97. forduló, 99. forduló, Rókákba Beleordító összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 23. 15h:06'
EZ A 313. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
314. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2096
SZÁMLA : XXXX

RÓKÁKBA BELEORDÍTÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Blackmore's Rainbow (1550) ellopott tőled 2 purifikátor hájat. - Meséljen neked Sotydo vicceket! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Ez részben magas egészségednek köszönhető. (ld. enc.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 268.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

fkt 258 2 felt. készítesz a 258. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

flh 17 189 felt. lőfegyver haszn. 17 a 189. tárggyal
Ok, FLH 17 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,89] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány bal oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 259.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 2 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 199 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 257.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

137 138 139
88
89
90
(138,89) karmos tankányok (#137), 42. jellempróba, oltár, quwarg harcos (#201)

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 247.]

be 709 bemész a 709. épületbe
Nagy lélegzetet véve elindulsz a furcsa képződmény felé. Ahogy közeledsz, a téged körülvevő valóság egyre távolabbinak tűnik. A város zaja elhalkult, a szél pajkos simogatása az arcodon metszővé, szinte fájdalmassá válik, a levegő lehűl körülötted. Látóteredet egyre jobban és jobban kitöltik a síron túli lánggal égő gyertyák, mígnem semmi másra nem vagy képes figyelni. A kántálás felerősödik, te pedig transzba esve, akaratodat elvesztve haladsz előre, mígnem belépsz a Körbe...
Mikor tudatod kitisztul, baljós, tetőtől talpig fekete csuhába burkolózó alakok között találod magad. Az egyikük feléd indul, alakja ezüstös fényben világít, a remegő körvonalak nem engedik még a faját sem kitalálni.
- Üdvözöllek a Körben - suttogja feléd. - Jöjj, körbevezetlek és elmondom, hogyan költheted el nálunk felhalmozódott vagyonkádat. - Beléd karol és határozott léptekkel elindul. - Nos, ahová kerültél az Ghalla első bérmágiával foglalkozó társulása. Nem érzed magad elég felkészült papnak? Elfogytak a komponenseid? Kimerült a manaforrásod? Ugyanakkor az erszényed tömve van? Íme, előtted a megoldás! Látogass meg minket, mondd, milyen varázslatra van szükséged, pengesd ki az aranyakat, és máris felruházunk a kívánt mágiával! Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Társaink a következő formulák felhelyezését vállalják, íme az árlistánk!
Néhány mozdulatot tesz, mire a levegőben megjelenik egy cirádás betűkkel írt lista: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
Lassan esik le, miről van szó, de aztán, mikor megérted, levegő után kapkodva nyitod szólásra a szádat. - De mi van az Istenek Pak... - Ugyan már, a Paktum megfelelő összeköttetésekkel és az általunk ismert Szentségtelen Rituálékkal kijátszható - lebbenti szét köpenyét, mely alól legalább három különböző szent szimbólum villan ki! Néha lehetnek kisebb mellékhatások, de ezek igazán megérik a kockázatot. Szóval ezekkel ne foglalkozz, csak mondd, mire van szükséged! Reméljük, törzsvendégünk leszel...
Elmosolyodik, feléd fúj, mire dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből.
[Játéktechnikailag: A BE <épület száma> <1. varázslat> <2. varázslat> parancsot kiadva, ha a birtokodban van a szükséges pénz, 5 TVP árán elmondják rád a két kiválasztott varázslatot. Ha nem adsz meg két paramétert, akkor csak egy varázslatot mondanak rád.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

be 709 59 220 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 105 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy hadiszerencse III [Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött.] és egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.) Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 237.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [139,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [140,91] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy pordémon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pordémon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon portestét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a pordémon portestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pordémon meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Van itt egy fényűző villa (606. épület.). [27 pontot használtál fel, van még 210.]

tv 30 36 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot a 36. varázslatot
30. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: védelem sav ellen. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

h 1137 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 209.]

be 606 bemész a 606. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Röviden mesélsz kalandjaidról. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1 200 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkulmukkhhum. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]

3
1 2 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

lm 4 4 1 mozogsz 4 4 1
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [4. PONT.] Hamarosan egy gnóm szolgálót pillantasz meg. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gnóm szolgáló fejét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a gnóm szolgáló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Újabb és újabb támadásokat visz be sikeresen a gnóm szolgáló a Sziklazuhatag kí-képesség alkalmazásával. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gnóm szolgáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 707 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Egyhelyben toporogsz.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 175.]

