Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 20. 22h:56' EZ A 52. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD 53. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1833 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [73,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy főutca van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy északi aurach nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [72,57] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálmadár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a halálmadár nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 4 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a khór darázs bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a khór darázs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 174 1 | megveszed a 174. tárgyat 1 |
kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
ve 696 1 | megveszed a 696. tárgyat 1 |
kf 696 1 | kézbeveszed/felveszed a 696. tárgyat a jobb kezedbe |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a nektoraf bal vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a nektoraf fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf jobb oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a domináns morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő kis vaskulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ryuku buzogánnyal megütöd a domináns morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a domináns morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a domináns morf csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a halálos morf bal karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a halálos morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálos morf egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálos morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A halálos morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 806 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az acéldarázs potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az acéldarázs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 22 20 | elkészíted a 22. tárgyat (20 darabot) |
m 6 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a változatos morf testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a változatos morf egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a változatos morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [71,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. (ld. enc.) Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy fabontó szójer. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
kotb 9167 | belépés K.T.-be: 9167 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 1 | gyógyítás 1 pontért |
KAMATOK A BANKBAN A visszaélések elkerülése végett módosult a bankba rakott pénzed után kapott kamat rendszere. Eddig egy havi kamatot 3 forduló után kaptál, függetlenül attól, hogy hány nap telt el közben. Ezentúl nemcsak a fordulók, hanem az eltelt napok is számítani fognak, fordulónként legalább 7 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy a fordulószámnak megfelelő kamatot megkapd. Ha tehát 42 nap alatt 10 fordulót lépsz, akkor is csak 2 havi kamatot kapsz meg (42/7=6 forduló). De persze hiába táborozol 100 napig, ha eközben csak egy fordulót lépsz, akkor csak egy fordulónak megfelelő kamatot fogsz kapni. A hitelfelvétellel kapcsolatos szabályok nem változtak. Az új szabály ettől a fordulódtól érvényes, ezzel egyidejűleg a régi szabályok alapján a kamatot hozzáírtuk a bankbetétedhez (ld. karakterlap), így semmilyen hátrányt nem szenvedsz visszamenőleg. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
VASKARD (2084. TÁRGY) A rövid karddal történt tapasztalataidat felhasználva megpróbálhatsz elkészíteni egy nagyobb, veszélyesebb vas vágófegyvert. A vaskard elkészítése 60 TVP-t vesz igénybe, és a vaskohón és kalapácson kívül fel kell használnod hozzá 7 vasércet, 14 pirkitet és 1 vadász tatu bőrt. Min. 6-os bányszat kell ahhoz, hogy mindezekből egy használható kardot kovácsolj. A forgatásához legalább 10-es vágófegyver szakértelem szükséges, a sebzése 4D6+3. |
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
RYUKU BUZOGÁNY (696. TÁRGY) A ryuku nehézgyalogság elitjeinek fegyvere, ez a különlegesen kemény tüskés buzogány. Könnyen forgatható, és bezúzhatja akár a legkeményebb páncélt is - ezért használatakor +3 támadást kapsz. A fegyver sebzése 4D6+2. Forgatásához legalább 10-es fegyver szakértelem szükséges. |
ZÖLD MORFPLAZMA (2444. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, zöldes színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
KÉK MORFPLAZMA (2442. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, kékes színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! Figyelem! A morfplazmákból többek között különleges varázsitalokat lehet gyártani. Minden ital komponense egy növényi termés és két különböző morfplazma, de szükséged lesz hozzá a varázsital főzése varázslatra is. Ezeknek az italoknak a receptjét az F paranccsal tudhatod meg. Az F parancsban mindhárom komponenst (2 plazma + 1 növény) meg kell adnod, a parancs csak akkor lehet sikeres! Ennek a különleges parancsnak a költsége 10 TVP, nem számít bele a normál Feltalálás korlátba, és fajtól függetlenül egy fordulóban kettő adható ki belőle. Ha sikerül vele valamilyen hasznos italt gyártani, azt egyből elfogyasztja a karakter plusz TVP költség nélkül, és többet azt a receptet nem találja fel. (Normál F parancsot sem árt azért kiadnod a morfplazmákra!) |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY) Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
Erő: | 14 (22) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 12 (20) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 7 (15) | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 55/55 év |
Egészség: | 17 (27) | Életpont: | 343/96 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 14 (23) | Varázspont: | 180/166 | Pénz: | 20 arany | Kép. pont: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 14 (+1) | lőfegyverek: | 11 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 634 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 7 (+1) | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 12 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 2 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. zárnyitás: | 1 |
10. vadászat: | 1 | 11. bányászat: | 6 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 10, az összesen kapott pontszám: 1000. (összesen ölhető: 1212 ) |
Összsúly: 68.59 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
159 | arany (#50) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 2 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 5 | tüske (#22) | |||
2 | zöld morfplazma (#2444) |
69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|