
Egy szövetségbe való belépést csak a KT vezetője kérheti, a FELV <szövetség> parancs kiadásával (a szövetségek számai 9301-től 9399-ig terjednek). Amennyiben MINDEN, a szövetségbe tartozó KT vezetője előtte kiadta a FELV <te KT-d sorszáma> parancsot, úgy KT-tok máris tagja a szövetségnek, ellenkező esetben viszont úgy látszik, további egyeztetésre van szükség. Amennyiben egy új szövetséget szeretnél alapítani, úgy a FELV parancs paraméterének olyan számot adjál meg, amelyhez még nem tartozik szövetség (ekkor a parancs automatikusan sikeres lesz). A szövetség további megkötéseit és lehetőségeit a résztvevő közös tudatoknak kell megbeszélniük.
Egy újabb FELV parancs hatására a KT automatikusan kilép abból a szövetségből, melynek éppen tagja.
A kasztroplanáris tér felfedezése még egy jelentős előnnyel jár: mostantól képes vagy a tudatpajzsot komolyabb tudati koncentrálás nélkül, meditációval felhelyezni. Ha az EK 3 1 parancsot használod, akkor tudatpont helyett 10 TVP-t használsz fel. Nem helyezhetsz el ezzel a módszerrel tudatpajzsot KT társadon.

A HATALOM RÚNÁJA (215. TUDATI KÉPESSÉG)
"Kedves barátaim! Örömmel jelenthetem be, hogy célunkat csaknem elértük. A Mágia újra az élet fontos részét képezi Ghallán, és példánkon okulva több más Közös Tudat is kifejlesztett olyan képességet, ami garantálja a nagyobb varázserőt. De ne érjen minket az a vád, hogy a mágiát csupán egy új fegyverré tettük a kalandozók kezében! Szeretném kihangsúlyozni a kutatás fontosságát, ami elengedhetetlen aspektusa a Mágia további fejlesztésének. A további kutatások eddig ismeretlen dimenziókat tárhatnak fel, olyan lehetőségeket, amiről eddig álmodni sem mertünk..." - Az Ezüst Kígyó szövetségének vezetője
A Hatalom rúnája egy új lehetőség, amit a Szövetség leglelkesebb kutatói - Muad'Dib a Fehér, KwYear és a többiek - fedeztek fel a világ számára. A Rúna kutatása során fény derült a mágikus és kasztroplanáris tér közös pontjaira, összefüggéseire. Mivel mind a két erő egy közös őspontra vezethető vissza, bizonyos határokon belül lehetséges tudati energiából varázsenergiát előállítani (mint ahogy arra már Fairlight segítségével választ kaptunk a Közös Tudat megalapításakor), és viszont. Ez a visszaalakítás hatalmas veszteségekkel jár, hűen követve az ősenergia Entrópiájának Törvényét. Az Energiatöltés tudati képességhez hasonlóan ez sem kerül TVP-be, de csak 2 tudatpont átalakításából nyert energia visszatranszformálásával nyerthetünk vissza 1 tudatpontot. Az Energiatöltés mintájára az EK 215 <TU> paranccsal állíthatsz elő tudatpontot, tudatpontonként 12 varázspontért.

ÖNISMERET (236. TUDATI KÉPESSÉG)
Hiába! Mindig is sejtetted hogy a gyógyítás közben folytatott köldöknézésnek mellékhatása is lehet. Testi erősödésed mellett kevésbé láthatóan de mentálisan is előrébb léptél. Önismereted foka lassan lassan meghaladta még az egykori alanori Raia főpap Medita Tiv legendás képességeit is. Most elérkezett az a pillanat amikor az eddig lassan, észrevehetetlenül lejátszódó változások robbanásszerűvé váltak. Mostantól szinte mindent tudsz magadról amit eddig csak sejtettél. Sok sikert eme adományhoz, megdolgoztál érte... de ne feledd: ne hagyd, hogy rabjává váljál a tudásnak... az érzelmek gyakran többet érnek. [megjegyzés: a karakterlapon a fegyveres képzettségek, és a szakértelmek mögött %-os formában megjelenik, hogy a következő szint eléréséhez milyen előrehaladást tettél. Az alakváltók szakértelmei nem 100, hanem 110%-nál nőnek meg. Mivel a fejlettségnek csak az utolsó két számjegye látható, a 105% pl. 05 alakban fog látszani.]

