150. forduló, 152. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 21. 12h:11'
EZ A 1154. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
1155. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,28] koordinátán.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drótszőrű pincsi nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 289.]

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 286.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

vi 0 6 viselkedésed: 6
Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

m 8 3 3 mozogsz északra, délkeletre, délkeletre
[89,27] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 360 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [90,28] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a sullár fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérg. ubuk dobónyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [91,29] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy törpemammut jelenlétét jelzi. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Nagy reccsenéssel a törpemammut belezuhan a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy templomot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [86 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 mozogsz keletre
[92,29] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy tímárkunyhót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy gátvakond közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a gátvakond testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kőkéssel végigvagdosod az arató csattanat testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Aranyhajú Baltazárral. Tharr ministránsa. Egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy mind. ametisztjét, egy réz papi karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea, egy vadász quwarg trófea és egy óriás szőröspók trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad.
Azt mondja: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Torgeisttel. Tharr ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy vark. nekromanta trófea és egy dehidrátor trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 185.]

ep 256 160 építed a 256. tárgyat 160 pontért
Folytatod a templom feldíszítését. Apró szobrocskákat faragsz az oszlopokba és a külső falra. Később, levezetésképp kihordod a törmeléket. Készen van! KÉÉÉSZ!!! Végre teljesen felépült, felszentelésre kész a templom. Borzasztóan boldog vagy. 160 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [160 pontot használtál fel, van még 25.]

d 2 30 14 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) 14
Gondosan elrejtesz 30 kaját. [6 pontot használtál fel, van még 19.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 9.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 9.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Egy kaját nyel le a gátvakond. Egy kaját nyel le a kőszáli disznó. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következő körben tehát 301 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 116 cm
IQ: 16 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 22 Életpont: 273/262 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 123/0 Pénz: 617 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/18 EFejl: 30
Eddig összesen 810 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 202 TP-t kaptál. Jelenleg 282 307 TP-d van. A következő szinthez még 57 693 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, tüskés harci gromak, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/65 szúrófegyverek: 11/84 vágófegyverek: 21/37 (+5%)
ütőfegyverek: 19/3 lőfegyverek: 12/16 dobófegyverek: 16/17 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -13.); fejsze (#1240) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
düh vérvörös köde: 20 százalék;
92,29 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/27 2. nyomkövetés: 38/45 (+13%) 3. mászás: 10/94
4. csapdakészítés: 12/48 (+20%) 5. csapdaészlelés: 4/71 6. gyógyítás: 27/56
7. titkosírás: 1/20 8. felderítés: 4/97 9. szörnyidomítás: 5/64
10. teológia: 11/74 (+3%) 11. taumaturgia: 9/21 (+10%) 12. versengés: 3/33 (+9%)
13. zene: 4/4 14. szörnyismeret: 15/99 (+20%) 15. zárnyitás: 6/3
16. vadászat: 13/50 17. bányászat: 30/72 18. csapatmunka: 1/5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot )
elfogod bakkurát (#52) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), zombit (#49) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK
törpemammut (#115) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 92.74 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 gyenge méreg (#26)
36 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 2 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 sünmedve tüske (#14) 2 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93
26
27
28
29
30
(89,27) mélységi grittangok (#103), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155)
(90,28) Dornodon rúnaköve, 35. jellempróba, sullár (#101)
(91,29) törpemammut (#115), tavacska, Leah oltár
(92,29) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, gátvakondok (#57), arató csattanat (#144), Aranyhajú Baltazár (1854. kalandozó), Torgeist (4523. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek