Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 16. 10h:23' EZ A 10. FORDULÓD Ez a forduló 21 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
se 23 | segítesz: 23 |
flh 1 22 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 8 1 | képesség-növelés 8 |
gy 15 | gyógyítás 15 pontért |
f 47 | kísérletezel a 47. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a szárnyas gömböc jobb szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szárnyas gömböc bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaszabolósáska jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
h 135 1 | használod a 135. tárgyat |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
kt 2082 | elkészíted a 2082. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
m 2 | mozogsz keletre |
m 1 | mozogsz északkeletre |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
m 8 | mozogsz északra |
m 8 | mozogsz északra |
se 29 | segítesz: 29 |
jlk 2111 | jelszó kimondása 2111 |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 4 | gyógyítás 4 pontért |
SASHOROG A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet. |
BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY) A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén). |
MÉLY KÚT (93. TEREPTÁRGY) Időnként a sík vidékeken rejtélyes, mély kutakkal találkozhatsz. Ezek mélyén néha elfelejtett kincsek, még ritkábban víz, de majdnem mindig egy éhes szörnyeteg lakik, aki több mint boldog, ha a sült galambok egyenesen a szájába repülnek. Ha kíváncsiságod mindenképpen legyőzi a bölcs előrelátásodat, akkor lemászhatsz, ha van köteled, a H 92 paranccsal, 14 pontért. Mivel azonban a dolog elég nehéz és veszélyes, azok, akiknek a Mászás szakértelme 2 alatt van, nem próbálkozhatnak a dologgal (ez ugyanis kimerítené az öngyilkosság fogalmát, és így a biztosító sem fizetne). |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY) Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
Erő: | 12 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 85/25 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | dobófegyverek: | 3 |
33,81 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 128 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 1 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. harcművészetek: | 5 (+1) | 9. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
bakkura (#52), démontetű (#15), homokvarány (#16), ormánygőte (#18), surranó kígyó (#30), woor-antilop (#31) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
kobudera (#8), nők (#999), félelem-járó (#56), csodabogár (#755), Fairlight hívők (#997), férfiak (#998), sünmedve (#33), evaporőr (#69) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | * | dárda (#10) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | kötél (#92) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | + | vizestömlő (#3) | [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | kaktusztüske (#114) | 2 | lapkorong (#80) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tigroszlán fog (#63) |
Összsúly: 14.46 kg | Megterheltség: 42% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 1 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | |
-1 | |
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | goblin (#21) |
drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
gorombilla (#38) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | kőevő (#62) | evaporőr (#69) | tintacsiga (#74) |
gitonga (#76) | kaszabolósáska (#83) | mérges nyukmár (#95) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | kőkalapács (#13) |
sünmedve tüske (#14) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | gumifa (#38) | surranó kígyó bőr (#47) | kígyóbőr kesztyű (#49) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | szárnyas hernyó (#69) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) |
olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | oltár (#146) | dobóháló (#221) | tüskecsapda (#242) | phua-kúp (#372) |
malom (#1204) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |
Rozsomák technikája (60) (1) | Draklen technikája (70) (3) | (5) |