84. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 3. 9h:10'
EZ A 334. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
335. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-6,-30] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

in 2096 233 478 leírod a 2096. kalandozónak a 233. szörnyet a 478. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

in 2096 205 410 leírod a 2096. kalandozónak a 205. szörnyet a 410. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kígyóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

in 2096 171 33 leírod a 2096. kalandozónak a 171. szörnyet a 33. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriásféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

in 2096 238 196 leírod a 2096. kalandozónak a 238. szörnyet a 196. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Orkhan Thai. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) trófea nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

in 2096 224 405 leírod a 2096. kalandozónak a 224. szörnyet a 405. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nanda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ftv 30 217 felt. tám/véd. varázslat a 30. varázslatot a 217. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

t 101 támadod a 101. szörnyet
FT 101 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sullár! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a sullár hatalmas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár jobb oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[-7,-29] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak kérődző etra trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ryuku légiós trófeát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 66 életpontot! Felfedeztél egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éhes vagy.

(Továbbmész...) [-8,-29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz bal oldalát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 209.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Se ecsetje, se festéke,
Aranyszínt ken a levélre.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a massza páncélos vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza jobb első lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A massza szinte eltipor támadásaival! (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyilkos csapásokat oszt a massza fegyverével. (3 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A massza mancsával végső csapást mér koponyádra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [55 pontot használtál fel, van még 154.]
Különös látványt nyújt hátrahagyott tested, amely már nem képes helyet adni a távozó léleknek. Furcsamód könnyűnek érzed magad. Minden olyan áttetszővé, mégis élesen, ha lehet, még jobban láthatóvá válik, mint az életben. Felkészülsz a nagy utazásra az istenek lakhelye felé. Egyszercsak egy hatalmas, vonások és érzelmek nélküli, fehér arc jelenik meg előtted, és a következőket mondja:
- Ah, hát újra a vendégem vagy! Első alkalommal nem élvezted igazán sokáig a vendégszeretetemet. Buzgó igyekezettel, mintha csak a földi életnek bármi előnye is lenne az anyagtalan örökkévalósággal szemben, átkínlódtad magad egy ködkapun. Azt hiszed, a dolog most is olyan könnyen fog menni? No jó, majdnem olyan könnyen... Az árnyékvilág most már jobban vonzódik hozzád, ahhoz, hogy egy ködkaput ki tudj nyitni, két ködcsillagra van szükséged. Szeretném azonban megcsillantani előtted annak az előnyeit is, ha esetleg amellett döntenél, hogy maradsz. Megadom neked azt a képességed, hogy egyszerűbb, élő szervezetek életenergiájával (apróbb növények, bogarak) táplálkozzál. [Ez azt jelenti, hogy mostantól az árnyékvilágban is használhatod a GY parancsot.] Érezd jól magad, hahaha...
[0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Besüvítesz egy dús vegetációjú erdőbe. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) Anyagtalan tested belibben egy bozótos jótékony árnyai közé. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy ködkaput. Ahogy süvítesz, megpillantasz egy tüskés harci gromakot. Bár nem láthat Téged, látszik rajta az idegesség: valahogy érzékeli a túlvilági jelenlétet. Gyorsan odébbállsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) A szellő, amely hátán repültél, lejjebb visz: sík terepre érkeztél. Ahogy lebegve mozogsz, egyszercsak észreveszel egy uzbányt. Más világban vagytok, nincs lehetőség a küzdelemre. Továbbszállsz. A gomolygó ködből előszökken egy árnyékrája. Harcra késznek tűnik - védened kell az életedet.
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az árnyékrája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az árnyékrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod az árnyékrája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az árnyékrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyékrája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kimetszel magadnak egy megfelelő árnyékrája trófeát. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 124.]

m 3 mozogsz délkeletre
Továbbra is a zöld, füves síkság felett suhansz árnyként. Felfedeztél egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ködkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Mozog előtted valami! Hamarosan meglátsz egy proteinfecskét. Nemhogy árthatna anyagtalan testednek, nem is lát. Továbbsuhansz. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Lassan "kortyolod" a levegőben keringő apró bogarak életenergiáját. (+5 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 94.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ki az, ki minden nyelven beszél?
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [55 pontot használtál fel, van még 39.]

m 1 mozogsz északkeletre
Anyagtalan tested belibben egy bozótos jótékony árnyai közé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Sheran híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Mozog előtted valami! Hamarosan meglátsz egy vérfürdető magszimot. Nemhogy árthatna anyagtalan testednek, nem is lát. Továbbsuhansz. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 29.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

szk 92 keresed a 92. szörnyet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 29.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: egy kellőképpen árnyalt ködburkot keresel, belebújsz, majd álomtalan álomba merülsz...
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 255 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.

Erő: 19 Szint: 17 Merészség: 1/3 Magasság: 246 cm
IQ: 24 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 5 Menekülés: 40 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 18 Életpont: 253/253 Jellem: jó (63) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 Varázspont: 188/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/0 Pszi pont: 84/0
Eddig összesen 677 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 884 TP-t kaptál. Jelenleg 225 459 TP-d van. A következő szinthez még 34 541 TP szükséges. Trófeád: árnyékrája.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 2/72 (+12%) szúrófegyverek: 6/17
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 24/92 (+2%) lőfegyverek: 23/50 (+2%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) max. 1 db (7 -9.); kerek kő (#19) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
121,95 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 59, 61, 56, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/88 2. nyomkövetés: 15/90 (+30%) 3. mászás: 5/39
4. csapdakészítés: 10/20 5. csapdaészlelés: 1/69 6. gyógyítás: 8/41 (+25%)
7. titkosírás: 18/28 (+50%) 8. felderítés: 9/51 9. szörnyidomítás: 3/83
10. teológia: 4/92 (+10%) 11. taumaturgia: 14/24 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 15/40
16. pszi: 14/0 (+15%) 17. zárnyitás: 3/65 18. vadászat: 1/50
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 10/60 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 5/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
nektoraf (#355), kétfejű troll (#163), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> purifikátor (#157) védelem tűz ellen (#38) >> csontváz lord (#177)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál.
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): többek közt 29. tárgyat kell leadnod. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 56, 58, 59, 61.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 50 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)

Összsúly: 0.00 kg Megterheltség: 0%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 150 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranylánc (#191) 1 bot (#4) 1 darázsfarok (#654)
1 darázsszárny (#652) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 göcsörtös bunkó (#123) 1 gyöngymangó (#135) 6 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 12 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 kötél (#92) 2 lajhár csont (#236)
1 lánckesztyű (#230) 1 lapockacsont (#33) 4 madártoll (#112)
1 moa burát (#384) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nap szimbólum (#141)
2 nyu-shuriken (#157) 1 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 parittya (#18) 2 pirkit (#153) 1 rákpajzs (#98)
2 sallank nyíl (#129) 3 smirglilevél (#29) 2 sullár hólyag (#168)
22 sünmedve tüske (#14) 2 tankány karom (#237) 1 trikornis szarv (#198)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-12 -11 -10 -9 -8 -7 -6 -5
-31
-30
-29
-28
-27
-26
-25
-24
(-11,-26) árnyékrája (#87)
(-10,-27) ködkapu (#60), Tharr oltár
(-10,-25) ködkapu (#60), phua-kúp (#372), oltár, 31. jellempróba, massza (#217)
(-9,-26) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), 48. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(-8,-29) phua-kúp (#372), szürke rinocérosz (#346), massza (#217)
(-7,-29) ryuku légiós (#361), gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 48. jellempróba
(-6,-30) sullárok (#101)

Üzenet küldése a karakternek