241. forduló, Sir Soma összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 29. 15h:05'
EZ A 702. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
703. játékheted kezdete: szept. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1651
SZÁMLA : XXXX

SIR SOMA KALANDJAI


73 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,32] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+13 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+204 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
A tudati tér mintha zárolva lenne. Akárhogy is koncentrálsz, nem bírod energiafejlesztésre fordítani a tudatpontjaidat. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 532.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 517.]

ek 180 1 t. energia kisütése: 180 1
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+1 TU). [7 pontot használtál fel, van még 510.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 490.]

ek 500 2 t. energia kisütése: 500 2
A tudati entitás manifesztálására költesz 2 TU-t A tudati térben már 20653 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 485.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 485.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 485.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 483.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 483.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10150 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 87 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 497 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a halcsont. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 1 rézpáncél, 11 bronzhegyű nyíl, 6 elkarog szőr, 1 ezüst karkötő, 3 rakolits por.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Illúziósárkány, 2 Déja vu, 1 Temető. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 3 Illúziósárkány, 2 Déja vu. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 4 Aranyeső, 1 Szerencsejáték. Ez póker! Vesztettél. 497 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 30 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Pár lépés után meghallod a legcsodálatosabb énekhangot, amellyel egész életed során találkoztál. Teljesen elbódulsz a szerelemről, hősiességről és hazafiasságról szóló melódiától. Kábultan indulsz a hangforrás irányába, és csak akkor térsz magadhoz, amikor észreveszed, hogy visszaérkeztél a kiindulási pontra. 497 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Ördögi Kör (709. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [60 pontot használtál fel, van még 423.]

be 709 213 19 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 105 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 418.]

v 6 9999 10 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 413.]

m 1 5 3 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,32] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Látsz egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [120,33] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi intéz feléd kihívást.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont (ld. enc.). Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc jön feléd.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 32 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: 2 igazgy. fülbevaló. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dark Angel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Sheran hűséges követője. Egy nekrofun medált, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy ryuku futárbérenc trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy kőkést tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Tran Dranan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy bőrpáncél (ld. enc.)} Odaveted: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [121,34] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku ostromteknős. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 14 fáklya. Elteszed őket. [50 pontot használtál fel, van még 363.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
[120,35] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Felfedeztél egy márványtornyot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,36] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Látsz egy álomvirágot. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy liumbe. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a liumbe testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a liumbe kunkorgó nyelvét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. (ld. enc.) 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


Találkozol Kölökkel. Raia tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy élőholt mágus trófea és egy kétfejű troll trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Lélekmérleg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Mentális auráját felismered, ő is jó. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy praglonc hártya (ld. enc.)} Így szólsz: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [121,37] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1153 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó bal lábát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! A következő kincseket találtad: egy sallank nyíl és egy ubuk dobónyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz jön feléd.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz támad rád.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy orgoró készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgoró testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgoró testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az orgoró bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az orgoró ollóját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az orgoró fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Chara-din hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Scipio vigyorog kajánul. Látsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+63 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 283.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[122,38] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,39] A terep továbbra is sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy legyengült szutykos remák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szutykos remák testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+69 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy manaelementál előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle bal lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [122,40] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Szorgosan nézelődsz, egyelőre eredmény nélkül. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus bal lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+68 életerő.)
Felfedeztél egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Yveraana irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia templomot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [100 pontot használtál fel, van még 183.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [11 pontot használtál fel, van még 172.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [11 pontot használtál fel, van még 161.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [11 pontot használtál fel, van még 150.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [11 pontot használtál fel, van még 139.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[11 pontot használtál fel, van még 128.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [11 pontot használtál fel, van még 117.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [11 pontot használtál fel, van még 106.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 103.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 244 3
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 103.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Nap szimbólumosok kisebb csoportja egy fekete csuklyás alakot fog közre. Agresszív tekintetük nem sok jót ígér! A közrefogott alak láthatóan bajban van. Képtelenség kitörni a gyűrűből, ezért térden állva, két kezét összetéve kegyelemért könyörög. Fantasztikus, eredeti kompozíció! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 103 pontod maradt, ebből a következő körre 103 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 486 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ENTITÁS
A Közös Tudatok mértéktelen mennyiségű tudati energiát halmoztak fel a Világégés óta, ami most felkeltette egy nagyragadozó figyelmét. A kasztroplanáris tér korántsem végtelen, és lakatlan. A felelőtlen terjeszkedéseteknek vége! Meg kell védenetek a tudati energiáitokat, ha nem akarjátok elveszíteni az általuk nyert hatalmat. Nem tudom, melyik entitás szemelt ki titeket prédájául, de ezek sosem járnak egyedül. Számos szolga és csatlós kíséri őket, akik bármit megtesznek a gazdájuk parancsára. Elűzni nem lehet őket, csak úgy, ha rá tudjátok kényszeríteni őket a fizikai manifesztációra. A mostani támadás csak elrettentés, vagy figyelmeztetés lehetett, de ez az entitás nem tágít majd, amíg minden egyes Tudatot nyomtalanul el nem pusztít! Az általatok elfoglalt tudati teret sajátjának tekinti, és vissza akarja foglalni tőletek. Azt ajánlom, fogjatok össze, és együttes erővel próbáljátok valahogy megállítani!

TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY)
Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele.

BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.

LIUMBE (349. SZÖRNY)
A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene.

LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY)
Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat!

PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY)
A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első.

SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)
A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod.

KARAKTERLAP

Sir Soma, egy szőke hajú, barna szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 29 (33) Szint: 20 Merészség: 10/3 Magasság: 177 cm
IQ: 25 (23) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 24/27 év
Egészség: 24 Életpont: 317/160 Jellem: jó (462) Tul. pont: -1
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 467/2 Pénz: 915 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 9/1 Pszi pont: 88/29 EFejl: 23
Eddig összesen 1491 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12860 TP-t kaptál. Jelenleg 514502 TP-d van. A következő szinthez még 85498 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ekharion, borzalmas varkaudar. Egy gyanús porfelleg az őrződ.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/82 ökölvívás: 3/19 szúrófegyverek: 26/51 (+5%)
vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 19/52 lőfegyverek: 25/71 (+3%)
dobófegyverek: 4/89

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/92 2. nyomkövetés: 60/6 3. mászás: 6/19
4. csapdakészítés: 15/92 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/81 6. gyógyítás: 44/84 (+75%)
7. titkosírás: 4/7 8. felderítés: 18/71 (+6%) 9. szörnyidomítás: 4/84
10. teológia: 27/65 (+16%) 11. taumaturgia: 38/64 (+13%) 12. versengés: 5/30 (+45%)
13. zene: 18/23 (+11%) 14. szörnyismeret: 7/9 15. pszi: 13/13 (+17%)
16. vadászat: 5/65 (+11%) 17. bányászat: 28/29 (+11%) 18. úszás: 6/61
19. ordítás: 6/1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 85% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), áeratikus hasnyák (#243)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175) villámcsapás (#50) >> dögkeselyű (#174)
izomernyesztés (#33) >> élőholt quwarg (#202) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> epokitféreg (#147)
lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> süvítő rája (#113)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> semlegesek (#989) tompítás (#40) >> gonoszok (#988)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 20653. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 97.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * lánckesztyű (#230)
1 mászókarom (#78) 1 * Métely páncélja (#1562) 2 * sárga erőöv (#276)
$2 tankány karom ($237)
Fegyverek és lövedékek
11 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 6 bumeráng (#249)
1 csontpálca (#329) 2 ezüstshuriken (#327) 1 * fúvócső (#20)
1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
15 nyílvessző (#108) 3 * orgyilkos tőr (#225) 1 parittya (#18)
1 sallank nyíl (#129) 1 szögletes kő (#17) 28 * tüske (#22)
$1 ubuk dobónyíl ($138) 1 vas dobónyíl (#189) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 ezüst gyűrű ($180) $3 ezüst karkötő ($158) 1 * halálhozó talizmán (#813)
2 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * nap szimbólum (#141) $1 obszidián függő ($195)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
6 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
26 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
27 kaja (#2) 2 kötél (#92) 13 krónika (#1725)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335)
2 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 38]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 82]
1 uzbány csőr (#169) [benne $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 4]
6 vizestömlő (#3) [bennük 95 korty víz (#27), fér még: 25]
5 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 94]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15 álompor (#396) 25 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
4 elkarog szőr (#665) 4 főnixtoll (#563) 6 fülemüle agyar (#267)
$1 gromak bőr ($268) 24 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 3 kőszem (#304) 1 liumbe hajtás (#655)
9 madártoll (#112) 21 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 1 mutáns csont (#331)
6 óndarab (#85) 1 ovimon-bogyó (#207) 6 pirkit (#153)
6 polip szívóka (#391) 1 púderkő (#119) $1 pular kristály ($239)
3 remák szív (#264) 5 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 Thargodan esszencia (#328) 12 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 74.12 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
155 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 drótszőr (#37)
1 halcsont (#390) 3 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225)
10 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 fáklya (#36) 2 fülemüle agyar (#267) 2 igazgy. fülbevaló (#197)
1 liumbe hajtás (#655) 7 madártoll (#112) 5 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 1 remák szív (#264)
1 sallank nyíl (#129) 1 sárga erőöv (#276) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,33) zombi (#49), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 21. jellempróba, Tran Dranan (2095. kalandozó)
(120,35) márványtorony (#175), 48. jellempróba
(121,32) olvasztókemence (#86), érclelőhely
(121,34) ryuku ostromteknős (#362), Tharr oltár
(121,36) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), liumbe (#349), Kölök (3760. kalandozó)
(121,37) quwarg harcos (#201), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534)
(122,39) szutykos remák (#191), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), kardfogú fülemüle (#146)
(122,40) dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), oltár, 31. jellempróba, művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek