Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Dezintegráció
Küldd el képeslapként!
"He-he! Csak nem porrá omlott a kis barátod? Siess összeszedni a hamut, mielőtt még elfújja a szél!" - Urgod gonoszkodásaiból
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-20 00:41:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Chinta-Lan 257. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. dec. 4. 12h:18'
EZ A 423. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
424. játékheted kezdete: dec. 8.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5833
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1020
Ingyenforduló: 1
Extra forduló: 11

CHINTA-LAN KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,48] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.] Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Darlannal. Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitûnik a környezetbõl, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Elenios fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy cetbõr válltömést, egy ezüst gyûrût, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián függõt, egy örökkéval.smaragdját és egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Elmosolyodsz, majd vad csatakiáltással a másikra rohansz.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 40 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Ellenfeled hosszú íjjal beléd ereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. vasnyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod Darlan jobb karját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Feléd repül 1 mérg. vasnyíl. A lövedék átfúrja a jobb karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod Darlan bal oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel párszor épp hogy megérintgeted Darlan jobb karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+21 sebzés). Ököllel Darlan borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a bal lábadat. Valamilyen buta harcmûvész-trükköt alkalmazott. (4 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Elmúlt az áldomás hatása. Az 1. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: felismered, õ Adolf von Mayer. Fairlight fõpap-jelöltje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Túl gyengének érzed magad, ezért jobb lenne megúszni a harcot. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 2. napon összefutsz Vrandol Sayn Karaddal. Egy bûvös lant van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy mirtuszkoszorút, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt, egy vasvértet visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy ekharion trófea és egy fagyelementál trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Mindenfelé különbözõ árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni, mikor egy jól kivehetõ alak indul meg feléd. Elõször csak egy fehér leples szellemnek tûnik, de ahogy közelebb ér, felfedi arcát. De hisz ez Azatel Mashed! Megszólalni se tudsz a meglepetéstõl. Mentális auráját felismered, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Túl gyengének érzed magad, ezért jobb lenne megúszni a harcot. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. Mindenfelé különbözõ árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni, mikor egy jól kivehetõ alak indul meg feléd. Elõször csak egy fehér leples szellemnek tûnik, de ahogy közelebb ér, felfedi arcát. De hisz ez Azatel Mashed! Megszólalni se tudsz a meglepetéstõl. Érzékeled auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Erõd már fogytán van, ezt a csatát valószínûleg nem élnéd túl. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. Mindenfelé különbözõ árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni, mikor egy jól kivehetõ alak indul meg feléd. Elõször csak egy fehér leples szellemnek tûnik, de ahogy közelebb ér, felfedi arcát. De hisz ez Azatel Mashed! Megszólalni se tudsz a meglepetéstõl. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Nagyon gyenge vagy már, úgyhogy ebben a harcban biztos vesztes lennél. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 6. napon újból összefutsz Vrandol Sayn Karaddal. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. A 6. napon összeakadsz Ruthin el Enourével. Meglepetésedre látszik nála egy dorony duda, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Tharr felszentelt papja. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy ekharion trófea és egy fagyelementál trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû a hitvány! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 6. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf férfi. Fekete a bõre. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg õsmágus trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított aurapollátor. Málhásállata egy ragyás burástya. Az állat elkezd hozzád dörgölõzni. Vajon mit akarhat? Ez az, de már túl késõ! Az aurapollátor zsebkendõnek használta a ruhádat. Micsoda undorító dög ez! Most vakarhatod le ezt a nedves, sikamlós folyadékot. Legközelebb megpróbálsz óvatosabb lenni. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. (Auralátás: Thier Mirgandil - 3840. kalandozó) Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. A 6. napon megintcsak látod, hogy valaki közeledik feléd: felismered, õ Adolf von Mayer. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Erõd már fogytán van, ezt a csatát valószínûleg nem élnéd túl. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 csontpálcát (50 arany kikiáltási áron), 10 sallank nyilat (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 csontpálca (eladási ár: 110 arany, ebbõl a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+60 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+78 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 531. hetének nyerõszámai: 2, 24, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy ezoterikus mardel nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 396.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 391.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]


v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Sikerült elmondanod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+95 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 346.]

hu 15 20 84 hulladék: 15 20 84
Hulladék, ezért nem gyûjtesz vadász tatu bõrt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz fúvócsövet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

hu 87 98 140 hulladék: 87 98 140
Hulladék, ezért nem gyûjtesz bronzhegyû lándzsát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz rákpajzsot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

hu 192 hulladék: 192
Hulladék, ezért nem gyûjtesz gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
29 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

v 1 50 15 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

ea 127 1 eladod a 127. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

m 5 8 mozogsz délnyugatra, északra
[128,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold elõtt. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktõrrel eltalálod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bõrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belõled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+64 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,48] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Sheran hívõi építették. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 285.]

kb 124 1 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezõn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

m 8 mozogsz északra
[128,47] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [13 pontot használtál fel, van még 272.]

vtn 228 varázslat tanulás: a 228. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 1 mozogsz északkeletre
[129,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktõrrel megdöföd a karmos tankány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelõ szarvai elõl. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Zee-Mankó Tim tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetõen könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. A tábort egy kardfogú fülemüle õrzi! Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod egy rézkulcs! Aztán tûnés! (+1 gonoszság.) Ujjongasz! (+1 TU.) [18 pontot használtál fel, van még 254.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

m 1 mozogsz északkeletre
[130,45] Továbbra is síkságon vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Veronel elõtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délre egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. A feléd közeledõ kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktõrrel teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+21 sebzés). A kaffogó hebrencs állkapcsa a levegõben csattan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ezoterikus mardel. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktõrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [13 pontot használtál fel, van még 241.]

h 563 használod az 563. tárgyat
Elõkotorsz a zsebedbõl egy álomvirág-magot, és a földbe nyomod. Rögtön csírázni kezd, tudati pátyolgatásodnak köszönhetõen! Elhasználtál egy fõnixtollat (-2 TU). [10 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[131,45] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Találsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délnyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,44] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dehidrátor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny hõsugarat lõ ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Árnyéktõrrel megdöföd a dehidrátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+21 sebzés). Vámpirizálsz (+8 életerõ). Csápjaival a dehidrátor lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Daleron Kawer hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 205.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[133,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy bunthar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel kicsit megsebzed a bunthar bal elsõ lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bunthar bõrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,42] Dombos vidékre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Csak egy trappoló dinymák. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák bal elsõ lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívõi építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. félig kész (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rá költeni.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hegyi Barbara hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 171.]

szk 218 keresed a 218. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tormikus egeret. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 171.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 168.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 168.]

* 3. BP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1093 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 158.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 7, 13. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 158 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 158 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következõ körben tehát 556 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Chinta-Lan, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemû árnymanó férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Chara-din kisebb papja vagy. A Mesterek Bandája (#9112) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

 Erõ:34 (39)  Szint:21  Merészség:6/5 Magasság:104 cm 
 IQ:30 (32)  Támadás:24  Agresszió:4 Testsúly:35 kg 
 Ügyesség:34 (37)  Védekezés:42  Menekülés:30 % Életkor:26/26 év 
 Egészség:26 (28)  Életpont:291/228  Jellem: gonosz (446) Tul. pont:
 Szerencse:26 (30)  Varázspont:288/1  Pénz:1176 arany Kép. pont:
 Tudatpont:15/4           EFejl:59 
Eddig összesen 1450 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5815 TP-t kaptál. Jelenleg 744668 TP-d van. A következõ szinthez még 55332 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, hadroszaurusz, tyrannoszaurusz rex. A 254. fordulódban 4219 arany került a bankszámládra. 4345 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 3/19   szúrófegyverek: 21/68 (+3%)   vágófegyverek: 10/60 (+8%)
  ütõfegyverek: 25/74 (+4%)   lõfegyverek: 25/86 (+3%)   dobófegyverek: 9/68 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (300%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -5.); ezüsttollú nyíl (#363) (6 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -14.); vashegyû nyíl (#176) (15 -18.); vashegyû nyíl (#176) (19 -); mérg. vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 12/82   2. nyomkövetés: 53/57 (+36%)   3. lopás: 47/18 (+6%)
  4. mászás: 10/29   5. csapdakészítés: 19/26 (+5%)   6. csapdaészlelés: 26/5 (+1%)
  7. gyógyítás: 68/49 (+30%)   8. titkosírás: 4/80   9. felderítés: 20/9
  10. szörnyidomítás: 9/89   11. teológia: 20/26 (+7%)   12. taumaturgia: 25/69 (+5%)
  13. versengés: 5/95   14. zene: 8/55   15. szörnyismeret: 21/46 (+18%)
  16. zárnyitás: 7/85   17. vadászat: 15/77   18. bányászat: 9/69 (+26%)
  19. úszás: 5/68        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
lopsz az emberektõl (1) szem szimbólumot (#142) (6x), az elfektõl (2) szem szimbólumot (#142) (6x), a törpéktõl (3) szem szimbólumot (#142) (7x), az árnymanóktól (4) szem szimbólumot (#142) (6x), a trolloktól (5) szem szimbólumot (#142) (7x), a gnómoktól (6) szem szimbólumot (#142) (7x), az alakváltóktól (7) szem szimbólumot (#142) (6x), a kobuderáktól (8) szem szimbólumot (#142) (5x), a mutánsoktól (9) szem szimbólumot (#142) (7x)
gyógyítasz 65% életerõ alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 125 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
mászol max. 125 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Heterózi Munfann (#4640)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakõ teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)    

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
láthatatlanság (#76)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), káoszcsapás (#200), villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)   villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)   villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 13, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)   fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> élõholt mágus (#175)   tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> mosolygó rettenet (#97)   tükörpajzs (#101) >> kõkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)   varázsvédelem (#34) >> élõholt quwarg (#202)
varázsvédelem (#34) >> óriás csontváz (#176)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot!
2.) Mostanra már jelentõs kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítõ varázslatra.
3.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenõ vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 1)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$3   bõrsisak ($57) $1   díszes rézpajzs ($84) 3 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * gromak páncél (#270) $2   kígyóbõr kesztyû ($49) 1 * kvazár sisak (#266)
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) $1   rákpajzs ($98)
2 * rejtõköpeny (#277) $2   rézpáncél ($71) $1   rézsisak ($72)
1 * sárga erõöv (#276) $5   tankány karom ($237)    
Fegyverek és lövedékek
1 * árnyéktõr (#557) $1   bronzhegyû lándzsa ($87) 1   bronzhegyû nyíl (#94)
$1   bronzpenge ($126) 2   bumeráng (#249) 3   csontpálca (#329)
8   ezüsthegyû nyíl (#323) 2   ezüsttollú nyíl (#363) 3   ezüsttõr (#322)
$2   fúvócsõ ($20) 1   harci kalapács (#174) 1 * hosszú íj (#111)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 2   mandibulakasza (#127)
15   mérg. ubuk tüske (#137) 2   mérg. vasnyíl (#187) $1   orgyilkos tõr ($225)
$1   rövid íj ($107) 1   tolmokov-koktél (#351) 6   ubuk dobónyíl (#138)
55   ubuk tüske (#131) 1 * vasalt bunkó (#181) 1   vashegyû lándzsa (#182)
13 * vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   denevér szimbólum ($140) 1 * Eldaran karkötõje (#373) 3 * gólem talizmán (#811)
$1   gyöngysor ($192) 1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * káosz szimbólum (#361) 2   koponya szimbólum (#139) 1   obszidián karkötõ (#229)
1 * örökkéval.gyémántja (#1065) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1   rothasztó talizmán (#815)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   trófea nyaklánc (#196) 1 * umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a teremtés zsákja (#818) 3   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
4   deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 3   fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 34   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
4   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648) 1   márványkulcs (#245)
1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246) 1   nagy bronzkulcs (#185)
2   rézkulcs (#75) 1   shinai gömb (#348) 1   smaragd kulcs (#241)
2 + sötét tekercs (#535) 1   súlyzó (#347) 1   szeksztáns (#32)
2   szuper dobóháló (#273) 1   tatu dob (#234)    
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 12]
5   fûszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 23]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 18]
1   kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 73]
9   uzbány csõr (#169) [bennük 91 csepp ugh méreg (#166), fér még: 17]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 29 korty víz (#27), fér még: 11]
4   zöld üveg (#82) [bennük 50 csepp ragasztó (#83), fér még: 30]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9   álompor (#396) 48   aurach fog (#657) 1   berzerker tüske (#713)
1   bev formázó minta (#299) 8   bunthar bõr (#733) 10   dözmöng szív (#122)
43   drótszõr (#37) 1   elkarog szõr (#665) 3   etra hályog (#712)
1   galachmit (#310) 1   grifftojás (#179) $6   gyíkfû ($201)
1   hebrencs állkapocs (#130) 68   kaktusztüske (#114) 6   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 2   kõszem (#304) 1   liumbe hajtás (#655)
79   madártoll (#112) $1   magszim bél ($103) 6   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa üveggömb (#383) 2   mocsári penke (#148) 10   mutáns csont (#331)
9   nektoraf faggyú (#667) 11   óndarab (#85) 20   pirkit (#153)
20   polip szívóka (#391) $2   pular kristály ($239) 2   purifikátor háj (#269)
1   rájabõr (#404) 6   rakolits por (#669) 4   ramit kõ (#226)
3   raptor karom (#281) 5   remák szív (#264) 4   rinóbõr (#651)
1   rubinkõ (#679) 12   sallank karom (#128) 1   smaragdkõ (#678)
13   smirglilevél (#29) 3   szulfagor agyar (#677) 31   szvó-ektoplazma (#151)
5   téfea-agy (#172) 1   teknõsesszencia (#702) 2   Thargodan esszencia (#328)
11   tükör (#43) $1   vadász tatu bõr ($15) $8   varányszem ($30)
1   varkaudar csont (#1113) 20   vasérc (#152) 3   vízionár szem (#102)
9   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 172.91 kgMegterheltség: 166%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
14   elkarog szõr (#665) 1   fekete gyöngy (#99) 4   quwarg tojás (#360)
50   rókafarok (#124)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fõnixtoll (#563) 6 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 sötét tekercs (#535) 7 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bunthar bõr (#733) 8 drótszõr (#37)
1 elkarog szõr (#665) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kötél (#92)
1 óndarab (#85) 1 rézkulcs (#75) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 1 tankány karom (#237) 6 tinta (#101)
1 ubuk dobónyíl (#138)        



E körben tett lépéseid térképe

(128,47) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Sheran oltár
(128,49) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, mûvészi
porolit (#720), erszényes elkarog (#354)
(129,46) karmos tankány (#137), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Zee-Mankó
Tim (4646. kalandozó)
(130,45) mûvészi porolit (#720), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), kaffogó hebrencsek (#88), ezoterikus mardel
(#184)
(131,45) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), nekrofun (#173), oltár
(132,44) dehidrátor (#151), nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720)
(133,42) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), olvasztókemence (#86), oltár,
Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), Raia rúnaköve, vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), érclelõhely
(133,43) bunthar (#396)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A Pöröly Rend olimpián elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hõstettek rovatába. Sajnos az érmek kiosztására még várni kell picit, de hamarosan arra is sor fog kerülni.
* A hírnek mától van alapja, hogy a mágustornyokban új varázslatot okítanak a kezdõ és a profi varázshasználóknak egyaránt. A varázslat neve az Idõcsere, melyet potom pénzért, és minimális (de azért alapszintû) taumaturgia szakértelem mellett bárki elsajátíthat. [A varázslat a TF csapat november végi TF találkozón nyújtott teljesítményének elismeréseként került a játékba.]
* Sokan sérelmezték, hogy a cirkusz szellemkastélyának meghódításakor nyert tárgyat csak a következõ kör elején cserélhetik jobbra. Panaszuk meghallgatásra talált, a karakterek mostantól a cirkuszba való érkezéskor, illetve az onnan való távozáskor is leadhatják összegyûjtött tárgyaikat (a három fõdíj fõ-fõdíjra cserélésérõl van szó).




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.