Charming Survive összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 31. 9h:14'
EZ A 551. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
552. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1846
SZÁMLA : XXXX

CHARMING SURVIVE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,19] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 nodonrod kitűzőt (75 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Zandar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy zombi mester trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Alaron. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 2. napon összefutsz Geldor Mortalisszal. Raia hittérítője. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Felszerelését egy bunthar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku ostromteknős trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Tisztán érzed auráját: ő is jó.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+65 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 283.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ep 256 122 építed a 256. tárgyat 122 pontért
Folytatod a belső falak építését. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. Válaszfalakat építesz a pihenőhelynek, az imateremnek és az áldozati szentélynek. 122 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [122 pontot használtál fel, van még 161.]

m 2 8 6 mozogsz keletre, északra, nyugatra
[122,19] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [122,18] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku futárbérenc. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Hátasodon rohamozol. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc (ld. enc.). 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [121,18] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 118.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 61 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[120,19] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Hátasodon rohamozol. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut jobb vállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ababo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Hátasodon rohamozol. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra jobb első lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Hátasodon rohamozol. Orgyilkos tőrrel eltalálod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [120,20] Síkság, továbbra is csak síkság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Johnnyu Lee, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 100.]

m 1 mozogsz északkeletre
[121,19] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Találsz egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 520 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy zombi mester trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Alaron. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Zandar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol Sernel Linthenallal. Raia eljövendő papja. Egy aranyláncot, egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy földsárkány trófea és egy epokitféreg trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. IQ-d TF-elődött. [13 pontot használtál fel, van még 87.]

kt 417 elkészíted a 417. tárgyat
Legyártottál 1 teknőcpajzsot. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 47.]

kt 116 6 elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 móri gyümölcsöt. IQ-d TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 23.]

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 262 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 3.]

t 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk keresed
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét. (egy élőlényt.)

kno 10 4 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 11, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 302 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY)
Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban).

KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

KARAKTERLAP

Charming Survive, egy copfos ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia eljövendő papja vagy. A Naplovagok (#9108) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 18 Merészség: 8/4 Magasság: 153 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 21 Életpont: 279/186 Jellem: jó (329) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 279/39 Pénz: 212 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/6 EFejl: 15
Eddig összesen 664 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3206 TP-t kaptál. Jelenleg 286904 TP-d van. A következő szinthez még 53096 TP szükséges. Trófeáid: bunthar, hadroszaurusz, részeg kalandozó. A 160. fordulódban 1337 arany került a bankszámládra. 1337 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: * 23 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 21 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -17.); nyílvessző (#108) (18 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 59 (+1) 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 13 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 42
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 14 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 18 (+4) 11. taumaturgia: 21 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 3 14. zene: 2 15. szörnyismeret: 11
16. vadászat: 16 17. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 6 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Raia hívők (#993), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
48 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 teknőcteknő (#416)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 kaja (#2) 6 móri gyümölcs (#116)
2 pirkit (#153) 1 teknőcpajzs (#417)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,19) törpemammutok (#115), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kérődző etra (#368)
(120,20) quwarg boly (#359), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(121,18) Chara-din monolitja (#534)
(121,19) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Leah oltár, Alaron (1969. kalandozó), Zandar (2914. kalandozó), Sernel Linthenal (5211. kalandozó)
(122,18) egy ismeretlen isten rúnaköve, ryuku futárbérenc (#765)
(122,19) nukleáris cickányok (#155)

Üzenet küldése a karakternek