A JELVÉNY KITERJESZTÉSE (261. TUDATI KÉPESSÉG)
Mostantól az Ars Magica Közös Tudat tagjait már könnyebb lesz megkülönböztetni egy átlagos kalandozótól. Az auránk leheletnyi megváltoztatásával a KT jelvényéhez hasonló "ismertetőjellel" lettünk gazdagabbak, ami gyakorlati előnyt, illetve hasznot nem jelent, de így még nyíltabban hirdethetjük azt, ami minket összetart: a MÁGIA iránti feltétlen rajongást. [A játék szempontjából ez annyit jelent, hogy egy kalandozóval való találkozáskor a személyleírás, vagy a név után a megadott jelzők közül egyet kiválaszt a program és hozzáteszi a leírásunkhoz.]

A BUTASÁG ÁRA (273. TUDAT KÉPESSÉG)
Természetes, hogy egy harcos, esetleg Tharr egy követője lényegesen lassabban tanul meg bármit, mint pl. egy Fairlight hívő vagy egy gnóm. A mágiában járatlan, buta harcosoknak sokszor ugyanannak a varázslatnak az elmondása több varázsenergiát igényel, mint egy képzett varázslónak. Nem csoda, hogy még a legalapvetőbb, legprimitívebb varázslatok tökélyre fejlesztése is jóval több időt igényel számukra. Most azonban ráébredtél, hogy minden rosszban van valami jó - ha valaki lassabban, hosszabb ideig, nehézkesebben tanul, annak természetesen a tanulás is tovább tart, és esetleg több tapasztalattal jár, mint egy zsenipalántának. Mostantól lehetőséged van arra, hogy szabályozd, mekkora árat fizetsz a butaságodért: Az EK 273 <határ> <VP> parancs kiadásával beállíthatod, mennyivel több vp-t akarsz elkölteni a <határ>-nál kisebb vp-költségű varázslatokra! A varázslat hatékonysága ugyan nem növekszik, de jobban fejlődik a megfelelő szakértelem. Példa: EK 273 8 2 hatására minden 8 vp-nél KISEBB varázspontköltségű varázslatod (gyógymógy, áldomás, stb, de vámpirizáció NEM), 2 vp-vel többe kerül.
Ki tudja, idővel talán még az igazi mágusoknak is megtetszik a tanulási idő megnyújtásának eme módja?
Még valami: a 3. paraméterhez, ha akarsz, hozzáadhatsz 200-at: ekkor a parancs csakis a teológia varázslatokra fog vonatkozni! Ha 400-at adsz hozzá, akkor csakis a taumaturgiásokra. Pl. EK 273 8 202 hatására a gyógymógyot 2 VP-vel drágábban lövöd, de az energiatüskét nem. EK 273 8 402 esetén az energiatüskét lövöd drágábban, a gyógymógyot nem. Egyszerre lehet érvényben teológiás és taumaturgiás beállításod is.
A beállítások üres EK 273-mal törölhetők.

HARCI MÁGIA (334. TUDATI KÉPESSÉG)
"Csak az igazán tehetséges varázslók kutathatják a mágiának minden ágát. A legjobbak pedig olyan utakat keresnek, amelyeket más még nem taposott, vagy ha meg is tette valaha, már rég a feledés homályába merült." (Tűztövis, az Ezüst Kígyó Szövetségének vezetője)
Az Ezüst Kígyó Szövetségének mágusai kitartó munkával kutatták ki a harc közben alkalmazható varázslatok titkait, és a kezdeti nehézségek ellenére sikerrel jártak. A titok a tudati energia és a mágikus varázslatok ötvözésében rejlik. A metódus kulcsa néhány roppant egyszerű és gyors varázslat, amelyeknek a Közös Tudat természetes mentális (mágikus) tere képes elég időt kiszorítani a harcon belül, mintegy időburkot képezve a harcoló köré, amíg a varázslat létrejön. A varázslat elmondásának időtlen lebegése miatt e varázslatok elől nem lehet elugrani, csak a célpont természetes - esetleg mágikus - védelme segíthet. Ez ellen azonban egy Varázsszemmel könnyen fel lehet készülni, és villám helyett elemi tűzzel demonstrálni a hiábavaló próbálkozás feleslegességét. Mint ebből ki is derült, a képességgel szabadon tudjuk formálni a mágikus energiákat, így a kezünkből akár lángok, akár villámok is kicsapódhatnak kedvünk szerint. Ezek megformálásához viszont a varázslás két külön útját használjuk fel, mivel a villám erejét Fairlight, a tűz erejét pedig a mindenkiben élő ősök mágiája adja, így ezek erőssége az adott mágikus szakértelmektől függ, de a sebzés nem lehet több, mint 8D8 (4 varázslat szintenként nő, 32. szinten elérve maximumát). A minden harci fordulóban elmondott varázslat 8 VP-be kerül, és típustól függően egyéb képességek-varázslatok erősíthetik. Használata az EK <képesség> <típus> <szint> paranccsal állítható be, és az EK <képesség> paranccsal függeszthető fel. Ahhoz, hogy alapból villámokkal terítsd be az ellenfeled típusnak egyet, amennyiben a tűz áll közelebb hozzád, akkor típusnak a kettőt kell megadnod 2. paraméternek. A harmadik paraméterrel azt a szintet állítod be, amelytől kezdve szeretnéd használni ezt a képességet a harcban.
A harci mágia varázslatokra nem hat az FNO-s varázslatnövelő képesség, illetve a tárgyak, amik + varázslatsebzést adnak. Hat viszont a tűzmágia, tűzúr csizmája, villámmágia, stb, amik a varázslói szint függvényében adnak plusz sebzést.

A MÁGIA SZERETETE (393. TUDATI KÉPESSÉG)
Ennek a képességnek a segítségével, különösebb fizikai energiák elpazarlása nélkül megy végbe a varázslatok létrehozása. Magyarán, a V, P és VV parancs a TVP mennyiséget befejleszti az egyik tulajdonságba. Ez egy ősi, Chara-din idejéből származó technika. Már csak az egy és egyetlen isten ismeri ezt a formulát, nem csoda, hogy a Káosz Lordjai közös tudat fedezte fel elsőként.

IDŐFOLYAMOK (394. TUDATI KÉPESSÉG)
Az idő további vizsgálata során hihetetlen felfedezést tettél: minimálisan képes lettél az időt lelassítani. Így míg más, ki nem szentelte az életét a tér-idő kontinuum vizsgálatának, lassabban fejlődik, te a szervezetednek az idő síkjához való hangolásával képes lettél ugyanannyi idő alatt többet/jobban tenni. Mostantól tehát a szakértelmeid (a pszit kivéve) kb. 10%-al gyorsabban fejlődnek. Azaz a szervezeted felgyorsult működésének következtében, egy picit hamarabb meg tudod valósítani az álmaidat.

KRAGORU TANÍTÁSAI (409. TUDATI KÉPESSÉG)
Ideje változtatnunk azon, amin már rég változtatni kellett volna. Ideje visszatérnünk a gyökerekhez. A világégés előtt a mágusok még rendek tagjai voltak. Egy mágusrend tagjává válni hatalmas elismerés volt. A rend többet jelentett családnál, barátnál, testvérnél. A rend volt minden. A kezdet és a vég. Dornodonnal (aki állítólag az égetők rendjének tagja volt) minden megváltozott. A világégés után pedig fontosabb lett a túlélés és a hatalom a régi tradícióknál. Kragoru tanításai alapján most megismertük azokat a taumaturgikus tikokat, melyek segítségével újra megalapíthatjuk a mágustársadalom évszázadok óta elfeledett alappilléreit, a rendeket. Az Ars Magica megerősödött annyira, hogy tagjai, az öreg Mester tanításai alapján a mágia különböző területeire specializálódjanak. A rendválasztás azonban egy életre szól! Jól gondold meg tehát, hogy melyik ösvényt választod, mert SOHA nem térhetsz le róla!
A választható rendek a következők: 1: nekromanták, 2: idézők, 3: égetők, 4: dermesztők, 5: földmágusok, 6: druidák, 7: gyógyítók, 8: mágiatörők, 9: elementalisták, 10: illuzionisták, 11: őselemi mágusok, 12: vérmágusok, 13: harci mágusok, 14: villámfókuszálók. (Semleges és jó jelleműek nem választhatják a nekromanták és vérmágusok rendjét, gonoszok pedig nem lehetnek a druidák és a gyógyítók rendjének tagjai.)
[Ha eldöntötted, melyik rendet választod, az EK 409 <varázslórend száma> parancsot add ki 1 TU és 20 TVP árán.]

A VÉGTELEN MEGISMERÉSE
Eljutott végre a Közös Tudatotok addig a pontig, hogy szabadon képesek vagytok barangolni a kasztroplanáris térben. Megismertétek elmétek határait, uraljátok a szellemeteket. Bár további képesség fejlesztésére már nincs lehetőségetek, az EF parancsot továbbra is használhatjátok. Ez főként akkor fontos, ha van valamilyen képességetek, amely az EF-felt TU-któl függően működik. Azonban vigyázz, a mostantól számított huszadik fordulóban (a forduló végén) az EF-ed nullázódik, majd ezután minden huszadik fordulóban ismét. Ha ez alatt az idő alatt sikerült legalább 30 TU-t fejlesztened a képességbe, a nullázódáskor kapsz +1 TNO-t és +1 KNO-t. Tehát ez alatt az idő alatt mindenképp érdemes 30-at fejleszteni, de ha KT képességed szempontjából kedvező, lehet akár többet is. Fontos: tetszőleges KT kérheti e 20 forduló kitolását egészen 30 fordulóig, de ez ezután az egész KT-ra érvényes lesz, és később nem változtatható meg. A kitolásnak előnye, ha esetleg nagyon sok EF-elésnél is csinál valamit a képesség, akkor jobban ki tudjátok használni (pl. Ezüst Kígyók), hátránya, hogy ritkábban kaptok TNO-t és KNO-t.
A fejlesztéssel új képességet nem tudtok kifejleszteni, tehát mostantól az örökkévalóságig a 14., a "Végtelen megismerése" nevű képességet fejlesztitek.
A fentieken kívül, a 13. képesség kifejlesztésével együtt megkaptok három képességet, ezek a gyógyító totem, önismeret és a butaság ára. Következzék ezek rövid leírása.
Gyógyító totem. Használat: EK 116 <életerő%> <gyógyító varázslat>. Ha az életerőd a második paraméterként megadott % alá esik, automatikusan használod a harmadik paraméterben megadott gyógyító varázslatot. Az életerő% 30 és 90 között kell, hogy legyen. A <gyógyító varázslat> lehet 1 is, ebben az esetben tudati vitalizációt hajtasz végre. A parancs kikapcsolásához egy üres EK 116 parancsot adj ki.
Önismeret. A karakterlapon a fegyveres képzettségek, és a szakértelmek mögött %-os formában megjelenik, hogy a következő szint eléréséhez milyen előrehaladást tettél. Az alakváltók szakértelmei nem 100, hanem 110%-nál nőnek meg. Mivel a fejlettségnek csak az utolsó két számjegye látható, a 105% pl. 05 alakban fog látszani.
A butaság ára. Az EK 273 <határ> <VP> parancs kiadásával beállíthatod, mennyivel több vp-t akarsz elkölteni a <határ>-nál kisebb vp-költségű varázslatokra! A varázslat hatékonysága ugyan nem növekszik, de jobban fejlődik a megfelelő szakértelem. Példa: EK 273 8 2 hatására minden 8 vp-nél KISEBB varázspontköltségű varázslatod (gyógymógy, áldomás, stb, de vámpirizáció NEM), 2 vp-vel többe kerül.
A 3. paraméterhez, ha akarsz, hozzáadhatsz 200-at: ekkor a parancs csakis a teológia varázslatokra fog vonatkozni! Ha 400-at adsz hozzá, akkor csakis a taumaturgiásokra. Pl. EK 273 8 202 hatására a gyógymógyot 2 VP-vel drágábban lövöd, de az energiatüskét nem. EK 273 8 402 esetén az energiatüskét lövöd drágábban, a gyógymógyot nem. Egyszerre lehet érvényben teológiás és taumaturgiás beállításod is.
A beállítások üres EK 273-mal törölhetők.

KARAKTERLAP

Akhasaa, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah főpap-jelöltje vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

Erő: 29 (30) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 152 cm
IQ: 24 (25) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 31 (32) Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 33/41 év
Egészség: 19 (20) Életpont: 324/9 Jellem: gonosz (299) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (30) Varázspont: 685/672 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 13/0 Pszi pont: 185/241 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1888 szörnyet és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 2000001 TP-d van. A következő szinthez még 299999 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, aranyfecske, viharóriás. A 219. fordulódban 4754 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 4754 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/60 ökölvívás: 31/43 vágófegyverek: 28/27
dobófegyverek: *29/100

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/61 2. nyomkövetés: 63/80 3. lopás: 1/0
4. mászás: 12/34 5. csapdakészítés: 15/7 6. csapdaészlelés: 2/25
7. gyógyítás: 5/25 8. titkosírás: 5/15 9. felderítés: 18/25
10. szörnyidomítás: 17/72 11. teológia: 48/58 12. taumaturgia: 69/98
13. szerencsejáték: 1/38 14. versengés: 13/96 15. harcművészetek: 27/9
16. zene: 3/17 17. szörnyismeret: 27/16 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 2/14 20. vadászat: 2/96 21. bányászat: 16/10
22. úszás: 12/21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
kutatsz max. 150 TVP-ért
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
L escargot (#2358) (csak egyszer), Roham Bee Lee (#2983)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
Asylux csapdája (#233), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ryuku gárdista (#360) villámcsapás (#50) >> elf mesterharcos (#183)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzője vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a jelvény kiterj. (261)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 63 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kőkés (#6) 32 szuperkötél (#209)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2010.02.01 09:06 Változások a számládon! 500 zseton átutalása a(z) 1072. számlára!
2010.02.03 15:28 Változások a számládon! 500 zsetont átutaltak a(z) 1072. számláról!
2010.02.03 15:28 Változások a számládon! 500 zseton átutalása a(z) 7035. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A gyors fejlődés FNO képesség nem jól működött, korrigáltuk.

Üzenet küldése a karakternek