Styx összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 10. 9h:15'
EZ A 568. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
569. játékheted kezdete: máj. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2207
SZÁMLA : XXXX

STYX KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,110] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+80 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 623 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 425.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 420.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

kf 327 kézbeveszed/felveszed a 327. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Ki az, aki dolgozik, amikor játszik,
És játszik, amikor dolgozik? [A TF létrehozóján kívül]
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-15 támadás))! A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza duzzadt hólyagját. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a massza testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (3 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 46 életpontot vesztettél. A massza fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngymangó, 3 vasérc, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 karbin plazmát. 3 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 bumeráng [bumeráng ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP], egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (97,107)-> 9 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [120 pontot használtál fel, van még 300.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 300.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[132,110] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar bajnok. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 19 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megdöföd a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +117 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [133,110] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy szőrös bozsó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 100-109.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szőrös bozsó testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a szőrös bozsó bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szőrös bozsó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vapár cserjét. Találsz egy phua-kúpot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Találsz valamit: 1 pirkit. Elteszed. [12 pontot használtál fel, van még 288.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Fekete lény, fekete lélekkel,
Mágusok teremtménye kísérletezéssel.
Borzalmas vadász vagy mágus az ebadta,
Elpusztítása mindenki feladata.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a massza bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Súlyos sebet okozol (+24 sebzés). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 1 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Egy mesés moa obszidián! Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [120 pontot használtál fel, van még 168.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[134,110] Az erdőt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy tímárkunyhó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos nyakát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos bal középső lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Súlyos sebet okozol (+24 sebzés). A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,110] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák nyakát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 1 tintát.) 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [136,110] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szürke rinocérosz lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Súlyos sebet okozol (+24 sebzés). A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [26 pontot használtál fel, van még 142.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[137,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy mínosz-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy nukleáris cickány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel eltalálod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [138,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Találsz egy mínosz-kúpot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 130.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
Bebújsz a mínosz-kúpba, és megpróbálod kiböngészni az írást. Professzionális vagy, ez nyilvánvaló az eredményből.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [120 pontot használtál fel, van még 10.]

ef 90 554 energia fejlesztése 90
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 233 15 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 3, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 396 pontot. A következő körben tehát 393 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Styx, egy kopasz, piros szemű árnymanó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Chara-din fanatikusa vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 255. fordulód.

Erő: 38 (52) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 117 cm
IQ: 19 (23) Támadás: 50 (52) Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 12 (18) Védekezés: 51 (55) Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 14 (20) Életpont: 472/311 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (30) Varázspont: 561/4 Pénz: 3792 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 85/29 Pszi pont: 40/34 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1774 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 13 250 TP-t kaptál. Jelenleg 1 241 186 TP-d van. A következő szinthez még 158 814 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Orkhan Thai, tyrannoszaurusz rex. A 114. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 7950 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/88 ökölvívás: 5/52 szúrófegyverek: 29/32 (+6%)
vágófegyverek: 1/16 ütőfegyverek: 2/4 dobófegyverek: *22/101 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
138,111 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 111,31
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 57, 64, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 98 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/52 2. nyomkövetés: 35/76 (+4%) 3. lopás: 7/67
4. mászás: 5/79 5. csapdakészítés: 17/94 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/8
7. gyógyítás: 12/12 8. titkosírás: 25/46 (+180%) 9. felderítés: 17/5
10. szörnyidomítás: 2/14 11. teológia: 5/68 12. taumaturgia: 26/95 (+5%)
13. zene: 26/41 (+3%) 14. szörnyismeret: 8/24 15. pszi: 6/35 (+3%)
16. zárnyitás: 21/41 17. vadászat: 2/55 18. bányászat: 27/12 (+16%)
19. úszás: 15/38 20. főzés: 15/99 (+10%) 21. csapatmunka: 1/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
mászol max. 1000 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
elit palotaőr (#133) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), csontváz lord (#177) (csak egyszer), jók (#990), degradátor (#210), tetemember (#123), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
láncravert quwarg (#744), tormikus egér (#218)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> varkaudar bajnok (#190) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot!
2.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet!
3.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 106, pontszámod: 1 272.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
a halál angyala (304)
pszionikus védelem (307)
inkvizítor korbács (342)
vadászidény (351)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 943 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 70 TU.
bénító sebzés (555) OK
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 2 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
63 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 4 gyöngymangó (#135)
1 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 moa obszidián (#380)
3 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70) 5 tinta (#101)
1 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135 136 137 138 139
109
110
111
112
(131,110) massza (#217)
(132,110) varkaudar bajnok (#190)
(133,110) szőrös bozsó (#149), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), massza (#217)
(134,110) Fairlight rúnaköve, patak, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(135,110) trappoló dinymákok (#118), Elenios oltár, vaskohó (#155), 23. jellempróba, érclelőhely
(136,110) szürke rinocérosz (#346), 30. jellempróba
(137,110) művészi porolit (#720), oltár, 49. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(138,111) mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek