Ch'Lorani összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. aug. 13. 9h:05'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: aug. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1823
SZÁMLA : XXXX

CH'LORANI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,19] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+5 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]

e 36 élelemszerzés 36 pontért
Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 156.]

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 7 5 7 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[80,18] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gorombilla került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a gorombilla bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Észreveszel egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a zsíros kígyóhúst, miközben a gyomrodba tuszkolod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,19] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy pókvadász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a pókvadász bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pókvadász jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak gátvakond trófeát, és kiszedsz egy pókvadász trófeát. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,18] A terep továbbra is ritka erdő.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Pikoló. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 126.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[77,17] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,16] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 13 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy alpesi tehén hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A dombtetőn egy fehér, félgömb alakú épületet látsz. Mindenféle furcsa nyúlványok és szerkezetek állnak ki belőle. Ezenkívül három ponton száll fel belőle füst, egy helyen zöld, egy helyen lila és egy helyen sárga. Döbbenetes az egész - leginkább valami gyanús gnóm kutatóállomásra hasonlít. (550. épület.)
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy gyilkos sallank trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Vrodak. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ.

(Továbbmész...) [75,15] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy ork sámán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[38 pontot használtál fel, van még 88.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[74,14] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy proteinfecske. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [73,13] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bolhakutya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a bolhakutya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 68.]

e 36 élelemszerzés 36 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

[36 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 2 gyógyítás 2 pontért
Nem találsz semmit, ami az öngyógyításban segítségedre lehetne. Nincs más választásod, leülsz kicsit meditálni, hátha ura vagy szervezetednek. (Valami csak lehet elvégre az Agykontrollban, nem?). Semmi eredmény. No sebaj, ebcsont beforr! [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 145 pontot. A következő körben tehát 175 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ch'Lorani, egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 9. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 4 Merészség: 6/5 Magasság: 149 cm
IQ: 16 (17) Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 (14) Életpont: 119/75 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 42/42 Pénz: 7 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 8/0
Eddig összesen 12 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 187 TP-t kaptál. Jelenleg 496 TP-d van. A következő szinthez még 4 TP szükséges. Trófeád: pókvadász.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 3
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
73,42 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 3 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 1 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 3 (+1)
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 36 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

Összsúly: 26.13 kg Megterheltség: 54%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 1 bordacsont (#16) 2 gyöngymangó (#135)
3 kaja (#2) 7 kerek kő (#19) 1 lapockacsont (#33)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82
12
13
14
15
16
17
18
19
20
(73,13) Elenios oltár, bolhakutya (#17)
(74,14) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, Elenios oltár, 27. jellempróba, proteinfecske (#139)
(75,15) patak, 41. jellempróba, ork sámán (#345)
(76,16) gnóm kutatóállomás (#550), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, Vrodak (1915. kalandozó)
(78,18) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(79,19) pókvadászok (#59), Raia rúnaköve
(80,18) gorombilla (#38), tűzrakó hely (#1169)

Üzenet küldése a karakternek