160. forduló, 162. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 24. 9h:09'
EZ A 173. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
174. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX

EZUSTEREM KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,46] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, zöld szemű drow férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy cetbőr válltömést, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy mind. kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy troll bányász trófea, egy Dögvész trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy Trákin csákányát, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Flood. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy arany masszariasztót, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy Ayagira Tanaka trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jégvirág. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Megszólal: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem."
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+105 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 339.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 470 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 337.]

h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy gyöngymangót ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 292.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 290.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 288.]

m 6 mozogsz nyugatra
[132,46] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy Kragoru mester mágustornya felé közelítesz, egyszer csak megremeg előtted a valóság, és egy illúzió alak jelenik meg a semmiből. Felismered a varázslót, aki szintén felismer téged. Fura képet vághatsz, mert egy percig még bámul rád, aztán legyint egyet, és a kép szertefoszlik. (47. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Látsz egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ran'Amart Morgurth egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll bal vállát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kétfejű troll testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+19 varázspont.) 1 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 62, gyógyulás: 10, összesen: -52 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia. Jól harcoltál! (+19 varázspont.) 1 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran ad nekünk erőt és mindent legyőző akaratot. - Fekete Druidák " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (665. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 274.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája. - Mit akarsz? - kérdezi a figura mély torokhangon. - Nyilván te is azok közé tartozol, akiket a varázslatok megtanulásának lehetősége csábított ide. Bezzeg amikor építkezni kellett... - a köpenybe burkolódzó alak elhallgat, majd kisvártatva folytatja - Szerencséd, hogy mesterem olyan elnéző veletek, "kalandozókkal" szemben. Kövess!
Ahogy belépsz a másik után a toronyba, émelyítő érzés vesz rajtad erőt egy pillanatra, biztos vagy benne, hogy valahová máshova teleportálódtál. Egy furcsa, opálos üvegszerű helyiségbe érkeztetek, a fény a falakon keresztül dereng a szobába. Körös-körül mindenféle különös kacat, elképzelni sem tudod, mire lehetnek jók, de valami meghatározhatatlan érzés azt súgja, jobb, ha nem mész közelebb hozzájuk. Vendéglátód egy, a levegőben lebegő hatalmas kristály elé vezet, majd néhány gyors mozdulattal rúnákat rajzol a levegőbe. A kristályban - mint egy közönséges ablakban - megjelenik a torony előtti tér képe, majd a kép hirtelen vált, és most Libertan főterét látod.
- Látod, innen MINDEN eseményt nyomon tudunk követni. De ahhoz, hogy bele is avatkozzunk a dolgokba, a hozzád hasonlók szolgálatára is szükség van. Ezért döntött úgy mesterem, hogy tanítani fogja azokat, akiket arra érdemesnek talál, mert segítenek neki.
[Ha már eddig is segítettél, illetve ha ezután fogsz, akkor jutalmul "mágiapontokat" kapsz, melyekért cserébe valamelyik kőtoronynál varázslatokat tanulhatsz (ehhez a VTN parancsot használhatod, amelyet a nagyvárosok varázslótornyaiban szerezhetsz meg. Ha a VTN parancsot még nem ismered, akkor itt sem tanulhatsz varázslatot). Ha kíváncsi vagy, milyen varázslatokat tudsz elsajátítani, add ki a BE <torony száma> 1 parancsot. Vigyázz! Olyan varázslatokat, amelyek több mágiapontba kerülnek, mint amennyivel rendelkezel, nem tanítanak meg neked, és ha elfogytak a mágiapontjaid, nem tudsz több varázslatot tanulni.]
- Hát akkor kezdetben valamilyen egyszerű feladatot adok. Mesteremnek néhány apró varázskomponensekre van szüksége. Hozz egy-egy darabot az alábbiakból: Thargodan-esszencia, remákszív, xirnoxszív, dözmöngszív, rókafarok és praglonchártya. Most mi van? Tudhattam volna! Ha csak ennyire vagy képes, ezt az utolsót elhagyhatod. A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [540 tapasztalati pontot kaptál. (+4 mágiapont.)]
- Úgy látom az előző könnyű küldetés volt. Mit szólsz ehhez: egy futárt akarunk felszerelni, neki kellene felszerelés, úgymint bőrpáncél, bőrpajzs, bőrsisak, smaragd védőgyűrű és egy kőhegyű lándzsa. A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 4 mágiapontod van.] Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Szóval nem teljesítetted a feladatot! - emeli fel hangját a különös lény - akkor mégis miben reménykedsz? A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[131,45] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy álomvirágot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku ostromteknős. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Troll doronggal párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 1 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 58, gyógyulás: 14, összesen: -44 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz Flooddal. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy cetbőr válltömést, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy mind. kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy troll bányász trófea, egy Dögvész trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy Trákin csákányát, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [130,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 776 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ki-Nyú Vacc formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 252.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 250.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 248.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz jön feléd.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz támad rád.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz lord támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy göcsörtös bunkó, egy ubuk dobónyíl, egy bronzsisak és 2 mutáns csont. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 218.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 216.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+8 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 214.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[130,43] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hegymélyi lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [130,42] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. Hirtelen felkapod a fejed a zajra, hogy a közelben megmoccan valami. Ez egy nómenklatúra!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a nómenklatúra fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 36, gyógyulás: 2, összesen: -34 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy bányarém!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bányarém bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a bányarém nyakát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a bányarém bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A bányarém szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 7 ezüstdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy fémbontó szójer. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 154.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 152.]

kt 6 1 elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kőkést. Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 149.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[131,43] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy homokféreg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a homokféreg testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a homokféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A homokféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt quwarg.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy drakolich. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ki-Nyú Vacc előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy tormikus egér. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tormikus egér testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a tormikus egér testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a tormikus egér farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tormikus egér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár jobb oldalát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt sullár bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Daleron Kawer lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,45] Alacsonyabb hegyek közé értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz jobb karját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szubreális vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 123.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 121.]

m 4 mozogsz délre
[133,46] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt sullár bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg bal első lábát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 474 (limit: 490), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 50360.
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ebor lábát masszírozza. Találsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek keletre. [6 pontot használtál fel, van még 115.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 114.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 114.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 74.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 gyöngymangót. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. 2 kaját habzsol be a spagulár. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran tanítványa vagy. Papi hited: 97. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 27 (40) Szint: 24 Merészség: 7/4 Magasság: 259 cm
IQ: 31 (38) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 20 (30) Védekezés: 31 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 15 (24) Életpont: 468/457 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 7
Szerencse: 27 (39) Varázspont: 645/119 Pénz: 688 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 22/7 Pszi pont: 122/97 EFejl: 10
Eddig összesen 1865 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 267 TP-t kaptál. Jelenleg 1 348 891 TP-d van. A következő szinthez még 51 109 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, zombi mester, Ciang Csí.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9/57 vágófegyverek: 24/19 ütőfegyverek: 28/30 (+13%)
lőfegyverek: 24/44 dobófegyverek: 24/27 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << raptor szablya (#482) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 25 százalék;
133,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/64 (+66%) 2. nyomkövetés: 33/32 (+28%) 3. mászás: 9/87 (+1%)
4. csapdakészítés: 12/2 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/33 6. gyógyítás: 22/98
7. titkosírás: 3/70 8. felderítés: 12/12 (+17%) 9. szörnyidomítás: 5/93
10. teológia: 23/92 (+20%) 11. taumaturgia: 37/24 (+1%) 12. szerencsejáték: 1/9
13. versengés: 2/37 14. zene: 4/65 15. szörnyismeret: 19/6
16. pszi: 15/5 (+7%) 17. zárnyitás: 1/37 18. vadászat: 3/58
19. bányászat: 30/5 (+68%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 11/44 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), zombi (#49) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> zombi (#49)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1050 TU szükséges.)
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 256.06 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 dözmöng szív (#122) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124) 1 spiritusz (#170)
1 Thargodan esszencia (#328) 26 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)
1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 bronzsisak (#88) 7 ezüstdarab (#326)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135)
1 kőkés (#6) 1 lidércesszencia (#1074) 2 mutáns csont (#331)
1 pszi kő (#248) 8 rézdarab (#70) 1 sáfránypor (#211)
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133 134
41
42
43
44
45
46
47
(130,42) Fairlight oltár, elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), bányarém (#7083), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(130,43) rőtmanó berzerker (#369), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), 37. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely
(130,44) élőholt quwarg (#202), ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), csontváz lord (#177)
(131,43) homokféreg (#121), élőholt quwarg (#202), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios rúnaköve, művészi porolit (#720)
(131,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 41. jellempróba, ryuku ostromteknős (#362), Flood (1288. kalandozó)
(132,44) tormikus egér (#218), élőholt sullár (#216), nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 47. többszemélyes kaland, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely, kétfejű troll (#163), dermesztő lidérc (#645)
(133,45) Elenios oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), Thargodan csontváz (#297)
(133,46) élőholt sullár (#216), élőholt quwarg (#202), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült két Többszemélyes Kaland a Levegő síkjára.

Üzenet küldése a karakternek