Langard Futu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 5. 15h:27'
EZ A 516. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
517. játékheted kezdete: jan. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2042

LANGARD FUTU KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
Lad átadott neked a 1. napon 16 TU-t.
A táborozás 1. napján összeakadsz Bitang Barnabás sal. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó őszapó kíséri. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz LADY Elisával. Elenios püspöke. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy széncinege piheg a vállán. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Daisyvel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios felszentelt papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy Khór maszkját, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy zafír erőövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.)
Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, minden igyekezeted hiábavaló: kosarat kapsz.
Az 1. napon összeakadsz Fogalmazásgátlóval. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zangrozi csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy jégzabáló trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon megintcsak találkozol Bitang Barnabás sal. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összeakadsz Mirtill Maximával. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy láncinget, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy szutykos remák trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon találkozol Cholerral. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Földrengető trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon újból találkozol Bitang Barnabás sal. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) Köszöntitek egymást, aztán tovább. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon találkozol Cholerral. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Földrengető trófea és egy Poomr Ko trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tintacsiga nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 456.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 451.]

ef 18 energia fejlesztése 18
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-18 TU.] A befejezéshez még 149 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [180 pontot használtál fel, van még 271.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 261.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 251.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 241.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 231.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 221.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rákpajzs és egy díszes rézpajzs. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 pszi pont.) (-2 TU.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a szutykos remák testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) (-2 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpenge, egy vashegyű nyíl, egy fekete bőrcsizma, 2 rövid íj, 2 bronzhegyű nyíl, egy orgyilkos tőr, egy bőrsisak és egy mérg. ubuk tüske. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 176.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 171.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 166.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 161.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 156.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 151.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 146.]

szk 74 keresed a 74. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tintacsigát. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 146 pontod maradt, ebből a következő körre 146 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 494 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Langard Futu, egy fekete hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia bíborosa vagy. A HALHATATLANOK (#9166) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 207. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 18 Merészség: 6/3 Magasság: 182 cm
IQ: 26 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 35 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 36 Életpont: 266/269 Jellem: jó (412) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 327/180 Pénz: 36 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/-4 Pszi pont: 91/-1 Halhatatlanság: 3 % EFejl: 345
Eddig összesen 913 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 683 TP-t kaptál. Jelenleg 332716 TP-d van. A következő szinthez még 7284 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, Ayagira Tanaka, áeratikus hasnyák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 22

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (130%) << vasalt bunkó (#181) (150%)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 44 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 28
7. titkosírás: 6 8. felderítés: 14 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 27 (+1) 11. taumaturgia: 26 12. versengés: 4
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 17 15. pszi: 10
16. zárnyitás: 3 17. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 400 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 6 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
félelem-járó (#56), sötét gnóm (#132), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
manifesztátor (#124), karmazsin huhogó (#185), szeppent rákfatty (#186), őrjáratozó katona (#274), kardfogú fülemüle (#146), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> massza (#217)
tűzeső (#61) >> karmos tankány (#137) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> szőrös bozsó (#149) tűzeső (#61) >> quwarg harcos (#201)
tűzeső (#61) >> élőholt quwarg (#202) tűzeső (#61) >> quwarg királynő (#153)
tűzeső (#61) >> epokitféreg (#147)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 6 élőholt.

Összsúly: 72.17 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rákpajzs (#98) 2 rövid íj (#107)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,101) varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191)

Üzenet küldése a karakternek