144. forduló, 146. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 25. 12h:23'
EZ A 636. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
637. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,30] koordinátán.
Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Thibbledorf Pwent adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 dal.kristálykesztyűt.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+90 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+172 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 335.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 4. KP: v 1 5 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

mak 1 makró 1

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ek 134 70 4 t. energia kisütése: 134 70 4
Feláldozol 2 rezet a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +2 támadásod és +2 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

flh 16 189 felt. lőfegyver haszn. 16 a 189. tárggyal
Ok, FLH 16 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ff 8 28 6 felt. fegyverváltás: 8 28 6
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << ököl << kőkés. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

le 230 leveszed/lerakod a 230. tárgyat
Leveszed a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

kf 1214 kézbeveszed/felveszed az 1214. tárgyat
Felhúzod a kezedre a dal.kristálykesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

id 240 40 idomítod a 240. szörnyet 40 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a sivatagi doareg idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 145 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 270.]

kt 578 2 elkészíted az 578. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 ében tobozt. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 250.]

h 578 használod az 578. tárgyat
Hosszasan próbálkozol, de egyszerűen képtelen vagy feltörni az ében toboz kőkemény héját. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

kt 582 elkészíted az 582. tárgyat
Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 240.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[189,31] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat q. rohamosztagos lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 21 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 7 q. rohamosztagos többször is megmar! (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a q. rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod a q. rohamosztagos jobb vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 q. rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 43, gyógyulás: 67, összesen: +24 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Chitarel előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy kronokukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac farkát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyengén megütögeted a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a kronokukac testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 34, gyógyulás: 19, összesen: -15 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [190,30] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Látsz egy gyilkos csalánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a magger jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a magger testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a magger nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 93, gyógyulás: 27, összesen: -66 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [25 pontot használtál fel, van még 202.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! 2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 172.]

m 1 mozogsz északkeletre
[191,29] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy magger. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a magger jobb lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a magger bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megbököd a magger testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 68, gyógyulás: 32, összesen: -36 ÉP}

Látsz egy friss csatamezőt. Látsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 167.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc jön feléd.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű támad rád. {támadása: 26.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a dögkeselyű bal lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval megcsapod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 993 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a nómenklatúra egyik csápját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a nómenklatúra testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. Ököllel eltalálod a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 203 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy díszes rézpajzs, egy nyu-shuriken és egy orgyilkos tőr. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 147.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roóklóponlopp". Hadarva ismerteti a feladatot. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy arató csattanat leöléséből áll a próba.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 32 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval megütöd az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenlena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy vashegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. A fenébe, csak egy vacak formázó minta! Mérgesen elhajítod.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 127.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Gralshela. A feladatod a következő. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy mérgezett vasnyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott mérgezett vasnyilat 250 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul előtted egy verem, alján hatalmas karókkal. Üvöltve zuhansz előre, a karók átdöfnek. (-31 életerő.)
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 107.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Hosszasan bíbelődsz, a feladat mégsem annyira könnyű, mint hitted elsőre. Végül feladod.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 97.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
[190,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 74 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ököllel épp hogy eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Látsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [191,31] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. {max. életpontja: 151-166.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [191,32] Még mindig bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dr. Dragon. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[25 pontot használtál fel, van még 72.]

m 3 mozogsz délkeletre
[192,33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja bal oldalát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a Raia szent lovagja bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ököllel gyengén megütöd a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a Raia szent lovagja nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 261 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kaqxar. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 67.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[191,34] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 27.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 330 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 23.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DALEBGAD KRISTÁLYKESZTYŰ (1214. TÁRGY)
Az ősi idők érce, a dalebgad a létező legkeményebb anyag, amely az ismert világon és azon kívül létezik. Nemcsak megmunkálásának titka veszett már rég a múltba - amely nyilvánvalóan összetett mágikus eljárásokat is magába foglalt - mára már a belőle készült tárgyak is csak legendának számítanak. Ez a dalebgadból készült kristálykesztyű egyedülálló relikvia - azonos könnyedséggel simul egy gnóm és egy troll kezére. Nemcsak nyolccal növeli meg a védettségedet, de mind az öt alaptulajdonságodat is megnöveli eggyel, amíg viseled! Ezenfelül harcművészek +7 sebzést kapnak a viseletekor. 20. szint kell a használatához.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah ministránsa vagy. Papi hited: 60. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 23 (36) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 27 (38) Támadás: 40 (42) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 16 (29) Védekezés: 70 (74) Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (26) Életpont: 492/238 Jellem: gonosz (176) Tul. pont: 6
Szerencse: 21 (51) Varázspont: 469/24 Pénz: 468 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 18/9 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1111 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 466 TP-t kaptál. Jelenleg 822 635 TP-d van. A következő szinthez még 177 365 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, kultúrmasztodon, norpadolótika.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/34 (+34%) szúrófegyverek: 23/15 (+9%)
vágófegyverek: 20/1 ütőfegyverek: 3/30 (+27%) lőfegyverek: 20/37 (+24%)
dobófegyverek: 10/8 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << ököl (#28) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 .); ében nyílvessző (#848) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
191,34 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/19 (+22%) 2. nyomkövetés: 21/47 (+21%) 3. mászás: 10/52
4. csapdakészítés: 10/53 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/27 (+9%) 6. gyógyítás: 21/0
7. titkosírás: 3/3 8. felderítés: 14/29 (+11%) 9. szörnyidomítás: 4/19 (+44%)
10. teológia: 24/84 (+19%) 11. taumaturgia: 17/90 (+84%) 12. szerencsejáték: 3/53
13. versengés: 8/63 14. harcművészetek: 1/7 15. zene: 9/15
16. szörnyismeret: 11/37 17. pszi: 2/90 (+4%) 18. zárnyitás: 1/21 (+7%)
19. vadászat: 4/6 20. bányászat: 14/7 21. úszás: 9/13
22. főzés: 6/57 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)
szemmelverés (#137) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 12, v 224, p 65 2, ek 134 70 4.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 58 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1277.

Összsúly: 157.58 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 221 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 10 kerek kő (#19)
2 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 csalánvirág (#582)
1 díszes rézpajzs (#84) 2 ében toboz (#578) 2 ezüsttőr (#322)
8 madártoll (#112) 27 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
1 mocsári penke (#148) 1 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 sáfránypor (#211) 1 szent kehely (#257) 1 szöges páncél (#65)
7 tüske (#22) 1 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

187 188 189 190 191 192 193
28
29
30
31
32
33
34
35
(189,31) q. rohamosztagosok (#242), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), tündöklő szobor (#1587), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kronokukac (#285)
(190,30) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Leah oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), 41. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), magger (#747), Raia szent lovagja (#239)
(191,29) magger (#747), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), oltár, sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), arató csattanat (#144)
(191,31) Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), Tharr oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 29. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), quwarg királynők (#153), kputtyintó csalán (#247)
(191,32) Fairlight oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 33. jellempróba, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
(191,34) művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(192,33) Raia szent lovagja (#239), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)

Üzenet küldése a karakternek