297. forduló, 299. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 18. 9h:08'
EZ A 1227. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
1228. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,64] koordinátán.
Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 1290. hetének nyerőszámai: 5, 13, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy bunthar nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bunthar bal oldalát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a bunthar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 428.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy varázsszem varázslat! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 3. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 4. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 428.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 424.]

* 5. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 6. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 417.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 415.]

* 7. KP: v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 8. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 408.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 406.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 406.]

* 9. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 404.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 402.]

* 10. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 394.]

ek 6 2298 t. energia kisütése: 6 2298
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 394.]

hu 443 hulladék: 443
Hulladék, ezért nem gyűjtesz roxati üvegszemet. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: roxati üvegszem (186,61)-> (18 ap), összesen 18 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

kb 733 8 kiveszel a bankból a 733. tárgyat (8 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 8 bunthar bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

kt 734 1 elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bunthar zsákot. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 349.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 349.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 339.]

f 404 kísérletezel a 404. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz uszonyt. (ld. enc.) 129 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 329.]

bb 2 70 beraksz a bankba a 2. tárgyat (70 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 70 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[177,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oázist. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy patak van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sivatagi doareg került az utadba. {max. életpontja: 351-410.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a sivatagi doareg testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 374 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich jobb oldalát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a drakolich nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 96, gyógyulás: 14, összesen: -82 ÉP}

Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. {max. életpontja: 258-297.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [176,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Észreveszel egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy sivatagi doareg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 351-410.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a sivatagi doareg testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A sivatagi doareg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+19.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a drakolich jobb vállát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a drakolich fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 92, gyógyulás: 14, összesen: -78 ÉP}

Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy quwarg szellem volt a rémület okozója. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [175,66] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bűz! Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zombi jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc támad rád. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 32, gyógyulás: 1, összesen: -31 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 4 ubuk dobónyíl. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy szárnyas gömböc egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. {max. életpontja: 271-320.} Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+14.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal vállát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 86 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bumerángot. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 264.]

usz 25 úszol 25 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált rövid kardot fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha! {támadása: 7.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a hínárevő piranha testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [25 pontot használtál fel, van még 239.]

usz 25 úszol 25 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony rövid kardot markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip! {támadása: 9.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az opati polip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [25 pontot használtál fel, van még 214.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony rövid kardot markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna! {egyik sebzési módja: 1x 3d10+4.}

Marokra fogva a rövid kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 189.]

usz 25 úszol 25 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált rövid kardot fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy moszatrája! {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.}

Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a moszatrája testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [25 pontot használtál fel, van még 164.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[174,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csatabárddal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Nincs szerencséd! Vagy már túl sokan fosztogattak itt előtted? Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 301-320.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [174,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy kultúrmasztodon. {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy drakolich. {max. életpontja: 202-214.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Találsz néhány eldobott tárgyat: 20 smirglilevél[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [174,69] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+2.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg szellem. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tyrannoszaurusz rex. {támadása: 60.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 47, gyógyulás: 9, összesen: -38 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [85 pontot használtál fel, van még 79.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[173,70] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy trikornis. {max. életpontja: 71-80.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Mi az: Alacsonyabb a fűnél, de hosszabb az erdőnél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [17 pontot használtál fel, van még 62.]

tim 40 titkosírás megfejtése 40 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {támadása: 45.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza farkát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a massza testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 125, gyógyulás: 26, összesen: -99 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Hö - a kúp üres! A francba! Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [40 pontot használtál fel, van még 22.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[173,71] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy lidércúr. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 30 22 99 keresed a 30. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy surranó kígyót. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

ef 5 528 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 20, 27.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 2 kaját fal föl a sullár. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 439 pontot. A következő körben tehát 439 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


USZONY (2125. TÁRGY)
Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.

Erő: 35 (49) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 30 (32) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 28 (30) Védekezés: 44 (49) Menekülés: 40 % Életkor: 71/74 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 482/127 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 36 (51) Varázspont: 364/0 Pénz: 4666 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 48/6 Pszi pont: 152/216 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2588 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 728 TP-t kaptál. Jelenleg 1 454 620 TP-d van. A következő szinthez még 245 380 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, orbitális mackósajt, ongóliant. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 6425 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/44 (+24%) ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/22
vágófegyverek: *31/100 (+7%) ütőfegyverek: 25/51 (+3%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 27/52 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (17 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -22.); ekharion dárda (#1557) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
173,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/46 (+77%) 2. nyomkövetés: 61/30 (+33%) 3. mászás: 17/46
4. csapdakészítés: 22/11 (+7%) 5. csapdaészlelés: 16/27 6. gyógyítás: 34/38
7. titkosírás: 14/30 (+16%) 8. felderítés: 26/23 (+6%) 9. szörnyidomítás: 10/4
10. teológia: 29/79 (+11%) 11. taumaturgia: 35/50 (+1%) 12. szerencsejáték: 2/0
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/39 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 45/36 (+24%) 17. pszi: 20/31 18. zárnyitás: 6/49
19. vadászat: 16/93 20. vitalitás: 1/10 21. bányászat: 37/13
22. úszás: 12/48 (+28%) 23. főzés: 11/65 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) varázsszem (#184) Techiulan aurája (#261)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12)
pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 92, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 43, 47.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 72 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7545.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 1 * Mallon botja (#1526) 2 szögletes kő (#17)
1 Trákin csákánya (#367)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 ubuk tüske (#131) 14 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bogyógránát (#430) 1 bumeráng (#249) 3 ekharion dárda (#1557)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 9 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 mithril pajzs (#460)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
$1 * vassisak ($160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 mászókarom (#78) 1 * ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
$1 * varkaudar csizma ($317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
16 ezüst nyaklánc (#117) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 nap szimbólum (#141) 1 * rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * ezüst papi karkötő (#308) 1 * halálhozó karkötője (#816)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
28 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * bronz végzetmedál (#2364) 1 * lajstrom medál (#1753)
Nyergek
1 * féregnyereg (#1532)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 20]
9 fűszertartó (#210) [bennük 24 csepp sáfránypor (#211), fér még: 21]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 43 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 41]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 100]
1 szent kehely (#257) [benne 3 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 7]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 72 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 54 korty víz (#27), fér még: 6]
5 zöld üveg (#82) [bennük 51 csepp ragasztó (#83), fér még: 49]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334)
6 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 6 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 1 bunthar zsák (#734) 1 csontkulcs (#74)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 éjkő (#2369)
13 ezüst kulcs (#184) 1 Fairlight szütyője (#2108) 1 fenőkő (#1618)
1 fiatalság itala (#473) 7 gernim balzsam (#1894) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 hópelyhes kupa (#1660) 74 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
1 khatiszon kulcs (#2323) 1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
4 kötél (#92) 2 kristályfolyadék (#449) 1 kronokristály (#1636)
1 lant (#238) 3 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 moa katalizátor (#386)
1 nagy aranykulcs (#246) 9 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
3 ork csodaszer (#1228) 4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
5 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271) 5 shinai gömb (#348)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 1 titkos teleportkő (#1387) 2 varkaudar pálinka (#1137)
5 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 álompor (#396) 6 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733)
2 csalánvirág (#582) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
3 darázsszárny (#652) 29 drótszőr (#37) 2 ében toboz (#578)
1 ezüstdarab (#326) 35 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41) 3 gromak bőr (#268)
4 gyíkfű (#201) 41 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 1 ilkin érc (#232) 1 kaktuszbogyó (#429)
23 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24) 2 kék orchidea (#68)
2 királygyík bőr (#44) 1 kőszem (#304) 1 lidércesszencia (#1074)
2 lótuszvirág (#447) 133 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mithril (#352) 1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378)
19 óndarab (#85) 16 pirkit (#153) 27 polip szívóka (#391)
2 púderkő (#119) 5 pular kristály (#239) 2 rájabőr (#404)
1 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226) 2 raptor karom (#281)
12 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
17 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676)
1 téfea-agy (#172) 3 Thargodan esszencia (#328) 2 tükör (#43)
3 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar tekercs (#653) 24 vasérc (#152)

Összsúly: 176.60 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 205 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (13 db, BANKSZÉF MÉRETE: 15)
2 berzerker tüske (#713) 15 darázsszárny (#652) 120 drótszőr (#37)
23 elkarog szőr (#665) 3 fejsze (#1240) 2 galachmit (#310)
550 kaja (#2) 18 nektoraf faggyú (#667) 30 rézdarab (#70)
4 sámán erszény (#650) 1 teknősesszencia (#702) 28 Thargodan esszencia (#328)
$1 tyrex csont ($280)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bumeráng (#249) 1 bunthar bőr (#733) 1 csuklyavirág (#133)
1 isteni könnycsepp (#260) 21 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236)
1 roxati üvegszem (#443) 1 sallank karom (#128) 3 smirglilevél (#29)
1 szögletes kő (#17) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
123 arany (#50) 1 bunthar zsák (#734) 3 polip szívóka (#391)
1 rájabőr (#404) 4 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

172 173 174 175 176 177 178 179
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
(173,70) trikornis (#104), phua-kúp (#372), massza (#217)
(173,71) 22. jellempróba
(174,67) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Thargodan csatamező (#432), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 30. jellempróba, oltár, kultúrmasztodon (#227)
(174,68) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár, kultúrmasztodon (#227)
(174,69) 34. jellempróba, trikornis (#104), tyrannoszaurusz rex (#160)
(175,66) zombi (#49), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), tavacska, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba, Raia szent lovagja (#239), kultúrmasztodon (#227), hínárevő piranha (#194), opati polip (#195), elektromos angolna (#196), moszatrája (#198)
(176,66) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr rúnaköve, sivatagi doareg (#240), drakolich (#760)
(177,65) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720), sivatagi doaregek (#240), drakolich (#760)
(178,64) buntharok (#396)

Üzenet küldése a karakternek