230. forduló, 232. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 19. 7h:35'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: jún. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

LEVIATAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [148,99] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+33 tvp ). Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aurach fogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 5. KP: hh 2306 1133 0 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 580.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy Kaldor varázspora elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 559.]

* 6. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 554.]

* 7. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

* 8. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

* 9. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 10. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 539.]

v 169 elmormolod a 169. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[149,99] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy hegyi góliát. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi góliát testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát bal oldalát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2 828 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 42, gyógyulás: 29, összesen: -13 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy éltető morf.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf karmával. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Második ellenfeled egy védelmező morf.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a védelmező morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [150,99] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard szörcsögő hátát. (8 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (9 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 24, gyógyulás: 178, összesen: +154 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy domináns morf.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a domináns morf testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A domináns morf nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 090 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+996 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lomha morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 4 jégpasztillát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [151,99] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy változatos morf.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf farkát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 105 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a domináns morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 1 destabilizátort. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy burástya királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a burástya királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [37 pontot használtál fel, van még 497.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[152,99] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vapár cserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar bajnok került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 18, gyógyulás: 14, összesen: -4 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [153,99] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg anyakirálynő. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy norpadolótika. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 56, gyógyulás: 36, összesen: -20 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [154,100] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál farkát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 38, gyógyulás: 31, összesen: -7 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy orgyilkos tőr. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál támad rád.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 36, gyógyulás: 17, összesen: -19 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál támad rád.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál jobb oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 40, gyógyulás: 18, összesen: -22 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy taalru jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs, 16 arany, egy ametiszt medál, egy ezüst gyűrű, egy aranytű, egy borostyán függő és 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 35, gyógyulás: 77, összesen: +42 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő, egy kristálygömb, egy ezüsthegyű nyíl, egy bronzpenge és egy aranygyűrű. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő pszi őselementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál bal vállát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 36, gyógyulás: 27, összesen: -9 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 427.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[155,101] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [156,101] Az erdőt dombvidék váltja fel. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [157,101] Még mindig dombos terepen vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [67 pontot használtál fel, van még 360.]

m 2 mozogsz keletre
[158,101] Továbbra is dombság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet.

[10 pontot használtál fel, van még 350.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+23 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 285.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 5. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 285.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 3 5 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. (Eldobott tárgyak: 1 bunkó.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 572 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYÍTÓMESTER (544. TUDATI KÉPESSÉG)
Mikor a tudati energiák hasznosításáról beszélünk, akkor nem egyszerűen csak az ismert módszerek újraértelmezését értjük ez alatt. Ugyanis a széles körben ismert módszerek hatásfoka egy bizonyos határon túl már nem növelhető tovább. A kasztroplanáris tér titkainak megismerésével egészen új módszerek kidolgozására nyílik lehetőség, mint például a gyógyítás terén. Rájöhettek például arra, hogy még a legbonyolultabb élő szervezetet is - egészen sejtszintig lebontva - könnyedén fel lehet térképezni a tudati erőd falai közt. Az élet értelme, amely elvont kérdés mindeddig logikai úton megoldhatatlan feladványnak tűnt, 'odaát', a tudati síkon végiggondolva csupán egy tökéletesen tiszta és világos képlet. Ha eljutottatok a közös gondolkodás ilyen letisztult szintjére, akkor már könnyen a gyógyítás mestereivé válhattok. [Mostantól a GY parancs, és minden gyógyító varázslat hatása a karakterszinted %-kal (de maximálisan 100 %-kal) többet gyógyít. Gyógyítómester képesség a hasonló hatásokkal összeadódik, és aktiválást nem igényel, mindig működni fog.]

KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY)
Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni.

QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY)
- Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül!

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr kántora vagy. Papi hited: 217. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 34 (53) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 27 (51) Támadás: 44 (46) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 31 (44) Védekezés: 72 (77) Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 32 (47) Életpont: 713/812 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (46) Varázspont: 1071/757 Pénz: 81411 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 43/20 Pszi pont: 169/99 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 31
Eddig összesen 2840 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 105 TP-t kaptál. Jelenleg 1 578 797 TP-d van. A következő szinthez még 121 203 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, taalru, Notermanthi. A 76. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 302 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 29/62 (+9%) szúrófegyverek: 26/2
vágófegyverek: 7/36 ütőfegyverek: 7/46 lőfegyverek: 21/78
dobófegyverek: 21/64 (+30%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
158,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/24 (+34%) 2. nyomkövetés: 46/65 (+15%) 3. mászás: 16/67
4. csapdakészítés: 31/53 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 27/52
7. titkosírás: 4/8 8. felderítés: 21/39 (+5%) 9. szörnyidomítás: 2/5
10. teológia: 33/79 (+45%) 11. taumaturgia: 39/53 (+57%) 12. szerencsejáték: 3/1
13. versengés: 21/89 14. harcművészetek: 27/56 15. zene: 71/55 (+50%)
16. szörnyismeret: 5/73 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 1/50
19. vadászat: 3/97 20. bányászat: 35/26 (+15%) 21. úszás: 2/96
22. főzés: 6/97 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), troll bányász (#679) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (10,0) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)
esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), villámcsapás (#50)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0)
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 46, 47, 65, 67, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 840, az összesen kapott pontszám: 89490. (összesen ölhető: 840 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 agyartőr (#420) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 csontszurony (#12)
3 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553) $2 orgyilkos tőr ($225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
3 bronzpenge (#126) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 2 csontpálca (#329) 1 harci kalapács (#174)
2 kőkalapács (#13) 2 szöges bunkó (#8) 1 Trákin csákánya (#367)
2 vasalt bunkó (#181)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 moa stuki (#413)
Lövedékek
7 bronzhegyű nyíl (#94) 5 ezüsthegyű nyíl (#323) 16 ezüsttollú nyíl (#363)
$1 mérg. ubuk tüske ($137) 3 mihlanil nyíl (#597) $3 nyílvessző ($108)
2 rézgolyó (#343) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ekharion dárda (#1557) 1 esszenciakristály (#350) 4 ezüstshuriken (#327)
19 jégpasztilla (#1566) 2 mihlanil dobótőr (#599) 24 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * ryuku menetpajzs (#1320) 1 szöges bőrpajzs (#66)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 elit csatavért (#295) 1 láncing (#222)
1 * Métely páncélja (#1562) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 Mágikus Koponya (#279) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737) $1 rézsisak ($72)
3 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Amélia köpenye (#1542) 2 rejtőköpeny (#277) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Huddens kesztyűje (#649) $1 kígyóbőr kesztyű ($49)
$1 lánckesztyű ($230) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
2 sárga erőöv (#276) 3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 moa harci nadrág (#1862) 1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * kalózcsizma (#1483) 1 ryuku futárcsizma (#1530) 3 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$5 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $5 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
5 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 6 ezüst nyaklánc (#117)
3 gólem talizmán (#811) 4 * halálhozó talizmán (#813) 2 hősiesítő medál (#1558)
1 * gránit szimbólum (#144) 3 * korinthai talizmán (#814) 4 trófea nyaklánc (#196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 12 ezüst karkötő (#158)
4 ezüst papi karkötő (#308) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
3 obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438) $2 réz papi karkötő ($307)
2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
21 * angyalok gyűrűje (#529) 12 aranygyűrű (#193) 2 balkezes gyűrű (#1549)
3 ezüst gyűrű (#180) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 47]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 22 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
3 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 20]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 137]
9 szent kehely (#257) [bennük 86 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4]
18 uzbány csőr (#169) [bennük 216 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
5 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2]
8 zöld üveg (#82) [bennük 49 csepp ragasztó (#83), fér még: 111]
Eszközök, használati tárgyak
2 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 3 aenouth ködkürt (#1554)
3 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
13 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
2 bronzkulcs (#76) 6 destabilizátor (#1275) 3 + deus ex machina (#1)
9 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36)
9 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
25 gernim balzsam (#1894) 21 gyógykenőcs (#313) 1 hebrencs csapda (#147)
4 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 3 kis ónixkulcs (#1110)
1 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
1 kristályfolyadék (#449) 6 kristálygömb (#265) 33 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560) 10 leviatán hólyag (#2182)
4 manakristály (#500) 2 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
8 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133)
3 morf esszencia (#2452) 5 nagy aranykulcs (#246) 11 nagy bronzkulcs (#185)
4 nagy vaskulcs (#186) 36 ork csodaszer (#1228) 10 pszi kő (#248)
1 pszi kristály (#618) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 rum (#1419) 22 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) $2 szent jogar ($150) 4 tapasztalatkő (#975)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 2 titanitdukát (#1480)
3 varkaudar látógömb (#1107) 1 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 118 álompor (#396) 90 átlátszó morfplazma (#2451)
5 aurach fog (#657) 78 bíbor morfplazma (#2450) 23 bordacsont (#16)
124 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733) 2 csalánvirág (#582)
33 csillezsályalevél (#1253) 9 csuklyavirág (#133) 4 darázsfarok (#654)
28 darázsszárny (#652) 1 dentor bőr (#551) 1 din formázó minta (#301)
7 dözmöng szív (#122) 80 drótszőr (#37) 2 eknozol (#540)
1 elf csont (#664) 1 elkarog szőr (#665) 39 ezüstdarab (#326)
75 fehér morfplazma (#2445) 33 fekete gyöngy (#99) 82 fekete morfplazma (#2446)
1 fémrúd (#104) 5 féregbél (#1071) 9 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 11 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
4 grifftojás (#179) 15 gromak bőr (#268) 60 gyöngymangó (#135)
10 hattyútoll (#1222) 4 hibátlan tűzopál (#1642) 1 iknegurin (#541)
16 ilkin érc (#232) 2 jegesmedve bunda (#1067) 4 jégszív (#282)
86 kaktusztüske (#114) 7 karbin plazma (#199) 78 kék morfplazma (#2442)
10 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44) 16 kőszem (#304)
5 kreiton esszencia (#892) 2 kvazár (#244) 5 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 2 lidércesszencia (#1074) 82 lila morfplazma (#2448)
2 lótuszvirág (#447) 107 madártoll (#112) 11 magszim bél (#103)
126 mákrózsa virág (#56) 17 mandibulapenge (#125) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mithril (#352) 1 moa gyöngy (#378) 2 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 5 moa üveggömb (#383) 69 mocsári penke (#148)
9 móri gyümölcs (#116) 25 mutáns csont (#331) 77 narancs morfplazma (#2449)
5 nektoraf faggyú (#667) 86 óndarab (#85) 8 párducbőr (#1066)
1 párducszem (#1073) 83 pirkit (#153) 29 púderkő (#119)
14 pular kristály (#239) 11 purifikátor háj (#269) 75 quwarg tojás (#360)
1 rakolits por (#669) 26 ramit kő (#226) 15 raptor karom (#281)
36 remák szív (#264) 87 rézdarab (#70) 6 rinóbőr (#651)
8 rókafarok (#124) 5 rozmárfog (#1069) 27 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 82 sárga morfplazma (#2447) 2 sárkánypikkely (#292)
2 smaragdkő (#678) 12 smirglilevél (#29) 7 sünmedve tüske (#14)
13 szárnyas hernyó (#69) 12 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
25 szvó-ektoplazma (#151) 7 téfea-agy (#172) 2 teknősesszencia (#702)
28 Thargodan esszencia (#328) 3 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704)
2 tyrex csont (#280) 4 ulkor gyöngy (#1072) 1 vadász tatu bőr (#15)
13 varányszem (#30) 5 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar tekercs (#653)
92 vasérc (#152) 5 vízionár szem (#102) 85 vörös morfplazma (#2443)
2 vörös zyel (#606) 2 xirnox szív (#213) 75 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 551.92 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 291 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 14 drótszőr (#37) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 1 sallank karom (#128)
4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193)
1 aranytű (#272) 2 átlátszó morfplazma (#2451) 1 aurach fog (#657)
1 bíbor morfplazma (#2450) 3 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162)
1 bronzpenge (#126) 1 destabilizátor (#1275) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüstdarab (#326) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 ilkin érc (#232) 4 jégpasztilla (#1566) 1 kék morfplazma (#2442)
1 kristálygömb (#265) 1 lila morfplazma (#2448) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 pszi kő (#248) 1 rókafarok (#124)
1 sárga morfplazma (#2447) 1 Thargodan esszencia (#328) 5 vasérc (#152)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159
98
99
100
101
102
(149,99) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, hegyi góliát (#244), éltető morf (#7625), védelmező morf (#7622)
(150,99) woorgard (#231), domináns morf (#7624), lomha morf (#7621), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, érclelőhely
(151,99) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), bávatag golombár (#165), változatos morf (#7626), domináns morf (#7624), burástya királynő (#759)
(152,99) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), varkaudar bajnokok (#190), noth szellem (#250)
(153,99) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), quwarg anyakirálynő (#269), norpadolótika (#226)
(154,100) pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432)
(155,101) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(156,101) 39. jellempróba, érclelőhely
(157,101) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 47. jellempróba, érclelőhely
(158,101) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 24. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerültek a játékbe a megígért kényelmi parancsok: A Feltételes Úszás (FUSZ), Feltételes Vásárlás (FVE), Tömeges Lény- és Tárgyinfomáció Átadása (INL, INT) és az Információk Ismétlése (INK). A parancsokat az kapja meg, aki már elérte a Kiégett Földeket és az 1000. fordulóját. Aki előbb szeretné megkapni, az bónuszból tudja megvenni.
* - A vortexvesszőt nem lehet olimpián használni, hasonlóan az esszenciakritályhoz.

Üzenet küldése a karakternek