201. forduló, 203. forduló, Csontmarok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 14. 9h:06'
EZ A 1191. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD
1192. játékheted kezdete: dec. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2039
SZÁMLA : XXXX

CSONTMAROK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,19] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+21 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: h 233 15 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [15 pontot használtál fel, van még 330.]

* 2. KP: tps 35 0 0 TVP spórolása: 35 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 35 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [35 pontot használtál fel, van még 295.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 5. KP: v 1 99 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 6. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 270.]

a 50 1420 500 átadod az 50. tárgyat az 1420. kalandozónak (500 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 500 aranyat Sharin Elton részére. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

kt 2368 1 elkészíted a 2368. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 éjurnát. [10 pontot használtál fel, van még 255.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[107,20] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich bal első lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Nincs időd félrehajolni. (59 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: rakolits por, 2 fabontó, dözmöng szív, 10 ugh méreg, varkaudar tekercs, 2 smirglilevél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a drakolich bal hátsó lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a drakolich testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a drakolich testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a drakolich jobb első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [106,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy hegymélyi lidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 3, gyógyulás: 15, összesen: +12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [105,20] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tetemember lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tetemember fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyartőrrel megdöföd a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 415 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 210.]

jlk 2611 jelszó kimondása 2611
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza csöpögő potrohát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a massza nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 1 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 arany, egy szürke bőrkesztyű és egy bumeráng. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 195.]

f 267 kísérletezel a 267. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

f 106 kísérletezel a 106. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

f 892 kísérletezel a 892. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Semmi okosat nem sikerült kisütni. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[104,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. {támadása: 24.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku mellvért. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 165.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 135.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[103,20] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a boszorkány biztosan kincset rejteget, üvöltve ugrasz neki. A banya hangosan felkiált: - Átok rád, halandó! - Érzed, hogy a karjaidból kiszáll az erő, lépéseid bizonytalanok lesznek, de ez még nem akadályoz meg abban, hogy elbánjál egy törékeny vénasszonnyal. Miután leütötted, átkutatod a csomagját. Egy botot találsz benne. Az erőd nagyon lassan tér vissza, szerencsére az átok rövidtávú volt. (+2 gonoszság.) Szereztél egy botot.
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy proteinfecske. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 madártollat. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mutáns pók közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [101,18] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy pszi elementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 30.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a pszi elementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [75 pontot használtál fel, van még 60.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[100,17] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fekete amőba került az utadba. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fekete amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fekete amőba gomolygó testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a fekete amőba testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A fekete amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár. {támadása: 22.}

Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár jobb első lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az élőholt sullár hatalmas testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az élőholt sullár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az élőholt sullár patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (ld. enc.) Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyíkfű csomót. Érett termése van. [Nem szedsz a GYJ miatt.] Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Úgy gondolod, hogy a közeledő agglomerátor nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: tpf 35 0 0 TVP elővétele: 35 pontért
Felszabadítottunk neked 35 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 2. BP: tf 4 20 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 55.]

* 3. BP: h 233 15 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [15 pontot használtál fel, van még 40.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 37.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. (Eldobott tárgyak: 2 bot.)
Ebben a körben 37 pontod maradt, ebből a következő körre 37 pontot vihetsz át. Kapsz még 343 pontot. A következő körben tehát 380 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY)
Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele?

BOMLÓ ESSZENCIA (2367. TÁRGY)
A Negatív sík teremtményei pusztulásakor visszamarad az esszenciájuk. Ez azonban gyorsan elbomlik, ezért speciális tartóedényre van szükség a tárolásához. Ha rendelkezel ilyennel, elrakod ezeket a bomló esszenciákat, hátha még tudod használni valamire.

KARAKTERLAP

Csontmarok, egy rövid ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 39. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 202. fordulód.

Erő: 19 (22) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 123 cm
IQ: 38 Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 112/120 év
Egészség: 18 Életpont: 294/294 Jellem: gonosz (147) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 482/3 Pénz: 2868 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/3 Pszi pont: 38/2
Eddig összesen 808 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 201 TP-t kaptál. Jelenleg 358 560 TP-d van. A következő szinthez még 91 440 TP szükséges. Trófeáid: noth szellem, zombi mester, miksziszi húsgólem. A 177. fordulódban 41 arany került a bankszámládra. 56 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 24/12 (+8%) vágófegyverek: 7/66
ütőfegyverek: 13/21 lőfegyverek: 1/22 dobófegyverek: 21/63 (+22%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,17 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 840 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/85 (+55%) 2. nyomkövetés: 38/13 (+29%) 3. lopás: 14/61
4. mászás: 1/45 5. csapdakészítés: 13/29 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/75
7. gyógyítás: 57/41 8. titkosírás: 2/14 (+11%) 9. felderítés: 14/99
10. teológia: 15/42 (+15%) 11. taumaturgia: 33/45 (+8%) 12. zene: 12/65 (+32%)
13. szörnyismeret: 11/11 14. pszi: 5/61 (+8%) 15. zárnyitás: 1/15
16. vadászat: 20/2 17. vitalitás: 1/19 18. bányászat: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 6. fajúaknak
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 15 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
nukleáris cickány (#155), Sharin Elton (#1420), hegymélyi lidérc (#7084), kérődző etra (#368)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 23, 24, 25, 46, 47, 48, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45 (limit: 1660), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4595.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8574 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
2 mérg. ubuk tüske (#137) $1 nyílvessző ($108) 14 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 3 dárda (#10) 8 * ubuk dobónyíl (#138)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456) 3 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * mágusköpeny (#453) 2 rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * kvazár kesztyű (#445) 1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
$1 tankány karom ($237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 dalb.kristálycsizma (#674) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 ametiszt medál (#275) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 * ritualista amulett (#708) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 arany karperec (#194)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst gyűrű (#180)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 6 csepp tinta (#101), fér még: 4]
1 éjurna (#2368) [benne 1 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 9]
1 fűszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
1 huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 33]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 23 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) $2 aranypikkely ($415) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 10 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 3 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 4 gernim balzsam (#1894) 7 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 9 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ork csodaszer (#1228) 2 pszi kő (#248)
2 sáfránykő (#979) 1 szeksztáns (#32) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 álompor (#396) 1 bordacsont (#16) 1 dorony tüdő (#212)
13 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
1 fabontó (#106) 16 fülemüle agyar (#267) 2 gromak bőr (#268)
11 gyíkfű (#201) 1 gyöngymangó (#135) 7 kaktusztüske (#114)
1 + kazmár gyökér (#205) 8 kreiton esszencia (#892) 4 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 5 lidércesszencia (#1074) 31 madártoll (#112)
$1 magszim bél ($103) 2 mákrózsa virág (#56) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
7 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
2 sámán erszény (#650) 2 sárkánypikkely (#292) 1 smirglilevél (#29)
1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198)
5 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 105.85 kg Megterheltség: 196%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
517 arany (#50) 1 bot (#4) 1 dözmöng szív (#122)
1 éjkő (#2369) 2 fabontó (#106) 1 rakolits por (#669)
2 smirglilevél (#29) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 ugh méreg (#166)
1 varkaudar tekercs (#653)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 1 bomló esszencia (#2367) 1 bordacsont (#16)
1 bumeráng (#249) 1 éjurna (#2368) 5 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 1 ryuku mellvért (#689) 1 szürke bőrkesztyű (#271)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
16
17
18
19
20
21
22
(100,17) fekete amőba (#364), élőholt sullár (#216), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), agglomerátor (#138)
(101,18) pszi elementál (#221), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(102,19) mutáns pók (#117), Leah rúnaköve, oltár
(103,20) mély kút (#93), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, proteinfecske (#139)
(104,21) ryuku légiós (#361), gumifa (#38), tavacska, Leah oltár
(105,20) Dornodon rúnaköve, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, tetemember (#123), massza (#217)
(106,21) nukleáris cickány (#155), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, quwarg királynő (#153)
(107,20) arató csattanat (#144), drakolich (#760), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)

Üzenet küldése a karakternek