193. beállítás forduló, 194. forduló, Gardal fia Ori összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jan. 19. 22h:33'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1833
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GARDAL FIA ORI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [3,16] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Ketállal. Fairlight áldozópapja. Egy behemót amulettet, egy bo'adhun gyűrűt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz zinthurg éremet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy hakamát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. éjkövét, egy q. pusztító medált, egy réz végzetmedált, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy krathan csontváz trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Málhásállata egy hegyi szamár. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod 1. napján Ketál átadott neked 1 szigonyt.
Táborozásod 1. napján Ketál átadott neked 1 kvazár kardot.
Táborozásod 1. napján Ketál átadott neked 1 esszenciakristályt.
Táborozásod 1. napján Ketál átadott neked 3 Thargodan esszenciát.
Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: hh 1546 841 1101 használod az 1546. tárgyat a 841. tárgyat az 1101. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 2. KP: hh 1100 2306 1133 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 3. KP: hh 1269 745 1524 használod az 1269. tárgyat a 745. tárgyat az 1524. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 4. KP: vv 88 182 188 elmormolod a 88. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 5. KP: vv 26 224 364 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-40 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 371.]

vv 19 elmormolod a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 1 VP-t.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 100 TVP-t. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 469.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. Erőd TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 4 VP-t.]

kf 4 1 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

bb 297 350 328 beraksz a bankba a 297. tárgyat (350 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 kvazár kardot. Beraksz a bank széfjébe 1 esszenciakristályt. Beraksz a bank széfjébe 3 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

bb 389 1 beraksz a bankba a 389. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 szigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

ek 116 70 1 t. energia kisütése: 116 70 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

m 4 mozogsz délre
[3,17] Épületek tűnnek fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1150 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a botot ellenfeledre rontasz. Bottal párszor megpöccinted a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a halálhozó a jobb oldaladon. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A halálhozó éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 44 életpontot vesztettél. Bottal párszor súrolva eltalálod a halálhozó jobb szárnyát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A halálhozó karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 46 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 604, gyógyulás: 95, összesen: -509 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Egy gnóm állja utad, mielőtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelő akadályon. (+1 IQ.) 1 368 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony mérgesen fogad, bibircsókjai csak úgy izzanak a félhomályban.
- Nem hozott semmit - motyog maga elé. - Mégis mit képzel magáról ez a kalandozóivadék? - Hallva, hogy nem a legmegfelelőbb hangulatban találtad, összehúzod magad.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 2 tyrex csont, 4 bunkó, 3 rókafarok, 5 bot, 8 sallank nyíl.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Sötét motyogó, 1 Influenza, 1 Tisztítótűz, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 4 Sötét motyogó, 1 Temető. Ez póker! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 2 Temető, 1 Tisztítótűz, 1 Mákrózsa főzet, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Illúziósárkány, 2 Mákrózsa főzet, 1 Déja vu. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 2 Illúziósárkány, 3 Mákrózsa főzet. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 2 Sötét motyogó, 1 Mákrózsa főzet, 1 Ellenvarázslat, 1 Illúziópalota. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 A bajnok manifesztációja, 2 Orzag bilincse, 1 Piromenyét. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 A bajnok manifesztációja, 2 Orzag bilincse, 1 Ellenvarázslat. Semmi változás. Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Illúziósárkány, 3 Influenza, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez terc! Vesztettél. 1 368 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 93 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 1 368 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork bérgyilász került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra támadsz. Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vegyesbolt (842. épület.). [60 pontot használtál fel, van még 401. Kapsz 36 VP-t.]

ve 68 2 megveszed a 68. tárgyat 2
Vásároltál 2 kék orchideát. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[2,16] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thandarilla lábát masszírozza. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [1,15] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Észreveszel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy epokitféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre rontasz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (8 támadással 109 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [0,14] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a botot ellenfeledre támadsz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (8 támadással 132 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Bottal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg jobb első lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 96, gyógyulás: 15, összesen: -81 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Al'thang irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 18 VP-t.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éhínség. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 18 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 18 VP-t.]

kb 328 350 297 kiveszel a bankból a 328. tárgyat (350 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 Thargodan esszenciát. Kiveszel a bank széfjéből 1 esszenciakristályt. Kiveszel a bank széfjéből 1 kvazár kardot. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

im 0 4 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 3 Thargodan esszenciát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnycsábítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 281. Kapsz 18 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed az esszenciakristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fiatalítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 18 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 18 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 18 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[0,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Szomjúságodat oltod. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Elszántan a másikra rohansz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 181. Kapsz 6 VP-t.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a revitalizáció varázslatot! Revitalizáltad az itt levő, elpusztított növény(eke)t! [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 176. Kapsz 3 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[0,14] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Al'thang hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 166. Kapsz 6 VP-t.]

v 170 2 elmormolod a 170. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 161. Kapsz 3 VP-t.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve növényültetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 131. Kapsz 18 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a kvazár kardot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve teljes gyógyulás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! 2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 101. Kapsz 18 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! 2.) Ismerd meg az élővilágot magad körül. Imádkozz, ha már ismersz 200 szörnyet! (Ld. referencialistán). 3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 71. Kapsz 18 VP-t.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[1,15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku futárbérenc. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a botot ellenfeledre támadsz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 arany. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [2,16] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg felderítő. Itt csata lesz.

Marokra fogva a botot a másikra rontasz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő torát. (6 támadással 96 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thandarilla lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [3,16] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Aritma varázsgömbjét. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy vércápa előtt. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 41. Kapsz 18 VP-t.]

kb 1725 2380 2499 kiveszel a bankból az 1725. tárgyat (2380 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 25 krónikát. Kiveszel a bank széfjéből 1 mind. tűzopálját. Kiveszel a bank széfjéből 1 arany morfmedált. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 3. BP: kb 1205 1 0 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 11 fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 6 VP-t.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-59 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 64 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 3, 29.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KVAZÁR KARD (297. TÁRGY)
A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével.

ÉHÍNSÉG (39. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a támadó varázslattal lesújtva, ellenfelednek csak hosszú távú kárt tudsz okozni. Ha sikerrel jársz (ez pedig isteni hitedtől függ), ellenfeled borzalmasan éhes lesz, mintha napok óta nem evett volna. Jól látható, hogy ennek milyen hatása lehet egy kalandozóval szemben, akinek minél több nyomorúságot akarsz okozni, de egy szörnnyel szemben nem sok hatása van: a lény legfeljebb még vérszomjasabban veti magát rád. Ezért a számítógép lehetőleg nem fogja ezt a varázslatot választani a listádból, ha szörnyekkel harcolsz. Elmondása 7 VP-be kerül, komponensként egy kaját kell elhasználnod.

SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT)
A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal.

FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT)
A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 4D4 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál!

ÉLETPAJZS (142. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az életpajzs tökéletes védelmet nyújt a negatív energiasebzést okozó halálmágiák, mint pl. a sötét halál és a pusztító végzet ellen. Az életpajzs felrakása 16 VP-t igényel, és anyagi komponense egy amniosz.

NÖVÉNYÜLTETÉS (143. VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével új életet teremthetsz! Növényeket ültethetsz azokon a mezőkön, ahol az éghajlati viszonyok erre alkalmasak. (Azaz a tereptípus a növény számára megfelelő.) A varázslat anyagi komponense annak a növénynek a hajtása, amelyet el akarsz ültetni, valamint öt csepp víz. A "hajtás" az a tárgy, amelyet a növényről le lehet szedni a KT paranccsal. Ha egy adott növénynél ilyen nincs (pl. nekrofun), akkor olyan növényt ezzel a varázslattal sajnos nem ültethetsz. A varázslat elmondása 40 VP-be és 20 TVP-be kerül, és második paraméterként meg kell adnod, hogy milyen növényt akarsz ültetni (pl. V 143 35-tel tűzbokrot). A növény a mezőre "lerombolt" állapotban kerül, azaz még csak csírázik, és legalább 3 játékhét, amíg annyira kihajt, hogy termése is legyen. Ha azonban még egy revitalizációt is alkalmazol, azonnal szüretelhetsz.

TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül.

HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT)
Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok.

ARITMA VARÁZSGÖMBJE (2126. TÁRGY)
Megpillantasz egy furcsa varázsgömböt az elf kószánál. Kérdésedre válaszolva az elf elmondja: az erdő mélyén találtam rá a rég elveszettnek hitt Aritma varázsgömbjére. Ez a tárgy segítette a híres druidát a szörnyek elfogásánál! Ha gondolod szívesen neked adom, cserébe pár apróságot szeretnék olyan szörnyekből, amikkel itt az erdőben nem találkozom: 1 alligátor bőr, 1 aurach bőr, 8 hattyútoll, és az elvesztett vadászkésem helyett is kellene egy új darab. A varázsgömb a következőt tudja: amint kalandozás közben egy olyan szörny jön szembe veled, ami bármi hasznos dologra beidomítható, a gömb fényesen felizzik. Sajnos azt, hogy mire idomítható és milyen csapdával elfogható, a gömb nem képes megállapítani, arra neked kell rájönnöd. A gömb átadható, de nem lopható.

KARAKTERLAP

Gardal fia Ori, egy barna, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran kántora vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 26 Szint: 43 Merészség: 10/5 Magasság: 115 cm
IQ: 31 Támadás: 42 (46) Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 12 (20) Menekülés: 30 % Életkor: 59/65 év
Egészség: 30 Életpont: 496/399 Jellem: semleges Tul. pont: 34
Szerencse: 28 Varázspont: 1197/760 Pénz: 24999 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 88/29 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 3
Eddig összesen 3817 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 905 TP-t kaptál. Jelenleg 11 209 069 TP-d van. A következő szinthez még 290 931 TP szükséges. Trófeáid: Toodrok Din, bo'adhun éjhozó, quwarg széltáncos. A 189. fordulódban 118125 arany került a bankszámládra. 118313 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/77 ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 24/61
ütőfegyverek: 46/17 (+3%) lőfegyverek: 36/93

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -31.); ezüsttollú nyíl (#363) (32 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 225
A Végzet Vermében a 8. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 222,63
Legfeljebb 22 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 484 időszaki: 147
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 644 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 311 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/58 (-300%) 2. nyomkövetés: 36/48 (+34%) 3. mászás: 17/20
4. csapdakészítés: 31/26 5. csapdaészlelés: 16/56 (-300%) 6. gyógyítás: 31/44
7. titkosírás: 1/36 8. felderítés: 27/17 (-300%) 9. szörnyidomítás: 17/44
10. teológia: 23/5 (+16%) 11. taumaturgia: 55/49 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/71 (+11%)
13. versengés: 4/5 (+45%) 14. zene: 2/55 15. szörnyismeret: 22/19
16. zárnyitás: 23/23 (-300%) 17. vadászat: 3/94 18. vitalitás: 1/32
19. bányászat: 32/28 20. úszás: 10/33 21. főzés: 6/87
22. csapatmunka: 1/37

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 47
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), morf esszenciát (#2452) (max. 200 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), bunthar zsákot (#734) (max. 1 darabot, csak egyszer), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
vízionár (#66), quwarg harcos (#201), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), aranyfecske (#283), nyuhaj karbin (#110), degradátor (#210), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), átokosztó (#372), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
óriás patkány (#42), zafír sárkány (#329), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 40 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
ryuku átokvarázs (#280) >> brutális morf (#7620)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> brutális morf (#7620) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
védelem sav ellen (#36) >> védelmező morf (#7622) fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) Ismerd meg az élővilágot magad körül. Imádkozz, ha már ismersz 200 szörnyet! (Ld. referencialistán).
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 99, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 14, 16, 26, 33, 35, 36, 40, 43, 44, 45, 46, 49, 51, 52.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 762540.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 62 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5270 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
85 arany (#50) 3 Thargodan esszencia (#328) 1 esszenciakristály (#350)
1 kvazár kard (#297) 1 szigony (#389)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany morfmedál (#2499) 1 bot (#4) 1 csontszablya (#64)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 25 krónika (#1725) 1 mind. tűzopálja (#2380)
1 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3 4
13
14
15
16
17
18
(0,14) élőholt quwarg (#202), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(0,15) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), nukleáris cickány (#155)
(1,15) művészi porolit (#720), nekrofun (#173), epokitféreg (#147), ryuku futárbérenc (#765)
(2,16) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg felderítő (#299)
(3,16) városépítkezés (#398), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), quwarg királynő (#153)
(3,17) vegyesbolt (#842), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), ház (#400), nekrofun (#173), halálhozó (#419), ork bérgyilász (#781)

Üzenet küldése a karakternek