124. forduló, Antilla összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 3. 9h:23'
EZ A 152. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
153. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1844
SZÁMLA : XXXX

ANTILLA KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,31] koordinátán.
Táborozásod alatt beszerezted a szükséges információkat az Alanor környékén oly divatos genrath vérmedve vadászatról, hátha neked is terem babér e versenyen. Megismerted a 176. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 127. számában találsz.]
Táborozásod alatt megismerted Monstarax titkos laboratóriumának helyét, akit olyannyira köröznek most Alanorban. Megismerted a 177. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 128. számában találsz.]
Táborozásod alatt hallottál az épségben talált esthar palotáról, és hogy Kratifix munkát ajánl a helyszínen. Amint lehet, oda sietsz majd. Megismerted a 178. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 129. számában találsz.]
Táborozásod alatt tudomásodra jutott egy pletyka, melyet ryuku honban lévő kalandozótársaid terjesztenek: egy Kui-Szingh nevű ryuku ismeri a Császárvárosba való bejutás módját, és 5000 aranyért ezt hajlandó is elárulni az érdeklődőknek. Talán érdemes lesz felkeresni őt. Megismerted a 179. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 130. számában találsz.]
Táborozásod alatt elhatározod, hogy mélyebbre ásod magad a Hortu-Szimán féle konfliktusban, azaz amint teheted a híres várostrom helyszínére vonulsz. Megismerted a 180. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 131. számában találsz.]
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 691. hetének nyerőszámai: 15, 14, 4. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 86 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 3. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

kt 313 25 elkészíted a 313. tárgyat (25 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Legyártottál 25 gyógykenőcsöt. [125 pontot használtál fel, van még 177.]

vik 10 merészség kalandozókra: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenkibe, még ha Nálad kétszer erősebb és ötször nagyobb a páncélja, akkor is. Csak rá ne fázz... (Megjegyzés: ezzel a merészséggel nem sokáig fogsz életben maradni, úgyhogy fontold meg, mit csinálsz!) Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

t 3808 1 támadod a 3808. kalandozót
FT 3808 parancs tárolva.
Összeakadsz Tűzzel. Dornodon bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy örökkéval. topázát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Végre itt az alkalom a leszámolásra! Dühödt ordítással egymásnak estek.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 4 vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a bal válladat. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Méregfoggal megkarcolod Tűz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Ököllel Tűz borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (4 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 304, gyógyulás: 0, összesen: -304 ÉP}


Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait.
Feltámadsz! (+263 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 177.]

t 3808 1 támadod a 3808. kalandozót
FT 3808 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

vik 5 merészség kalandozókra: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

kf 222 737 1345 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat a 737. tárggyal az 1345. tárgyat
Magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
A fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
Felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

kf 477 223 532 kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat a 223. tárggyal az 532. tárgyat
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
Az ujjadra húzod a zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[180,30] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy kultúrmasztodon ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [181,29] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy bávatag golombár. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.


(Továbbmész...) [182,28] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy fekete lótuszt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[183,28] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Ciang Csí. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a Ciang Csí támadó karját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a Ciang Csí fényes páncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Ciang Csí fényes páncélját. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a Ciang Csí nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Sajnos nem sikerült a Ciang Csí minden csapását hárítanod. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +87 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Emella a Bombázó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah templomot. Délre egy csodák kútja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [184,28] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Leah templomot. Délnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,28] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 129.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [30 pontot használtál fel, van még 99.]

a 313 3808 12 átadod a 313. tárgyat a 3808. kalandozónak (12 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 12 gyógykenőcsöt Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 94.]

a 313 3808 12 átadod a 313. tárgyat a 3808. kalandozónak (12 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 12 gyógykenőcsöt Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 89.]

a 745 3808 1 átadod a 745. tárgyat a 3808. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 bo'adhun idolt Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 84.]

a 691 3808 1 átadod a 691. tárgyat a 3808. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku nadrágot Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 79.]

a 2 3808 13 átadod a 2. tárgyat a 3808. kalandozónak (13 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 13 kaját Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 74.]

a 2 3808 6 átadod a 2. tárgyat a 3808. kalandozónak (6 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 69.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [30 pontot használtál fel, van még 39.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 7.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A szervezetedet méreg pusztítja (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 20, 22.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 268 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL)
Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken.

KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY)
AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges!

KARAKTERLAP

Antilla, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran kisebb papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 127. fordulód.

Erő: 24 (28) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 33 (44) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 15 (21) Életpont: 268/217 Jellem: jó (2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (30) Varázspont: 384/271 Pénz: 101 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/5 Pszi pont: 139/173 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 867 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 1 TP-t kaptál. Jelenleg 437732 TP-d van. A következő szinthez még 12268 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, ekharion bébi, borzalmas varkaudar. A 124. fordulódban 5651 arany került a bankszámládra. 5735 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/56 szúrófegyverek: 24/56 (+3%) ütőfegyverek: 2/8
lőfegyverek: 5/18 dobófegyverek: *21/100

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -18.); bogyógránát (#430) (19 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/11 (+11%) 2. nyomkövetés: 30/38 (+20%) 3. mászás: 5/80
4. csapdakészítés: 8/89 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 5/17
7. titkosírás: 2/46 8. felderítés: 7/35 (+82%) 9. szörnyidomítás: 5/11
10. teológia: 23/42 11. taumaturgia: 25/53 (+10%) 12. versengés: 5/47
13. zene: 3/13 (+24%) 14. szörnyismeret: 15/0 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 1/13 17. vadászat: 2/100 18. bányászat: 8/68
19. úszás: 7/83 20. főzés: 10/105

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 67% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 105 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (teljesítve)
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bo'adhun idol (#745) 25 borkonyó bibe (#312)
1 gyógykenőcs (#313) 21 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
1 ryuku nadrág (#691) 25 szárnyas hernyó (#69) 129 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 drótszőr (#37)
1 sötét tekercs (#535)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(179,31) Tűz (3808. kalandozó)
(180,30) kultúrmasztodon (#227)
(181,29) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bávatag golombár (#165)
(182,28) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165)
(183,28) Ciang Csí (#978), kristálypalota (#401), Leah oltár, művészi porolit (#720), 34. jellempróba
(184,28) Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba
(185,28) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár

Üzenet küldése a karakternek