183. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 6. 20h:56'
EZ A 1255. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
1256. játékheted kezdete: máj. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [172,107] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+93 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+107 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-17 pszi pont.) A lottó 1336. hetének nyerőszámai: 13, 3, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+2 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 351.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +246 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 351.]

kf 2440 kézbeveszed/felveszed a 2440. tárgyat
A ruhádra illeszted a bronz éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[171,106] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 53.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 116 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az ősdentor testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod az ősdentor testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 119 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 309, gyógyulás: 52, összesen: -257 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+100 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+101 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled. {max. életpontja: 176-205.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a védelmező morf egyik karját. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a védelmező morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 51, gyógyulás: 28, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. (ld. enc.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy domináns morf. {max. életpontja: 251-260.}

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a domináns morf jobb oldalát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal súrolod a domináns morf bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a domináns morf minden csapását hárítanod. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 78, gyógyulás: 21, összesen: -57 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 1 pszi követ. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 20, gyógyulás: 19, összesen: -1 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [105 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 42 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quiltrin. A feladatod a következő. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Csapdák? Hát, még nem sokat foglalkoztál velük. Beleesel egy nagy gödörbe, majd amikor kikászálódsz, néhány karó szúr seggbe. Ez nem a te napod!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 236. Kapsz 4 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy mérg. vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy mérg. vas dobónyilat 250 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilshela. A feladatod a következő. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 216. Kapsz 8 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Igen... ez az "a" betű, akkor ez valószínűleg "az" lesz. Ebből sok van, ez talán e betű, igen, "ez"! Néhány perc, és megfejted a teljes titkosírást. 625 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Dáin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Harcolnod kell, ellenfeled egy Tguarkhan. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Tguarkhan testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kilukasztod a Tguarkhan testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Nagyszakállú Throfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy bumerángot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. A fenébe, csak egy vacak formázó minta! Mérgesen elhajítod.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 12 VP-t.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[172,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezoterikus mardel. {max. életpontja: 171-180.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy változatos morf. {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf bal szárnyát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a változatos morf testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a változatos morf testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A változatos morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A változatos morf farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 19, gyógyulás: 28, összesen: +9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. (ld. enc.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf. {max. életpontja: 356-395.}

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a lomha morf jobb hátsó lábát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a lomha morf bal első lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a lomha morf bal első lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ryuku rövidkarddal súrolod a lomha morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lomha morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 95, gyógyulás: 29, összesen: -66 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 17 aranyat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [172,107] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy sebesült drakolich. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 32.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal súrolod a drakolich fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy védelmező morf. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a védelmező morf fejét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a védelmező morf bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 43, gyógyulás: 26, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a halálos morf testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a halálos morf testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a halálos morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a halálos morf testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 91, gyógyulás: 46, összesen: -45 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 9 bogyógránátot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [172,108] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 141-170.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy harcias morf áll veled szemben. (ld. enc.) {támadása: 66.}

Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 28 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harcias morf testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a harcias morf testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a harcias morf farkától. (16 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcias morf testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a harcias morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a harcias morf a farkával a bal válladra. (16 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 108, gyógyulás: 17, összesen: -91 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. (ld. enc.) A következő ellenfél egy brutális morf. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a brutális morf jobb vállát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a brutális morf bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A brutális morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A brutális morf leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal megcsapod a brutális morf testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a brutális morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a brutális morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A brutális morf leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 225, gyógyulás: 30, összesen: -195 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 2 életvízet. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+102 életerő.) Látsz egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített drakolich közeledik. {max. életpontja: 183-195.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [55 pontot használtál fel, van még 131. Kapsz 22 VP-t.]

m 2 6 8 mozogsz keletre, nyugatra, északra
[173,108] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy brutális morf száll szembe veled.

Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf bal karját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a brutális morf jobb lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a brutális morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A brutális morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A brutális morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 107, gyógyulás: 26, összesen: -81 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy változatos morf. {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a változatos morf bal első lábát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a változatos morf fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A változatos morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A változatos morf farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a változatos morf testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a változatos morf bal első lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A változatos morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 49, gyógyulás: 43, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 3 fiatalság italát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis herceg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 36.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 48 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 146 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a trikornis herceg jobb első lábát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a trikornis herceg jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis herceg nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 3 582 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 206, gyógyulás: 22, összesen: -184 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+99 életerő.)

(Továbbmész...) [172,108] Még mindig az erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy harcias morf. {védettsége: 34 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}

Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harcias morf testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a harcias morf testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a harcias morf testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a harcias morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a harcias morf a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 23 életpontot vesztettél. A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 103, gyógyulás: 16, összesen: -87 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy mágiamorfáló. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 8d8+40.}

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mágiamorfáló testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted a mágiamorfáló testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vámpírkarddal megvagdalod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 100, gyógyulás: 28, összesen: -72 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+103 életerő.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [172,107] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled. {támadása: 45.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a változatos morf fejét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a változatos morf jobb hátsó lábát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a változatos morf testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A változatos morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A változatos morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a változatos morf testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a változatos morf nyakát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A változatos morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A változatos morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 55, gyógyulás: 40, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy védelmező morf. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf bal oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a védelmező morf bal oldalát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a védelmező morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a védelmező morf megcsapja a fejedet. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 53, gyógyulás: 26, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 gernim balzsamot. (ld. enc.) [98 pontot használtál fel, van még 33. Kapsz 39 VP-t.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [20 pontot használtál fel, van még 13. Kapsz 8 VP-t.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 10. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 1255. játékheted és a 184. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 pszi követ. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-43 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 29, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól agyontápolt kalandozókirály helyett csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LILA MORFPLAZMA (2448. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, lilás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

BÍBOR MORFPLAZMA (2450. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, bíbor színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

HALÁLOS MORF (7618. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A halálos morf az első a sorban. Nem tudod, hogy mitől halálos, vagy kinevezte el ennek, hiszen te mindig más szörny alakjában találkozol vele. Egyes gnóm veremtudósok kapcsolatot feltételeznek a halálos morfok és a karbon fürkészek közül. Persze a morf bármilyen halálos is, közelében sincs ilyen szempontból az Ellenség szolgáinak, a fürkészeknek.

HARCIAS MORF (7619. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A harcias morf a második a morfok sorában. Szeret agresszív szörnyek alakjában tündökölni, talán innen származhat a neve is. Néhány, eretneknek minősített gnóm veremtudós, az adamantit fürkészekkel feltételez kapcsolatot. Azonban semmilyen bizonyíték nem támasztja alá az elképzelésüket.

FEKETE MORFPLAZMA (2446. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, sötét színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

ÉLETVÍZ (1500. TÁRGY)
Ha azt hiszed, már mindent tudsz a világról, ostoba vagy, de ha úgy gondolod, pont eleget tudsz, tán még ostobább! Amikor először találkozol ezzel a kristálytiszta, íztelen folyadékkal, botor módon egyszerű forrásvíznek nézed, pedig a Ghallán ismert és használt gyógyító varázsitalok hatása meg sem közelíti az életvízét. Szinte minden ártó hatású bűbájt képes egy pillanat alatt semmivé oszlatni, minek hatására fiatalabbnak és erőteljesebbnek érzed magad. Ha sikerül szert tenned rá, féltő gonddal bánj vele! [Ha valamilyen ártó varázslat hatása alatt állsz (pl. lassulás, sorvasztás vagy egyéb átok), automatikusan nyelni fogsz egy adagot a folyadékból 1 TVP-ért (ha több gond is emészt, arányosan többet nyelsz, több TVP-ért), s ekkor az ártó mágia azonnal megszűnik.]

MÁGIAMORFÁLÓ (7623. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A mágiamorfálók alakíthatják a Verem mágiáját. Legalábbis ezt feltételzik a józanabb veremtudósok. Persze még abban sincs egyetértés, hogy vajon mire és hogyan formálják a mágiát. Még a legelvetemültebb veremtudós sem tud semmiféle hasonlatot feltételezni egy mágiamorfáló és bármely fürkész között. A veremtudósok kis társasága pont emiatt tartja légből kapott elméletnek a morfok és fürkészek kapcsolatát.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 184. fordulód.

Erő: 21 (28) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 21 (29) Támadás: 47 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (47) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 71/74 év
Egészség: 11 (19) Életpont: 567/476 Jellem: gonosz (258) Tul. pont: 44
Szerencse: 21 (45) Varázspont: 513/62 Pénz: 9019 arany Kép. pont: 16
Pszi pont: 132/177 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1273 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55 384 TP-t kaptál. Jelenleg 2 305 564 TP-d van. A következő szinthez még 294 436 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, Notermanthi, Kitaszított. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 8509 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 32
dobófegyverek: 27

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
172,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 2. nyomkövetés: 20 3. mászás: 10
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 59 (+1)
7. titkosírás: 7 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 6
10. taumaturgia: 45 11. szerencsejáték: 3 12. versengés: 15
13. harcművészetek: 8 14. zene: 23 15. szörnyismeret: 12
16. pszi: * 19 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 9
19. bányászat: 11 20. úszás: 7 21. főzés: 14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 71, 74, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 11, 16, 34, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 44, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4495.
A morf invázióban megölt morfok száma: 21, az összesen kapott pontszám: 2100. (összesen ölhető: 576 )

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 4 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
9 bogyógránát (#430) 1 dentor bőr (#551) 2 életvíz (#1500)
1 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete morfplazma (#2446) 3 fiatalság itala (#473)
2 gernim balzsam (#1894) 1 gyíkfű (#201) 4 kaja (#2)
1 lila morfplazma (#2448) 1 narancs morfplazma (#2449) 1 sárga morfplazma (#2447)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 vörös morfplazma (#2443) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

170 171 172 173 174
104
105
106
107
108
109
(171,105) kultúrmasztodon (#227), ősi csatamező (#263), kihívás tornya (#502), Raia oltár, 30. jellempróba, Tguarkhan (#212)
(171,106) ősdentor (#282), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(172,106) ezoterikus mardel (#184), változatos morf (#7626), lomha morf (#7621), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534)
(172,107) drakolich (#760), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), változatos morf (#7626)
(172,108) bávatag golombár (#165), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), drakolich (#760), mágiamorfáló (#7623)
(173,108) Chara-din monolitja (#534), bávatag golombár (#165), brutális morf (#7620), változatos morf (#7626), trikornis herceg (#261)

Üzenet küldése a karakternek