Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Piroslámpás ház
Küldd el képeslapként!
"A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől." - részlet egy Alanorban járt naív kalandozó fordulójából
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 21:38:20 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. jún. 19. 9h:42'
EZ A 315. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
316. játékheted kezdete: jún. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5990
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1717
Extra forduló: 11

VÁMPÍROSKA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az idõ esemény nélkül telt el. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+121 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]
* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]
* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]


v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erõsödik. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

ek 215 2 t. energia kisütése: 215 2
24 vp felhasználásával elõállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 175 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 306.]

ftv 50 161 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 161. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[117,14] Továbbra is síkságon vagy. (Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földbõl. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy megsebesített velociraptor. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 raptor karmot. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,15] Szûnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Átlépted az Õslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívõi építették. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy velociraptor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). A velociraptor beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a velociraptor bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Csontkéssel meghorzsolod a velociraptor jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A velociraptor a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [115,16] Még mindig füves síkságon vagy. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 276.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[114,17] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Csontkéssel épp hogy megszúrod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az uzbány néhányszor belevágja a csõrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]

(Továbbmész...) [113,18] Szûnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérõdzõ etra. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kérõdzõ etra jobb hátsó lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). Csontkéssel épp hogy megszúrod a kérõdzõ etra bal elsõ lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Apró rúgást kapsz a kérõdzõ etra patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A kérõdzõ etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Látsz egy márványtornyot.

(Továbbmész...) [112,19] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Csontkéssel megkarcolod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 246.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[111,20] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térdenállva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Itt csata lesz.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Csontkéssel épp hogy megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [110,21] Szûnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal vállát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Csontkéssel meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat.

(Továbbmész...) [109,22] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy trikornis. A lény nem tûnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz. [30 pontot használtál fel, van még 206.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[108,23] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 196.]

szk 128 keresed a 128. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy varkaudar mágust. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 193.]
* 2. BP: leveszed/lerakod a 144. tárgyat
Leveszed a két kard szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 193.]
* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 144. tárgyat
A nyakadba akasztod a két kard szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 193.]
* 4. BP: t. energia kisütése: 215 2
Ezzel a képességgel is egy körben max. annyi TU-t állíthatsz elõ, amennyi az MXTU-d hetedrésze. [0 pontot használtál fel, van még 193.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása.
Ebben a körben 193 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 193 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következõ körben tehát 535 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Vámpíroska, egy vörös, göndör hajú, piros szemû gnóm nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Tharr püspöke vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

erõ : 27(29)
iq : 28
ügyesség : 26
egészség : 30(31)
szerencse: 30
tudatpont: 15/ 0
szint : 20
támadás : 19
védekezés: 13
életpont : 281/310
varázspt : 810/ 12
merészség: 7/ 1
agresszió: 3
menekülés: 15 %
jellem:semleges(+1)
pénz : 3 arany
magasság: 107 cm
testsúly: 45 kg
életkor: 100 év
tul.pont: 0
kép.pont: 2
EFejl: 96 TU

Eddig összesen 1300 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4847 TP-t kaptál. Jelenleg 474326 TP-d van. A következõ szinthez még 125674 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, jégtroll, ekharion. A 169. fordulódban 26 arany került a bankszámládra. 38 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 6/38 szúrófegyverek: 8/04 vágófegyverek: 6/81 ütõfegyverek: 24/69 lõfegyverek: 11/31 dobófegyverek: 23/58 Felt. lõfegyver használat: semmi (0-13.); bumeráng (14-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 35/74 nyomkövetés: 54/53 mászás: 3/09 csapdakészítés: 13/34 csapdaészlelés: 1/74 gyógyítás: 37/40 titkosírás: 1/40 felderítés: 15/75 szörnyidomítás: 1/49 teológia: 38/32 taumaturgia: 64/48 versengés: 2/43 szörnyismeret: 4/99 vadászat: 13/05

Feltételes parancsok


DX 1; gyógyítasz 35 % életerõ alatt, 30 pontért; kutatsz max. 120 pontért; maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *221; *96; *154; Barátságosság: 6; 274; 5340; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) villámcsapás (#50 *18) óriáserõ (#53 *24) erõpajzs II (#63 *24) városi teleport (#96 *50) szopókõirtás (#174 *10) varázsszem (#184 *9) Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


vámpirizáció Feltételes varázslat-használat: 5. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 33 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 29 50 50 50 50 50 50 29 33 33 33 33 41 50 50 Kire 221 153 148 150 201 202 137 96 124 172 111 175 243 362 161 Mit 40 Kire 176

Isteni küldetéseid


1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*ryuku sisak (#688) 1 mászókarom (#78)

Fegyverek és lövedékek

2 kerek kõ (#19) 1 kõkalapács (#13) 1 kõkés (#6) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 ezüstshuriken (#327) 1*vasalt bunkó (#181) 1 tolmokov-koktél (#351) 1*csontkés (#11)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*két kard szimbólum (#144) $1 ezüst karkötõ ($158)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 2 sötét tekercs (#535) 1+hebrencs csapda (#147) 1 vaskulcs (#183) 1+deus ex machina (#1) 15 kaja (#2) 1 szeksztáns (#32) 1 kis vaskulcs (#40) 1 márványkulcs (#245) 17 fáklya (#36)

Löttyök és porok, tartóstul

5 uzbány csõr (#169) [ üres ] 5 vizestömlõ (#3) [ bennük 81 korty víz (#27) ] 3 sullár hólyag (#168) [ üres ] 2 fûszertartó (#210) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

6 fõnixtoll (#563) $3 gromak bõr ($268) 10 álompor (#396) $3 raptor karom ($281) 3 varányszem (#30) 3 smirglilevél (#29) 6 sallank karom (#128) 8 madártoll (#112) 6 pirkit (#153) 2 bordacsont (#16) 3 purifikátor háj (#269) 1 kazmár gyökér (#205) 2 karbin plazma (#199) 2 elkarog szõr (#665)

Összsúly: 38.49 kg megterheltség: 56 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(109,22) trikornis (#104)
(110,21) uzbányok (#102), mély kút (#93)
(111,20) mély kút (#93), 48. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(112,19) uzbányok (#102), márványtorony (#175)
(113,18) kérõdzõ etra (#368), márványtorony (#175)
(114,17) phua-kúp (#372), uzbányok (#102)
(115,16) tavacska
(116,15) Raia oltár, velociraptor (#161)
(117,14) velociraptor (#161)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.