88. forduló, 90. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 22. 12h:23'
EZ A 614. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
615. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,9] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+15 tvp ). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+129 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy gyilkos tetű nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Bronzpengével alaposan megvágod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. KP: v 1 3 0 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 219.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

kt 137 4 elkészíted a 137. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 mérg. ubuk tüskét. [4 pontot használtál fel, van még 215.]

ek 134 70 6 t. energia kisütése: 134 70 6
Feláldozol 6 rezet a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +6 támadásod és +6 sebzésed lesz. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

cir 19 vándorcirkusz látogatása 19
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[121,10] Még mindig az erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. Eldobod az értéktelenné vált velociraptor trófeát, és kinyersz egy alkalmas varkaudar felderítő trófeát. 1 656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 92, gyógyulás: 16, összesen: -76 ÉP}


(Továbbmész...) [120,11] Az erdőt síkság váltja fel. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy hadroszaurusz. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérg. ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hadroszaurusz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hadroszaurusz fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a hadroszaurusz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 28, gyógyulás: 35, összesen: +7 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,12] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett hadroszaurusz. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megérinted a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megkarcolod a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 12 kaját. 1 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 36, gyógyulás: 25, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 180.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bűz! Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű támad rád.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 1 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 871 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 36, gyógyulás: 16, összesen: -20 ÉP}

Folytatod a kutatást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: A következő kincseket találtad: 5 nyílvessző. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember támad rád. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [20 pontot használtál fel, van még 160.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[119,13] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy sebesült hadroszaurusz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a hadroszaurusz bal oldalát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 15 kaját. 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Eassy-Lien Dib előtt. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [118,14] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tyrannoszaurusz rex. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 140.]

jlk 1514 jelszó kimondása 1514
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a massza jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 ormánygőte csontot. 1 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Hö - a kúp üres! A francba! No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 125.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[117,13] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy velociraptor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a velociraptor testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a velociraptor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor bal vállát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a velociraptor jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy tyrannoszaurusz rex ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Alex Mad Masterboy hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy velociraptor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a velociraptor testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a velociraptor bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a velociraptor fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 105.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Acélfejű Biran néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy rézpajzsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes rézpajzsot 195 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat bemelegítő jellegű: derítsd fel a szobát, találj meg minél több elrejtett tárgyat! Tíz percet kapsz. Két tárgyat találsz meg a tíz perc alatt. Ez bizony kevés!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 85.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Dáin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Csapdák? Hát, még nem sokat foglalkoztál velük. Beleesel egy nagy gödörbe, majd amikor kikászálódsz, néhány karó szúr seggbe. Ez nem a te napod!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 75.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat egyszerű: egy quwarg királynő legyőzése. (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy griffőniksz. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 55.]

f 216 kísérletezel a 216. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ketrec-csapdát. (ld. enc.) 113 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

f 216 kísérletezel a 216. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 4 fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA)
A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 35. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 19 (25) Támadás: 30 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 13 (21) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 419/211 Jellem: gonosz (38) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (27) Varázspont: 217/3 Pénz: 1293 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 14/2
Eddig összesen 557 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 719 TP-t kaptál. Jelenleg 235 932 TP-d van. A következő szinthez még 24 068 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar felderítő, hadroszaurusz.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: 11/20 (+4%) ütőfegyverek: 2/37
lőfegyverek: 13/99 (+8%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << bot (#4)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2
116,13 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/43 (+22%) 2. nyomkövetés: 15/23 (+22%) 3. mászás: 5/33
4. csapdakészítés: 8/49 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/56 (+8%) 6. gyógyítás: 15/6
7. titkosírás: 2/37 (+11%) 8. felderítés: 2/60 (+19%) 9. szörnyidomítás: 1/48
10. teológia: 8/3 (+30%) 11. taumaturgia: 1/85 (+11%) 12. szerencsejáték: 3/44
13. versengés: 6/47 14. zene: 2/98 15. szörnyismeret: 6/1 (+24%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 3/40 18. bányászat: 4/65
19. főzés: 1/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 6 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1078 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2102.

Összsúly: 164.58 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 gyenge méreg (#26) 5 kaktusztüske (#114) 6 rézdarab (#70)
4 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 32 kaja (#2) 7 madártoll (#112)
6 nyílvessző (#108) 1 ormánygőte csont (#21) 2 raptor karom (#281)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118 119 120 121 122 123
8
9
10
11
12
13
14
15
(116,13) tyrannoszaurusz rex (#160), kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), velociraptor (#161), quwarg királynő (#153)
(117,13) velociraptor (#161), Raia oltár
(118,14) tyrannoszaurusz rex (#160), phua-kúp (#372), massza (#217)
(119,13) hadroszaurusz (#162), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, művészi porolit (#720)
(120,11) Leah rúnaköve, hadroszaurusz (#162)
(120,12) hadroszaurusz (#162), friss csatamező (#262), oltár, dögkeselyű (#174)
(121,10) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), varkaudar felderítő (#7133)
(122,9) gyilkos tetvek (#116)

Üzenet küldése a karakternek