be 606 bemész a 606. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Barátom, rád még nagy jövő vár!
Az elf lelkendezve hátravezet a kertbe, és kezdetét veszi az úszólecke. Eleinte rettenetesen idegenkedsz a víztől, és képtelen vagy a felszínen maradni. Oktatód személyes varázsa, hatalmas tudása, és végtelen kitartása együttesen segít hozzá, hogy lassan képes legyél rá, hogy az azonnali fuldoklás helyett megtegyél néhány tempót. Hosszan gyakoroltok, amíg végül képes vagy rá, hogy megtegyél egy rövidke távot. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (úszás: 1. szint). (ld. enc.)
Kimerülten hagyod el a medencét. Lihegve fejezed ki csodálatodat tanítódnak - biztos vagy benne, hogy te senkit sem lennél képes megtanítani úszni. Ezután megkérdezed, hogy mikor lesz a következő lecke. Az elf csak a fejét rázza.
- Sajnálom, de a további leckéket már magadnak kell venned. Rengeteg kisebb tavacska van errefelé, ott gyakorolj! Javaslom, hogy először csak a tempózgatással foglalkozz, ne távolodj el nagyon a parttól, és olyan helyen ússzál, ahol leér a lábad! Később lehetsz merészebb is, sőt lemerülhetsz a víz alá. De a tengerbe soha, soha ne merészkedj! Olyan életformák élnek a mélyben, amelyek szemvillanás alatt átrágják magukat a leghatékonyabb mágikus védelmen is.
Megköszönöd a jótanácsokat, és lassan szárítkozol. Komolyan fontolgatod, hogy valaha még bemerészkedj-e a vízbe. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

fog 42 274 elfogod a 42. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 6 4 5 mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra
[139,91] Félig kiégett területen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz jön feléd.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bőrsisak és egy szöges páncél. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Hatalmas reccsenéssel kettétörik a sisakod. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag földet termelsz ki. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz lord támad rád. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pordémon közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pordémon testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pordémon testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pordémon leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [139,92] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Felfedeztél egy gumifát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 69 életpontot! Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nehezéket. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [138,93] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [77 pontot használtál fel, van még 93.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

f 258 kísérletezel a 258. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz súlyzót. (ld. enc.) 72 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGAS EGÉSZSÉG
A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged.

GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL)
Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész.

ÚSZÁS
Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén?
Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod).
Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát).

SÚLYZÓ (347. TÁRGY)
Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát.

KARAKTERLAP

Rókákba Beleordító, egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

Erő: 15 (17) Szint: 19 Merészség: 10/4 Magasság: 162 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 300/237 Jellem: gonosz (140) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (38) Varázspont: 271/38 Pénz: 1127 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 30/22
Eddig összesen 784 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 160 TP-t kaptál. Jelenleg 352 186 TP-d van. A következő szinthez még 97 814 TP szükséges. Trófeáid: Mnebolath, fagymágus, varkaudar varázsló. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 4/46 ütőfegyverek: 25/14 (+7%) dobófegyverek: 23/39 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -12.); bumeráng (#249) (13 .); ubuk dobónyíl (#138) (14 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
138,93 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 197 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/64 2. nyomkövetés: 17/103 3. mászás: 4/40
4. csapdakészítés: 14/10 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/26 6. gyógyítás: 12/12
7. titkosírás: 1/55 8. felderítés: 3/20 (+16%) 9. szörnyidomítás: 3/31
10. teológia: 10/24 11. taumaturgia: 18/56 (+30%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/107 14. zene: 1/11 15. szörnyismeret: 9/42
16. zárnyitás: 9/70 17. vadászat: 3/51 18. bányászat: 10/95
19. úszás: 1/0 (+100%) 20. főzés: 6/98 (+15%) 21. csapatmunka: 2/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
kutatsz max. 60 TVP-ért
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), óriás patkányt (#42) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Mnebolath (#237) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP)
káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse III (#59) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1213 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 113.38 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bronzsisak (#88)
1 csuklyavirág (#133) 1 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99)
1 kaja (#2) 1 rókafarok (#124) 20 szögletes kő (#17)
2 ubuk dobónyíl (#138) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vas dobónyíl (#189)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 mutáns csont (#331)
2 nehezék (#258) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szöges páncél (#65)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

137 138 139 140 141
88
89
90
91
92
93
94
(138,89) karmos tankányok (#137), 42. jellempróba, oltár, quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202)
(138,93) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(139,90) manaelementál (#290), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár
(139,91) csontváz (#48), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), ősi csatamező (#263), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, pordémon (#253)
(139,92) gumifa (#38), művészi porolit (#720), 33. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(140,91) manaelementál (#290), fényűző villa (#606), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, pordémon (#253), gnóm szolgáló (#181)

Üzenet küldése a karakternek