Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 19. 22h:33' EZ A 323. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD 324. játékheted kezdete: jan. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1833 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: hh 1546 841 1101 | használod az 1546. tárgyat a 841. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 2. KP: hh 1100 2306 1133 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 3. KP: hh 1269 745 1524 | használod az 1269. tárgyat a 745. tárgyat az 1524. tárgyat |
* 4. KP: vv 88 182 188 | elmormolod a 88. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: vv 26 224 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
kf 4 1 | kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe |
bb 297 350 328 | beraksz a bankba a 297. tárgyat (350 darabot) |
bb 389 1 | beraksz a bankba a 389. tárgyat (1 darabot) |
ek 116 70 1 | t. energia kisütése: 116 70 1 |
tv | támadó/véd. varázslat |
m 4 | mozogsz délre |
A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a botot ellenfeledre rontasz. Bottal párszor megpöccinted a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a halálhozó a jobb oldaladon. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A halálhozó éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 44 életpontot vesztettél. Bottal párszor súrolva eltalálod a halálhozó jobb szárnyát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A halálhozó karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 46 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 604, gyógyulás: 95, összesen: -509 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra támadsz. Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
ve 68 2 | megveszed a 68. tárgyat 2 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [1,15] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Észreveszel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy epokitféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre rontasz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (8 támadással 109 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [0,14] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a botot ellenfeledre támadsz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (8 támadással 132 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Bottal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 96, gyógyulás: 15, összesen: -81 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
kb 328 350 297 | kiveszel a bankból a 328. tárgyat (350 darabot) |
im 0 4 | imádkozol |
m 4 | mozogsz délre |
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Elszántan a másikra rohansz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}
v 52 | elmormolod az 52. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
v 170 2 | elmormolod a 170. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Marokra fogva a botot ellenfeledre támadsz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 arany. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [2,16] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg felderítő. Itt csata lesz.
Marokra fogva a botot a másikra rontasz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő torát. (6 támadással 96 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [3,16] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Aritma varázsgömbjét. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy vércápa előtt. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
kb 1725 2380 2499 | kiveszel a bankból az 1725. tárgyat (2380 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: kb 1205 1 0 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
KVAZÁR KARD (297. TÁRGY) A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
ÉHÍNSÉG (39. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezzel a támadó varázslattal lesújtva, ellenfelednek csak hosszú távú kárt tudsz okozni. Ha sikerrel jársz (ez pedig isteni hitedtől függ), ellenfeled borzalmasan éhes lesz, mintha napok óta nem evett volna. Jól látható, hogy ennek milyen hatása lehet egy kalandozóval szemben, akinek minél több nyomorúságot akarsz okozni, de egy szörnnyel szemben nem sok hatása van: a lény legfeljebb még vérszomjasabban veti magát rád. Ezért a számítógép lehetőleg nem fogja ezt a varázslatot választani a listádból, ha szörnyekkel harcolsz. Elmondása 7 VP-be kerül, komponensként egy kaját kell elhasználnod. |
SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT) A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal. |
FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT) A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 4D4 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál! |
ÉLETPAJZS (142. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Az életpajzs tökéletes védelmet nyújt a negatív energiasebzést okozó halálmágiák, mint pl. a sötét halál és a pusztító végzet ellen. Az életpajzs felrakása 16 VP-t igényel, és anyagi komponense egy amniosz. |
NÖVÉNYÜLTETÉS (143. VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével új életet teremthetsz! Növényeket ültethetsz azokon a mezőkön, ahol az éghajlati viszonyok erre alkalmasak. (Azaz a tereptípus a növény számára megfelelő.) A varázslat anyagi komponense annak a növénynek a hajtása, amelyet el akarsz ültetni, valamint öt csepp víz. A "hajtás" az a tárgy, amelyet a növényről le lehet szedni a KT paranccsal. Ha egy adott növénynél ilyen nincs (pl. nekrofun), akkor olyan növényt ezzel a varázslattal sajnos nem ültethetsz. A varázslat elmondása 40 VP-be és 20 TVP-be kerül, és második paraméterként meg kell adnod, hogy milyen növényt akarsz ültetni (pl. V 143 35-tel tűzbokrot). A növény a mezőre "lerombolt" állapotban kerül, azaz még csak csírázik, és legalább 3 játékhét, amíg annyira kihajt, hogy termése is legyen. Ha azonban még egy revitalizációt is alkalmazol, azonnal szüretelhetsz. |
TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT) Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok. |
ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY) Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható. |
Erő: | 26 | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 31 | Támadás: | 42 (46) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 27 | Védekezés: | 12 (20) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/65 év |
Egészség: | 30 | Életpont: | 496/399 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 34 |
Szerencse: | 28 | Varázspont: | 1197/760 | Pénz: | 24999 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 88/29 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/77 | ökölvívás: | 1/9 | vágófegyverek: | 24/61 |
ütőfegyverek: | 46/17 (+3%) | lőfegyverek: | 36/93 |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -31.); ezüsttollú nyíl (#363) (32 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 225 |
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 222,63 |
Legfeljebb 22 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 484 időszaki: 147 |
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 644 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 311 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/58 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 36/48 (+34%) | 3. mászás: | 17/20 |
4. csapdakészítés: | 31/26 | 5. csapdaészlelés: | 16/56 (-300%) | 6. gyógyítás: | 31/44 |
7. titkosírás: | 1/36 | 8. felderítés: | 27/17 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 17/44 |
10. teológia: | 23/5 (+16%) | 11. taumaturgia: | 55/49 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 1/71 (+11%) |
13. versengés: | 4/5 (+45%) | 14. zene: | 2/55 | 15. szörnyismeret: | 22/19 |
16. zárnyitás: | 23/23 (-300%) | 17. vadászat: | 3/94 | 18. vitalitás: | 1/32 |
19. bányászat: | 32/28 | 20. úszás: | 10/33 | 21. főzés: | 6/87 |
22. csapatmunka: | 1/37 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 47 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), morf esszenciát (#2452) (max. 200 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), bunthar zsákot (#734) (max. 1 darabot, csak egyszer), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
vízionár (#66), quwarg harcos (#201), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), aranyfecske (#283), nyuhaj karbin (#110), degradátor (#210), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), átokosztó (#372), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
óriás patkány (#42), zafír sárkány (#329), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 40 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | brutális morf (#7620) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | brutális morf (#7620) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | védelmező morf (#7622) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) Ismerd meg az élővilágot magad körül. Imádkozz, ha már ismersz 200 szörnyet! (Ld. referencialistán). |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 99, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 14, 16, 26, 33, 35, 36, 40, 43, 44, 45, 46, 49, 51, 52. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 762540. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 62 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5270 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
85 | arany (#50) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
1 | kvazár kard (#297) | 1 | szigony (#389) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany morfmedál (#2499) | 1 | bot (#4) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 25 | krónika (#1725) | 1 | mind. tűzopálja (#2380) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 2 | pirkit (#153) |
-1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
13 | |
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|