236. forduló, 238. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 22. 16h:04'
EZ A 244. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
245. játékheted kezdete: aug. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,51] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+135 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+83 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-20 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 385. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 380. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 375. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 365. Kapsz 2 VP-t.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 360. Kapsz 2 VP-t.]

ftv 51 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot
Nem adtad meg a parancs második paraméterét (egy élőlényt). [0 pontot használtál fel, van még 360.]

ef 35 520 energia fejlesztése 35
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-35 TU.] [245 pontot használtál fel, van még 115. Kapsz 98 VP-t.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

ef 5 520 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 80. Kapsz 14 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[110,51] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 39 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy brutális morf. {támadása: 18.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Második ellenfeled egy harcias morf. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+6.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 karbin plazmát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,51] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 pirkitet. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy harcias morf áll veled szemben. {max. életpontja: 91-98.}

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Második ellenfeled egy éltető morf. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 3 ugh mérget.

(Továbbmész...) [112,51] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+46.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a smaragdgólem testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 4 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 106, gyógyulás: 22, összesen: -84 ÉP}


Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 822 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sallank karmot. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy lomha morf. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Második ellenfeled egy lomha morf. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 25 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 40 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 4 vasércet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 45. Kapsz 14 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[113,51] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. {támadása: 21.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal középső lábát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos jobb oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled. {max. életpontja: 98-105.}

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf karmával. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy harcias morf. {támadása: 27.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 25 aranyat. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,51] A bozótost ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy zafír sárkány. {támadása: 70.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Találsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy barátság szent tüzét. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy aranyfecske volt a rémület okozója. (ld. enc.) {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz Jr. Firestormmal. Leah apostola. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit páncélt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy behemót amulettet, egy Blounther gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mind. holdkövét, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 54.} Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
Utad során felfedezed egy barna, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos ember férfi táborát. Tharr sekrestyése. Egy arany éjmedált, egy behemót amulettet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy mind. tűzopálját, egy Natharion amulettet, egy nefil-rin medált, egy olimpiai aranymedált, egy réz végzetmedált, egy réztornyot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy tleikan kesztyűt, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy hoarián sárkánybébi trófea és egy szőrös azuka trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 38 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy naginatát tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 145.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összefutsz Aiby 'eem Yxtével. Sheran prófétája. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy behemót amulettet, egy Blounther gyűrűjét, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kígyóbőr övet, egy mágusköpenyt, egy mind. holdkövét, egy nekrofun medált, egy Numerinor karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg b.háborító trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy quwarg bölcs trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {védettsége: 138 szúró, 138 vágó, 138 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+3 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [115,51] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy pordémon. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 96-105.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy lomha morf száll szembe veled. {max. életpontja: 85-94.}

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 609 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 áldott követ. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [15 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 6 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[115,52] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy harcias morf. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+6.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy halálos morf. {egyik sebzési módja: 1x 5d6+8.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 1 Arsa potrohgyűrűjét. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [115,53] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy védelmező morf. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.}

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf farkát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 16 ütő ellen.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 4 vízionár szemet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [115,54] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna!

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a védelmező morf bal hátsó lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a védelmező morf nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy brutális morf. {max. életpontja: 85-92.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a brutális morf testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A brutális morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 6 drótszőrt. Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek délre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 6 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[115,55] A terep továbbra is sűrű erdő. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy brutális morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a brutális morf egyik lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a brutális morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf. {támadása: 17.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf bal hátsó lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a domináns morf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a domináns morf. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő regeneráló gyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 ezüstdarabot. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 10. Kapsz 2 VP-t.]

h 234 40 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 4 VP-t.]

gyk 639 40 gyakorolsz a 639. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 46 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 377 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS III. (520. TUDATI KÉPESSÉG)
A harcban közvetlenül használható tudati képességek leghasznosabbika a felsőfokú tudati gyorsítás, ehhez kétség sem férhet. Mind a mágusok, mind a mentalisták, de még a harcművész mesterek is irigyen bámulnak látva ezt a fürgeséget, melyet az ő tudásukkal nem lehet megmagyarázni. Bizony, ezt a trükköt nem tanítják egyik mágustoronyban, vagy kolostorban sem! Talán a tudati gyorsítás emelte az egykor volt lovagrendek felkent lovagjait olyan hatékony fegyverforgatókká? Valami köze biztos volt a nimbuszukhoz, ez biztos. Mostantól vadi új képességed segítségével szinte követhetetlenül forgatod jobbkezes fegyvered. [Ez azt jelenti, hogy az eddig megszokottnál eggyel több támadást adhatsz le vele. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.]

ARANYFECSKE (283. SZÖRNY)
Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára...

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

Erő: 38 (57) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 34 (42) Támadás: 42 (44) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 27 (35) Védekezés: 37 (42) Menekülés: 40 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 30 (40) Életpont: 572/572 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (28) Varázspont: 704/104 Pénz: 33354 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 42/4 Pszi pont: 183/136 EFejl: 10
Eddig összesen 2962 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 635 TP-t kaptál. Jelenleg 2 185 260 TP-d van. A következő szinthez még 114 740 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ongóliant, hordóagyú mameluk.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/54 szúrófegyverek: 28/46 (+2%) vágófegyverek: 25/40
ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: *23/100 (+14%) dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Fókuszpenge (#639) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
115,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 433 időszaki: 387

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/36 (+34%) 2. nyomkövetés: 52/21 (+30%) 3. mászás: 7/61
4. csapdakészítés: 12/3 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/65 6. gyógyítás: 62/4
7. titkosírás: 4/10 8. felderítés: 9/45 9. szörnyidomítás: 12/33
10. teológia: 20/26 (+5%) 11. taumaturgia: 33/3 (+45%) 12. szerencsejáték: 3/63
13. versengés: 12/67 (+18%) 14. harcművészetek: 23/9 15. zene: 17/74 (+12%)
16. szörnyismeret: 4/58 17. pszi: *24/100 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 24/28 20. bányászat: 31/33 21. úszás: 4/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1220, az összesen kapott pontszám: 122160. (összesen ölhető: 1224 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7489 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
14 bronzhegyű nyíl (#94) 6 ezüsttollú nyíl (#363) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
6 nyílvessző (#108) 10 rézgolyó (#343) 4 sallank nyíl (#129)
2 tüske (#22) 71 ubuk tüske (#131) 4 * vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570) 1 rézsisak (#72)
Köpenyek
4 Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 ritualista öv (#709) 3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192)
1 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
6 * korinthai talizmán (#814) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 3 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * Eldaran karkötője (#373)
3 ezüst karkötő (#158) 1 mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
32 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 75]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 116 csepp spiritusz (#170), fér még: 64]
10 szent kehely (#257) [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 79 csepp ugh méreg (#166), fér még: 77]
3 vizestömlő (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 9]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 18 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
1 aranytermő erszény (#819) 13 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 1 deus ex machina (#1)
2 ezüst kulcs (#184) 4 Fairlight szütyője (#2108) 1 feneketlen bugyor (#570)
6 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 gernim balzsam (#1894)
16 gyógykenőcs (#313) 53 kaja (#2) 6 keg gomba (#1615)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 5 krónika (#1725) 5 leviatán hólyag (#2182)
4 manakristály (#500) 7 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452)
3 nagy aranykulcs (#246) 20 ork csodaszer (#1228) 2 pszi kő (#248)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 3 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675)
8 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
80 álompor (#396) 120 átlátszó morfplazma (#2451) 130 bíbor morfplazma (#2450)
1 csuklyavirág (#133) 11 dorony tüdő (#212) 110 drótszőr (#37)
4 eknozol (#540) 5 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
112 fehér morfplazma (#2445) 27 fekete gyöngy (#99) 123 fekete morfplazma (#2446)
6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 4 galachmit (#310)
2 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 53 gyöngymangó (#135)
12 hattyútoll (#1222) 5 hibátlan tűzopál (#1642) 5 ilkin érc (#232)
57 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 5 kazmár gyökér (#205)
104 kék morfplazma (#2442) 3 kék orchidea (#68) 4 lapkorong (#80)
1 lélekkő (#1650) 137 lila morfplazma (#2448) 15 magszim bél (#103)
56 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 móri gyümölcs (#116) 115 narancs morfplazma (#2449) 3 nektoraf faggyú (#667)
8 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 5 ovimon-bogyó (#207)
17 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239) 9 purifikátor háj (#269)
5 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264) 12 rézdarab (#70)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 6 sallank karom (#128) 127 sárga morfplazma (#2447)
3 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14) 14 szárnyas hernyó (#69)
4 szuperkötél (#209) 1 Thargodan esszencia (#328) 9 varányszem (#30)
26 vasérc (#152) 14 vízionár szem (#102) 123 vörös morfplazma (#2443)
1 xirnox szív (#213) 119 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 170.14 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 kerek kő (#19) 5 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 3 álompor (#396)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 2 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 6 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326)
2 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete morfplazma (#2446) 1 gólem talizmán (#811)
1 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 3 lila morfplazma (#2448)
2 narancs morfplazma (#2449) 2 pirkit (#153) 6 sallank karom (#128)
2 sárga morfplazma (#2447) 3 ugh méreg (#166) 4 vasérc (#152)
4 vízionár szem (#102) 3 vörös morfplazma (#2443) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112 113 114 115 116
50
51
52
53
54
55
56
(110,51) élőholt quwarg (#202), brutális morf (#7620), harcias morf (#7619), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár
(111,51) oltár, 40. jellempróba, nukleáris cickány (#155), harcias morf (#7619), éltető morf (#7625)
(112,51) 24. jellempróba, oltár, smaragdgólem (#417), gyilkos sallankok (#85), lomha morf (#7621)
(113,51) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, 33. jellempróba, quwarg harcos (#201), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619)
(114,51) zafír sárkányok (#329), quwarg boly (#359), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 255. jellempróba, oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), barátság szent tüze (#484), 24. jellempróba, szent tölgyfa (#393), aranyfecske (#283), Jr. Firestorm (1286. kalandozó), egy ember férfi, Aiby 'eem Yxté (4183. kalandozó)
(115,51) pordémon (#253), lomha morf (#7621), változatos morf (#7626), Raia rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(115,52) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Fairlight oltár, 30. jellempróba, harcias morf (#7619), halálos morf (#7618)
(115,53) védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba
(115,54) régészeti lelőhely (#1208), védelmező morf (#7622), brutális morf (#7620)
(115,55) brutális morf (#7620), domináns morf (#7624)

Üzenet küldése a karakternek