115. forduló, 117. forduló, Vladamir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 7. 12h:06'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: jan. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2082
SZÁMLA : XXXX

VLADAMIR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,75] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 12. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

ek 7 5 8 t. energia kisütése: 7 5 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 csapdaészlelés.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 257.]

lm 905 13 900 mozogsz 905 13 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [13. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Khór kesztyűje (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Ha nem is a kardot, de egy kesztyűt találtál a legendás vezértől. Most ennyivel kell beérned. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 247.]

kf 814 1746 kézbeveszed/felveszed a 814. tárgyat az 1746. tárggyal
A nyakadba akasztod a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
Leveszed a szürke bőrkesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Khór kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

lm 1 13 8 mozogsz 1 13 8
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [12. PONT.] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 23 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+56 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [8. PONT.]
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [7. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [5. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [4. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [3. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.]
Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [1. PONT. --> 2. SZINT, 15. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.]
Mész tovább, előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [13. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[72 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 9 10 6 mozogsz 9 10 6
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőkorszaki szaki. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a kőkorszaki szaki megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [10. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 37 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! 54 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+64 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
[22 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 1 9 1 mozogsz 1 9 1
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [1. PONT. --> 1. SZINT, 17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [9. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 3 nyílvessző talált el. 2 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 98.]

m 3 mozogsz délkeletre
[112,76] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bibircsók-óriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás bal lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 90.]

jlk 1417 jelszó kimondása 1417
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {támadása: 20.}

Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza riási fülét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a massza riási fülét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a massza testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: Healfall Tiltott Szentélyének falát pszi-kőből emelték. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 75.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+69 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 73.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[111,77] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő kétfejű troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 3d6+6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll jobb fejét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a kétfejű troll jobb fejét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a kétfejű troll testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-15 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [110,78] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. {támadása: 90.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [111,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony farkát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 47.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[111,80] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy amniosz-fát. Észreveszel egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [110,81] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. {max. életpontja: 49-56.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a manifesztátor fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya jobb vállát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [111,82] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.

[24 pontot használtál fel, van még 23.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[112,83] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával felnyitod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 232 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [113,84] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Moloch előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 6.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 5.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 4.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 3.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 2.]

tps 33 TVP spórolása: 2 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 2 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [2 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 222 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 3 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 2 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: ef 10 512 0 energia fejlesztése 10
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KHÓR KESZTYŰJE (1746. TÁRGY)
A legendás varkaudar hős, Khór viselte ezt az adamantitból készült, mágikus kesztyűt. Amikor kezedre húzod, a fém úgy viselkedik, mint egy kitinpáncélos rovar, az illesztések elcsúsznak, a fémpikkelyek megmozdulnak és az egész kesztyű átrendeződik, mégpedig úgy, hogy a legjobban illeszkedjen a kezedre. Ha Khór kesztyűjét hordod, védettséged 8-cal, erőd pedig 5-tel nő meg. Egy ilyen relikviát biztosan soha nem adsz át másnak.

KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY)
A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni.

KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál.

KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

KARAKTERLAP

Vladamir , egy fekete hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 189 cm
IQ: 23 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 12 (13) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 (18) Életpont: 282/282 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 233/38 Pénz: 1420 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 29/0 Pszi pont: 49/29
Eddig összesen 1000 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 870 TP-t kaptál. Jelenleg 576 707 TP-d van. A következő szinthez még 23 293 TP szükséges. Trófeáid: Mnebolath, varkaudar hadúr, varkaudar varázsló.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1/96 (+12%) ütőfegyverek: 26/36 (+5%) lőfegyverek: 24/50 (+3%)
dobófegyverek: 6/2 (+35%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (195%) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -11.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (12 -17.); ubuk tüske (#131) (18 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
113,84 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 183 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/25 2. nyomkövetés: 21/98 (+35%) 3. mászás: 7/48
4. csapdakészítés: 9/48 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/9 (+838%) 6. gyógyítás: 19/6
7. titkosírás: 2/82 (+12%) 8. felderítés: 7/57 (-2100%) 9. szörnyidomítás: 5/73
10. teológia: 10/63 (+24%) 11. taumaturgia: 11/71 12. szerencsejáték: 1/11
13. versengés: 1/66 14. zene: 6/51 15. szörnyismeret: 12/43
16. pszi: 8/33 (+11%) 17. vadászat: 5/74 (+9%) 18. bányászat: 10/30 (+22%)
19. főzés: 7/106

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 75% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot, csak egyszer), mákrózsa virágot (#56) (max. 4 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), quwargok (#9093), varkaudar íjász (#687), trikornis (#104), Vérmes Amazon (#7123)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Pszinapszis (#974), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: 2 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Mély Grum (#7122) izomernyesztés (#33) >> varkaudar bajnok (#190)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
tüskepajzs (#30) >> piromenyét (#99) tüskepajzs (#30) >> varkaudar mágus (#128)
tüskepajzs (#30) >> sörényes ubuk (#89)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 54, 125, 134, 170, 189, 190.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 626 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
$1 * vasalt bunkó ($181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22)
69 * ubuk tüske (#131) 23 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bumeráng (#249) $1 ezüstshuriken ($327) $1 vas dobónyíl ($189)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) $1 szürke bőrkesztyű ($271)
$2 tankány karom ($237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * rinóbőr öv (#685)
Csizmák
1 * ryuku csizma (#692)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 denevér szimbólum (#140) 1 * korinthai talizmán (#814)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$3 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * beholderfej medál (#1209)
Löttyök és porok, tartóstul
7 fűszertartó (#210) [bennük 20 csepp sáfránypor (#211), fér még: 15]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
13 sullár hólyag (#168) [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 249]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 48]
3 vizestömlő (#3) [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2]
6 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
$1 ezüst kulcs ($184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233)
3 fűszerkeverék (#1170) 16 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 kulcskarika (#648)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 olló (#335) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) $2 sámán gyógykenőcs ($1139)
1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 2 tudás gyöngye (#522)
1 + tüskecsapda (#242) 1 varkaudar pálinka (#1137) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 amniosz (#203) 3 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733)
1 cru formázó minta (#300) 16 csuklyavirág (#133) $1 dorony tüdő ($212)
8 dözmöng szív (#122) 1 drótszőr (#37) $1 elkarog szőr ($665)
11 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563) 3 galachmit (#310)
2 gromak bőr (#268) 23 gyöngymangó (#135) 1 jég dragnit (#1745)
17 kaktusztüske (#114) 3 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304)
33 madártoll (#112) $2 magszim bél ($103) 10≥4 mákrózsa virág (#56)
$2 manifeszt.nyúlvány ($214) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
1 moa smaragd (#377) 2 moa üveggömb (#383) 1 móri gyümölcs (#116)
14 ovimon-bogyó (#207) 8 pirkit (#153) $1 purifikátor háj ($269)
4 remák szív (#264) 6 sallank karom (#128) 5 smirglilevél (#29)
3 szárnyas hernyó (#69) $12 tigroszlán fog ($63) $1 varkaudar tekercs ($653)
2 vasérc (#152)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 72.25 kg Megterheltség: 56%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 gyöngymangó (#135) 3 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237)
3 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 1 fekete gyöngy (#99)
2 kaja (#2) 1 Khór kesztyűje (#1746) 1 kőszem (#304)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 sallank karom (#128) 58 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

109 110 111 112 113 114
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
(110,78) Raia rúnaköve, phua-kúp (#372), Dornodon oltár, 255. jellempróba, manaelementál (#290)
(110,81) manifesztátor (#124), Sheran oltár, 28. jellempróba, púpos burástya (#92)
(111,75) a 190. labirintus bejárata, kőkorszaki szaki (#109)
(111,77) kétfejű troll (#163), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(111,79) oltár, művészi porolit (#720), sóhajtó dorony (#112)
(111,80) manaelementál (#290), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár
(111,82) Fairlight rúnaköve, oltár
(112,76) phua-kúp (#372), világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120), massza (#217)
(112,83) oltár, gyilkos sallankok (#85)
(113,84) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár, művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)

Üzenet küldése a karakternek