132. forduló, Black Diamond összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 23. 8h:49'
EZ A 423. JÁTÉKHETED, 133. FORDULÓD
424. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1618
SZÁMLA : XXXX

BLACK DIAMOND KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,38] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Vörös Veronika. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 281.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 óndarabot 4 aranyért, 8 rézdarabot 8 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 4 vasércet 8 aranyért.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Arana. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 271.]

beaj 1505 beajánlod a K.T.-be az 1505. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Arana felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

ea 225 1 eladod a 225. tárgyat 1
Eladtál 1 orgyilkos tőrt. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

m 2 8 5 mozogsz keletre, északra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,38] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy erszényes elkarog, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal megvagdalod a smaragdgólem jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 79 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 125, gyógyulás: 10, összesen: -115 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+64 életerő.)
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 323 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony mérgesen fogad, bibircsókjai csak úgy izzanak a félhomályban.
- Nem hozott semmit - motyog maga elé. - Mégis mit képzel magáról ez a kalandozóivadék? - Hallva, hogy nem a legmegfelelőbb hangulatban találtad, összehúzod magad. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 8 szvó-ektoplazma, 1 szent jogar, 2 rézpáncél, 2 rézsisak, 1 szöges bunkó.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
- 100 arany?!? - kiáltasz fel mérgesen, amikor ellenfeled közli, milyen összegben játszotok. Hamar kiderül, hogy nem viccelt. Miután leolvassa arcodról, hogy ennyi nincs nálad, tudomást sem vesz rólad többet. Felháborodottan elkullogsz.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 323 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vörös Veronika. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [132,37] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Thar'dan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pattanóböde. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pattanóböde a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 52, gyógyulás: 8, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-12 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,38] Még mindig dombos terepen vagy. Látsz egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Zárlatos Inkubátor előtt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy sóhajtó dorony! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ramirez Espanza. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[142 pontot használtál fel, van még 129.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. A járatban sötét félhomály van. Fáklyát gyújtasz. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

ek 7 17 5 t. energia kisütése: 7 17 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 124.]

ff 87 181 127 felt. fegyverváltás: 87 181 127
Felt. fegyverváltás: << bronzhegyű lándzsa << vasalt bunkó << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 2 mozogsz 2
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-2 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy degradátor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a degradátor ízelt testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a degradátor középső potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy joviális m.szockó! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-12 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-12 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 104.]

ftv 50 211 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 211. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy joviális m.szockó! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a joviális m.szockó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A joviális m.szockó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-12 varázspont.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [2. PONT.] Egy joviális m.szockót pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a joviális m.szockó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a joviális m.szockó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a joviális m.szockó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a joviális m.szockó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Haladsz előre. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy joviális m.szockó! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a joviális m.szockó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a joviális m.szockó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 84.]

ff 181 329 127 felt. fegyverváltás: 181 329 127
Felt. fegyverváltás: << vasalt bunkó << csontpálca << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 9 18 18 mozogsz 9 18 18
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [2. PONT.] Egy joviális m.szockó lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [2. PONT.] Egy joviális m.szockót pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy joviális m.szockó. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 69.]

lm 15 905 12 mozogsz 15 905 12
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy joviális m.szockó van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbsuhansz a folyosón. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy joviális m.szockó. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 54.]

lm 11 900 17 mozogsz 11 900 17
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy joviális m.szockó van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy joviális m.szockó! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 905 20 900 mozogsz 905 20 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 1 mozogsz 1
És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 33.]

szk 152 keresed a 152. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kardszárnyú pockot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5102 259 253 leírod az 5102. kalandozónak a 259. szörnyet a 253. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy holle anyó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5102 245 252 leírod az 5102. kalandozónak a 245. szörnyet a 252. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Rughar familiárisa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd koszorút. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5102 215 320 leírod az 5102. kalandozónak a 215. szörnyet a 320. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzfőnix. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kregon zúzmót. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 28.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 9, 7.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 274 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Black Diamond, egy fekete, rövid hajú, barna szemű gnóm nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios felszentelt papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 133. fordulód.

Erő: 24 Szint: 17 Merészség: 8/3 Magasság: 116 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 21 Életpont: 261/62 Jellem: jó (308) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 Varázspont: 544/7 Pénz: 51 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 114/303
Eddig összesen 735 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2766 TP-t kaptál. Jelenleg 236651 TP-d van. A következő szinthez még 23349 TP szükséges. Trófeáid: halálosztó kain, jégtroll, részeg kalandozó. A 131. fordulódban 1540 arany került a bankszámládra. 1570 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 1/39 vágófegyverek: 21/58 (+1%)
ütőfegyverek: 20/98 (+6%) lőfegyverek: 13/3 dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << csontpálca (#329) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); vashegyű nyíl (#176) (7 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/94 2. nyomkövetés: 44/50 (+15%) 3. mászás: 2/10
4. csapdakészítés: 11/46 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/38 (+6%) 6. gyógyítás: 34/45 (+31%)
7. titkosírás: 2/26 8. felderítés: 15/39 9. szörnyidomítás: 1/0
10. teológia: 22/79 (+23%) 11. taumaturgia: 35/64 (+20%) 12. szerencsejáték: 3/88
13. versengés: 10/3 (+45%) 14. zene: 1/11 15. szörnyismeret: 9/92
16. pszi: 20/82 (+3%) 17. zárnyitás: 8/53 18. vadászat: 1/90 (+11%)
19. bányászat: 8/81 (+76%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 9 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (415,1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> halálosztó kain (#168) agykorbács (#97) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> sóhajtó dorony (#112)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 orgyilkos tőr (#225) 8 rézdarab (#70)
1 szöges bunkó (#8) 5 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)
10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 5 kaktusztüske (#114) 5 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 23. jellempróba, Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, Ramirez Espanza (5588. kalandozó), degradátor (#210), joviális m.szockó (#211)
(132,37) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, pattanóbödék (#145)
(132,38) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, olvasztókemence (#86), smaragdgólem (#417), érclelőhely, Vörös Veronika (1795. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.03.22 14:16 Változások a számládon! 1500 zsetont átutaltak a(z) 1348. számláról!
2006.03.23 08:16 Változások a számládon! 1000 zseton átutalása a(z) 7299. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek