Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tleikan rémeb
Küldd el képeslapként!
"Ezeket az új generációs, acsargó, csupacsáp szörnyetegeket szinte képtelenség legyőzni, az általuk őrzött folyosók így nem véletlenül maradtak mindmáig feltáratlanul." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-26 11:38:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Gaya Arvensis 135. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 1. 9h:11'
EZ A 150. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
151. játékheted kezdete: júl. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5829
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 817
Extra forduló: 13

GAYA ARVENSIS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,53] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 50 ugh mérget (145 arany kikiáltási áron), 5 purifikátor hájat (250 arany kikiáltási áron), 10 fülemüle agyart (140 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem vette át tõled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 5 dözmöng szivet (felajánlva 280 aranyért). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.

Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvûen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az esõ, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. Varázserõd regenerálódik. (+240 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+40 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+3 vérpont). Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy ragyás burástya nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya farkát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 295.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 257
Érzed, ahogy a vér szétáramlik testedben, hogy megóvja azt a pusztulástól (-1 vérpont). (-1 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]


v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 275.]

ba 989 990 nem támadod a semleges jellemûeket a jó jellemûeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

hu 225 714 276 hulladék: 225 714 276
Hulladék, ezért nem gyûjtesz orgyilkos tõrt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz rõtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz sárga erõövet. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

hu 108 265 212 hulladék: 108 265 212
Hulladék, ezért nem gyûjtesz nyílvesszõt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz kristálygömböt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz dorony tüdõt. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

hu 95 226 232 hulladék: 95 226 232
Hulladék, ezért nem gyûjtesz bakkura bõrt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz ramit követ. Hulladék, ezért nem gyûjtesz ilkin ércet. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

hu 70 103 268 hulladék: 70 103 268
Hulladék, ezért nem gyûjtesz rézdarabot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz gromak bõrt. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(128,53) ragyás burástyák (#111)

[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Eladsz 1 bakkura bõrt 2 aranyért, 1 dorony tüdõt 8 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 3 gromak bõrt 24 aranyért, 2 hebrencs állkapcsot 8 aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 3 magszim belet 15 aranyért, 3 nyílvesszõt 3 aranyért, 1 orgyilkos tõrt 8 aranyért, 1 ramit követ 3 aranyért, 4 rézdarabot 4 aranyért, 1 rõtmanó kacagányt 5 aranyért.

Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Tharr követõje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea és egy uzbány trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Klotild. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Vérszívással próbálkozol. Áldozatod képtelen ellenállni a belõled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa Szomjadat (+1 vérpont), és éhségedet. Áldozatod vesztett 9 életpontot. Aztán elköszöntök egymástól. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 265.]

ve 304 20 megveszed a 304. tárgyat 20
Csak 14 darabra van elég pénzed. Vásároltál 14 kõszemet. 140 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ve 37 50 megveszed a 37. tárgyat 50
Csak 1 darabra van elég pénzed. Vásároltál 1 drótszõrt. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [128,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl erõs az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Látsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Szõrös fia Szõrös elõtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Találkozol Kushiro Okushirával. Tharr kisebb papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy fagyelementál trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy trappoló dinymák. Szemfogaidat kivillantva, az áldozathoz közelítesz. Áldozatod képtelen ellenállni a belõled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa Szomjadat (+1 vérpont), és éhségedet. Áldozatod vesztett 31 életpontot. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerõje, ezért a kellõ tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, õ is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [129,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhõ bóklászik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Sonchus Arvensis egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,51] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy tûzbokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 241.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[131,50] Vált a terep: sûrû erdõben vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy templomot. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Qulli Brann hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar bajnok lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 49 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (5 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Rövid karddal végigvágod a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,49] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy móricserjét. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 43 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod az arató csattanat fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 225.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerõs hang. - Jól van, halandó, hûségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnycsábítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 3.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! [30 pontot használtál fel, van még 195.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! [30 pontot használtál fel, van még 165.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[133,48] A síkságot ritka erdõ váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetû. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetû testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetû száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,47] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Látsz egy tûzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél errõl-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a mókuszúza-aprólékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [132,46] Az erdõt dombvidék váltja fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ran'Amart Morgurth elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törõdnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körbõl! " Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kõtorony (665. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 141.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselõ alak lép elõ, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája. - Hát visszajöttél? - lép elõ a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 0 mágiapontod van.] Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitûzött feladatot. [ 500 tapasztalati pontot kaptál. (+4 mágiapont.)] - Úgy látom az elõzõ könnyû küldetés volt. Mit szólsz ehhez: egy futárt akarunk felszerelni, neki kellene felszerelés, úgymint bõrpáncél, bõrpajzs, bõrsisak, smaragd védõgyûrû és egy kõhegyû lándzsa. A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítõ érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselõ alak lép elõ, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája. - Hát visszajöttél? - lép elõ a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 4 mágiapontod van.] Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi idõben. - Szóval nem teljesítetted a feladatot! - emeli fel hangját a különös lény - akkor mégis miben reménykedsz? A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítõ érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 131.]

m 1 mozogsz északkeletre
[133,45] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tõgyét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A tüskék fájdalmat okoznak! (-8 életpont.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Rövid karddal felnyitod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fémbontó szójer. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Rövid karddal végigvágod a fémbontó szójer jobb középsõ lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny tûnõdve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levõ vasvért felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû kobudera nõvel. A bõre kreolszínû. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyûrût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Cshi-Cshi a Cica. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Vérszívással próbálkozol. Áldozatod képtelen ellenállni a belõled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa Szomjadat (+1 vérpont), és éhségedet. Áldozatod vesztett 26 életpontot. Idõt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a bányászat szakértelemrõl mesélsz beszélgetõpartnerednek. Aztán elköszöntök egymástól. Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bõre bronzként csillog. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku sisakot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az õ neve Frank Onestein. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Vérszívással próbálkozol. Áldozatod képtelen ellenállni a belõled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa Szomjadat (+1 vérpont), és éhségedet. Áldozatod vesztett 31 életpontot. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Összeakadsz egy szõke, tüsi hajú, zöld szemû törpe férfival. Õszülõ bajsza és hosszú õsz szakálla van. A bõre sötétebb az átlagosnál. A Törpe Õsök e Hírvivõjének bölcsességét 4 arasznyi, azaz 1 rõfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr kisebb papja. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját és egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy fagyelementál trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Az õsök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az õ neve Tiger a Ragadozó. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Vérszívással próbálkozol. Áldozatod képtelen ellenállni a belõled áradó természetfölötti kisugárzásnak... Egy gyenge eret sikerült elkapnod, a vér nem csökkenti Szomjadat. Áldozatod vesztett 29 életpontot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [8 pontot használtál fel, van még 123.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Tudati energiáidat erõteljesen koncentrálod. Elõállítottál 40 TVP-t. (-8 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 163.]

kt 138 18 elkészíted a 138. tárgyat (18 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelõ terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 163.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 160.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 160.]

* 3. BP: gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következõ szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 159.]

* 4. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [1 pontot használtál fel, van még 158.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 118.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 78.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 38.]


tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 13, 23. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Egy kaját nyel le a szõrös bozsó. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következõ körben tehát 306 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT)
A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvezõ illatokat idézel elõ, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következõ kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtõl függõen 10-16 százalékkal.

AZONNALI GYÓGYULÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!



KARAKTERLAP
Gaya Arvensis, egy szõke, hosszú hajú, szürke szemû mutáns nõ vagy. Bõröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr felszentelt papja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

 Erõ:26 (33)  Szint:18  Merészség:6/5 Magasság:165 cm 
 IQ:28 (31)  Támadás:26  Agresszió:3 Testsúly:64 kg 
 Ügyesség:26 (28)  Védekezés:32  Menekülés:35 % Életkor:4/234 év 
 Egészség:22 (24)  Életpont:300/391  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:31 (36)  Varázspont:521/92  Pénz:0 arany Kép. pont:10 
 Vérpont:21/0   Pszi pont:163/280       EFejl:24 
Eddig összesen 633 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4810 TP-t kaptál. Jelenleg 327766 TP-d van. A következõ szinthez még 12234 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, velociraptor, óriásféreg. Jóllakottság: 99%. A 109. fordulódban 1357 arany került a bankszámládra. 1709 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 12/36 (+16%)   szúrófegyverek: 8/4   vágófegyverek: 21/33 (+1%)
  ütõfegyverek: 2/0   lõfegyverek: 3/68 (+10%)   dobófegyverek: 23/8 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); bumeráng (#249) (12 -15.); ubuk tüske (#131) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 10/57   2. nyomkövetés: 33/8 (+36%)   3. lopás: 1/0
  4. mászás: 4/64   5. csapdakészítés: 14/13 (+5%)   6. csapdaészlelés: 1/84
  7. gyógyítás: 13/59 (+2%)   8. titkosírás: 3/0   9. felderítés: 7/15
  10. szörnyidomítás: 6/42   11. teológia: 23/78 (+15%)   12. taumaturgia: 24/67 (+23%)
  13. szerencsejáték: 1/10   14. versengés: 2/22   15. harcmûvészetek: 14/5
  16. szkanderozás: 1/0   17. zene: 1/25   18. szörnyismeret: 18/79 (+27%)
  19. pszi: *22/100   20. vadászat: 2/86   21. bányászat: 16/30 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot , csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Moonchild (#2574), Kocsusz (#1337), Amulett (#4419), Ifj. Dr. Kopika (#2510), Abdul (#2669), Nightwing Manowar (#5986), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)    
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) óriáserõ (#53)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)   villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)   villámcsapás (#50) >> tüskés harci gromak (#156)
villámcsapás (#50) >> dögkeselyû (#174)   villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> 13. szintû lényekre   tûzesõ (#61) >> nõk (#999)
tûzesõ (#61) >> férfiak (#998)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes
szõrös bozsó (#149) (építõ: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 2 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * kvazár sisak (#266)
1   mászókarom (#78) 1 * ryuku köpeny (#693) $2   sárga erõöv ($276)
1 * tankány karom (#237) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
2   bronzhegyû lándzsa (#87) 9   bumeráng (#249) 1   csontkés (#11)
1   ezüstkard (#325) 2   ezüstshuriken (#327) 1   fúvócsõ (#20)
2   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 2   mérg. vas dobónyíl (#190)
4   nyu-shuriken (#157) 1 * rövid kard (#171) 1   sallank nyíl (#129)
8   tolmokov-koktél (#351) 20 * ubuk dobónyíl (#138) 55   ubuk tüske (#131)
1 * varkaudar szablya (#516) 5   vas dobónyíl (#189)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   arany karperec ($194) 1   arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötõ (#309)
$1   borostyán függõ ($162) 1   ezüst karkötõ (#158) $1   ezüst nyaklánc ($117)
1   gyémánt karperec (#728) 1 * két kard szimbólum (#144) $1   koponya szimbólum ($139)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.kristálya (#1207) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * Tharr Keresztje (#287) 1   umbatari karkötõ (#278)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   deus ex machina (#1) 2   dobóháló (#221) 1   dorony duda (#235)
2   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   kaja (#2)
1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40) 1   márványkulcs (#245)
1   rézkulcs (#75) 1   shinai gömb (#348) 1   szeksztáns (#32)
1   teremtés zsákja (#818)        
Löttyök és porok, tartóstul
3   fûszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 52 csepp spiritusz (#170), fér még: 8]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14   uzbány csõr (#169) [bennük 17 csepp ugh méreg (#166), fér még: 151]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
11   zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 203]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   álompor (#396) 4   aurach fog (#657) 17   csuklyavirág (#133)
1   darázsfarok (#654) 3   darázsszárny (#652) 5   dözmöng szív (#122)
25   drótszõr (#37) 3   elkarog szõr (#665) 3   evaporõr háj (#105)
1   fekete gyöngy (#99) 1   fémrúd (#104) 6   fõnixtoll (#563)
1   fülemüle agyar (#267) $1   gromak bõr ($268) 5   gyíkfû (#201)
4   gyöngymangó (#135) 16   kaktusztüske (#114) 3   karbin plazma (#199)
3   kazmár gyökér (#205) 14   kõszem (#304) 2   kvazár (#244)
1   lajhár csont (#236) 1   liumbe bimbó (#656) 29   madártoll (#112)
1   Morgan kristálya (#659) 26   pirkit (#153) 3   púderkõ (#119)
16   sallank karom (#128) 1   sáska amulett (#668) 11   smirglilevél (#29)
27   sünmedve tüske (#14) 7   szvó-ektoplazma (#151) 2   téfea-agy (#172)
17   vasérc (#152) 4   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 73.11 kgMegterheltség: 85%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   aurach bõr (#658) 25   aurach fog (#657) 16   elkarog szõr (#665)
2   galachmit (#310) 27   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 12   mutáns csont (#331)
9   nektoraf faggyú (#667) 3   raptor karom (#281) 3   rinóbõr (#651)
1   teknõcpajzs (#417) 7   varázskõ (#305) 1   vashegyû lándzsa (#182)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
43 arany (#50) 1 bakkura bõr (#95) 1 dorony tüdõ (#212)
1 dözmöng szív (#122) 5 drótszõr (#37) 1 göcsörtös bunkó (#123)
2 gromak bõr (#268) 2 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232)
5 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265) 3 magszim bél (#103)
3 nyílvesszõ (#108) 1 orgyilkos tõr (#225) 1 ramit kõ (#226)
1 remák szív (#264) 4 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
1 rõtmanó kacagány (#714) 1 sallank karom (#128) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 ubuk tüske (#131) 1 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 1 gyöngymangó (#135)
14 kõszem (#304) 4 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)



E körben tett lépéseid térképe

(128,53) ragyás burástyák (#111), áeratikus hasnyák (#243), nekrofun (#173), Tharr oltár, 46. jellempróba, mûvészi
porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Kushiro Okushira (2256. kalandozó)
(129,52) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), mûvészi porolit (#720)
(130,51) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(131,50) óriás lián (#208, belõle készíthetõ: #209), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi
porolit (#720), varkaudar bajnok (#190)
(132,46) kõtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit
(#720), térkapu (#452), érclelõhely
(132,49) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, arató
csattanat (#144)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság
szent tüze (#484), mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely,
fémbontó szójer (#150), Cshi-Cshi a Cica (2765. kalandozó), Frank Onestein (3588. kalandozó), Tiger a Ragadozó (4945.
kalandozó)

(133,47) bávatag golombár (#165), kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), tûzrakó hely (#1169), nekrofun (#173) (133,48) Chara-din monolitja (#534), gyilkos tetvek (#116)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.