72. forduló, 74. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 28. 12h:05'
EZ A 295. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
296. játékheted kezdete: okt. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,84] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy Ayagira Tanaka trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yavar Kyrn. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ősz hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy zombi mester trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tylla Akiyrel. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Döngölő Bonga, amikor összefutottatok, adott neked egy Thargodan esszenciát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ragyás burástya nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 214.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 186.]

a 213 3863 1 átadod a 213. tárgyat a 3863. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 xirnox szivet Döngölő Bonga részére. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

kf 693 kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat
Felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 1 mozogsz északkeletre
[73,83] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy korongfát. Észreveszel egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Kharón Nan Akherón hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó jobb első lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a kék rothasztó testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ököllel eltalálod a kék rothasztó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-2 életpont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 288 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a rakolits por. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 3 tyrex csont, 2 rézsisak, 2 rakolits por, 1 raptor szablya, 1 bunthar bőr.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 288 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fabontó szójer lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fabontó szójer farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mirg.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy sírlidérc.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 254 (limit: 1425), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27025.
Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 133.]

hu 291 hulladék: 291
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

71 72 73 74
82
83
84
85
(72,84) kőtorony (#664)
(73,83) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), kék rothasztó (#421), fabontó szójer (#71), élőholt mirg (#135), sírlidérc (#172)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 bíbor erőövet 60 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 3 grifftojást 30 aranyért, 26 gyenge mérget 26 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 4 óndarabot 8 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért, 12 szvó-ektoplazmát 120 aranyért, 20 tintát 20 aranyért, 11 ugh mérget 22 aranyért, 1 vassisakot 22 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért.
Összeakadsz Perdaurral. Sheran apostola. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy boszorkánykendőt, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. topázát, egy réz végzetmedált, egy saválló fülbevalót, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy Orkhan Thai trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Egy quwarg harcos a hátasa. Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges.
Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

ea 237 1 eladod a 237. tárgyat 1
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

ve 124 1 megveszed a 124. tárgyat 1
Vásároltál 1 rókafarkat. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

ve 249 10 megveszed a 249. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

ve 94 6 megveszed a 94. tárgyat 6
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 bronzhegyű nyilat. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

ve 655 4 megveszed a 655. tárgyat 4
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 liumbe hajtást. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[73,83] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmazsin huhogó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 8 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a láplidérc jobb karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a láplidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 256 (limit: 1425), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27275.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. Felfedeztél egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kharón Nan Akherón, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 115.]

be 664 bemész a 664. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[72,82] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy sírlidérc.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 6 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+11 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tigroszlán. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a tigroszlán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 259 (limit: 1425), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27650.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [70,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy autentikus vámpír.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az autentikus vámpír bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 261 (limit: 1425), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 27900.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [44 pontot használtál fel, van még 71.]

be 552 bemész az 552. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[71,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vapár ágat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 263 (limit: 1425), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28150.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Choler lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,84] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Thandarilla. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy autentikus vámpír.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Van itt egy kőtorony (664. épület.). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,85] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy zombi.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy autentikus vámpír.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 266 (limit: 1425), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28525.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 47.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[73,86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontváz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Tharr Keresztjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 268 (limit: 1425), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28775.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 39.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 23, 5.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 73. fordulód.

Erő: 15 (26) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 27 (28) Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 (22) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 242/152 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (21) Varázspont: 264/42 Pénz: 1514 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/7 Pszi pont: 68/0
Eddig összesen 706 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 506 TP-t kaptál. Jelenleg 165 098 TP-d van. A következő szinthez még 14 902 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, vark. nekromanta, élőholt mágus. A 54. fordulódban 1427 arany került a bankszámládra. 1541 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 16/18 (+48%) szúrófegyverek: 22/29 (+22%)
vágófegyverek: 7/67 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 13/4

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
73,86 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/13 (+12%) 2. nyomkövetés: 15/20 (+45%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/56 5. csapdakészítés: 7/10 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/29
7. gyógyítás: 13/4 (+25%) 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 4/24 11. teológia: 8/69 (+29%) 12. taumaturgia: 15/6 (+12%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/80 (+40%) 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/79 17. szörnyismeret: 7/68 (+22%) 18. pszi: 10/28 (+27%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 1/76 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 7/6 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 4/46 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 15 darabot, csak egyszer)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Poomr Ko (#957) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 13, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316), óriás csontváz (#176), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), varkaudar behemót (#189)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31, 41, 42, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 268 (limit: 1425), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 28775.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 6 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 676 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$1 * orgyilkos tőr ($225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 6 szögletes kő (#17)
Lövedékek
4 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 26 ubuk tüske (#131)
3 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327) 10 tolmokov-koktél (#351)
4 ubuk dobónyíl (#138) 12 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * ryuku köpeny (#693)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253) 3 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * Eldaran karkötője (#373) 1 * umbatari karkötő (#278)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
8 éjurna (#2368) [bennük 37 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 43]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
3 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 36]
2 vizestömlő (#3) [bennük 29 korty víz (#27), fér még: 11]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 5 éjkő (#2369)
1 fülemüle síp (#1576) 2 gernim balzsam (#1894) 1 gyógykenőcs (#313)
3 halálkristály (#2372) 21 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
1 nyomkereső talizmán (#671) 12 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975) 1 + tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 darázsszárny (#652) 2 dözmöng szív (#122) 47 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 6 főnixtoll (#563) 9 gyöngymangó (#135)
4 halálvirág (#2371) 10 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
2 liumbe hajtás (#655) 122 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
7 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331) 16 pirkit (#153)
2 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 6 remák szív (#264)
3 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 40 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 25 sünmedve tüske (#14) 23 szárnyas hernyó (#69)
$6 szvó-ektoplazma ($151) 1 Thargodan esszencia (#328) $6 tigroszlán fog ($63)
3 Tiume batyuja (#660) $1 trikornis szarv ($198) 1 vapár ág (#110)
7 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653) 8 xirnox szív (#213)

Összsúly: 65.60 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
1 súlyzó (#347)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 1 bíbor erőöv (#291) 1 bordacsont (#16)
1 csontpálca (#329) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
3 grifftojás (#179) 26 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 4 óndarab (#85)
2 rakolits por (#669) 1 rejtőköpeny (#277) 1 surranó kígyó bőr (#47)
6 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 20 tinta (#101)
11 ugh méreg (#166) 1 vassisak (#160) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
363 arany (#50) 16 bomló esszencia (#2367) 4 bronzhegyű nyíl (#94)
3 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332) 3 kaja (#2)
1 liumbe hajtás (#655) 4 madártoll (#112) 2 pirkit (#153)
1 rókafarok (#124) 1 Tharr Keresztje (#287) 6 tigroszlán fog (#63)
1 trikornis szarv (#198) 1 vapár ág (#110) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74
81
82
83
84
85
86
87
(70,82) púpos burástya (#92), autentikus vámpír (#154), csontváz (#48), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(71,82) tigroszlán (#43), csontváz (#48), csontlepke (#746), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 46. jellempróba
(71,83) piromenyétek (#99), autentikus vámpír (#154), csontváz (#48), oltár, 28. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(72,82) alpesi tehén (#91), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), Chara-din monolitja (#534), 30. jellempróba
(72,84) kőtorony (#664), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, térkapu (#452), művészi porolit (#720), 49. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), autentikus vámpír (#154)
(73,83) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), kék rothasztó (#421), fabontó szójer (#71), élőholt mirg (#135), sírlidérc (#172), karmazsin huhogó (#185), láplidérc (#352)
(73,85) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, zombi (#49), autentikus vámpír (#154)
(73,86) csontváz (#48), csontlepke (#746), Elenios oltár

Üzenet küldése a karakternek