25. forduló, 27. forduló, Southern Special összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. febr. 22. 20h:03'
EZ A 127. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
128. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2244
SZÁMLA : XXXX

SOUTHERN SPECIAL KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

kf 193 kézbeveszed/felveszed a 193. tárgyat
Az ujjadra húzod az aranygyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[59,-4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy húsevő magszim. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a húsevő magszim testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [59,-5] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manifesztátor. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [59,-6] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy gyilkos sallank. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 145.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+14 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 125.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[59,-7] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [59,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,-9] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kavadu nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a kavadu testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 3 tintát.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű ember nővel. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bakkura csizmát és egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy alpesi tehén trófea és egy púpos burástya trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szájercsatorna. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[24 pontot használtál fel, van még 101.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 81.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[60,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,-11] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy szőke hajú, barna szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Fegyverzetét egy rőtmanó trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Mentális auráját felismered, ő is gonosz.
Összeismerkedtek. Az ő neve Ipsum. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[16 pontot használtál fel, van még 65.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 57.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[61,-12] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,-13] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [16 pontot használtál fel, van még 41.]

be 1215 7 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A szekeret vezető csontsovány alakváltó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván nyugatra indul.
3 mérföldre az indulási helytől (síkságon): a távolban sok-sok tigroszlán nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; 12 mérföldre az indulási helytől (hegyszirtek között): van itt egy kolostor.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [14 pontot használtál fel, van még 27.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

58 59 60 61 62
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
(59,-8) 23. jellempróba, tintacsiga (#74)
(59,-7) uzbány (#102), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 44. jellempróba
(59,-6) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), gyilkos sallank (#85)
(59,-5) manifesztátor (#124), 47. jellempróba
(59,-4) 34. jellempróba, húsevő magszim (#67)
(60,-9) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 44. jellempróba, kavaduk (#19), tintacsiga (#74), Szájercsatorna (4298. kalandozó)
(61,-13) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215)
(61,-12) 40. jellempróba
(61,-11) 21. jellempróba, Ipsum (1543. kalandozó)

[54,-13] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 27.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY)
Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz.

MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

KARAKTERLAP

Southern Special, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. Ez a 26. fordulód.

Erő: 19 Szint: 10 Merészség: 7/7 Magasság: 181 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 13 Életpont: 127/127 Jellem: gonosz (9) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 74 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 168 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 566 TP-t kaptál. Jelenleg 12 981 TP-d van. A következő szinthez még 4 019 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, mutáns pók, alpesi tehén. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5
dobófegyverek: 3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
54,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 195 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 10 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 22 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 2 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20.

Összsúly: 48.26 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 1 kavadu lebeny (#24) 1 magszim bél (#103)
2 óndarab (#85) 6 sallank karom (#128) 6 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55
-14
-13
-12
(54,-13) 32. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek