68. forduló, 70. forduló, Vladamir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 13. 12h:02'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2082
SZÁMLA : XXXX

VLADAMIR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,117] koordinátán.
Döngölő Bonga, amikor összefutottatok, adott neked 4 csuklyavirágot.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy óriás patkány nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 200.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 199.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 198.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 197.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 196.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 195.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 195.]

flh 15 343 felt. lőfegyver haszn. 15 a 343. tárggyal
Ok, FLH 15 343 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 185.]

ftv 37 7122 felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot a 7122. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[104,118] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Mély Grum. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad a Mély Grum bal lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Mély Grum testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a Mély Grum jobb lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A Mély Grum kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a Mély Grum zömök testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a Mély Grum jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Mély Grum pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Mély Grum szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kis vaspajzs. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner rücskös gigaféreg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Mély Grum trófeát. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 173.]

flh 15 131 1 felt. lőfegyver haszn. 15 a 131. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 15 131 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[103,118] A terep továbbra is ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a trikornis fehér hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trikornis testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a trikornis bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A trikornis szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,118] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő burástya királynő nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a burástya királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a burástya királynő testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a burástya királynő nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ork kunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz ork sört. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [101,118] A terep továbbra is ritka erdő. Ez Valik erdeje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmazsin huhogó került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 149.]

be 1215 10 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. Épp egy szemüveges gnóm ül a bakon, és kérésed meghallva bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
9 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): van itt egy Chara-din monolitja; 12 mérföld megtétele után (bozótos területen): a távolban sok-sok sullár nyüzsög, szerencsére elég messze vannak.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [20 pontot használtál fel, van még 129.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

100 101 102 103 104 105 106
116
117
118
119
(101,118) északra tartó szekérkaraván (#1215), karmazsin huhogó (#185)
(102,118) burástya királynő (#759), ork kunyhó (#1683)
(103,118) trikornis (#104)
(104,118) Mély Grum (#7122), Chara-din monolitja (#534)

[101,108] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
[0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 6 mozogsz nyugatra
[100,108] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 4 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 121.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A háromkezű mutáns, aki a jármű elé kötött lovakat hajtja bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
3 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy vaskohó, egy olvasztókemence; 6 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy világítótorony, egy vaskohó, egy művészi porolit; 9 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó, egy Chara-din monolitja; 12 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja; 18 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): néhány ongóliantot pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik; van itt egy tündöklő szobor, egy művészi porolit, egy barátság szent tüze; 21 mérföld zötykölődés után (dombságon): egy eltévedt mélységi grittang megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; van itt egy vaskohó, egy olvasztókemence, egy Chara-din monolitja; 24 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy vaskohó, egy világítótorony; 27 mérföld zötykölődés után (hegyszirtek között): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány vadtroll, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; van itt egy világítótorony, egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 30 mérföldre az indulási helytől (hegyszirtek között): látsz pár, a távolban elvonuló vadtrollt; van itt egy asztrális vortex; 33 mérföld zötykölődés után (hegyszirtek között): van itt egy isteni totemoszlop; 39 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): van itt egy világítótorony, egy művészi porolit; 42 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy művészi porolit, egy vaskohó, egy Chara-din monolitja.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 91.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

99 100 101 102
107
108
109
(100,108) alpesi tehén (#91), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215)
(101,108) vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely

[100,93] Dombos terepre érkeztél. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[0 pontot használtál fel, van még 91.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[99,92] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rőtmanó jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [98,91] A dombság átmegy hegységbe.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [98,90] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Jo-Lee a Mágus előtt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trappoló dinymák lehet. {támadása: 12.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 59.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[98,89] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.


(Továbbmész...) [98,88] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Számodra ismeretlen istené. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Moloch egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

[16 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 42.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 41.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 40.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 39.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 38.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 37.]

im 0 10 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 7.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: ef 10 505 0 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következő körben tehát 214 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY)
Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!).
- Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá.

ORK SÖR (1701. TÁRGY)
Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel:
- Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele.
- No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü!
[A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg.

KARAKTERLAP

Vladamir , egy fekete hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.

Erő: 16 Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 189 cm
IQ: 22 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 10 (11) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 227/223 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (29) Varázspont: 163/4 Pénz: 417 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 18/8
Eddig összesen 479 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 691 TP-t kaptál. Jelenleg 148 056 TP-d van. A következő szinthez még 31 944 TP szükséges. Trófeáid: Mély Grum, quwarg harcos, varkaudar bajnok.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 21/78 (+13%) lőfegyverek: 18/81 (+21%) dobófegyverek: 2/56

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << orgyilkos tőr (#225) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -9.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (10 -14.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,88 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 183 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/63 2. nyomkövetés: 11/106 (+32%) 3. mászás: 7/35
4. csapdakészítés: 7/0 (-5%) 5. csapdaészlelés: 1/70 6. gyógyítás: 16/38
7. titkosírás: 1/77 8. felderítés: 1/91 9. szörnyidomítás: 5/48
10. teológia: 4/17 (+12%) 11. taumaturgia: 8/43 12. versengés: 1/16
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 6/48 (+20%) 15. vadászat: 2/92 (+14%)
16. bányászat: 7/15 (+69%) 17. főzés: 3/94

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kis mágneses bigyót (#1266) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot )
mászol max. 999 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), quwargok (#9093), varkaudar íjász (#687), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), Pszinapszis (#974), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 2 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Mély Grum (#7122)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128) tüskepajzs (#30) >> garokk (#73)
tüskepajzs (#30) >> sörényes ubuk (#89) tüskepajzs (#30) >> alpesi tehén (#91)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 41, 42, 50, 51, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1260 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * féregíz nyakpánt (#1601) 1 * kígyóbőr öv (#410)
1 kis vaspajzs (#159) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * rinóbőr öv (#685) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 2 orgyilkos tőr (#225)
2 parittya (#18) 2 rézgolyó (#343) 10 * tüske (#22)
88 ubuk tüske (#131) 1 vas dobónyíl (#189) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * csontamulett (#711) 1 koponya gyűrű (#1733)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüstszelence (#1602) 2 gyógykenőcs (#313)
36 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335) 4 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 + tüskecsapda (#242)
3 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 fűszertartó (#210) [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 16]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 26]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20]
3 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 60]
4 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 77]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7 álompor (#396) 4 amniosz (#203) 4 borkonyó bibe (#312)
3 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212) 2 elkarog szőr (#665)
6 főnixtoll (#563) 2 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135)
7 kaktusztüske (#114) 2 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
49 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) $47 mákrózsa virág ($56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 1 nektoraf faggyú (#667) 3 óndarab (#85)
5 ovimon-bogyó (#207) 1 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 téfea-agy (#172) 3 trikornis szarv (#198)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653) 5 vasérc (#152)

Összsúly: 72.53 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyenge méreg (#26) 1 rézgolyó (#343) 6 ubuk tüske (#131)
1 víz (#27) 1 csuklyavirág (#133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 huhogó bibe (#332) 6 kaja (#2) 1 kis vaspajzs (#159)
1 koponya gyűrű (#1733) 3 óndarab (#85) 3 spiritusz (#170)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101
87
88
89
90
91
92
93
94
(98,88) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 36. jellempróba
(98,89) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(98,90) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, trappoló dinymák (#118)
(98,91) világítótorony (#156), érclelőhely
(99,92) rőtmanó (#55), oltár, érclelőhely
(100,93) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek