27. forduló, Cseresznyevirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 15. 9h:20'
EZ A 247. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
248. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1184
SZÁMLA : XXXX

CSERESZNYEVIRÁG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,76] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+23 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 855. hetének nyerőszámai: 22, 15, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 2. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 193.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

kno 12 3 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 193.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 164 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 183.]

fu udvarolsz parancsok törlése
Minden fu parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[105,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+25 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő karmos tankány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Ez mellément. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+28 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [104,76] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! A bőröd színe világosról normálisra változott. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Mandibulakaszával kicsit megvágod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+25 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

(Továbbmész...) [103,77] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [114 pontot használtál fel, van még 69.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[102,78] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rájanyék. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. [+2% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Kiszedsz egy rájanyék trófeát. 122 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. [+2% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. Magad mögé lököd a pitiáner rájanyék trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kaffogó hebrencs trófeát. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [101,79] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,79] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Felfedeztél egy templomot.

[24 pontot használtál fel, van még 45.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített orgyilkos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az orgyilkos fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 160 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Mallon közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mallon testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a Mallon testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a Mallon jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Mallon támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megvagdalod a Mallon bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a Mallon testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Mallon megüti a jobb válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+25 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [38 pontot használtál fel, van még 7.]

vtn 41 varázslat tanulás: a 41. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

tv 30 31 41 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot a 31. varázslatot a 41. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. 31. varázslat listáról törölve. Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ftv 5 felt. tám/véd. varázslat az 5. varázslatot
Nem adtad meg a parancs második paraméterét (egy élőlényt). [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5125 638 670 leírod az 5125. kalandozónak a 638. szörnyet a 670. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy yeti poronty. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5125 636 665 leírod az 5125. kalandozónak a 636. szörnyet a 665. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sarki róka. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5125 396 663 leírod az 5125. kalandozónak a 396. szörnyet a 663. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bunthar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) alligátorfogat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5125 369 659 leírod az 5125. kalandozónak a 369. szörnyet a 659. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rőtmanó berzerker. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Morgan kristályát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5125 368 656 leírod az 5125. kalandozónak a 368. szörnyet a 656. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kérődző etra. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) liumbe bimbót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5125 366 555 leírod az 5125. kalandozónak a 366. szörnyet az 555. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dombi yeti. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5125 365 554 leírod az 5125. kalandozónak a 365. szörnyet az 554. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy troll ritualista. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tünde nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5125 363 553 leírod az 5125. kalandozónak a 363. szörnyet az 553. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy partravetett medúza. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tünde íjat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 23, 27.
Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Cseresznyevirág, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Elenios követője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 28. fordulód.

Erő: 17 Szint: 9 Merészség: 7/5 Magasság: 179 cm
IQ: 21 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 123/46 Jellem: jó (7) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 65/4 Pénz: 82 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 8/0 Pszi pont: 44/3 EFejl: 1
Eddig összesen 50 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 687 TP-t kaptál. Jelenleg 7939 TP-d van. A következő szinthez még 4061 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, orgyilkos, kaffogó hebrencs. A 18. fordulódban 959 arany került a bankszámládra. 1102 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 7 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 15 (+2) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 4
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 5 (+3)
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 1 15. zene: 2
16. szörnyismeret: 2 17. pszi: 6 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

Összsúly: 38.34 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 12 mérg. ubuk tüske (#137)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), orgyilkos (#131), Mallon (#960)
(100,79) Fairlight oltár
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(102,78) rájanyékek (#58), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(103,77) mély kút (#93), oltár
(104,76) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár
(105,76) uzbányok (#102), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek