392. forduló, 394. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 25. 9h:26'
EZ A 932. JÁTÉKHETED, 393. FORDULÓD
933. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [172,86] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 kazmár gyökeret (250 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 ovimon-bogyó (eladási ár: 249 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 5 ovimon-bogyó (eladási ár: 248 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. Varázserőd regenerálódik. (+419 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+96 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+22 tudatpont.)

* 1. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 588.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 586.]

* 2. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 217% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: h 697 1000 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+473 varázspont, -947 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 4. KP: kf 466 0 0 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 5. KP: vv 133 182 279 elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+867 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 580.]

kb 260 30 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ef 22 507 energia fejlesztése 22
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-22 TU.] [154 pontot használtál fel, van még 426.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[147,65] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyíkfű csomót. Észreveszel egy lápi hajlékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy gyíkfű csomó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy átokmurgattyú. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[7 pontot használtál fel, van még 419.]

h 1387 144 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

146 147 148
64
65
66
(147,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), nekrofun (#173), átokmurgattyú (#225)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 409.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy kronotapír.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal kissé megkarcolgatod a kronotapír tekergő ormányát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal meghorzsolod a kronotapír fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 34, gyógyulás: 6, összesen: -28 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 43, gyógyulás: 34, összesen: -9 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 42, gyógyulás: 31, összesen: -11 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal teljesen átdöföd a varkaudar fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. kardtáncos.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 638 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos bal lábát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal gyengén megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Cápafoggal megkarcolod a vark. kardtáncos jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 119 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1556, sebződés: 316, gyógyulás: 118, összesen: -198 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal tökéletesen perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 1 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy áldott okerón.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Cápafoggal gyengén megszurkálod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az áldott okerón jobb középső lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal meghorzsolod az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (23 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 987, sebződés: 19, gyógyulás: 115, összesen: +96 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy kronotapír.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra támadsz. Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a kronotapír pörsenéses hátát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal megkarcolod a kronotapír testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 41, gyógyulás: 6, összesen: -35 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 293.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork bérgyilász közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az ork bérgyilász fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal teljesen átdöföd az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 2, gyógyulás: 26, összesen: +24 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 286.]

ve 44 5 megveszed a 44. tárgyat 5
Vásároltál 5 királygyík bőrt. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

ve 45 1 megveszed a 45. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis bőrpajzsot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

ve 1525 1 megveszed az 1525. tárgyat 1
Vásároltál 1 őskristály-szilánkot. 99 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 286.]

h 1525 357 323 használod az 1525. tárgyat
Tanulni vágysz - előkapod hát a quwargok tudását rejtő őskristály piciny darabját, az őskristály-szilánkot. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy dűnekukac. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy Notermanthi bárót is láttál. (ld. enc.) Az őskristály-szilánk használhatatlanná vált. Gyorsan megválsz tőle. [3 pontot használtál fel, van még 283.]

t 357 1 támadod a 357. szörnyet
FT 357 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

v 22 45 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy kis bőrpajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 királygyík bőr. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[147,65] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lápi hajlékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 409 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba bal oldalát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 5 548 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 61, gyógyulás: 66, összesen: +5 ÉP}


A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy gyíkfű csomó van. Jól kivehetőek a távolban.
[17 pontot használtál fel, van még 261.]

t 358 1 támadod a 358. szörnyet
FT 358 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

v 84 358 elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bíbor szulfagort! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy bíbor szulfagor! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal teljesen átszúrod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (23 életpontot sebezve). A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 4, gyógyulás: 25, összesen: +21 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 251.]

v 198 143 33 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

146 147 148
64
65
66
(147,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), nekrofun (#173), átokmurgattyú (#225), korinthai amőba (#420), bíbor szulfagor (#358)

[143,33] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz mágikus hátizsákot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 241.]

kt 683 elkészíted a 683. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 elf tekercset. 464 tapasztalati pontot kaptál. Megtudod, hogyan szerezhetsz Aritma varázsgömbjét. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 236.]

bb 683 1 beraksz a bankba a 683. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 elf tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

v 84 358 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bíbor szulfagort! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy bíbor szulfagor! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 6, gyógyulás: 26, összesen: +20 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[144,32] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy varkaudar behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal tökéletesen perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 476 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}


(Továbbmész...) [145,31] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 38, gyógyulás: 25, összesen: -13 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy gumifát. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy márványtorony van. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...) [146,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy márványtorony van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 2, gyógyulás: 35, összesen: +33 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 205.]

v 84 358 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bíbor szulfagort! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy bíbor szulfagor! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal teljesen átszúrod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 8, gyógyulás: 25, összesen: +17 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[147,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy kazmárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [148,31] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy kazmár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

(Továbbmész...) [149,31] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Látsz egy hóhérbimbót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy kazmár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. [37 pontot használtál fel, van még 158.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[150,31] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Találsz egy púdersziklát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy nekrofunt. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy kazmár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [151,31] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy morgud hagymatövet. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy kazmár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 136.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

szk 357 keresed a 357. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy dűnekukacot. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 133.]

v 15 205 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kazmár gyökér. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 103.]

kb 360 6 kiveszel a bankból a 360. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

kre 360 1222 6 kreálsz a 360. tárggyal az 1222. tárgyat (6 darabot)
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 hattyútollat. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 91.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 86.]

* 2. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [15 pontot használtál fel, van még 71.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 4. BP: bb 2 56 280 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 19 kaját. Beraksz a bank széfjébe 9 mákrózsa virágot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 5. BP: kb 2 20 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 71.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 26, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy kaját nyel le az őrző szilmill. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 71 pontod maradt, ebből a következő körre 71 pontot vihetsz át. Kapsz még 534 pontot. A következő körben tehát 605 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSKRISTÁLY-SZILÁNK (1525. TÁRGY)
Ha a kezedben tartod ezt az áttetsző, bizsergő mágiával megtöltött kristályszilánkot, tudd meg, ezzel a quwargok síkján őrzött titkos tudás egy piciny darabkáját szerezted meg magadnak. Ki tudhatja? Talán ezzel ismét sikerült elodázni az újabb ghallai rovar-inváziót... A kristályszilánk használata bonyolult feladat, titkának megismeréséhez a Vasalt Bunkók Közös Tudat mindenkori vezetőjének aktív segítsége szükséges. Ha szerencséd van, megszerezheted a kristályból két szörnyeteg enciklopédiáját, amelyeket a Főbunkó is ismer. Használatához add ki a H 1525 <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 3 TVP-ért. Ekkor megkapod a második és harmadik paraméterben megadott szörny enciklopédiáját. A szilánk ereje nem oly hatalmas, mint a Bunkó Akadémián tárolt gigantikus ősquwarg kristályé, ezért használat után elvész. Vigyázz, amennyiben a kért szörnyről nem rendelkezik információval a tudat vezetője, vagy már egyébként is ismerted a megadott szörnyet, a szilánknak már akkor sem veszed további hasznát! [Egy fordulóban max. 5 őskristály-szilánkot használhatsz el + Bunkó Akadémia látogatást ejthetsz meg összesen.]

DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY)
A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni).

MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY)
Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán.

ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY)
Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható.

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran sekrestyése vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 393. fordulód.

Erő: 47 (60) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 49 (57) Támadás: 55 (58) Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 46 (64) Védekezés: 87 (93) Menekülés: 30 % Életkor: 162/201 év
Egészség: 43 (58) Életpont: 877/1031 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (68) Varázspont: 1639/67 Pénz: 33153 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 232/269 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 77
Eddig összesen 2537 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 286 TP-t kaptál. Jelenleg 4 231 698 TP-d van. A következő szinthez még 268 302 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Thargodan légiós, triklem drakolder. A 379. fordulódban 47887 arany került a bankszámládra. 50999 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/55 ökölvívás: 7/74 szúrófegyverek: 27/90 (+3%)
vágófegyverek: 11/15 (+63%) ütőfegyverek: 32/22 (+2%) lőfegyverek: 31/37 (+2%)
dobófegyverek: 1/59

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); mihlanil nyíl (#597) (20 -26.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
151,31 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 172,86
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/56 (+11%) 2. nyomkövetés: 105/45 3. lopás: 4/97
4. mászás: 15/9 5. csapdakészítés: 30/75 (+7%) 6. csapdaészlelés: 19/81
7. gyógyítás: 68/8 8. titkosírás: 5/16 9. felderítés: 39/23
10. szörnyidomítás: 14/51 11. teológia: 62/86 (+71%) 12. taumaturgia: 71/41 (+16%)
13. szerencsejáték: 8/77 14. versengés: 20/46 (+4%) 15. harcművészetek: 1/9
16. zene: 22/83 (+16%) 17. szörnyismeret: 12/31 18. pszi: *28/100 (+98%)
19. zárnyitás: 1/1 20. vadászat: 29/79 21. vitalitás: 2/64
22. bányászat: 30/88 (+9%) 23. úszás: 16/13 24. főzés: 4/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás II (#169) (869,27) vámpirizáció (#1) (758,10) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) Symulf rúnája (#182) jégmágia (#279)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41), jégoszlop (#231), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> molgan (#284) élőholt pozdorja (#134) >> bolyongó lidérc (#388)
háló (#186) >> Thargodan mágus (#318) pusztító végzet (#106) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan mágus (#318) fürgülés (#92) >> Thargodan légiós (#311)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
hhaar burka II (#162) >> norpadolótika (#226) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
őrző szilmill (#7454) (-16 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 3 tükörpáncél (#519) $22 szent jogar ($150)
2 fpi formázó minta (#419) 670 spiritusz (#170) 3 megsemmisítő (#1540)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
260 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 7 Aurgir lándzsája (#1314)
20 esszenciakristály (#350) 502 jégszilánk (#1128) 8623 tükör (#43)
$463 szent jogar ($150) 1 pókkarmok (#886) 3 fejsze (#1240)
10 rakolits por (#669) 2 agvari manafókusz (#890) 1358 sárkánypikkely (#292)
24 mágusszelence (#1076) 2 cápafog (#833) 40 csuklyavirág (#133)
1791 őskristály-szilánk (#1525) 3840 varázskő (#305) 4154 quwarg tojás (#360)
$1368 kaktuszbogyó ($429) 118 katonai kötszer (#1508) 31460 kaja (#2)
1 papagájsíp (#1415) 5 ryuku mellvért (#689) 2 aenouth ködkürt (#1554)
3 Durghal pörölye (#1311) 2 Horsa hagyatéka (#1337) 20 quwarg katalizátor (#1535)
111 isteni könnycsepp (#260) 8 térhajlító kavics (#1539) 2 pusztító lándzsa (#1805)
1 feneketlen bugyor (#570) 290 vámpírfog (#1221)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 jégszilánk (#1128) 2 karbin plazma (#199)
1 Morgan kristálya (#659) 1 quwarg tojás (#360) 1 rinóbőr (#651)
1 sáska amulett (#668) 1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
880 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 aranytű (#272)
6 hattyútoll (#1222) 26 isteni könnycsepp (#260) 6 kazmár gyökér (#205)
7 királygyík bőr (#44) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kristályfolyadék (#449)
1 madártoll (#112) 4 óndarab (#85) 1 ork csodaszer (#1228)
2 rézdarab (#70) 6 sáfránypor (#211) 3 szulfagor agyar (#677)
1 tüske (#22) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152
30
31
32
33
34
(143,33) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), elf kósza háza (#681), tündöklő szobor (#1587), bávatag golombár (#165), bíbor szulfagor (#358)
(144,32) Chara-din monolitja (#534), varkaudar behemót (#189)
(145,31) kultúrmasztodon (#227), friss csatamező (#262), 29. jellempróba
(146,31) gumifa (#38), Raia oltár, 43. jellempróba, ezoterikus mardel (#184), bíbor szulfagor (#358)
(147,31) 30. jellempróba
(148,31) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba, érclelőhely
(149,31) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely
(150,31) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 25. jellempróba, érclelőhely
(151,31) nekrofun (#173)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nyugaton nem működött a Verem er‹sítése, csak akkor, ha volt bekapcsolva DVK. Ezt a hibát javítottuk, és a mostani VV eseményben nyugaton a verem els‹ 20 szintjén nem lesz er‹sítés.
* - Ezentúl a Víz síkról a Verembe látogatók a verembeli harcok során a teljes támadásszámot megkapják a távolsági fegverükkel.
* - Pontosítottuk a k‹liliom használatának kiírását, ha nincs annyi sejtfiatalítód, amint amennyit a H paramétereként megadtál.

Üzenet küldése a karakternek