76. forduló, ShinLon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 8. 9h:21'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1403
SZÁMLA : XXXX

SHINLON KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,81] koordinátán.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lapkorongot. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+100 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) A lottó 793. hetének nyerőszámai: 26, 21, 13. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sünmedve nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 293.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 278.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 278.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(85,81) sünmedve (#33)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 3 gyenge mérget 3 aranyért, 3 lapkorongot 6 aranyért, 7 mérg. ubuk tüskét 14 aranyért, 6 nyílvesszőt 6 aranyért, 9 óndarabot 18 aranyért, 16 rézdarabot 16 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 7 sünmedve tüskét 7 aranyért, 30 ubuk tüskét 30 aranyért, 11 ugh mérget 22 aranyért, 2 vadász tatu bőrt 2 aranyért.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 268.]

bb 1113 652 122 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (652 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 9 darázsszárnyat. Beraksz a bank széfjébe 4 dözmöng szivet. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

ea 152 5 eladod a 152. tárgyat 5
Eladtál 5 vasércet. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

bb 148 20 beraksz a bankba a 148. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[85,81] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (16 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó bal vállát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 27 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó nem tudott megsebezni. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A halálhozó karmai majdnem eltalálnak! A halálhozó feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1060 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Egy nyúlánk elf mondja el a következő próba szabályait. A földön fekvő labdákkal kell egy percig zsonglőrködni. Mi sem könnyebb ennél, a labdákat olyan ügyesen dobálod egyik kezedből a másikba, hogy az elf megtapsol a produkció végén... Egy söröskorsó ingerlő idomait pillantod meg az egyik asztalon, amely elé a cirkuszosok vezetnek.
- Egy kis frissítő - nyúlsz a nedű után, de mielőtt magadba önthetnéd, valaki lefogja kezed, majd felvilágosít, a negyedik próba, hogy a sört minél rövidebb idő alatt (amíg az általad feldobott kő a levegőben van) magadba öntsd. Ilyen szomjasan ez nem is jelent akadályt, lelkesen teljesíted ezt a kedves feladatot... Az ötödik próba húzás kártyákból. Pusztán a szerencsédre kell hagyatkoznod. Kiválasztod a jobb szélső kártyát a jósnő kezében és remegő kézzel felmutatod neki. Ő elismerően rád mosolyog, sikerült! 288 tapasztalati pontot kaptál. Az alakváltó fiú eléd siet, és egy örömmosoly kíséretében megrázza kezed.
- Gratulálok! Jutalmul ezt adom neked. - mondja, és a kezedbe nyom valami apróságot. Amikor magadra hagy, alaposabban szemügyre veszed mi az: a hatalom fülbevalója. (ld. enc.)

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [86,82] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [87,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy templomot. Délkeletre egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [56 pontot használtál fel, van még 212.]

m 2 mozogsz keletre
[88,83] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1360 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Luwnyával. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír medalliont visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ryuku csapásvezető trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[15 pontot használtál fel, van még 197.]

ep 256 120 építed a 256. tárgyat 120 pontért
Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Közben köveket hordasz fel, amelyeket a fából készült alapra pakolsz. 120 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [120 pontot használtál fel, van még 77.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[88,82] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [89,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Aranymag előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Mystic-kel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 60.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 15, 3.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-2 életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

ShinLon, egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 147 cm
IQ: 17 (21) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 19 Életpont: 261/108 Jellem: jó (234) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 142/97 Pénz: 1007 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/5
Eddig összesen 509 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2146 TP-t kaptál. Jelenleg 145550 TP-d van. A következő szinthez még 34450 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, varkaudar behemót, varkaudar bajnok. A 124. fordulódban 2291 arany került a bankszámládra. 2382 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/72 (+4%) szúrófegyverek: 10/10 (+4%) vágófegyverek: 1/17
lőfegyverek: 19/84 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/33 2. nyomkövetés: 21/99 (+24%) 3. mászás: 9/69
4. csapdakészítés: 9/93 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/29 6. gyógyítás: 20/11
7. titkosírás: 1/70 8. felderítés: 4/79 9. szörnyidomítás: 3/29
10. teológia: 12/9 (+9%) 11. taumaturgia: 13/0 (+12%) 12. versengés: 7/87 (+16%)
13. harcművészetek: 24/0 14. zene: 5/58 15. szörnyismeret: 9/54 (+30%)
16. zárnyitás: 1/50 17. vadászat: 6/93 18. bányászat: 26/34 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 15 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 153 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 501 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 9 darázsszárny (#652) 3 dözmöng szív (#122)
3 gyenge méreg (#26) 2 lapkorong (#80) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
20 mocsári penke (#148) 6 nyílvessző (#108) 7 óndarab (#85)
16 rézdarab (#70) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 sallank nyíl (#129)
1 sünmedve tüske (#14) 9 tüske (#22) 30 ubuk tüske (#131)
11 ugh méreg (#166) 2 vadász tatu bőr (#15) 15 varkaudar csont (#1113)
5 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
193 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 hatalom fülbevalója (#817)
8 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25) 3 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,81) sünmedve (#33), nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, halálhozó (#419)
(86,82) Elenios rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720)
(87,83) proteinfecske (#139)
(88,82) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár
(88,83) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 255. jellempróba, érclelőhely, Luwnya (1804. kalandozó)
(89,81) alpesi tehenek (#91), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba, manaelementál (#290), Mystic (2743. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek