Cassandra összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 12. 12h:12'
EZ A 380. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
381. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1200
SZÁMLA : XXXX

CASSANDRA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,94] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ormánygőte csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy vérfürdető magszim nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal végigvagdosod a vérfürdető magszim egyik csápját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 329.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 699. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

tps 120 TVP spórolása: 120 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 120 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [120 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 16 189 felt. lőfegyver haszn. 16 a 189. tárggyal
Ok, FLH 16 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

v 6 9999 20 elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[116,95] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal megvagdalod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ököllel eltalálod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal megkarcolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 28, gyógyulás: 37, összesen: +9 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [115,96] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a trikornis fehér hátát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trikornis jobb első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal megcsapod a trikornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A trikornis szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A trikornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 24, gyógyulás: 14, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,97] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ongóliant közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod az ongóliant testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal néhányszor súrolod az ongóliant testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Varkaudar szablyával néhányszor súrolod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal néhányszor megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 140, gyógyulás: 52, összesen: -88 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+44 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+46 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Észreveszel valamit a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északra. [104 pontot használtál fel, van még 90.]

m 3 mozogsz délkeletre
[116,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bíborgörény előtt. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített ongóliant közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (50 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 ragasztó, tolmokov-koktél, kaktusztüske, 2 ramit kő, 24 álompor, 3 ormánygőte csont. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod az ongóliant bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Rövid karddal néhányszor meglegyinted az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny, 2 borostyán függő, egy vas dobónyíl, egy ezüst kulcs és egy aranytű. Elhajítod a vacak törpe kovács trófeát, és kinyersz egy alkalmas ongóliant trófeát. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 174, gyógyulás: 53, összesen: -121 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+70 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+45 életerő.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [88 pontot használtál fel, van még 2.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tpf 120 TVP elővétele: 120 pontért
Felszabadítottunk neked 120 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[116,99] Továbbra is síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [117,100] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [118,101] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trikornis testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis bal oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal végigvágod a trikornis testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A trikornis feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 16, összesen: +5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[118,102] Tovább barangolsz a fák között.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a trikornis bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal megvágod a trikornis testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A trikornis szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 12, gyógyulás: 17, összesen: +5 ÉP}

Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy kidőlt óriáspáfrányok alá szorult Aranysárkányt, amelyről parasztok feszegetik a pikkelyeit. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (54. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [117,102] Még mindig az erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trikornis jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal megvágod a trikornis testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A trikornis meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 28, gyógyulás: 18, összesen: -10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Grog irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy lekötözött Főnixet árnymanó gyerekek sav csepegtetésével kínoznak. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (52. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 82.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy quwarg királynőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 72.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 62.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 52.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 42.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy kardfogú fülemüle. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[12 pontot használtál fel, van még 30.]
Mint nem adnál most akárcsak egy korty vízért! Gyengülsz a szomjúságtól. (-3 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Cassandra, egy vörös, göndör hajú, barna szemű árnymanó nő vagy. Dornodon kisebb papja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 26 (31) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 100 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 24 kg
Ügyesség: 26 (31) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 277/202 Jellem: gonosz (173) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (30) Varázspont: 585/20 Pénz: 166 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/-2 Pszi pont: 125/122
Eddig összesen 985 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5630 TP-t kaptál. Jelenleg 418569 TP-d van. A következő szinthez még 31431 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar íjász, Poomr Ko.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/44 (+12%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 23/11 (+5%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 6/21 dobófegyverek: 23/95 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/84 (+16%) 2. nyomkövetés: 51/7 (+42%) 3. lopás: 19/1
4. mászás: 8/91 5. csapdakészítés: 17/75 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/69
7. gyógyítás: 31/81 (+136%) 8. titkosírás: 1/88 9. felderítés: 9/62
10. szörnyidomítás: 2/30 11. teológia: 33/39 (+26%) 12. taumaturgia: 31/10 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/66 14. versengés: 10/39 15. harcművészetek: 12/10
16. zene: 1/42 17. szörnyismeret: 25/4 (+34%) 18. pszi: *19/100 (+4%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/9 21. bányászat: 15/51

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az árnymanóktól (4) ezüsttollú nyilat (#363) (4x), az elfektől (2) ezüsttollú nyilat (#363) (2x), a gnómoktól (6) ezüsttollú nyilat (#363) (2x), a kobuderáktól (8) ezüsttollú nyilat (#363) (2x), a mutánsoktól (9) ezüsttollú nyilat (#363) (4x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (1x)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
jók (#990), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Éjharcosok (#9131), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhő (#37)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) mágiatörés (#35) >> 59. szintű lényekre
méregfelhő (#37) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191)
szárazság (#48) >> varkaudar bajnok (#190) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 1)
3.) Semmisíts meg oltáromnál egy kristálygömböt, ne kémkedhessenek utánam Elenios hívei!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 bakkura csizma ($96) 1 rejtőköpeny (#277) 1 * sárga erőöv (#276)
1 * szirén köpenye (#820) 1 szürke bőrkesztyű (#271) $1 * tankány karom ($237)
1 * varkaudar csizma (#317) $1 * vassisak ($160) 2 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
2 * bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 1 hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
2 nyu-shuriken (#157) 1 * rövid kard (#171) 1 szögletes kő (#17)
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 * varkaudar szablya (#516) 6 vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$2 borostyán függő ($162) 1 * denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötője (#373)
2 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 korinthai talizmán (#814) 2 rothasztó talizmán (#815) 1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$4 aranypikkely ($415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
4 + deus ex machina (#1) $1 ezüst kulcs ($184) 6 fáklya (#36)
5 kaja (#2) 6 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa katalizátor (#386) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 szeksztáns (#32) 1 teremtés zsákja (#818) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 159]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 60]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
7 zöld üveg (#82) [bennük 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 129]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
49 álompor (#396) 28 amniosz (#203) 1 dözmöng szív (#122)
3 drótszőr (#37) $1 elkarog szőr ($665) 1 etra hályog (#712)
6 főnixtoll (#563) 1 gyíkfű (#201) 5 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 4 kazmár gyökér (#205) $1 magszim bél ($103)
3 móri gyümölcs (#116) 5 mutáns csont (#331) 3 ormánygőte csont (#21)
1 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239) 4 ramit kő (#226)
1 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124)
$1 sámán erszény ($650) 10 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14)
$10 trikornis szarv ($198) 1 varányszem (#30) 9 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152)

Összsúly: 81.12 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 álompor (#396) 1 bumeráng (#249) 5 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 2 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
2 ragasztó (#83) 2 ramit kő (#226) 1 tolmokov-koktél (#351)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 2 borostyán függő (#162) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst kulcs (#184) 1 magszim bél (#103) 1 rejtőköpeny (#277)
4 trikornis szarv (#198) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(115,96) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, trikornisok (#104)
(115,97) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 26. jellempróba, ongóliant (#159)
(116,95) erszényes elkarog (#354)
(116,98) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), kihívás tornya (#502), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba, művészi porolit (#720), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165)
(116,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár
(117,94) vérfürdető magszim (#148)
(117,100) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(117,102) trikornisok (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 52. jellempróba, kardfogú fülemüle (#146)
(118,101) trikornisok (#104), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(118,102) trikornisok (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 54. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.07.12 12:11 Változások a számládon! 300 zseton átutalása a(z) 4337. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek