Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. dec. 9. 20h:27' EZ A 373. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD 374. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: vv 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 8. KP: v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: vv 53 120 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 120. varázslatot |
* 10. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
v 198 254 29 | elmormolod a 198. varázslatot |
227 | 228 | 229 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
[254,29] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
be 104 | bemész a 104. titkos labirintusba |
lm 3 19 901 | mozogsz 3 19 901 |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 641 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a pirogólem bal karját. (8 támadással 376 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pirogólem testét. (8 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a pirogólem testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pirogólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 712 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1781, sebződés: 267, gyógyulás: 243, összesen: -24 ÉP}
Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a pirogólem fejét. (8 támadással 376 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pirogólem fejét. (8 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a pirogólem fejét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a pirogólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a pirogólem jobb lábát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal meghorzsolod a pirogólem bíborvörös testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 56 életpontot sebeztél. A pirogólem leken néhány pofont. (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A pirogólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 565 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1419 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1828, sebződés: 518, gyógyulás: 472, összesen: -46 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 668 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem bal lábát. (8 támadással 353 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az achát gólem nyakát. (8 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd az achát gólem pufók combját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az achát gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 297 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Az achát gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1759, sebződés: 297, gyógyulás: 230, összesen: -67 ÉP}
lm 16 11 6 | mozogsz 16 11 6 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 675 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem jobb lábát. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az achát gólem pufók combját. (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az achát gólem bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az achát gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Az achát gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 378 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 330, gyógyulás: 258, összesen: -72 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 669 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz testét. (8 támadással 352 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a krathan csontváz fejét. (8 támadással 691 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a krathan csontváz jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 56 életpontot vesztettél. A krathan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 930 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1860, sebződés: 359, gyógyulás: 307, összesen: -52 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 650 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pirogólem testét. (8 támadással 351 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pirogólem testét. (8 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a pirogólem bíborvörös testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pirogólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pirogólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 886 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1777, sebződés: 303, gyógyulás: 299, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 655 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pirogólem bíborvörös testét. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pirogólem jobb lábát. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megérinted a pirogólem bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A pirogólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A pirogólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1835, sebződés: 260, gyógyulás: 239, összesen: -21 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 659 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az achát gólem testét. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az achát gólem bal oldalát. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod az achát gólem jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 55 életpontot sebeztél. Az achát gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 031 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1829, sebződés: 274, gyógyulás: 233, összesen: -41 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 653 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az achát gólem testét. (8 támadással 349 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az achát gólem fejét. (8 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megérinted az achát gólem pufók combját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Az achát gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 912 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1843, sebződés: 292, gyógyulás: 240, összesen: -52 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 397 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg szőrös púpját. (8 támadással 351 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a púpos zsokarg jobb vállát. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 951 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1121, sebződés: 171, gyógyulás: 192, összesen: +21 ÉP}
lm 8 900 22 | mozogsz 8 900 22 |
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 643 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az achát gólem jobb karját. (8 támadással 354 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az achát gólem testét. (8 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az achát gólem fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Az achát gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Véres nyál csordul ki az achát gólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 690 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1799, sebződés: 316, gyógyulás: 230, összesen: -86 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 812 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a torz gólem bal első lábát. (8 támadással 361 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a torz gólem bal oldalát. (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a torz gólem jobb vállát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a torz gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A torz gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 136 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2113, sebződés: 272, gyógyulás: 256, összesen: -16 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 661 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz fejét. (8 támadással 353 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a krathan csontváz zörgő csontjait. (8 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a krathan csontváz testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 61 életpontot vesztettél. A krathan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 730 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1803, sebződés: 352, gyógyulás: 239, összesen: -113 ÉP}
(Továbbmész...) [254,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy animált korall. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 760 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 ében dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az esthari vérszopó bal vállát. (8 támadással 355 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az esthari vérszopó vörös bundáját. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted az esthari vérszopó testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az esthari vérszopó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Az esthari vérszopó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 005 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1923, sebződés: 403, gyógyulás: 264, összesen: -139 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 668 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz testét. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a krathan csontváz zörgő csontjait. (8 támadással 728 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a krathan csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 911 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1919, sebződés: 375, gyógyulás: 322, összesen: -53 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 561 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor fejét. (8 támadással 365 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor fejét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megbököd az elemi pulzátor testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 12 051 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1538, sebződés: 262, gyógyulás: 263, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [253,32] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy krathan csontváz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 59 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (8 támadással 362 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz zörgő csontjait. (8 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a krathan csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a krathan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 826 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1956, sebződés: 405, gyógyulás: 325, összesen: -80 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú nyakát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 387 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain fekete testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 kőszemet. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb karját. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [252,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. (Feltételes úszás:) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 kaját. 138 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság jobb csápját. (8 támadással 359 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bosszantó apróság jobb oldalát. (8 támadással 630 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod a bosszantó apróság nyakát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-14 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel többször eltalálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a bosszantó apróság testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény idődet lopja (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 943 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2092, sebződés: 581, gyógyulás: 267, összesen: -314 ÉP}
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [250,33] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy natharion gólem közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 ében dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! A natharion gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 350 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. {KCC:} A natharion gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 690, gyógyulás: 293, összesen: -397 ÉP}
(Továbbmész...) [249,32] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
szk 457 | keresed a 457. szörnyet |
ef 30 511 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
PIROGÓLEM (514. SZÖRNY) A pirogólemek egy érdekes véletlen eredményeképpen jöttek létre. Pentauon rakshallion egy őrzőgólem formázása közben elvesztette az uralmat a felszabadult mágikus energiák fölött, és ennek eredményeképpen azok magukba szippantották a laboratórium területén szétszórt mozdítható tárgyakat: többek között 12 darab égő fáklyát is. Mivel mindez a ceremónia utolsó stádiumában történt, az őrzőgólem rendben feléledt, majd ráébredt különös kapcsolatára a tűzzel. A véletlen folytán a gólemek egy új generációja született, melyből a későbbi háborúk során Pentauon balesetét mesterséges körülmények között újra előidézve még több példányt alkottak. |
ACHÁT GÓLEM (515. SZÖRNY) Ezek a mágiával animált szolgák az Esthar Császárság épületeinek védelmére lettek kifejlesztve. Az achát gólemek sötét bőrét szinte lehetetlen a közelharc során megsebezni, kivéve, ha átvágsz egyet a testén húzódó világoskék színű erekből. Ezek az achát gólemek formázásakor használt mágiafonalak, ha találat éri őket, elpattannak, mint egy hajszálér. Ha szerencséd van, így akár egy teljes végtagot lebéníthatsz. |
KRATHAN SZABLYA (854. TÁRGY) A legendás krathan légió harcosainak közkedvelt fegyvere volt a krathan szablya. Bár tulajdonosaik manapság csupán élőholtként bolyonganak hazájuk romjai között, fegyverükön nem fogott az idő, fényezett díszítése most is legalább olyan szépen csillog, mint a rakshallionok uralkodásának idejében. A krathan szablya sebzése 4d6+4, használója +2 védettséget és +20 max. ép-t kap. A szablya elég nehéz, használni nem egyszerű, így ahhoz, hogy egyáltalán a kezedbe vehesd, legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükségeltetik. |
TORZ GÓLEM (516. SZÖRNY) Ezek a vicsorgó pofájú, egy mutánst megszégyenítő végtagokkal (mindenből kettővel több) rendelkező gólemek réges-régen csupán Roelaoth palotáinak mesés gazdagságú kincseskamráit védték az illetéktelen behatolóktól. Miközben azonban a császárság megbukott, és ezeknek az őrző lényeknek az alkotói odavesztek a három nemzet háborújában, a legtöbb kincseskamrát maga alá temette a triklem drakolderek pusztítása. A káoszban a védelmi feladatokat ellátó gólemek szétszéledtek, szívósságuk azonban töretlen maradt: legtöbbjük még ma is az őrhelyéhez vezető utat keresi, miközben mindenkit aki nem esthar pap (talán még azt is, aki az, ezt nem tudhatjuk) négy kézzel tép darabokra. |
GÓLEMGYŰRŰ (866. TÁRGY) Az Esthar papok joggal féltek attól, hogy a titkos ceremóniáikon alkotott őrzőgólemjeik hűségébe hiba csúszhat. Ez a kyorgok minden tudást maga mögé utasító hatalma volt, mellyel bármikor kényük-kedvük szerint tudták formálni a mások által létrehozott mágiát is. A gólemgyűrű olyan hűségbéklyót von tulajdonosa köré, melyet már a legerősebb kyorg hatalom sem képes áttörni. Ez a hatás csupán az Esthar papok mágiával animált szolgáira vonatkozik, így nem valószínű, hogy ha ezt viseled, minden kyorg a lábaid előtt fog heverni. A gólemgyűrű észlelhető hatásai a következők: viselésekor +9 védettséget és +20 max.ép-t kapsz. A gyűrű annyira ragaszkodik gazdájához, hogy sem másik karakternek átadni, sem eladni nem tudod. |
RAKSHALLION JOGAR (864. TÁRGY) A rakshallionok az Esthar császárság vezető papjai voltak. Hatalmuk jelképe ez a színarany jogar, melynek végébe egy rubin ékkövet ágyaztak. A szimbolikus jelentés mellett a rakshallion jogar további speciális tulajdonságokkal is rendelkezett, a megfelelő ember kezébe kerülve félelmetes fegyverré válhatott. Sajnos utoljára az Esthar papok körül kerültek ki ilyen emberek, akik a jogarban rejlő mágikus energiákat uralni tudták - ezért a te kezedben ez a jogar nem más, mint egy egyszerű, 6D4+7 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely időnként sivatagi viharral sújt le ellenfeledre. A reményt azonban soha nem szabad feladni... épp ezért a rakshallion jogart nem adhatod át másik karakternek. |
BÍBOR DRAKLEN (809. SZÖRNY) A draklenek a drakolderek elkorcsosult leszármazottai. Az eredeti drakolderek, amelyeket Dornodon alkotott, nem voltak képesek a saját fajtájukkal szaporodni. Persze, mivel halhatatlanok voltak, elég hosszú idő állt rendelkezésükre, hogy megtalálják a módját fajuk továbbörökítésének. A korai kísérletezési stádiumban több sikeres megtermékenyítésre is sor került sárkányokkal. Ezeket a lényeket drakleneknek nevezték el. Mivel az így létrejött lények a triklem drakoldereknél gyengébbek voltak (ha a sárkányokat több aspektusban is felülmúlták), ezért a faj nem kívánt tagjaivá, számkivetetté váltak. A drakleneket az óceánon túlra száműzték, így kerültek épp ide, erre a Ghallától távoli szigetre, a ryukuk anyakontinensére. A draklenek testfelépítésükben a drakolderekre hasonlítanak. Masszív gyíktestüket két lábon cipelik, mivel a troll örökség valahogy erősebben megmaradt bennük. Leheletük elemésztő, a fejük tetején sorakozó két-három szem korlátozott mágikus képességeket is ad nekik. A bíbor draklen teljesen immúnis a tűzre (talán az őstűzre mégsem). Bőrsejtjei bíbor izzásba jönnek, amikor a tűz pusztító lehelet formájában távozik a testéből (erről kapta nevét). Általában ez a támadási forma elég is a draklen citadellák közelébe merészkedő ryuku kalandozók ellen, hogy ők égő hajjal, lángoló páncéldarabokban kiszaladjanak e világból. Te azonban már sokszor bizonyítottad, hogy nem ijedsz meg a kihívásoktól, és strapabíróbb vagy a ryukuknál is. Persze ez még nem garancia a sikeres túlélésre, ha te válsz egy bíbor draklen célpontjává. |
Erő: | 53 (67) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 44 (75) | Támadás: | 84 (88) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 43 (54) | Védekezés: | 95 (104) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/286 év |
Egészség: | 43 (64) | Életpont: | 1446/749 | Jellem: | gonosz (284) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 55 (72) | Varázspont: | 1945/0 | Pénz: | 32629 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 90/49 | Pszi pont: | 334/291 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/56 (+4%) | ökölvívás: | 27/4 | szúrófegyverek: | 46/99 (+8%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 38/66 (+10%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -14.); ében dobónyíl (#849) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
249,32 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409 |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 52/99 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 47/68 | 3. mászás: | 24/33 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 42/43 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 42/44 (+42%) | 6. gyógyítás: | 59/6 |
7. titkosírás: | 3/16 | 8. felderítés: | 34/98 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 15/85 |
10. teológia: | 99/53 (+50%) | 11. taumaturgia: | 138/78 (+51%) | 12. szerencsejáték: | 4/79 |
13. versengés: | 21/48 | 14. harcművészetek: | 23/16 | 15. zene: | 68/8 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 19/40 | 17. pszi: | 42/29 (+6%) | 18. zárnyitás: | 18/3 |
19. vadászat: | 26/52 | 20. vitalitás: | 4/35 | 21. bányászat: | 39/85 |
22. testépítés: | 9/13 | 23. úszás: | 12/93 (+6%) | 24. főzés: | 12/72 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 140 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 105 TVP-ért |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 30, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), jók (#990), fagybehemót (#660), vérkeszeg (#407), rubin sárkány (#330), Ylgoroth (#332), Rém (#315), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), halálmadár (#351), Folrang (#331), Eruol (#378), őshonos sziklozug (#447) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (99,39,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
harci induló (#443) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs I (#12) | esszenciavédelem 2 (#188) |
nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
bölcs szilmill (#343) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): 104. labirintus (254,29). árnytündér szentély (694): többek közt 957. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 26, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1878 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 27 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1961 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | áldott kő (#642) | 5 | ében dobónyíl (#849) | 1 | fáklya (#36) | |||
9 | kaja (#2) | 4 | spiritusz (#170) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
559 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bot (#4) | 2 | dlathog kőzet (#829) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gólemgyűrű (#866) | 7 | gyógykenőcs (#313) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | krathan szablya (#854) | 1 | madártoll (#112) | 1 | rakshallion jogar (#864) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | |
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|